İçeriğe Yönlendir

Ford Mondeo 2015


Yusuf Alper Gül

Recommended Posts

Yusuf Alper Gül

Merhabalar arkadaşlar. Ford mondeo'nun şu an ki kasasi cıkmadan yaklaşık 1 sene once %90 benzerlik taşıyan fotografları ve deneme esnasında çekilen gizli fotograflari piyasa düşmüştü.

Yine aynı durum söz konusu

Ford'un st modellerinde kullandıgı ön ızgara tarzı(geniş-tek parça) tarzının kullanılacagi aracin en büyük değişikligi arka kısmında.

Passat CC, audi a7 ve yeni Mercedes modellerinde görülen aşşagıya dogru egimli arka kısım büyük ihtimalle mondeo'da da yer bulacak.

Bütün bunlar biraz dedikodu, biraz tahmin ve biraz da fordun bize verdigi ipuclarıyla ortaya cıkıyor.(sergiledigi konsept otolar yeni modellerin ataları olarak kabul ediliyor.)

Fotograflar belki %100 uygulamaya geçmeyecek ama bize gelecek mondeo hakkında %90 bilgi verebilir. Buyrun

Mart 2012 Cenevre Fuarinda Tanıtılacak olan araç 2012'nin son çeyregi veya 2013 başında yeni kasasiyla görücüye cıkacak

2013_Ford_Fusion_mondeo_edit_small.jpg

Ford-Mondeo-2013.jpg

2013-ford-mondeo-new-2.jpg

car_photo_466909_25.jpg

car_photo_466912_25.jpg

  • Beğen 5
Yorum bağlantısı
Yusuf Alper Gül
(düzenlendi)

ford hep aynı şeyi yapıyor. çıkardıgı konsept aracın üstüne yeni kasalari bindiriyor.

2006'da çıkan konsept şuydu:

o17.jpg

Üstüne binen mondeo sürümü ise malum:

ford-mondeo.jpg

Şimdi yeni konsept arama ford evos:

FordConcept_promo_610x426.jpg

E yeni mondeonunda böyle olmasi şaşırtmaz:

Ford-Mondeo-2013-fotoshowImage-3311a997-550591.jpg

tarihinde Zafer Ayvacı tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Aytaç Emre

Çok insanı aracından soğutur,neden FORD sorusuna bir cevapda yeni mondeodan geliyor...

  • Beğen 4
Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik
(düzenlendi)

Makyaj yemeden alınmaz, nasılsa yine içi boş gelecek sonra teypti ekrandı tırmalayıp duracağız :D

Ama tip güzel vallahi, hele şükür düzelttiler şu arabayı.

Alınır alınır. Özellikle lansman fiyatıyla alınır. Makyajdan sonra fiyatları uçuyor. :) Bakınız fiesta.

Bu arada 3 parça arka çamurluk dizaynını en iyi bu arabada yapmışlar bence.

fordfusion20131280x960w.jpg

tarihinde Cihan Tiftik tarafından düzenlendi
  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
  • 4 hafta sonra...
Metin Çilo
(düzenlendi)

2014 ford mondeo titanium.

Aston martini karması ama alınacak bir araba

tarihinde Zafer Ayvacı tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
  • 5 ay sonra...
  • 7 ay sonra...
  • 3 hafta sonra...
Abdussamed Acar

Bu kadar başarılı bir dış tasarımın yanında Passat B8 nasıl kalacak merak etmiyor değilim...

Yorum bağlantısı
  • 2 ay sonra...
  • 1 ay sonra...
Levent Eksen
(düzenlendi)

   Ford Avrupa'daki fabrika operasyonları nedeniyle 2014 yılbaşında satışa çıkacak diye bilinen Mondeo'nun satış tarihini bir yıl daha geriye atmış..

 

   Yeni Ford Mondeo’nun 2014 yılının sonlarında satışa sunulacağı bilgisi resmi olarak açıklandı. Ayrıca Ford, yaptığı açıklamada tamamen yenilenenMondeo satışa sunulana kadar mevcut modelin ufak makyaj operasyonları geçirerek satışa devam edeceğini de bildirdi. 

