Yusuf Alper Gül 8 Ocak 2012 Paylaş 8 Ocak 2012 Merhabalar arkadaşlar. Ford mondeo'nun şu an ki kasasi cıkmadan yaklaşık 1 sene once %90 benzerlik taşıyan fotografları ve deneme esnasında çekilen gizli fotograflari piyasa düşmüştü. Yine aynı durum söz konusu Ford'un st modellerinde kullandıgı ön ızgara tarzı(geniş-tek parça) tarzının kullanılacagi aracin en büyük değişikligi arka kısmında. Passat CC, audi a7 ve yeni Mercedes modellerinde görülen aşşagıya dogru egimli arka kısım büyük ihtimalle mondeo'da da yer bulacak. Bütün bunlar biraz dedikodu, biraz tahmin ve biraz da fordun bize verdigi ipuclarıyla ortaya cıkıyor.(sergiledigi konsept otolar yeni modellerin ataları olarak kabul ediliyor.) Fotograflar belki %100 uygulamaya geçmeyecek ama bize gelecek mondeo hakkında %90 bilgi verebilir. Buyrun Mart 2012 Cenevre Fuarinda Tanıtılacak olan araç 2012'nin son çeyregi veya 2013 başında yeni kasasiyla görücüye cıkacak 5 Yorum bağlantısı
Yusuf Alper Gül 8 Ocak 2012 Yazar Paylaş 8 Ocak 2012 (düzenlendi) ford hep aynı şeyi yapıyor. çıkardıgı konsept aracın üstüne yeni kasalari bindiriyor. 2006'da çıkan konsept şuydu: Üstüne binen mondeo sürümü ise malum: Şimdi yeni konsept arama ford evos: E yeni mondeonunda böyle olmasi şaşırtmaz: 9 Ocak 2012 tarihinde Zafer Ayvacı tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 14 Ocak 2012 Paylaş 14 Ocak 2012 Detroit'ten yeni mondeo incelemesi. Arka baş mesafesi kötü. Yeni nesil D sınıfı araçların ortak özelliği. İnsignia ile yarışacakları bir konu daha. http://www.autoexpress.co.uk/videos/motorshowvideos/277105/detroit_2012_new_ford_mondeo.html?DCMP=NLC-Newsletters Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 16 Ocak 2012 Paylaş 16 Ocak 2012 Galiba böyle olacakmış, abd mondeo galiba... Yorum bağlantısı
Aytaç Emre 21 Ocak 2012 Paylaş 21 Ocak 2012 Çok insanı aracından soğutur,neden FORD sorusuna bir cevapda yeni mondeodan geliyor... 4 Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik 21 Ocak 2012 Paylaş 21 Ocak 2012 (düzenlendi) Makyaj yemeden alınmaz, nasılsa yine içi boş gelecek sonra teypti ekrandı tırmalayıp duracağız Ama tip güzel vallahi, hele şükür düzelttiler şu arabayı. Alınır alınır. Özellikle lansman fiyatıyla alınır. Makyajdan sonra fiyatları uçuyor. Bakınız fiesta. Bu arada 3 parça arka çamurluk dizaynını en iyi bu arabada yapmışlar bence. 21 Ocak 2012 tarihinde Cihan Tiftik tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı
Metin Çilo 18 Şubat 2012 Paylaş 18 Şubat 2012 (düzenlendi) 2014 ford mondeo titanium. Aston martini karması ama alınacak bir araba 18 Şubat 2012 tarihinde Zafer Ayvacı tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar 8 Nisan 2013 Paylaş 8 Nisan 2013 Bu kadar başarılı bir dış tasarımın yanında Passat B8 nasıl kalacak merak etmiyor değilim... Yorum bağlantısı
