Mehmet Göktürk 2 Ocak 2012 Paylaş 2 Ocak 2012 Sabah bastım ahantara aaaa. Karanlık. Allahtan arabanın kapısı açıktı. Fusion ile jump yaptım önce + sonra - şeklinde bağlama ve önce - sonra + ayırma. çalıştı. Doldu. Ama o ne direksiyon destei gitmiş, esp ışıkları yanmış. Araştırdım, Çağlar Bey'in geçence dalga geçtiği (biz vw cilerle) adaptasyon işi çıktı. İnternetten anladığım kadarı ile direksiyon merkezini unutmuş. Adaptasyon yapılacak Biraz dolaşınca geçebilir ama direksiyon sert Olay bundan ibaret. Akü niye boşaldı muamma. Sinyali kolunu sağda unutmuş olabilirim. (tek lamba yakıyor ya). 3 gündür binmemiştim. Kapıcı da görmemiştir. Başka bir bilgi olursa buraya yazarım. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 2 Ocak 2012 Paylaş 2 Ocak 2012 O kadar elektronik yap voltaj koruma yapma. Yazık... Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik 2 Ocak 2012 Paylaş 2 Ocak 2012 Geçmiş olsun. Servis para alacak mı bu adaptasyon işine? Ayrıca nasıl bir mühendislik hatasıdır ki,aracın tüm kayıtlarını sadece aküden gelen elektrikle beslemişler? Bilgisayarı 3 gün açmayınca bozuluyor mu hiç? Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 2 Ocak 2012 Yazar Paylaş 2 Ocak 2012 kilitli değil. o yüzden sönmedi belki de. bahçede kilitlemiyorum bazen. yıkamıştım felan. Yorum bağlantısı
Misafir 2 Ocak 2012 Paylaş 2 Ocak 2012 Geçmiş olsun. Yeni aracın akü bitirmesi irdelenmeli tabi. Biz de Mondeo'nun bu kış bitirdik aküsünü rahatladık. Akabinde Sony teybi çalıştıramadık. Sigorta atmış birtane. Yeni araçlar artık çok daha netameli. Akü bitme belirtisi bile olmuyor. ÇAlışan aracı stop ediyorsun, tekrar çalıştırmak istediğinde akü boşalmış oluyor. Saygılarımla. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 2 Ocak 2012 Paylaş 2 Ocak 2012 Estağfirullah , direksiyon pompası üstündeki sensör yeniden kodlanınca sönecektir, gerçi rölanti/tam gaz şarj ölçümü de yapılmalı, konjektör gümlemiş olabiliyor felaket habercisi gibi oldum O kadar elektronik yap voltaj koruma yapma. Yazık... Carbon clean yapınca da, gaz kelebeği ayarı istiyor bu meretler..... Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 2 Ocak 2012 Yazar Paylaş 2 Ocak 2012 Zaten arabayı aldığımdan beri konjektörden şüpheliydim. Ama şarj ışığı yanmadı öte yandan. Aldığımdan bu yana farlar açıkken manevralarda gaza basınca önce hafif ışık artıyor sonra azalıyordu. Yani muhtemelen 13.8 ya normalde. GAza basınca 1 saniye içince 14.5->12.5->13.8 şeklinde stabilize oluyordu ve hiç yakıştıramamıştım. Başka vw sahiplerinde de aynısını duydum. Konjektör kalitesiz bellli ki. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 2 Ocak 2012 Paylaş 2 Ocak 2012 Sanayide , elektrikçiler, Vw ye yılbaşında hediye paketi yolladılar Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 2 Ocak 2012 Paylaş 2 Ocak 2012 Kapı açık olduğu için mi akü bitiyor acaba. Ford Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 2 Ocak 2012 Yazar Paylaş 2 Ocak 2012 Kapı açıktan kasıt kilitli değil İç ışıklar ve radyo 30 dk sonra kendini kapatır. Bu mesele kafamı kurcaladı. Neyse çözeceğiz. Yarın doluyum, çarşambayı bekler. Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 2 Ocak 2012 Paylaş 2 Ocak 2012 Ben de öyle diyorum hocam, fiesta da kapılar açıkken her bir çok lamba falan yanıyor. Bayide bu yüzden fiestalara sık sık akü takviyesi yapılarken gördüm, sıfır fiestalara , gelen geçen kapıları açıp kapattığından aküler bitiyormuş. Yorum bağlantısı
