Ali Cihangiroğlu 5 Mart 2015 Paylaş 5 Mart 2015 Fiyat listesinde 2 0 tdci yok zaten. Gelmedi demekki birkaç ay içinde gelir, neyse gelsede zaten şuan demode bu araç makyajlısı abd de var şuan, biz makyaj beklyeceğiz, sonrada 2. elini sendekini keyifle kullan, hiiiç aklın bu taraflara kaymasın, taki makyaja kadar Yorum bağlantısı
Arda Bülent Güzel 5 Mart 2015 Paylaş 5 Mart 2015 Arda...araba bana daralmış gibi geldi...koltuklar çok dandik...incecik...elini az sıkıştırınca demir aksamına ulaşıyorsun...vitesin altındaki boşluğa pek beğenmedim...Diz mesafesi eh...bariz focus olmuş araba...ama arkadan görünüşü fena değil...teyp güzel...kapıların kapanması ve ses yalıtımı için düşünülmüş plastikler güzel...torpido kücük gibi ama hemen açılıyor benim kinin açılması en az 20 saniye.Hasan hocam bende arabayi satayım bunu alayım izlenimi oluşmadı. Araç sanki mondeo ile focus un arasında bir arac olmuş. Herzamanki gibi teyp güzel diğer şeyler olmamış. Zaten eski tip otomatigi duyunca 1.5 ecoboost ta tamam dedim yine olmadı. Sağlık olsun artık ford bu sene yine Vw Passat a çalışmış birkaç ay içinde gelir, neyse gelsede zaten şuan demode bu araç makyajlısı abd de var şuan, biz makyaj beklyeceğiz, sonrada 2. elini sendekini keyifle kullan, hiiiç aklın bu taraflara kaymasın, taki makyaja kadar Zaten bu aracın 2.0 tdci aşağı alınmaz. Oda ikinci ele düşünce alınır. Ha bu arada 150 bin civarı kimsede bu araca vermez. Aynı 2013 ve 2014 olduğu gibi. Mk4 mondeonun sahibinden com da 2013 2014 2.0 tdci ikinci el satlik ilanı yok.demekki kimse almamis 2 Yorum bağlantısı
Bahadır Akdemir 5 Mart 2015 Paylaş 5 Mart 2015 Sağol Bahadır Abi. En full modelini daha göremedik o zaman. Testlerdekinde far yıkama, deri koltuk yoktu. Saygılarımla. Ben titanium u inceledim ,ama benim incelediğimde de deri koltuk yoktu.Deri koltuk ve led far lar opsiyon donanım olunca her mondeode görülmeyebiliyor ama benim şahsi fikrim bu araç ledsiz ve deri koltuksuz alınmaz gibi geldi bana. bunların dışında güzel bir araç yapmışlar,malzeme kalitesi güzel ama gene kapı altları sert plastik ve cepler gene ses yapmayacak bir malzemeyle kaplanmamış.Torpido bu sefer sanki olmuş,Bir de ses sistemini denemedim asma katalogda 12 hoparlör gözüküyor herhalde güzeldir. Ararsan çok hata bulursun ama ben beğendim açıkçası. Yorum bağlantısı
Emre Ünal2 5 Mart 2015 Paylaş 5 Mart 2015 Ben de geçen hafta titanium + teknoloji paket 1.6 tdci olanını bayide görmeye gittim. Dışarıdan bakınca önden ve arkadan duruşu güzel. Arka koltuklar daralmış gibi bir his oluştu ama oturunca öyle değil. Sanki mk4 kasanın arka koltuklar daha bir rahat gibi gerçi algı yanılması da olabilir. Konsol çok güzel görünüyor şoför koltuğuna oturunca hissedilen keyif iyi gibi. Elektronik el freni var bana bir garip geldi. Ama biraz videolardaki gibi değil de daha basitmiş gibi bir his veriyor. Bagaj kapağı tok gibi gelmedi bana daha hafif kaçmış ama bagaj girişi biraz yükseltilmiş bu yönü ile iyi gibi. Mykey özelliği, kapılara dokunarak açılması, geri görüş kamerası, arka koltuk emniyet kemerlerinde airbag olması, led lambalar ve sinyalle