Taner Gündüz 28 Haziran 2013 Paylaş 28 Haziran 2013 (düzenlendi) https://www.youtube.com/watch?v=SdMdm7JAXic bu yeni kasa mondeo mudur. 28 Haziran 2013 tarihinde Taner Gündüz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Levent Eksen 3 Ağustos 2013 Paylaş 3 Ağustos 2013 (düzenlendi) Ford Avrupa'daki fabrika operasyonları nedeniyle 2014 yılbaşında satışa çıkacak diye bilinen Mondeo'nun satış tarihini bir yıl daha geriye atmış.. Yeni Ford Mondeo’nun 2014 yılının sonlarında satışa sunulacağı bilgisi resmi olarak açıklandı. Ayrıca Ford, yaptığı açıklamada tamamen yenilenenMondeo satışa sunulana kadar mevcut modelin ufak makyaj operasyonları geçirerek satışa devam edeceğini de bildirdi. Ford Ürün Geliştirme Müdürü Barb Samardzich, Cenevre Otomobil Fuarı’nda basın mensuplarına yeni Mondeo’nun Belçika, Genk’deki Ford fabrikasında bu yıl içinde üretim bandından inmesinin planlandığını ancak bazı pürüzler nedeni ile bu tarihin bir yıl sonraya ertelendiğini bizzat açıkladı. Bu pürüzlerin de İngiltere’deki Southampton ve Dagenham fabrikalarının yıl sonunda kapatılacak olmasına bağlı olduğu tahmin ediliyor. 3 Ağustos 2013 tarihinde Levent Eksen tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ali Emre Arslan 4 Eylül 2013 Paylaş 4 Eylül 2013 İzmir arkastaki üst düzey yetkili bir ağabeyimin dediğine göre belçika fabrikasının kapatılmasının ardından orada üretilen daha doğrusu montajlanan fordların çoğu avrupada sorun çıkarıp müşteri memnuniyetsizliğine neden olmuş zaten bizede otosan üretimi dışındaki araçların çoğu belçika genk fabrikasından geliyormuş.Bu yüzden bir kaos oluşmuş ve üretim işi uzamış...onun bana dediği ise 2014 şubat ta showroomlarda görürüsün dedi test araçlarıda aynı anda gelecekmiş inşallah gelsinde yeter artık.Babamla papaz olacaz altında arabası olmasa çoktan almıştı başka bişey ama yeni mondeonun şekline bayıldığı için bekledi adamcağız ) Yorum bağlantısı
Onur Karakay 4 Eylül 2013 Paylaş 4 Eylül 2013 Büyük heveslerle beklediğim Mondeo büyük ihtimalle 2015'in 2.yarısından önce gelmeyecek...malesef ertelediler. Yorum bağlantısı
Ali Emre Arslan 4 Eylül 2013 Paylaş 4 Eylül 2013 (düzenlendi) http://www.ford.com/cars/fusion/trim/s/ bu Amerika daki baz donanım bu bile yeterli valla:)Bir jant ve bir navi ile titanium gibi olur:) fiyata bakın 21.900 dolar.En gariban amerikalının maaşı (asgari ücret) 3000 dolar :)Oran yaklaşık %13.Türkiyede baz donanım fiyatı 58000 asgari ücret 803 ila 1000 tl arası.Hadi biz en yüksek meblağdan hesaplayalım 1000 tlden oran %1.71 ..Yani rezillik.Şimdi soruyorum nerede bu 12000 dolar kişi başı milli gelir:)Allahtan kolumuzda altın bileziğimiz varda bu devletin eline düşmüyorum...Yazık valla bu millete kendi arabasını üretebilecek İken ne hale getirmişler bizi .Lütfen sözlerim politik olarak algılanmasın ben o parti bu parti değil şimdiye kadar kim yönettiyse bu milleti yazıklar olsun hep bencillik hep bencillik bu yüzden bir adım yol alamıyoruz. Araba sahibi olmak için fena düdükleniyoruz başkada bir şey demiyorum..bu da küçük bir baz donanım videosu: http://www.youtube.com/watch?v=Yq3Eyb-CDgw 4 Eylül 2013 tarihinde Ali Emre Arslan tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