 

  Ford Ürün Geliştirme Müdürü Barb Samardzich, Cenevre Otomobil Fuarı’nda basın mensuplarına yeni Mondeo’nun Belçika, Genk’deki Ford fabrikasında bu yıl içinde üretim bandından inmesinin planlandığını ancak bazı pürüzler nedeni ile bu tarihin bir yıl sonraya ertelendiğini bizzat açıkladı. Bu pürüzlerin de İngiltere’deki Southampton ve Dagenham fabrikalarının yıl sonunda kapatılacak olmasına bağlı olduğu tahmin ediliyor.

tarihinde Levent Eksen tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
  • 1 ay sonra...
Ali Emre Arslan

İzmir arkastaki üst düzey yetkili bir ağabeyimin dediğine göre belçika fabrikasının kapatılmasının ardından  orada üretilen daha doğrusu montajlanan fordların çoğu avrupada sorun çıkarıp müşteri memnuniyetsizliğine neden olmuş zaten bizede otosan üretimi dışındaki araçların çoğu belçika genk fabrikasından geliyormuş.Bu yüzden bir kaos oluşmuş ve üretim işi uzamış...onun bana dediği ise 2014 şubat ta showroomlarda görürüsün dedi test araçlarıda aynı anda gelecekmiş inşallah gelsinde yeter artık.Babamla papaz olacaz  altında arabası olmasa çoktan almıştı başka bişey ama yeni mondeonun şekline bayıldığı için bekledi adamcağız :))

Yorum bağlantısı
Onur Karakay

 Büyük heveslerle beklediğim Mondeo büyük ihtimalle 2015'in 2.yarısından önce gelmeyecek...malesef ertelediler.

Yorum bağlantısı
Ali Emre Arslan
(düzenlendi)

http://www.ford.com/cars/fusion/trim/s/  bu Amerika daki baz donanım bu bile yeterli valla:)Bir jant ve bir navi ile titanium gibi olur:) fiyata bakın 21.900 dolar.En gariban amerikalının  maaşı (asgari ücret) 3000 dolar :)Oran yaklaşık %13.Türkiyede baz donanım fiyatı 58000  asgari ücret 803 ila 1000 tl arası.Hadi biz en yüksek meblağdan hesaplayalım 1000 tlden oran %1.71 ..Yani rezillik.Şimdi soruyorum nerede bu 12000 dolar kişi başı milli gelir:)Allahtan kolumuzda altın bileziğimiz varda bu devletin eline düşmüyorum...Yazık valla bu millete kendi arabasını üretebilecek İken ne hale getirmişler bizi .Lütfen sözlerim politik olarak algılanmasın ben o parti bu parti değil şimdiye kadar kim yönettiyse bu milleti yazıklar olsun hep bencillik hep bencillik bu yüzden bir adım yol alamıyoruz. Araba sahibi olmak için fena düdükleniyoruz başkada bir şey demiyorum..bu da küçük bir baz donanım videosu:

http://www.youtube.com/watch?v=Yq3Eyb-CDgw

tarihinde Ali Emre Arslan tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
M.Fatih Yüce

Yenisinin üretim tarihi tam bir bilmece. Belçika 'daki fabrika kapatılınca ne zaman nerde üretileceğini bilemiyorlar sanki. Ford son yıllarda çok çuvallıyor bana göre. Hala adam gibi otomatik kombinasyonlarını sunamadılar. Durup durup 1,0 motorun yılın ödülünü almasından bahsediyorlar. Sanki milletin çok umurunda. Dünyanın en küçük bagajlı sedan focus'unu nasıl üretmeyi becerdiler gülsemmi ağlasammı bilemedim :D

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
  • 1 yıl sonra...
Ertan Çabuk

Sanırım artık geri dönüşü yok 2014 sonu itibari ile Avrupada satışa çıkıyor.

Motor seçenekleri hatta fiyatları bile belli olmuş. Resmi reklamları bile hazırlanıyor.

http://www.youtube.com/watch?v=YAqQTuIjGMw

 

Motor seçenekleri;

Dizel;

1.6 Econetic (düşük emisyonlu dizel motor)

2.0 150 Hp

2.0 180 Hp

Benzinli

1.0 Ecoboost (125 Hp)

Ford, Bu motor yüzünden 2015 e kadar mekledi deniliyor. Belçika da ki fabrikanın kapatılması ve bu motorun da mondeo motor seçenekleri içine sokulması nedeni ile 2012 de lansmanı yapılan aracın bu zamana kadar bekletildiği ifade ediliyor.