birlikte sıra ile sönen gündüz farları, elektronik km çubuğu ve devir çubuğu bence güzel özellikleri. Klima altındaki küçük eşya gözlerinin yan taraftan açık olması, torpido gözünün iki katlı dizaynı, arka taraftan verilen Rahatlık hissinin azalmış olması, direksiyonun önünde yer alan göstergenin convers plus gibi Detaylı olmayışı (çok kurcalayamadım öyle gibi geldi ilk izlenim) bence eksi Yönleri. Satış fiyatı olarak gördüğüm rakam ise titanium + teknoloji paketi 1.6 tdci 6 ileri manuel için 110 bin idi bana özelliklerine göre pahalı geldi. Fiyat konusunda aynı segmentteki düşüncelerime gelince passata (en dolusu) ve avensise göre ucuz ama Skoda superb nin yeni kasasını beklemekte fayda var fiyat ve Özellikler olarak daha uygun olur diye düşünüyor, saygılarımı sunuyorum. 2 Yorum bağlantısı
Cihan Beliceli 5 Mart 2015 Paylaş 5 Mart 2015 Söylemeyim söylemeyim diyorum şu mondeonun kasası bildiğin hormonlu sergen. Yorum bağlantısı
Gürçay Hüseyin 5 Mart 2015 Paylaş 5 Mart 2015 Vw kullanan birinden dizayn hakkinda elestiri duymak fikralara konu olur. Yorum bağlantısı
Cihan Beliceli 5 Mart 2015 Paylaş 5 Mart 2015 (düzenlendi) Yalan mı? Bu söylediğimden ne anladın çok merak ettim bunun vw ne alakası var anlamadın 5 Mart 2015 tarihinde Cihan Beliceli tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar 6 Mart 2015 Paylaş 6 Mart 2015 Vw kullanan birinden dizayn hakkinda elestiri duymak fikralara konu olur. evet bence de fıkraya konu olur, ford vw yanında bir dizayn harikasıymış meğerse... ) Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 6 Mart 2015 Paylaş 6 Mart 2015 2014 yaz aylarında soldan direksiyon 2.2 TDCİ olani test etmiştim, o zamanda söylemiştim sessizlik ve süspansiyon konforunda bi jetta dan fazla değil. Ve sadece selective donanım görsel olarak ilgi cekici. İç kabin ferah değil basık ve kasvetli. Cam kaporta oranı cam aleyhine düşük olunca bunaltiyor içeride. Geri kalan her şey de guzel, kalite artmış ama işçilik hataları var, çizgiler birbiriyle uymuyor gibi. Bu olumsuzluklara otosanın olmayab satış politakasi da eklenince 3 4 sene sonra yine focus parasına binmeye devam ederiz. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 6 Mart 2015 Paylaş 6 Mart 2015 2014 yaz aylarında soldan direksiyon 2.2 TDCİ olani test etmiştim, o zamanda söylemiştim sessizlik ve süspansiyon konforunda bi jetta dan fazla değil. Ve sadece selective donanım görsel olarak ilgi cekici. İç kabin ferah değil basık ve kasvetli. Cam kaporta oranı cam aleyhine düşük olunca bunaltiyor içeride. Geri kalan her şey de guzel, kalite artmış ama işçilik hataları var, çizgiler birbiriyle uymuyor gibi. Bu olumsuzluklara otosanın olmayab satış politakasi da eklenince 3 4 sene sonra yine focus parasına binmeye devam ederiz. Kısaca Ford sevdasına sadece S-max la devam et yada sal gitsin diyorsun yani Yorum bağlantısı
Cihan Beliceli 6 Mart 2015 Paylaş 6 Mart 2015 evet bence de fıkraya konu olur, ford vw yanında bir dizayn harikasıymış meğerse... ) Ben dizaynına laf etmiyorum. Kasa şiş gibi duruyor bir resim vardı passatla mondeoyu yan yana koymuşlar sanki kasayı havayla şişirmişler gibiydi monidnin. Yorum bağlantısı