M.Fatih Yüce 9 Eylül 2013 Paylaş 9 Eylül 2013 Yenisinin üretim tarihi tam bir bilmece. Belçika 'daki fabrika kapatılınca ne zaman nerde üretileceğini bilemiyorlar sanki. Ford son yıllarda çok çuvallıyor bana göre. Hala adam gibi otomatik kombinasyonlarını sunamadılar. Durup durup 1,0 motorun yılın ödülünü almasından bahsediyorlar. Sanki milletin çok umurunda. Dünyanın en küçük bagajlı sedan focus'unu nasıl üretmeyi becerdiler gülsemmi ağlasammı bilemedim 2 Yorum bağlantısı
Ertan Çabuk 1 Kasım 2014 Paylaş 1 Kasım 2014 Sanırım artık geri dönüşü yok 2014 sonu itibari ile Avrupada satışa çıkıyor. Motor seçenekleri hatta fiyatları bile belli olmuş. Resmi reklamları bile hazırlanıyor. http://www.youtube.com/watch?v=YAqQTuIjGMw Motor seçenekleri; Dizel; 1.6 Econetic (düşük emisyonlu dizel motor) 2.0 150 Hp 2.0 180 Hp Benzinli 1.0 Ecoboost (125 Hp) Ford, Bu motor yüzünden 2015 e kadar mekledi deniliyor. Belçika da ki fabrikanın kapatılması ve bu motorun da mondeo motor seçenekleri içine sokulması nedeni ile 2012 de lansmanı yapılan aracın bu zamana kadar bekletildiği ifade ediliyor. 1,5 Ecoboost 160 Hp 2.0 Ecoboost 240 Hp Ayrıca 2.0 benzinli model de hybrid teknolojisini kullanacğaı bir motor seçeneği dah aolacğaı ve bu seçeneğin de yine 2015 te kullanıma sunulacağı ifade ediliyor. yanlız bu motor tipi SW kasa tipi ile birlikte gelmesi bekleniyormuş. Yeni mondeo ile birlikte gelecek teknolojiler ise; * Dinamik led teknolojisine sahip adaptif mercekli farlar, * Hava yastığı donanıma sahip arka emniyet kemerleri * Yeni SYNC 2 iletişim * Şehir içi yaya güvenlik sistemleri (yaya tanıma sistemi) Ayrıca bunların haricinde şu anda bir çok modelde kullanılan Aktif şehir içi güvenlik sistemi, temassız bagağ kapılarının açılması vs gibi özellikleri de bünyesinde barındıracak. Daha önceki incelemelerde SW modellerde 4x4 280 hp lik bir seçeneğin de olacğaı bilgisi veriliyordu ancak 2015 itibari ile henüz bu konu hayata geçmemiş gibi duruyor. İnceleme Videoları; Bu da polonya dan 1 Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 21 Kasım 2014 Paylaş 21 Kasım 2014 Başka bir siteden buldum. BENZINLI1.5 LT EcoboostMotor: 1.5 lt 160 beygir 240 nm tork (turbo benzinli)Şanzıman: 6 ileri manuelPerformans: 0-100 km/s: 9.2 saniye – Maksimum hız: 222 km/sYakıt Tüketimi: Şehir içi / Şehir Dışı / Ortalama / Co2: 7.8 / 4.6 / 5.8 / 134 g/kmBoyut: Uzunluk / Yükseklik / Genişlik: 4869 mm / 1476 mm / 1852 mmMotor: 1.5 lt 160 beygir 240 nm tork (turbo benzinli)Şanzıman: 6 ileri otomatikPerformans: 0-100 km/s: 9.1 saniye – Maksimum hız: 214 km/sYakıt Tüketimi: Şehir içi / Şehir Dışı / Ortalama / Co2: 8.7 / 4. 