 

1,5 Ecoboost 160 Hp

2.0 Ecoboost 240 Hp

Ayrıca 2.0 benzinli model de hybrid teknolojisini kullanacğaı bir motor seçeneği dah aolacğaı ve bu seçeneğin de yine 2015 te kullanıma sunulacağı ifade ediliyor. yanlız bu motor tipi SW kasa tipi ile birlikte gelmesi bekleniyormuş.

 

Yeni mondeo ile birlikte gelecek teknolojiler ise;

* Dinamik led teknolojisine sahip adaptif mercekli farlar,

* Hava yastığı donanıma sahip arka emniyet kemerleri

* Yeni SYNC 2 iletişim

* Şehir içi yaya güvenlik sistemleri (yaya tanıma sistemi)

Ayrıca bunların haricinde şu anda bir çok modelde kullanılan

Aktif şehir içi güvenlik sistemi, temassız bagağ kapılarının açılması vs gibi özellikleri de bünyesinde barındıracak.

Daha önceki incelemelerde SW modellerde 4x4 280 hp lik bir seçeneğin de olacğaı bilgisi veriliyordu ancak 2015 itibari ile henüz bu konu hayata geçmemiş gibi duruyor.

İnceleme Videoları;

 

Bu da polonya dan

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • 3 hafta sonra...
Mahmut Yıldız

Başka bir siteden buldum.

 

 

BENZINLI
1.5 LT Ecoboost
Motor: 1.5 lt 160 beygir 240 nm tork (turbo benzinli)
Şanzıman: 6 ileri manuel
Performans: 0-100 km/s: 9.2 saniye – Maksimum hız: 222 km/s
Yakıt Tüketimi: Şehir içi / Şehir Dışı / Ortalama / Co2: 7.8 / 4.6 / 5.8 / 134 g/km
Boyut: Uzunluk / Yükseklik / Genişlik: 4869 mm / 1476 mm / 1852 mm

Motor: 1.5 lt 160 beygir 240 nm tork (turbo benzinli)
Şanzıman: 6 ileri otomatik
Performans: 0-100 km/s: 9.1 saniye – Maksimum hız: 214 km/s
Yakıt Tüketimi: Şehir içi / Şehir Dışı / Ortalama / Co2: 8.7 / 4. 9/ 6.3 / 146 g/km
Boyut: Uzunluk / Yükseklik / Genişlik: 4869 mm / 1476 mm / 1852 mm

2.0 LT Ecoboost
Motor: 2.0 lt 203 beygir 300 nm tork (turbo benzinli)
Şanzıman: 6 ileri otomatik
Performans: 0-100 km/s: 8.7 saniye – Maksimum hız: 232 km/s
Yakıt Tüketimi: Şehir içi / Şehir Dışı / Ortalama / Co2: 10.2 / 5.6 / 7.3 / 169 g/km
Boyut: Uzunluk / Yükseklik / Genişlik: 4869 mm / 1476 mm / 1852 mm

Motor: 2.0 lt 240 beygir 340 nm tork (turbo benzinli)
Şanzıman: 6 ileri otomatik
Performans: 0-100 km/s: 7.9 saniye – Maksimum hız: 240 km/s
Yakıt Tüketimi: Şehir içi / Şehir Dışı / Ortalama / Co2: 10.2 / 5.6 / 7.3 / 169 g/km
Boyut: Uzunluk / Yükseklik / Genişlik: 4869 mm / 1476 mm / 1852 mm