Okan Tansel 6 Mart 2015 Paylaş 6 Mart 2015 bu arada tüm araçlara % 2 zam geldi arkadaşlar bilginize Yorum bağlantısı
Cihan Beliceli 6 Mart 2015 Paylaş 6 Mart 2015 Yaza kadar daha kaç %2 görürüz allah bilir. Yorum bağlantısı
Bahadır Akdemir 6 Mart 2015 Paylaş 6 Mart 2015 Yeni fiyat listesinde yeni mondeo yok. Yorum bağlantısı
İlker Yüksel 6 Mart 2015 Paylaş 6 Mart 2015 (düzenlendi) Ford Otosanda çalışan arkadaşım sürekli söyler bir aracın en dolusunu alacaksın. Yoksa 2 park sensörü, bir far 10 bin 15 bin fark ettirmez, Asıl fark ettiren yalıtım ve malzeme kalitesi sen ne kadar aynı malzeme de görsen biri 1 kalite diğeri 2. kalitedir diye söylüyor. Araç her ne kadar 2015 de olsa artık insanın gözüne eski geliyor ki makyaj yapılana kadar bu Mondeo ölü doğmuş mondeodur. Her ne kadar ölü doğmuş da olsa bir Jettadan daha sessiz. Adac testlerinde biri 68 db çıkmışken Ford mondeo station olmasına rağmen 67 db çıkmış. Her 3 db 2 kat fark olduğunu düşünürsek Jettadan daha sessiz olduğu algısal değil ölçümsel olarakta ıspatlanmış olur. Ancak 2015 passat 65.4 db çıkmış ki sessizlik konusunda muazzam bir rakam ulaşmış. Mondeodan neredeyse %50 daha sessiz. Bu mevcut durum çerçevesinde Passat iyi satış rakamları yakalar. 6 Mart 2015 tarihinde İlker Yüksel tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Volkan Dinçel 6 Mart 2015 Paylaş 6 Mart 2015 (düzenlendi) D segmentte satılan araçların yaklaşık yarısı Passat'mış.. Bana birisi dizel motorda otomatik vites seçeneği bulunmamasını anlatsın..Gerçekten durumu anlayabilmek mümkün değil.. VW öyle bir düzenek kumuş ki..Golf almaya gidiyorsun araba yok abi Leon verelim hem aynı donanımda şu kadar ucuz hem aynı araba diyorlar..Yok burun kıvırdın abi A3 verelim imaj arabası vs diyorlar..adamlar da sürekli bir kombinasyon var. Ford'a gidiyorsun dizel ve otomatik bir araba alma şansın yok! ne Focus'ta ne Mondeo'da..Adamlar yok satıyorken sen VW'ne kızmış gelmiş adama bile alternatif sunamıyorsun..Sonra ODD verilerine bakın VW neredeyse 3'e katlamış Ford'u binek'te satış rakamlarında.. VW kalitelidir iyidir vs ama satış rakamlarını bunlar değil diğer markaların beceriksizliği bu denli yükseltiyor bence.. Şunuda yazmadan edemicem Ford'a gittiğimde satış temsilcilerinin hepsi sanki devlet memuru gibi.. ..Kendilerine bu konuda VW'ni örnek alıyorlarsa hata ediyorlar..Adamlar 2 ay sonraya sıra yazıyor resmen tok satıcı..Örnek alacaklarsa model farklılaştırmayı örnek aslınlar.. 6 Mart 2015 tarihinde Volkan Dinçel tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Serhat Çerçi 7 Mart 2015 Paylaş 7 Mart 2015 Aracı inceledik, 1.5 ecoboost titanium teknoloji ve led far paketli sunrooflu. Öncelikle tasarımı demode şeklinde eleştirenlere aracı canlı olarak gördünüz mü diye sormak isterim. Araç , her ne kadar konsept fotolarının çıktığı 2011 yılından ve ABD'de lanse edildiği 2012 sonbaharından beri sürekli görüp incelesem ve hakkında çıkmış neredeyse her haberi okusam da kesinlikte demode değil ve fotoğraflarda göründüğünden çok daha çekici ve modern; hatta kendi