9/ 6.3 / 146 g/kmBoyut: Uzunluk / Yükseklik / Genişlik: 4869 mm / 1476 mm / 1852 mm2.0 LT EcoboostMotor: 2.0 lt 203 beygir 300 nm tork (turbo benzinli)Şanzıman: 6 ileri otomatikPerformans: 0-100 km/s: 8.7 saniye – Maksimum hız: 232 km/sYakıt Tüketimi: Şehir içi / Şehir Dışı / Ortalama / Co2: 10.2 / 5.6 / 7.3 / 169 g/kmBoyut: Uzunluk / Yükseklik / Genişlik: 4869 mm / 1476 mm / 1852 mmMotor: 2.0 lt 240 beygir 340 nm tork (turbo benzinli)Şanzıman: 6 ileri otomatikPerformans: 0-100 km/s: 7.9 saniye – Maksimum hız: 240 km/sYakıt Tüketimi: Şehir içi / Şehir Dışı / Ortalama / Co2: 10.2 / 5.6 / 7.3 / 169 g/kmBoyut: Uzunluk / Yükseklik / Genişlik: 4869 mm / 1476 mm / 1852 mmHYBRIDMotor: 2.0 lt 177 beygir 300 nm tork (Benzin-Elektrik)Şanzıman: 6 ileri powershift otomatikPerformans: 0-100 km/s: 9.2 saniye – Maksimum hız: 187 km/sYakıt Tüketimi: Şehir içi / Şehir Dışı / Ortalama / Co2: 2.8 / 5.0 / 4.2 / 99 g/kmBoyut: Uzunluk / Yükseklik / Genişlik: 4869 mm / 1476 mm / 1852 mmDIZEL1.6 TDCİMotor: 1.6 lt 115 beygir 270 nm tork (turbo dizel)Şanzıman: 6 ileri manuelPerformans: 0-100 km/s: 12.1 saniye – Maksimum hız: 192 km/sYakıt Tüketimi: Şehir içi / Şehir Dışı / Ortalama / Co2: 4.8 / 3.8 / 4.2 / 109 g/kmBoyut: Uzunluk / Yükseklik / Genişlik: 4869 mm / 1476 mm / 1852 mm1.6 TDCİ ECOneticMotor: 1.6 lt 115 beygir 270 nm tork (turbo dizel)Şanzıman: 6 ileri manuelPerformans: 0-100 km/s: 12.1 saniye – Maksimum hız: 192 km/sYakıt Tüketimi: Şehir içi / Şehir Dışı / Ortalama / Co2: 4.1 / 3.3 / 3.6 / 94 g/kmBoyut: Uzunluk / Yükseklik / Genişlik: 4869 mm / 1476 mm / 1852 mm2.0 TDCİMotor: 2.0 lt 150 beygir 320 nm tork (turbo dizel)Şanzıman: 6 ileri manuel / powershift otomatikPerformans: 0-100 km/s: 9.3 – 9.9 saniye – Maksimum hız: 215 – 213 km/sYakıt Tüketimi: Şehir içi / Şehir Dışı / Ortalama / Co2: 5.1 – 5.3 / 4.0 – 4.4 / 4.4 – 4.8 / 115 – 125 g/kmBoyut: Uzunluk / Yükseklik / Genişlik: 4869 mm / 1476 mm / 1852 mm2.0 TDCİMotor: 2.0 lt 180 beygir 340 nm tork (turbo dizel)Şanzıman: 6 ileri manuel / powershift otomatikPerformans: 0-100 km/s: 8.3 – 8.6 saniye – Maksimum hız: 225 – 223 km/sYakıt Tüketimi: Şehir içi / Şehir Dışı / Ortalama / Co2: 5.1 – 5.3 / 4.0 – 4.4 / 4.4 – 4.8 / 115 – 125 g/kmBoyut: Uzunluk / Yükseklik / Genişlik: 4869 mm / 1476 mm / 1852 mm2.0 TDCİ ECOneticMotor: 2.0 lt 150 beygir 320 nm tork (turbo dizel)Şanzıman: 6 ileri manuelPerformans: 0-100 km/s: 9.4 saniye – Maksimum hız: 215 km/sYakıt Tüketimi: Şehir içi / Şehir Dışı / Ortalama / Co2: 4.6 / 3.7 / 4.1 / 107 g/kmBoyut: Uzunluk / Yükseklik / Genişlik: 4869 mm / 1476 mm / 1852 mm2.0 TDCİ ECOneticMotor: 2.0 lt 180 beygir 340 nm tork (turbo dizel)Şanzıman: PowerShift otomatikPerformans: 0-100 km/s: 8.4 saniye – Maksimum hız: 225 km/sYakıt Tüketimi: Şehir içi / Şehir Dışı / Ortalama / Co2: 4.6 / 3.7 / 4.1 / 107 g/kmBoyut: Uzunluk / Yükseklik / Genişlik: 4869 mm / 1476 mm / 1852 mm1.6 TDCİ ECOneticMotor: 1.6 lt 115 beygir 270 nm tork (turbo dizel)Şanzıman: 6 ileri manuelPerformans: 0-100 km/s: 12.1 saniye – Maksimum hız: 192 km/sYakıt Tüketimi: Şehir içi / Şehir Dışı / Ortalama / Co2: 4.1 / 3.3 / 3.6 / 94 g/kmBoyut: Uzunluk / Yükseklik / Genişlik: 4869 mm / 1476 mm / 1852 mm2.0 TDCİMotor: 