Bekir Yığrık 19 Aralık 2011 Paylaş 19 Aralık 2011 (düzenlendi) Arabamın orijinal lastikleri 185/65/14 Bir arkadaştan, fiestadan çıkma 175/65/14 kış lastikleri aldım. Lastikler geçen yılın lastikleri(2010 üretimi).Lassa 82 T. 2000 km ancak yapmıştır,baya bi temiz yani. Birz daha dar(1cm) galiba. Bu, yol tutuşunda çok fark eder mi? Yüzel alanı azalacağı için basınç artar, kara,buza daha iyi mi saplanır; yoksa alan azaldığı için yol tutuşu da mı azalır? Teşekkürler. 19 Aralık 2011 tarihinde Bekir Yığrık tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 19 Aralık 2011 Paylaş 19 Aralık 2011 karda buzda daha dar kış lastiği iyidir, daha ufak yarıçapı ile tüketim artar ama taban inceldiği için absorbe edebilir, ıslakta daha iyi yol tutar. En iyisi ucuz veya hediye olması güle güle kullanın Yorum bağlantısı
Hüseyin Akbaş 19 Aralık 2011 Paylaş 19 Aralık 2011 bence orjinalliğiyle hiç oynamasaydın. yol ttutuşundan, virajlara girişinden basıncına kadar etkileyecektir Yorum bağlantısı
Bekir Yığrık 19 Aralık 2011 Yazar Paylaş 19 Aralık 2011 karda buzda daha dar kış lastiği iyidir, daha ufak yarıçapı ile tüketim artar ama taban inceldiği için absorbe edebilir, ıslakta daha iyi yol tutar. En iyisi ucuz veya hediye olması güle güle kullanın Teşkkürler. Hediye değil malesef Ama ucuz. 200-250 TL arası bir fiyat olacak. bence orjinalliğiyle hiç oynamasaydın. yol ttutuşundan, virajlara girişinden basıncına kadar etkileyecektir 185'in %65 i 120,25 ve175'in %65 i 113,75 yapıyor. Çapı 6,5 mm daha kısa yani yere daha yakın, ağırlık merkezi aşağıya kayıyor, Dolayısıyla virajlara daha rahat girilebilir.. Ancak genişlik azalacağından kuru havalarda diğerine göre tutuş azalır. Ama basınç artacağından karlı havalarda tutuş artar diye düşünüyorum. E bunlar da kış lastiği... Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 19 Aralık 2011 Paylaş 19 Aralık 2011 300 TL verirdim, istanbul da olsa, mesela 1 Yorum bağlantısı
Savaş Değişli 19 Aralık 2011 Paylaş 19 Aralık 2011 Buzda değilde karda daha iyi olur dar taban lastik Yorum bağlantısı
Bekir Yığrık 20 Aralık 2011 Yazar Paylaş 20 Aralık 2011 300 TL verirdim, istanbul da olsa, mesela Yollayabilirim 300'e Buzda değilde karda daha iyi olur dar taban lastik +1 Yorum bağlantısı
Ali Eren 20 Aralık 2011 Paylaş 20 Aralık 2011 Ben de taban genişliği azalınca yol tutuşun daha iyi olacağını duymuştum. 185'in %65 i 120,25 ve175'in %65 i 113,75 yapıyor. Çapı 6,5 mm daha kısa yani yere daha yakın, ağırlık merkezi aşağıya kayıyor, Dolayısıyla virajlara daha rahat girilebilir.. Ancak genişlik azalacağından kuru havalarda diğerine göre tutuş azalır. Ama basınç artacağından karlı havalarda tutuş artar diye düşünüyorum. E bunlar da kış lastiği... Bekir Hocam branşınız neydi? Yorum bağlantısı
Bekir Yığrık 20 Aralık 2011 Yazar Paylaş 20 Aralık 2011 (düzenlendi) Ben de taban genişliği azalınca yol tutuşun daha iyi olacağını duymuştum. Bekir Hocam branşınız neydi? Fen ve Teknoloji Ali Hocam. Basınç konusunu geçenlerde anlattım çocuklara.... Kannımca kuru havalarda ve buzlu yüzeylerde yüzey alanın artması daha iyi, sürtünme kuvveti de artar. Karlı yollarda yüzey alanı azalması ve basıncın artması daha avantajlı... 20 Aralık 2011 tarihinde Bekir Yığrık tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ali Eren 20 Aralık 2011 Paylaş 20 Aralık 2011 Fen ve Teknoloji Ali Hocam. Basınç konusunu geçenlerde anlattım çocuklara.... Doğru tahmin etmişim Bekir Hocam. Yılbaşından sonra müsait olduğunuz bir gün Muş toplantısı ayarlayalım mı Bekir Hocam ne dersiniz? Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 20 Aralık 2011 Paylaş 20 Aralık 2011 Kar haricinde geniş taban genelde daha iyi yol tutar. Yorum bağlantısı
Bekir Yığrık 20 Aralık 2011 Yazar Paylaş 20 Aralık 2011 (düzenlendi) Doğru tahmin etmişim Bekir Hocam. Yılbaşından sonra müsait olduğunuz bir gün Muş toplantısı ayarlayalım mı Bekir Hocam ne dersiniz? Olabilir aslında ama yarı yıl tatilinden sonra. Bir de evli olunca söz veremiyorum 20 Aralık 2011 tarihinde Bekir Yığrık tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ali Eren 20 Aralık 2011 Paylaş 20 Aralık 2011 Olabilir aslında ama yarı yıl tatilinden sonra. Bir de evli olunca söz veremiyorum Anlıyorum Bekir Hocam. Siz galiba Altınova yibonun lojmanlarında oturuyorsunuz. Uzun süre eşinizi orda bırakıp Muş'a gelme şansınız olamıyor galiba. Bizim de durum aynı Taşoluk da lojmanda oturuyoruz ama kısa süreli de olsa ayrlayalım diyorum bir toplantı. Şu an dört kişiyiz Muş2tan aktif olan. Daha önce sadece iki kişiydik. Yorum bağlantısı
Bekir Yığrık 20 Aralık 2011 Yazar Paylaş 20 Aralık 2011 Anlıyorum Bekir Hocam. Siz galiba Altınova yibonun lojmanlarında oturuyorsunuz. Uzun süre eşinizi orda bırakıp Muş'a gelme şansınız olamıyor galiba. Bizim de durum aynı Taşoluk da lojmanda oturuyoruz ama kısa süreli de olsa ayrlayalım diyorum bir toplantı. Şu an dört kişiyiz Muş2tan aktif olan. Daha önce sadece iki kişiydik. Yibo lojmanlarında kalamıyorum malesef. Altınovada'ki tek kaloriferli daire var orada kalıyorum.... Yarı tatilden sonra konuşuruz diyelim. Neyse konu farklı yere gitti Lastikler incelince sarsıntı biraz arttı Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 20 Aralık 2011 Paylaş 20 Aralık 2011 Sarsıntı taban incelince artmaz, Lassa spec. olmuştur. Yorum bağlantısı
Bekir Yığrık 20 Aralık 2011 Yazar Paylaş 20 Aralık 2011 Sarsıntı taban incelince artmaz, Lassa spec. olmuştur. Lassa spec derken? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 20 Aralık 2011 Paylaş 20 Aralık 2011 Sarsıntılı sürüş özelliği standart demek Yorum bağlantısı
Bekir Yığrık 20 Aralık 2011 Yazar Paylaş 20 Aralık 2011 (düzenlendi) Sarsıntılı sürüş özelliği standart demek 20 Aralık 2011 tarihinde Bekir Yığrık tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Recommended Posts