segmentindeki tüm araçları incelemiş olarak segmentinin en modern ve seçkin görünümlü aracı olduğunu düşünüyorum tasarım olarak. Açıkçası önden,profilden ve arkadan görüntüsü kusursuz bir uyum sergiliyor, pek bir hırçın ve yırtıcı görünüyor, aynı zamanda da görkemli ve futuristik. Dev cüssesine rağmen sınıfının en dinamik görünümlü aracı. İç mekanda kullanılan malzeme kalitesi, yer yer kalite farklılıkları gösterse de, segmentinin standartları içinde. Özelikle göz önündeki ve el altındaki malzemelerin kalitesi oldukça tatminkar, ön göğüs yumuşak dokulu, vites kolunun etrafındaki malzemeler piano black kaplama ve orta panelde de ses yapmaya eğilimli bir yapı yok. Göze batan bir işçilik problemi bulunmamakta, bu konuda da segment standartları içinde. Neticede D segmenti; orta boy sedan sınıfı,büyük aile arabası ve premium sınıf değil, tıpkı bu sınıftaki VW Passat'ta ya da skoda superb'de iç mekan işçiliği kusurları olduğu gibi; bulmak için bakan gözlerle kusur aranırsa ergonomik anlamda önemsiz kusurlar bu sınıftaki her araçta var; kusursuz iç mekan kalitesi ve işçiliği sadece "F" segmentinde mevcut. Aracın içine oturduğunuz anda daha yola çıkmadan sessizliğini ve yalıtımının başarılı olduğunu hissediyorsunuz, selefine göre hissedilir ölçüde sessizleşmiş. Ön konsulun estetiği ve ön kapılarla buluşma noktasına doğru oval bir hal alması, detaylı led ön gösterge paneli ve orta konsoldaki büyük ekran 8 renkli iç aydınlatma ile birleştiğinde çok teknolojik bir makinenin içinde olduğunuzu fazlasıyla hissettiriyor. Açıkçası bu konsolda biraz zaman geçirdikten sonra selefinin yani bizim MK4 Mondeoların konsolu demode ve eski teknoloji geldi. Müzik sistemi ve klima kontrollerinin altındaki saklama bölgesinin yan taraflarının açık olması kullanışlı gelmedi. Yeni nesil Volvo'larda da aynı şekilde ama ben kullanışlı bulmadım, oraya koyulan telefon virajlarda yolcu ya da sürücü tarafına paspasın üzerine düşebiliyor. Koltuklar genel olarak daha rahat, daha ortopedik ve estetik. Yeni direksiyon simidi çok şık, estetik ve kullanışlı duruyor ve üzerindeki düğmelerin yerleşimini ergonomik buldum. Arka koltuktaki diz mesafesi güzel, fakat coupe tarzı profil tasarım çizgisinden dolayı arkaya doğru eğilen tavan arka koltuktaki kafa mesafesini selefine göre biraz azaltmış, ama bir Insignia'daki kadar azaltmamış. İç mekan bir Mondeo klasiği olarak gene ferah ve geniş; ancak açık renk konsol seçeneğinin olmasını isterdim, lansmanda olmasa da ileride olacağını düşünüyorum. Bagaj hacmi bu boyuttaki bir araç için az ama yeterli. Yol tutuş, sürüş ve dinamizm olarak aslında yoruma gerek yok ; neticede o bir Mondeo ve sınıfının yol tutuş lideri; diğer birçok ford modeli gibi sınıfının yol tutuş standartlarını belirliyor. Direksiyon çok hassas ve başarılı, şasi virajlarda ray üstünde gibi ilerliyor ve esp yi devreye sokmak için gerçekten özel çaba göstermeniz gerekiyor; klasik Mondeo özellikleri ! Bu üstün yol tutuş kabiliyetini sessiz bir iç kabin ve darbeleri sönümlemede başarılı bir süspansiyon ile birleştirmiş. Kullanımı gerçekten çok zevkli, evet, selefinden daha keyifli