2.0 lt 150 beygir 320 nm tork (turbo dizel)Şanzıman: 6 ileri manuel / powershift otomatikPerformans: 0-100 km/s: 9.3 – 9.9 saniye – Maksimum hız: 215 – 213 km/sYakıt Tüketimi: Şehir içi / Şehir Dışı / Ortalama / Co2: 5.1 – 5.3 / 4.0 – 4.4 / 4.4 – 4.8 / 115 – 125 g/kmBoyut: Uzunluk / Yükseklik / Genişlik: 4869 mm / 1476 mm / 1852 mm2.0 TDCİMotor: 2.0 lt 180 beygir 340 nm tork (turbo dizel)Şanzıman: 6 ileri manuel / powershift otomatikPerformans: 0-100 km/s: 8.3 – 8.6 saniye – Maksimum hız: 225 – 223 km/sYakıt Tüketimi: Şehir içi / Şehir Dışı / Ortalama / Co2: 5.1 – 5.3 / 4.0 – 4.4 / 4.4 – 4.8 / 115 – 125 g/kmBoyut: Uzunluk / Yükseklik / Genişlik: 4869 mm / 1476 mm / 1852 mm2.0 TDCİ ECOneticMotor: 2.0 lt 150 beygir 320 nm tork (turbo dizel)Şanzıman: 6 ileri manuelPerformans: 0-100 km/s: 9.4 saniye – Maksimum hız: 215 km/sYakıt Tüketimi: Şehir içi / Şehir Dışı / Ortalama / Co2: 4.6 / 3.7 / 4.1 / 107 g/kmBoyut: Uzunluk / Yükseklik / Genişlik: 4869 mm / 1476 mm / 1852 mm2.0 TDCİ ECOneticMotor: 2.0 lt 180 beygir 340 nm tork (turbo dizel)Şanzıman: PowerShift otomatikPerformans: 0-100 km/s: 8.4 saniye – Maksimum hız: 225 km/sYakıt Tüketimi: Şehir içi / Şehir Dışı / Ortalama / Co2: 4.6 / 3.7 / 4.1 / 107 g/kmBoyut: Uzunluk / Yükseklik / Genişlik: 4869 mm / 1476 mm / 1852 mm 2 Yorum bağlantısı
Ertan Çabuk 26 Kasım 2014 Paylaş 26 Kasım 2014 ECOnetic nedir acaba? CO2 emisyonu düşürülmüş ve daha verimli çalışan, ford tarafından geliştirilen bir sistem. Yorum bağlantısı
Mehmet Atlihan 6 Aralık 2014 Paylaş 6 Aralık 2014 http://ww2.autoscout24.de/info/magazine/test/ford-mondeo/endlich-da/4319/437589/?magcid=mag-nl&utm_medium=email&utm_source=DE-magazine&utm_campaign=CW49-2014&utm_term=8 1 Yorum bağlantısı
Hayrettin Bahadir 6 Aralık 2014 Paylaş 6 Aralık 2014 Keşke türkçe sayfa içeren bir link bulsaydınız. Herkesin benim gibi akıcı Almancası olmayabilir.. 4 Yorum bağlantısı
Halis Parlak 12 Ocak 2015 Paylaş 12 Ocak 2015 2.0 TDCİMotor: 2.0 lt 180 beygir 340 nm tork (turbo dizel)Şanzıman: 6 ileri manuel / powershift otomatikPerformans: 0-100 km/s: 8.3 – 8.6 saniye – Maksimum hız: 225 – 223 km/sYakıt Tüketimi: Şehir içi / Şehir Dışı / Ortalama / Co2: 5.1 – 5.3 / 4.0 – 4.4 / 4.4 – 4.8 / 115 – 125 g/kmBoyut: Uzunluk / Yükseklik / Genişlik: 4869 mm / 1476 mm / 1852 mm İnsignia(190 hp) ve passat (190hp-240hp) Bi Turbo ile uçarken mondeo,bu motorla geride kalır.Passat,mevcut 177 lik motorla 380 nm tork veriyorken mondeo 340 nm torkla nasıl piyasaya çıkıyor? Not: Passat 190 hp ülkemize gelecek lakin 240 hplik motor bize gelmeyecek. 1 Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar 13 Ocak 2015 Paylaş 13 Ocak 2015 Bu araç sonunda tertemiz fotoğraflar, teknik veriler ve muhtemel fiyatlarla yeni bir sayfayı hakediyor, zira passat forumundan bu başlığa bi hayli gözü kayan olacak gibi... Yakışıklı bi adminimiz güzel bi temizlik yapıp, nefis bi ilk mesaj derlese ne de güzel olurdu 2 Yorum bağlantısı
Recommended Posts