Engin Ünal 16 Ekim 2011 Paylaş 16 Ekim 2011 Aracımın baskı balatasını değiştiricem.Şanzuman yağı aks sökülünce akıyormuş.Çıkan şanzuman yağını temiz bir kaba koyup tekrar şanzumana koysak olurmu , yoksa yeni yağ koymam gerekirmi.Gerekirse ne konulacak orjinali baya pahalı ,daha hesaplı muadili varmı ?Araç 80.000 de. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 17 Ekim 2011 Paylaş 17 Ekim 2011 Çıkan yağı temiz toplayabilirseniz tekrar kullanabilirsiniz ama, çok pahalı olduğunu sanmıyorum.. Yorum bağlantısı
Engin Ünal 17 Ekim 2011 Yazar Paylaş 17 Ekim 2011 Çıkan yağı temiz toplayabilirseniz tekrar kullanabilirsiniz ama, çok pahalı olduğunu sanmıyorum.. Baskı balatayı değiştirdik bu gün yağıda yeni koyduk Çıkan balata baya bitikti. Yanlız yeni balata ile kalkışlarda sanki hafif titreme var.Neden acaba ? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 17 Ekim 2011 Paylaş 17 Ekim 2011 1. Yeni balatanın kalitesizliği olabilir 2. Volant yanmıştır, torna edilmesi gerekiyordu Yorum bağlantısı
Engin Ünal 17 Ekim 2011 Yazar Paylaş 17 Ekim 2011 1. Yeni balatanın kalitesizliği olabilir2. Volant yanmıştır, torna edilmesi gerekiyordu Usta volant iyi demişti , balata bsg marka , kullandıkça alışma durumu olurmu ? Yorum bağlantısı
Fırat Ozan Atılgan 18 Ekim 2011 Paylaş 18 Ekim 2011 Hazır konuyu görmüşken bende bir soru sorayım; 2006 model dizel sedan focusumunuzun debriyajı sanki baya bir yukarda kavramaya başladı gibi ama aracın çekiş problemi yok gibi hala eski atikliğinde. Araç 98bin Kmde baskı balatanın değişim zamanının geldiğini nasıl anlarım? Yada debriyaj ayarı ile falan yukarda kavrama problemi çözülebilirmi acaba? Ayrıca Adanada özel Ford servisi ergün oto yağ filtre bakımı için işçilik ücreti almıyormuş bayram dolayısı ile. 200 liraya yağ ve filtre bakımını yapacaklar, baskı balatanın işçiliğinde de kampanya yapmışlar 40TL baskı balatayada en son 290TL dediler. Ayrıca bilgisayarda kızdırma bujisi ile ilgili bir arıza veriyordu sanırım değişmesi lazım 4 adet bujiyede 150 lira artı sanırım 80 lira işçilik demişlerdi. Fiyatlar sizce nasıl? Yorum bağlantısı
Engin Ünal 24 Ekim 2011 Yazar Paylaş 24 Ekim 2011 Kalkışlarda yarım debriyaj titreme devam ediyor usta balatayı değiştirelim dedi , tekrar sökülecek 100 TL ye aldığım balatayı geri verip 70 TL fark vererek LUK takıcaz.LUK 170 TL.Parçacı değişimi kabul etti.Sonucu yazarım. Yorum bağlantısı
R.Bahadır Irmak 24 Ekim 2011 Paylaş 24 Ekim 2011 Bugün Ford yedek parçacısındaydım, benim arabanın da baskı balata değişecek, orjinali LUK marka ama parçacının söylediğine göre Alman ve Çin üretimi olarak iki farklı LUK varmış ve arada fiyat ve kalite farkı var dedi, nette biraz baktım bazı luk baskı balatalarda menşei ALmanya yazıyor, bazılarında birşey yazmıyor. Yorum bağlantısı
Mehmet Boylan 28 Ekim 2011 Paylaş 28 Ekim 2011 Hazır konuyu görmüşken bende bir soru sorayım;2006 model dizel sedan focusumunuzun debriyajı sanki baya bir yukarda kavramaya başladı gibi ama aracın çekiş problemi yok gibi hala eski atikliğinde. Araç 98bin Kmde baskı balatanın değişim zamanının geldiğini nasıl anlarım? Yada debriyaj ayarı ile falan yukarda kavrama problemi çözülebilirmi acaba? Ayrıca Adanada özel Ford servisi ergün oto yağ filtre bakımı için işçilik ücreti almıyormuş bayram dolayısı ile. 200 liraya yağ ve filtre bakımını yapacaklar, baskı balatanın işçiliğinde de kampanya yapmışlar 40TL baskı balatayada en son 290TL dediler. Ayrıca bilgisayarda kızdırma bujisi ile ilgili bir arıza veriyordu sanırım değişmesi lazım 4 adet bujiyede 150 lira artı sanırım 80 lira işçilik demişlerdi. Fiyatlar sizce nasıl? debriaj balatası ömrünü tamamlamış örjinali ile degiştirilmesi gerekiyor Yorum bağlantısı
Engin Ünal 28 Ekim 2011 Yazar Paylaş 28 Ekim 2011 (düzenlendi) evet öyle görünüyor. 28 Ekim 2011 tarihinde Engin tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Sabri Güngör 29 Ekim 2011 Paylaş 29 Ekim 2011 LUK taktık sorun çözüldü. Engin gözün aydın, güle güle kullan Yorum bağlantısı
Engin Ünal 30 Ekim 2011 Yazar Paylaş 30 Ekim 2011 Engin gözün aydın, güle güle kullan Abi ilgin ve yardımın için teşekkürler... Yorum bağlantısı
Recommended Posts