Ersen Tapan 3 Ocak 2012 Paylaş 3 Ocak 2012 Mehmet hocam geçmiş olsun.. Öncelikle geçmiş olsun, şarj voltajı 14.0 V'un altına inebiliyorsa eğer konjektör iş yapmıyordur, tam yük altında bile bu değerin altına inmemesi lazım, akü doğru şarj olmadığından bir süre sonra tolere edemiyor ve bu tablo doğuyor malesef. Dün sabah güne ben de bu şekilde başladım, allahtan karşı komşum Oto Elektrikçi sabahın 7.00'sinde onula beraber takviye kabloları ile çalıştırdık Kocaoğlan'ı. Sonra gün boyu onun dükkanda dinlendi ve bu arada aküsü şarj'a konuldu, asit değerleri dip yapmış, bende de bir kaçaktan şüphelendik ama aracın stop edildiğinde 800mA 10 saniye sonra uykudayken çektiği akım 400 mA bu da normal geldi bana, Bakalım bu hafta sonu tekrar ölçeceğiz asit değerlerini yine düşerse daha detaylı bir inceleme yapılacak. Tekrar geçmiş olsun. Ne güzel bir komşuya sahipsin abi Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 3 Ocak 2012 Yazar Paylaş 3 Ocak 2012 400 mA biraz çok sanki yahu. Birkaç günde biter o. Biraz önce jump yaparak yeniden çalıştırdım. 500 metre gittikten sonra arıza ışıkları söndü. Kalibrasyon kendi kendine oldu. 1 saat kullandım. sonra çalıştı. Akü doluyor. 13.8 volt deyimim ölçerek değildi. Tahminen. Ölçersem muhtemelen doğru çıkacaktır. Dalgalanmayı tarif etmiştim. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 3 Ocak 2012 Yazar Paylaş 3 Ocak 2012 400mA 2 saatte 1Ah yapar (0.8). 120 Saatte 60Ah gider. Ki aküler %30 felan aktif kapasite verir. (krank aküleri malum, UPS değil). bendeki veri kapı açık ise daha çok çeker, 15 günde biter diyor. Kapıyı kilitleyin diyor uzun süre için. Sizde bu olmasın? Yorum bağlantısı
Cavit Doğan 4 Ocak 2012 Paylaş 4 Ocak 2012 Valla bende merak ettim, Nedir Jump hocam ? Google ye sormayalım şimdi.. Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 4 Ocak 2012 Paylaş 4 Ocak 2012 ben 2 farklı maddeler halinde sonuç buldum Cavit Ağam a) atlamak sıçramak zıplamak ilişkiye girmek fırlamak atlatmak sıçratmak hoplamak zonklamak ürkmek eğlenceli olmak sevişmek b) http://www.jump-turkey.com/ Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 4 Ocak 2012 Paylaş 4 Ocak 2012 vurdurmak kelimesi de ilginç oluyor. balıkesir yokuşunda vurdurdum. Yorum bağlantısı
Metehan Şahin 4 Ocak 2012 Paylaş 4 Ocak 2012 Akü jump yapmak yazarsanız sonuca biraz daha yaklaşırsınız. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 4 Ocak 2012 Yazar Paylaş 4 Ocak 2012 (düzenlendi) Jump= Jumpstart (kablo ile evet). Aynı amperde olup olmaması anlamsızdır. Acele ile ben de şaşırmışım. Takviye kablosu ile çalıştırdım diyebilirdim. 4 Ocak 2012 tarihinde Mehmet Göktürk tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Recommended Posts