ve konforlu, daha izole ve her zamanki gibi güven/kontrol hissiyle dolu. 180 hp'lik dizel otomatik powershift i merak etmemek elde değil. Nihai izlenimim olarak bu araç kesinlikle beklemeye değmiş. Biz genel olarak çok beğendik. Mk4 Mondeo başarılı bir araçtı ancak bu onun modernize edilmiş ve her yönden iyileştirilmiş yeni nesil kardeşi ve farkını her anlamda hissettiriyor. MK4'ü orada bırakıp bunu alıp çıkasım geldi ama 2.0 dizel seçeneklerinin Haziran ayında Türkiye'de olması bekleniyor. Fiyat olarak normal konumlandırılmış. Lansmanı yeni yapıldı ve seçeneklerin kısıtlı olması şu an için anormal değil. Yakın zamanda ürün çeşitlliği artacaktır. Umarım Otosan doğru pazarlama stratejileri ile bu görkemli aracın model imajını etkili yönetir, heba etmez. birkaç ay içinde gelir, neyse gelsede zaten şuan demode bu araç makyajlısı abd de var şuan, biz makyaj beklyeceğiz, sonrada 2. elini sendekini keyifle kullan, hiiiç aklın bu taraflara kaymasın, taki makyaja kadar Bu bilgiyi nereden aldın bilmiyorum ama ABD'de makyajlısı çıkmadı, aynı kasa ile devam ediyor. Makyajlı kasa halen geliştirilme aşamasında. 2 Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 7 Mart 2015 Paylaş 7 Mart 2015 (düzenlendi) Aracı inceledik, 1.5 ecoboost titanium teknoloji ve led far paketli sunrooflu. Öncelikle tasarımı demode şeklinde eleştirenlere aracı canlı olarak gördünüz mü diye sormak isterim. Araç , her ne kadar konsept fotolarının çıktığı 2011 yılından ve ABD'de lanse edildiği 2012 sonbaharından beri sürekli görüp incelesem ve hakkında çıkmış neredeyse her haberi okusam da kesinlikte demode değil ve fotoğraflarda göründüğünden çok daha çekici ve modern; hatta kendi segmentindeki tüm araçları incelemiş olarak segmentinin en modern ve seçkin görünümlü aracı olduğunu düşünüyorum tasarım olarak. Açıkçası önden,profilden ve arkadan görüntüsü kusursuz bir uyum sergiliyor, pek bir hırçın ve yırtıcı görünüyor, aynı zamanda da görkemli ve futuristik. Dev cüssesine rağmen sınıfının en dinamik görünümlü aracı. İç mekanda kullanılan malzeme kalitesi, yer yer kalite farklılıkları gösterse de, segmentinin standartları içinde. Özelikle göz önündeki ve el altındaki malzemelerin kalitesi oldukça tatminkar, ön göğüs yumuşak dokulu, vites kolunun etrafındaki malzemeler piano black kaplama ve orta panelde de ses yapmaya eğilimli bir yapı yok. Göze batan bir işçilik problemi bulunmamakta, bu konuda da segment standartları içinde. Neticede D segmenti; orta boy sedan sınıfı,büyük aile arabası ve premium sınıf değil, tıpkı bu sınıftaki VW Passat'ta ya da skoda superb'de iç mekan işçiliği kusurları olduğu gibi; bulmak için bakan gözlerle kusur aranırsa ergonomik anlamda önemsiz kusurlar bu sınıftaki her araçta var; kusursuz iç mekan kalitesi ve işçiliği sadece "F" segmentinde mevcut. Aracın içine oturduğunuz anda daha yola çıkmadan sessizliğini ve yalıtımının başarılı olduğunu hissediyorsunuz, selefine göre hissedilir ölçüde sessizleşmiş. Ön konsulun estetiği ve ön kapılarla buluşma noktasına doğru oval bir hal alması, detaylı led ön gösterge paneli ve orta konsoldaki büyük ekran 8 