Ercüment Koyuncu 2 Kasım 2011 Paylaş 2 Kasım 2011 Arkadaşlar 2 gün önce kayınbabam aradı ve arabadan duman çıktı diye beni aradı bende kenara çekip beklemesini söyledim ve hemen yanına gittim araca 2 metre kala balata kokusunu aldım bu arada acemi olduğunuda söyleleyim tabi tüm uyarılarımıza ragmen her nekadar hayır desede ayak yine debriyajda yol almış neyse ben el firenini çektim ve 1. vitesete kalkmayı denedim balata kaçırmıyor öğrenmek istediğim kullanmaya devam edebilirmiyiz yoksa baskı balata değişmesi gerekiyormu. Yorum bağlantısı
Ercüment Koyuncu 2 Kasım 2011 Yazar Paylaş 2 Kasım 2011 Balatanın ömründen biraz gitmiş ama madem kaçırmıyor,ben kullanmaya devam ederim... teşekkürler onur bey Yorum bağlantısı
İlker Kadılar 2 Kasım 2011 Paylaş 2 Kasım 2011 zamanında yokuş yukarı ışıklarda durduğumda acelem ve dalgın olduğum için 1 vites yerine 3 vites de araçı yürütmeye çalışmışdım defalarca stop etmesine ve duman ve koku çıkmasına rağmen aracı o şekilde kullanmıştım sorunsuzca ve senelerce... Yorum bağlantısı
Ercüment Koyuncu 2 Kasım 2011 Yazar Paylaş 2 Kasım 2011 aracı kullandım dediğiniz gibi kalkışta sorun yok hızlanmadada bir sorun yok şu anda yorumlarınız için teşekkür ederim Yorum bağlantısı
Hüseyin Matur 2 Kasım 2011 Paylaş 2 Kasım 2011 Bu kedilerde, baskı balata sorunlu diye duymuştum. Doğrumu? Yorum bağlantısı
Fatih Keskin 2 Kasım 2011 Paylaş 2 Kasım 2011 Bu kedilerde, baskı balata sorunlu diye duymuştum. Doğrumu? Evet i müşterimizde var ne çektiyse baskı balatadan çekti.Dikkatli kullanmak lazım. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 2 Kasım 2011 Paylaş 2 Kasım 2011 Bence ömrünün yarısından fazlası gitti, bu kısım tasarım hatalı düzeltemediler. Yorum bağlantısı
Uğur Kamil 2 Kasım 2011 Paylaş 2 Kasım 2011 (düzenlendi) Bu kedilerde, baskı balata sorunlu diye duymuştum. Doğrumu? Manuel Caddy'lerde bu sorun var Hüseyin abi, dikkatsiz kullanılmda ve çok zorlanırsa çok erken arıza çıkartıyorlar. Yeni 1.6'larda sorun çözülmüşmü bilgim yok, piyasaya yeni çıktıgı için yüksek km'ye ulaşan tanıdıklarım henüz yok... 2 Kasım 2011 tarihinde U?ur Kamil tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik 2 Kasım 2011 Paylaş 2 Kasım 2011 Bence ömrünün yarısından fazlası gitti, bu kısım tasarım hatalı düzeltemediler. Yo gayet de düzelttiler. Hem de çok kısa sürede. Mondeo 1.6 lardaki hala devam ediyor ama. Yorum bağlantısı
Ercüment Koyuncu 2 Kasım 2011 Yazar Paylaş 2 Kasım 2011 35000 lerde bi degisti arac simdi 55000 lerde acemilikte isin icine girince tekrari yakin ozaman Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 2 Kasım 2011 Paylaş 2 Kasım 2011 Yo gayet de düzelttiler. Hem de çok kısa sürede. Mondeo 1.6 lardaki hala devam ediyor ama. Sen öyle san, mondiyi karıştırma, mondi alacaksan 2.0 tdci alacaksın, gerisi olmaz Yorum bağlantısı
Levent Pamukçuoğlu 2 Kasım 2011 Paylaş 2 Kasım 2011 vw lerin genel sorunu baskı balata.çabuk bitiyor.şimdi kullanıma bağlı denilecek ama öyle değil.0 vw lerin gayet sakin kullanımdan sonra araçtan inilince balata kokusundan yanına yaklaşılmıyor.ayrıca abimden biliyorum doğuş otoda çalışırken şikayetlerin %90 ı baskı balatanın erken bitmesiydi.erken dediğim 20bin-30bin km.bence erken Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 3 Kasım 2011 Paylaş 3 Kasım 2011 Bir sorun olduğu belli. Ama bizim ülkede kimse bunu kabul etmez. caddy balata sorunu Yorum bağlantısı
Ercüment Koyuncu 3 Kasım 2011 Yazar Paylaş 3 Kasım 2011 Bir sorun olduğu belli. Ama bizim ülkede kimse bunu kabul etmez.caddy balata sorunu Linkte yazılanlara baktımda benim kayın babam acemi değil gayet ustaymış 35000 lerde ilk balata değişti Yorum bağlantısı
Ercüment Koyuncu 5 Kasım 2011 Yazar Paylaş 5 Kasım 2011 VW'nin turbosu da naziktir, ona da dikkat edin bence. Aman allah korusun Yorum bağlantısı
Recommended Posts