Mehmet Saat 23 Aralık 2011 Paylaş 23 Aralık 2011 nokıa 5800 garanti kapsamında 30.11.2011 tarihinde tamire yolladım .... telefon iletişim olarak eniştenin telefonunu verdik... aynı gün mesaj la telefonun hazır olduğunu bildiriyorlar enişte telefonu almaya gidiyor... servisteki sahış telefonun sahibine teslim edildiğini söylüyor ama telefonu alan yok.. enişte elindeki servis kağıdını gösteriyor almadığını söylüyor.. görevli içeri gidiyor 15 dk sonra gelerek telefonun tamir için istanbula yolandığını 10 gün sonra geleceğini söylüyor ve kendi cep telefonunu veriyor(neden kendi cebini versin ki?) bugün müşteri temsilcisini aradım o da telefonu almışsınız diyor... almadığımı söyledim konuyla ilgili araştırıp gün içerisinde döneceğini söyledi dönmedi.. sizce telefona ne olmuş olabilir(bence... ya başkasınaverdiler bulamadılar yada kaybettiler) ve nasıl bir yol izlemeliyim.....telefonu vereli 25 gün civarı oldu 1 ay servis süresi olduğunu ve süre aşımında para iadesi vs... yapılması gerekmiyormu?? Yorum bağlantısı
Semih İzgi 23 Aralık 2011 Paylaş 23 Aralık 2011 Geçmiş olsun Mehmet abi.Hiç tecrübesini edindiğim bir olay değil. Bilenler yardımcı olacaktır Yorum bağlantısı
Servet Aydın 23 Aralık 2011 Paylaş 23 Aralık 2011 (düzenlendi) normalde cihazı teslim aldığınızda onarım-değişim formunu imzalarsınız. formu isteyin kim imza atmış ? Ayrıca size verilen formda geri alını cihaz tesliminde. 30 iş gününü beklemeye gerek yok. Yapışın servisin ümüğüne. 23 Aralık 2011 tarihinde Servet Aydın tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Kuzey Kaya 23 Aralık 2011 Paylaş 23 Aralık 2011 En son tüketici hakları var sonuçta... İş çözülmezse elinizde en önemli evrak var.. Sıkıntı yapmayın kozlar sizin elinizde Yorum bağlantısı
Mehmet Saat 23 Aralık 2011 Yazar Paylaş 23 Aralık 2011 servet bey, bende 30 gün aşmasını bekliyeyim diyorum... telefonu bulsalarda o saatten sonra bende almıyayım diyorum... ya sıfır telefon versinler yada parasını... kim bilir kime verdiler yanlışlıkla 25 gündür kullanıyor bozdu mu kırdı mı? Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 23 Aralık 2011 Paylaş 23 Aralık 2011 Yeni çıkan yasa ile 30 günlük Teknik Servis süresii 20 gün oldu diye hatırlıyorum. Not: Bizim ürünler arıza yapmadığı için tam hatırlamam normal Bence telefon kırıldı Yorum bağlantısı
Mehmet Saat 23 Aralık 2011 Yazar Paylaş 23 Aralık 2011 Yeni çıkan yasa ile 30 günlük Teknik Servis süresii 20 gün oldu diye hatırlıyorum. Not: Bizim ürünler arıza yapmadığı için tam hatırlamam normal Bence telefon kırıldı Malin tamir süresi en fazla 30 is günüdür. Bu süre mala iliskin arizanin servis istasyonuna, servis istasyonunun olmamasi durumunda, malin saticisi, bayii, acentesi, temsilciligi, ithalatçisi veya imalatçisi- üreticisinden birine bildirim tarihinden itibaren baslar. (tüketici hakları sitesinde yazıyor) sevinmiştim bende 20 gün diye Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 23 Aralık 2011 Paylaş 23 Aralık 2011 Malin tamir süresi en fazla 30 is günüdür. Bu süre mala iliskin arizanin servis istasyonuna, servis istasyonunun olmamasi durumunda, malin saticisi, bayii, acentesi, temsilciligi, ithalatçisi veya imalatçisi- üreticisinden birine bildirim tarihinden itibaren baslar. (tüketici hakları sitesinde yazıyor) sevinmiştim bende 20 gün diye Telefonunuz garanti süresi içerisinde teknik serviste ise azami tamir süresi 20 gündür. İnanmayan bilmeyen teknik servis var ise 24 Nisan 2011 tarihli resmi gazeteye bakabilir. Siz bana güvenin http://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2011/04/20110424-6.htm 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 23 Aralık 2011 Paylaş 23 Aralık 2011 tamir süresi başka, ortada olmauan bir telefon var, bence bekledikçe durum aleyhinize.... Yorum bağlantısı