renkli iç aydınlatma ile birleştiğinde çok teknolojik bir makinenin içinde olduğunuzu fazlasıyla hissettiriyor. Açıkçası bu konsolda biraz zaman geçirdikten sonra selefinin yani bizim MK4 Mondeoların konsolu demode ve eski teknoloji geldi. Müzik sistemi ve klima kontrollerinin altındaki saklama bölgesinin yan taraflarının açık olması kullanışlı gelmedi. Yeni nesil Volvo'larda da aynı şekilde ama ben kullanışlı bulmadım, oraya koyulan telefon virajlarda yolcu ya da sürücü tarafına paspasın üzerine düşebiliyor. Koltuklar genel olarak daha rahat, daha ortopedik ve estetik. Yeni direksiyon simidi çok şık, estetik ve kullanışlı duruyor ve üzerindeki düğmelerin yerleşimini ergonomik buldum. Arka koltuktaki diz mesafesi güzel, fakat coupe tarzı profil tasarım çizgisinden dolayı arkaya doğru eğilen tavan arka koltuktaki kafa mesafesini selefine göre biraz azaltmış, ama bir Insignia'daki kadar azaltmamış. İç mekan bir Mondeo klasiği olarak gene ferah ve geniş; ancak açık renk konsol seçeneğinin olmasını isterdim, lansmanda olmasa da ileride olacağını düşünüyorum. Bagaj hacmi bu boyuttaki bir araç için az ama yeterli. Yol tutuş, sürüş ve dinamizm olarak aslında yoruma gerek yok ; neticede o bir Mondeo ve sınıfının yol tutuş lideri; diğer birçok ford modeli gibi sınıfının yol tutuş standartlarını belirliyor. Direksiyon çok hassas ve başarılı, şasi virajlarda ray üstünde gibi ilerliyor ve esp yi devreye sokmak için gerçekten özel çaba göstermeniz gerekiyor; klasik Mondeo özellikleri ! Bu üstün yol tutuş kabiliyetini sessiz bir iç kabin ve darbeleri sönümlemede başarılı bir süspansiyon ile birleştirmiş. Kullanımı gerçekten çok zevkli, evet, selefinden daha keyifli ve konforlu, daha izole ve her zamanki gibi güven/kontrol hissiyle dolu. 180 hp'lik dizel otomatik powershift i merak etmemek elde değil. Nihai izlenimim olarak bu araç kesinlikle beklemeye değmiş. Biz genel olarak çok beğendik. Mk4 Mondeo başarılı bir araçtı ancak bu onun modernize edilmiş ve her yönden iyileştirilmiş yeni nesil kardeşi ve farkını her anlamda hissettiriyor. MK4'ü orada bırakıp bunu alıp çıkasım geldi ama 2.0 dizel seçeneklerinin Haziran ayında Türkiye'de olması bekleniyor. Fiyat olarak normal konumlandırılmış. Lansmanı yeni yapıldı ve seçeneklerin kısıtlı olması şu an için anormal değil. Yakın zamanda ürün çeşitlliği artacaktır. Umarım Otosan doğru pazarlama stratejileri ile bu görkemli aracın model imajını etkili yönetir, heba etmez. Bu bilgiyi nereden aldın bilmiyorum ama ABD'de makyajlısı çıkmadı, aynı kasa ile devam ediyor. Makyajlı kasa halen geliştirilme aşamasında. Salı günü makyajlisinin kamuflajli fotoğrafını eklerin buraya.Otosan satış stratejisi bakimindan 0 bir kurum. Şu araç Kuga yerine çıkmaz miydi? 7 Mart 2015 tarihinde Mert Yeldan tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı
Serhat Çerçi 7 Mart 2015 Paylaş 7 Mart 2015 Salı günü makyajlisinin kamuflajli fotoğrafını eklerin buraya. Otosan satış stratejisi bakimindan 0 bir kurum. Şu araç Kuga yerine çıkmaz miydi? Makyajlinin spyphotos üzerinden kamuflajlı fotoğrafları nette dolaşıyor, hatta forumda da paylaşıldı ama henüz araç lanse edilmedi. Ford makyajlının lansmanı konusunda Abd-Avrupa arasindaki dengeyi nasıl kuracak merak ediyorum. Abd'de 2.5 yıldır yollarda Fusion. Otosan'a imaj yonetimi olarak ben de pek güvenemiyorum... Yorum bağlantısı