HYBRID
Motor: 2.0 lt 177 beygir 300 nm tork (Benzin-Elektrik)
Şanzıman: 6 ileri powershift otomatik
Performans: 0-100 km/s: 9.2 saniye – Maksimum hız: 187 km/s
Yakıt Tüketimi: Şehir içi / Şehir Dışı / Ortalama / Co2: 2.8 / 5.0 / 4.2 / 99 g/km
Boyut: Uzunluk / Yükseklik / Genişlik: 4869 mm / 1476 mm / 1852 mm
DIZEL
1.6 TDCİ
Motor: 1.6 lt 115 beygir 270 nm tork (turbo dizel)
Şanzıman: 6 ileri manuel
Performans: 0-100 km/s: 12.1 saniye – Maksimum hız: 192 km/s
Yakıt Tüketimi: Şehir içi / Şehir Dışı / Ortalama / Co2: 4.8 / 3.8 / 4.2 / 109 g/km
Boyut: Uzunluk / Yükseklik / Genişlik: 4869 mm / 1476 mm / 1852 mm
1.6 TDCİ ECOnetic
Motor: 1.6 lt 115 beygir 270 nm tork (turbo dizel)
Şanzıman: 6 ileri manuel
Performans: 0-100 km/s: 12.1 saniye – Maksimum hız: 192 km/s
Yakıt Tüketimi: Şehir içi / Şehir Dışı / Ortalama / Co2: 4.1 / 3.3 / 3.6 / 94 g/km
Boyut: Uzunluk / Yükseklik / Genişlik: 4869 mm / 1476 mm / 1852 mm

2.0 TDCİ
Motor: 2.0 lt 150 beygir 320 nm tork (turbo dizel)
Şanzıman: 6 ileri manuel / powershift otomatik
Performans: 0-100 km/s: 9.3 – 9.9 saniye – Maksimum hız: 215 – 213 km/s
Yakıt Tüketimi: Şehir içi / Şehir Dışı / Ortalama / Co2: 5.1 – 5.3 / 4.0 – 4.4 / 4.4 – 4.8 / 115 – 125 g/km
Boyut: Uzunluk / Yükseklik / Genişlik: 4869 mm / 1476 mm / 1852 mm

2.0 TDCİ
Motor: 2.0 lt 180 beygir 340 nm tork (turbo dizel)
Şanzıman: 6 ileri manuel / powershift otomatik
Performans: 0-100 km/s: 8.3 – 8.6 saniye – Maksimum hız: 225 – 223 km/s
Yakıt Tüketimi: Şehir içi / Şehir Dışı / Ortalama / Co2: 5.1 – 5.3 / 4.0 – 4.4 / 4.4 – 4.8 / 115 – 125 g/km
Boyut: Uzunluk / Yükseklik / Genişlik: 4869 mm / 1476 mm / 1852 mm

2.0 TDCİ ECOnetic
Motor: 2.0 lt 150 beygir 320 nm tork (turbo dizel)
Şanzıman: 6 ileri manuel
Performans: 0-100 km/s: 9.4 saniye – Maksimum hız: 215 km/s
Yakıt Tüketimi: Şehir içi / Şehir Dışı / Ortalama / Co2: 4.6 / 3.7 / 4.1 / 107 g/km
Boyut: Uzunluk / Yükseklik / Genişlik: 4869 mm / 1476 mm / 1852 mm

2.0 TDCİ ECOnetic
Motor: 2.0 lt 180 beygir 340 nm tork (turbo dizel)
Şanzıman: PowerShift otomatik
Performans: 0-100 km/s: 8.4 saniye – Maksimum hız: 225 km/s
Yakıt Tüketimi: Şehir içi / Şehir Dışı / Ortalama / Co2: 4.6 / 3.7 / 4.1 / 107 g/km
Boyut: Uzunluk / Yükseklik / Genişlik: 4869 mm / 1476 mm / 1852 mm

1.6 TDCİ ECOnetic
Motor: 1.6 lt 115 beygir 270 nm tork (turbo dizel)
Şanzıman: 6 ileri manuel
Performans: 0-100 km/s: 12.1 saniye – Maksimum hız: 192 km/s
Yakıt Tüketimi: Şehir içi / Şehir Dışı / Ortalama / Co2: 4.1 / 3.3 / 3.6 / 94 g/km
Boyut: Uzunluk / Yükseklik / Genişlik: 4869 mm / 1476 mm / 1852 mm