Mehmet Saat 23 Aralık 2011 Yazar Paylaş 23 Aralık 2011 sağolun....bu iyi oldu yarın istediğim kadar saldırırım artık ve telefonu kvk sitesinden cihaz takibinde sorguladığım zaman 2730 CLASSIC NOKIA SILVER BLACK/ N2730 olarak gözüküyor çağlar bey, ne kadar beklemek gerekir.... Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 23 Aralık 2011 Paylaş 23 Aralık 2011 sağolun....bu iyi oldu yarın istediğim kadar saldırırım artık ve telefonu kvk sitesinden cihaz takibinde sorguladığım zaman 2730 CLASSIC NOKIA SILVER BLACK/ N2730 olarak gözüküyor çağlar bey, ne kadar beklemek gerekir.... Allah kolaylık versin işiniz zor. Sert yapsanız bir dert yapmasanız bir dert Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 23 Aralık 2011 Paylaş 23 Aralık 2011 ne beklemesi, ortada cihaz yok ki artık, karşı taraf sorsa, 30 gündür neden gelmediniz? cihazın kayıp olabileceğini bildiğiniz halde diye? Yorum bağlantısı
Fatih Ada 23 Aralık 2011 Paylaş 23 Aralık 2011 Beklemeyin, Servise gidip telefonunuzu isteyin yine veremezler ise servise şimdi buradan çıkıp savcılığa hakkınızda suç duyurusunda bulunmaya gidiyorum diyin.. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 24 Aralık 2011 Paylaş 24 Aralık 2011 Suç duyuru ile bi şey elde edemezsiniz. Yapmanız gereken, 20 iş günü dolduğundan ücreti iadesi istemek. Ancak Nokia Türkiye ile görüşün. Yorum bağlantısı
Fatih Ada 24 Aralık 2011 Paylaş 24 Aralık 2011 Suç duyuru ile bi şey elde edemezsiniz. Yapmanız gereken, 20 iş günü dolduğundan ücreti iadesi istemek. Ancak Nokia Türkiye ile görüşün. Telefonunun servis tarafından çalındığını beyan etmesi durumunda öyle çok şey elde ederki.. (sonuçta bu durumun çalmaktan farkı yok,elde makbuz gez babam gez,telefon nerde yok..) Yorum bağlantısı
Guest Hakan Tarım 24 Aralık 2011 Paylaş 24 Aralık 2011 Benim başıma buna benzer bir olay gelmişti. Laptopu yolladığım şirket-teknik servis arasında biryerlerde kaybolmuştu. Sonra bulmuşlardı da iş işten geçmişti. Noter onaylı bir ihtarname çekin. İadeli taahhütlü posta ile yollayın. Bu iki belgeyi koyun cebinize. Sonra kafa göz dalın o servise. Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 24 Aralık 2011 Paylaş 24 Aralık 2011 Bence de beklemeyin ve cihazı bulmalarını söyleyin.Aynı model başka bir cihaz falan bulup verebilirler dikkatli olun. Yorum bağlantısı
Naci Özkan 24 Aralık 2011 Paylaş 24 Aralık 2011 Bencede beklemenin hicbir mantigi yok. Servisin yakasina yapisin Icimden bir ses 2730 u veren kisiye sizin telefonu vermisler gibime geliyo... Yorum bağlantısı
Mehmet Saat 24 Aralık 2011 Yazar Paylaş 24 Aralık 2011 şu anda servisle yaptığım görüşmede müşteri temsilcisi, telefonun alındığını ve ellerinde kayıt olduğunu söylüyor...kayıtı soruyorum var diyor..alan kişinin doğru söylediğini nereden biliyorsunuz dedi...dediğine pişman oldu..(açtım ağzımı .....) telefon 2730 gözüküyor kayıtlarda... 5800 kutusuna kadar elimde mevcut...ankara servisle görüşüp haber vereceğiz dedi... ama ben hırsımı alamadım Yorum bağlantısı
Naci Özkan 24 Aralık 2011 Paylaş 24 Aralık 2011 Sizle es deger zamanda 2730 kayit yaptiran kisiyle kayitlariniz karismis... Bu tur durumlar hep can sıkıcıdır. Ins. Bı sekılde hallolur Yorum bağlantısı
Mehmet Saat 24 Aralık 2011 Yazar Paylaş 24 Aralık 2011 karışmış olsa ellerinde kime verecekleri belli olmayan bir telefon olması gerekmezmi? benim telefonum 2730 gözüküyor ve almış olarak gözüküyorum 2730 ve 5800 nerde acaba Yorum bağlantısı
Selçuk Özkan 24 Aralık 2011 Paylaş 24 Aralık 2011 Kişisel başvurulardan sonuç alamassanız Tüketici Hakları Hakem Heyetine başvurmanızı öneririm. Yorum bağlantısı
Mehmet Saat 24 Aralık 2011 Yazar Paylaş 24 Aralık 2011 ordada 2730 gözüküyor... sonradan farkettim seri numarasından kontrol edince 5800 gözüküyor Yorum bağlantısı
Önder Boran 24 Aralık 2011 Paylaş 24 Aralık 2011 Samsung yetkili servisi bu konularda çok disipilinli ve özenli.Bankodaki kız telefonun kutusunu açarken azcık yırtıldı diye birsürü azar işitti müdürlerinden. Açıkçası nokia gibi büyük bir firmadan böyle bir hata beklemezdim. Yorum bağlantısı
Recommended Posts