Okan Tansel 7 Mart 2015 Paylaş 7 Mart 2015 (düzenlendi) Serhart bey, siz hangi donanımını incelediniz? Yukarıdaki resmi alıntılamadan yorumluyorum. Fordun kütükten oyma gibi kaba yapısını beğeniyorum. Kaporta kalınlığı araca bakınca anlaşılıyor. İnşallah araç sacını temin ettiği fabrikayı hiç değiştirmez. Özellikle kore ve japonlarda ise araç sanki mukavvadan yapılıp boyanmış... +100 daha ben yaslanınca veya biraz yüklenice çöken ford görmedim bazılarına parmağınla itirsen içine göçüyor yahu 7 Mart 2015 tarihinde Okan Tansel tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 7 Mart 2015 Paylaş 7 Mart 2015 (düzenlendi) Ford un adam gibi modelleri bize gelse ve otosan satış tekniğini adam etse ortada adam gibi marka kalmaz bence, ama nerdeeeeeee .... Mustang EDGE 7 Mart 2015 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Arda Bülent Güzel 7 Mart 2015 Paylaş 7 Mart 2015 Ben bugun gittim aracı kullandım. Araç sessiz gerçekten belkide benzinli olduğundan. Otomatigi fena değil. PowerShift olmadığı halde. Dıştan görünüş on nemoro. Ne var birde düzgün jant olsa idi. Şu arabaya bendeki kasanın selective jant ini koysa 18 jant olsa ne olurdu.gelelim içeriye. Ilk başlarda göğsünü begenmemiştim. Fena gelmedi gözüme. Ama içi dar geldi eski kasaya. Hormonlu focus gibi geldi içi. Bakalım beyaz sanrouf lu led paketli 1.5 ecoboost titanyum otomatik fiyat istedik. 106000 dediler. Beğenmedim dedim fiyatini çalışıp geri donecekler. 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 7 Mart 2015 Paylaş 7 Mart 2015 (düzenlendi) Ben bugun gittim aracı kullandım. Araç sessiz gerçekten belkide benzinli olduğundan. Otomatigi fena değil. PowerShift olmadığı halde. Dıştan görünüş on nemoro. Ne var birde düzgün jant olsa idi. Şu arabaya bendeki kasanın selective jant ini koysa 18 jant olsa ne olurdu.gelelim içeriye. Ilk başlarda göğsünü begenmemiştim. Fena gelmedi gözüme. Ama içi dar geldi eski kasaya. Hormonlu focus gibi geldi içi. Bakalım beyaz sanrouf lu led paketli 1.5 ecoboost titanyum otomatik fiyat istedik. 106000 dediler. Beğenmedim dedim fiyatini çalışıp geri donecekler. 2.0 den şaşma sonra pişman olma demiş atalarımız, bu arada makyajla ilgili ata sözünü ve ilk seri hata doludur u da unutmamak lazım..... Sendeki araba bundan çok daha iyi, acele etme 7 Mart 2015 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Arda Bülent Güzel 7 Mart 2015 Paylaş 7 Mart 2015 2.0 den şaşma sonra pişman olma demiş atalarımız, bu arada makyajla ilgili ata sözünü ve ilk seri hata doludur u da unutmamak lazım..... Sendeki araba bundan çok daha iyi, acele etme Yeni mondeo sanki focus la mondeo arası bir model gibi göründü. Fiyat çalışacaklar. Birde Mayıs ayını bekliyebilirim. Deri koltuk masaj yapan koltuk ve elektrikli koltuk mayısta gelecekmis. Düşünün full aracta elektrikli koltuk yok. Yorum bağlantısı
Recommended Posts