2.0 TDCİ
Motor: 2.0 lt 150 beygir 320 nm tork (turbo dizel)
Şanzıman: 6 ileri manuel / powershift otomatik
Performans: 0-100 km/s: 9.3 – 9.9 saniye – Maksimum hız: 215 – 213 km/s
Yakıt Tüketimi: Şehir içi / Şehir Dışı / Ortalama / Co2: 5.1 – 5.3 / 4.0 – 4.4 / 4.4 – 4.8 / 115 – 125 g/km
Boyut: Uzunluk / Yükseklik / Genişlik: 4869 mm / 1476 mm / 1852 mm

2.0 TDCİ
Motor: 2.0 lt 180 beygir 340 nm tork (turbo dizel)
Şanzıman: 6 ileri manuel / powershift otomatik
Performans: 0-100 km/s: 8.3 – 8.6 saniye – Maksimum hız: 225 – 223 km/s
Yakıt Tüketimi: Şehir içi / Şehir Dışı / Ortalama / Co2: 5.1 – 5.3 / 4.0 – 4.4 / 4.4 – 4.8 / 115 – 125 g/km
Boyut: Uzunluk / Yükseklik / Genişlik: 4869 mm / 1476 mm / 1852 mm

2.0 TDCİ ECOnetic
Motor: 2.0 lt 150 beygir 320 nm tork (turbo dizel)
Şanzıman: 6 ileri manuel
Performans: 0-100 km/s: 9.4 saniye – Maksimum hız: 215 km/s
Yakıt Tüketimi: Şehir içi / Şehir Dışı / Ortalama / Co2: 4.6 / 3.7 / 4.1 / 107 g/km
Boyut: Uzunluk / Yükseklik / Genişlik: 4869 mm / 1476 mm / 1852 mm

2.0 TDCİ ECOnetic
Motor: 2.0 lt 180 beygir 340 nm tork (turbo dizel)
Şanzıman: PowerShift otomatik
Performans: 0-100 km/s: 8.4 saniye – Maksimum hız: 225 km/s
Yakıt Tüketimi: Şehir içi / Şehir Dışı / Ortalama / Co2: 4.6 / 3.7 / 4.1 / 107 g/km
Boyut: Uzunluk / Yükseklik / Genişlik: 4869 mm / 1476 mm / 1852 mm

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Ertan Çabuk

ECOnetic nedir acaba?

CO2 emisyonu düşürülmüş ve daha verimli çalışan, ford tarafından geliştirilen bir sistem.

Yorum bağlantısı
  • 2 hafta sonra...
Hayrettin Bahadir

Keşke türkçe sayfa içeren bir link bulsaydınız. Herkesin benim gibi akıcı Almancası olmayabilir..  :)

  • Beğen 4
Yorum bağlantısı
  • 1 ay sonra...
Halis Parlak

2.0 TDCİ
Motor: 2.0 lt 180 beygir 340 nm tork (turbo dizel)
Şanzıman: 6 ileri manuel / powershift otomatik
Performans: 0-100 km/s: 8.3 – 8.6 saniye – Maksimum hız: 225 – 223 km/s
Yakıt Tüketimi: Şehir içi / Şehir Dışı / Ortalama / Co2: 5.1 – 5.3 / 4.0 – 4.4 / 4.4 – 4.8 / 115 – 125 g/km
Boyut: Uzunluk / Yükseklik / Genişlik: 4869 mm / 1476 mm / 1852 mm

 

İnsignia(190 hp) ve passat (190hp-240hp)  Bi Turbo ile uçarken mondeo,bu motorla geride kalır.Passat,mevcut 177 lik motorla 380 nm tork veriyorken mondeo 340 nm torkla nasıl  piyasaya çıkıyor?

 

Not: Passat 190 hp ülkemize gelecek lakin 240 hplik motor bize gelmeyecek.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar

Bu araç sonunda tertemiz fotoğraflar, teknik veriler ve muhtemel fiyatlarla yeni bir sayfayı hakediyor, zira passat forumundan bu başlığa bi hayli gözü kayan olacak gibi...

 

Yakışıklı bi adminimiz güzel bi temizlik yapıp, nefis bi ilk mesaj derlese ne de güzel olurdu :)

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...