Misafir 18 Ocak 2012 Paylaş 18 Ocak 2012 Ayrıca bildiğim kadarıyla formula araçlarında kullanılan lastikler pütürsüz olduklarından değil daha çok alana temas ettikleri için iyi tutunma sağlarlar. Çünkü diş arası yola temas kayıp alanları yoktur. 185 mm lik dişli lastik atıyorum yolum 10 birimlik kısmına temas ediyorsa aynı ebatta dişsiz lastik daha çok alana temas eder. Daha çok tutunma alanı sağlar. Tabi bu kupkuru ve tertemiz bir pist için geçerli. Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 18 Ocak 2012 Paylaş 18 Ocak 2012 Ben de kuru beton asfalt için diyorum, şartlar ideal olacak, toz vs olamayak yolda. Ama bunlar günlük yaşamda mümkün olmadığından slik lastik trafikte yasaktır. Yorum bağlantısı
Akan Belen 18 Ocak 2012 Paylaş 18 Ocak 2012 Zaten f1 de yağmur çok az yağmur bile yağsa direk değişir lastikler. Yorum bağlantısı
Misafir 18 Ocak 2012 Paylaş 18 Ocak 2012 Fren konusunda c-max i çok beğeniyorum.dozlaması ve 38m 100-0km/h duruş mesafesi çok iyi.Aynı model yılındaki golf ve passat ile aynı, focus den daha 1m daha kısa. Aslında sürücüler olarak hepimiz ABS ile fren yapmayı ihtiyaç duymadan önce denemeler yaparak öğrenmeliyiz. Yorum bağlantısı
Fatih Öztürk27 19 Ocak 2012 Paylaş 19 Ocak 2012 Faydalı paylaşımınız için teşekkürler... Yorum bağlantısı
Ercan Çakır 19 Ocak 2012 Paylaş 19 Ocak 2012 paylaşım için teşekkürler , emniyet kemerinde olduğu gibi bu konuda bilinçli kullanıma teşvik eden çok önemli bir konu.. sizlerinde paylaştığı gibi piyasada kullanılan araçların bakım durumu , balatalarının durumu , hava sıcaklığı/durumu ve buna bağlı olarak doğru lastik seçiminin yapılıp yapılmadığı, yolun materyaline, araç içindeki yüke, kullanıcının panik durumlarda davranışı gibi etmenler fren mesafelerinin uzamansına sebep olacak. Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 19 Ocak 2012 Paylaş 19 Ocak 2012 abi geçen tv de izledim emniyetin tesitinde abssiz kuru zeminde daha önce duruyor, her türlü abs avantajlı tabi o ayrı 15. dakikaya gelin videoda ordan sonrası hep frenajla ilgili program çok hoşuma gitti eğer aynı lastikler ise durum şu oluyor, hız arttıkça ABS siz araba daha geç duruyor. Hız azaldıkça ABS li araba daha iyi duruyor. Banada mantıklı geliyor çünkü düşük hızda kızaklama az oluyor ABS olmayan araçta ama hız arttıkça sıkıntı malesef Yorum bağlantısı
Uğraş Özyurt 19 Ocak 2012 Paylaş 19 Ocak 2012 Tabi birde arabadan,arabaya frenleme değişiyor, Lastikten lastiğe, abs nin devreye girmesinin değiştiğini bir çok mesajda okudum, yeni, eski lastikte tabiki fark ediyor ama markadan markaya etki ediyormu, ediyorsa bunun bir testi varmı, adac lastik testlerinde abs ile ilgili birşey görmedim ben mesela Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 19 Ocak 2012 Paylaş 19 Ocak 2012 ABS siz araç kalmadığından artık ABS siz fren testi olmaz heralde. Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 19 Ocak 2012 Paylaş 19 Ocak 2012 kafamı karıştırdın Süha; "hız arttıkça ABS siz araba daha geç duruyor" evet doğru, yani bir başka deyişle, "hız arttıkça ABS li araç daha çabuk durur" bu iksi aynı şey, bir diğeri "Hız azaldıkça ABS li araba daha iyi durur." e, bu da aynı şey, sen başka bir şey mi söylemek istemiştin? yani her halükarda Hız arttıkça da, Azaldıkça da ABS li araba daha iyi duru mu demek istemiştin. evet yanlış yazmışım abi, Hız azaldıkça ABS'siz araba daha iyi duruyor ABS siz araç kalmadığından artık ABS siz fren testi olmaz heralde. var abi var hemde 2012 model Yorum bağlantısı
Recommended Posts