Fatih Keskin 25 Eylül 2011 Paylaş 25 Eylül 2011 Geçmiş olsun kardeşim herşey olacağına varır.Dün baban ve seninle çok ilgilenemedim bi dahaki sefere inşaallah. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 25 Eylül 2011 Paylaş 25 Eylül 2011 revizyona gircekse bence 1 yıl o şekil sürmenin manası yok. sonuçta sorunlu şanzımanda o şekil sürünce daha fazla aşınma vs olacak. siz de bir yıl sinir harbi yaşayacaksınız. Yorum bağlantısı
Furkan Avcı 25 Eylül 2011 Yazar Paylaş 25 Eylül 2011 (düzenlendi) Geçmiş olsun kardeşim herşey olacağına varır.Dün baban ve seninle çok ilgilenemedim bi dahaki sefere inşaallah. Abi ne demek, seninle tanışmak çok güzeldi, asıl sen o kadar geldin, ben arabaya dalıp seninle ilgilenemedim. Daha geniş bir zamanda belki de bir klüb toplantısında rahat rahat görüşürüz. Çağlar abiyi de görmek yine nasip olmadı. Babam ile ozon terapisine gittik karşıya geri geldiğimizde saat akşam 9 du. revizyona gircekse bence 1 yıl o şekil sürmenin manası yok. sonuçta sorunlu şanzımanda o şekil sürünce daha fazla aşınma vs olacak. siz de bir yıl sinir harbi yaşayacaksınız. Tamamen duygusal sebeplerden ötürü :lol2: Bu yılki bütçemi lastiklere ayırdım. Üstelik beni sinir eden şey problemin belli olmamasıydı, şu anda problemin neden ve ne zaman olacağını bildiğim için sıkıntı yok. 25 Eylül 2011 tarihinde Furkan Avc? tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Furkan Avcı 7 Mayıs 2012 Yazar Paylaş 7 Mayıs 2012 Bugün şehir içinde acelem olduğu için biraz sıkıştırmak zorunda kaldım aracı, motor sıcaklığı 97 derece (motor 70-80 derece civarındayken hiç bu problemi yapmıyor) civarında idi ki; daha önce 2 den 3 geçerken yaşadığım problem 4 ten 5 e geçerkende kendini belli etti. Sanırım yaz bitmeden şanzımancıya uğramak farz olacak. İstanbul'da özellikle peugeot otomatik şanzımanlardan anlayan bir usta arayışına gireceğim bildiğiniz bir yer varsa veya bulabilirsek çok iyi olur. Yönlendirmelerinizi bekliyorum. Not: Bizim araçtaki şanzımanın kodu AL-6 ve 6 ileri tiptronik. Yorum bağlantısı
Furkan Avcı 7 Mayıs 2012 Yazar Paylaş 7 Mayıs 2012 Geçmiş olsun Furkan. Teşekkür ederim hocam, aldığımdan beri var çok sıkıntılı değil ama yavaş yavaş tüm şanzımana yayılıyor gibime geldi Yorum bağlantısı
Furkan Avcı 7 Mayıs 2012 Yazar Paylaş 7 Mayıs 2012 Düzeltme şanzımanın kodu AL6 değil AM6 olacak Yorum bağlantısı
Furkan Avcı 31 Temmuz 2012 Yazar Paylaş 31 Temmuz 2012 Dün vitesteki kanser biraz daha ilerledi. Araba ne yaptıysa 3. vitese geçemedi. (geçti boşa çıktı tekrar geçti tekrar boşa çıktı). Tiptroniğe alıp elle geçirdim sıkıntı çıkmadı. Sabah vites resmen dağılsında elimde kalsın diye abandıkça abandım, soğukken yapmadı birşey, şanzıman ısınınca su koyu veriyor. Sanırım Ekim'i beklemeyecek şerefsiz Yorum bağlantısı
Ayhan Sırtıkara 31 Temmuz 2012 Paylaş 31 Temmuz 2012 Sat kurtul, Furkan. İci güzel olmasa da MK4 Mondeo yakışır inşallah Yorum bağlantısı
Furkan Avcı 31 Temmuz 2012 Yazar Paylaş 31 Temmuz 2012 At şunu çöpe. Sat kurtul, Furkan. İci güzel olmasa da MK4 Mondeo yakışır inşallah Ayhan abi,Huseyin hocam arabama alistim, en az Allah nasip ederse 4-5 sene daha binmeyi planliyorum sanziman haric hic problemi yok cok sukur. Zaten satacak olsamda yaptirmadan satmam Mk4 mondeo hep aklimda ama maddi durumlari zorlamayacagim bir kac sene. Yorum bağlantısı
Hüseyin Matur 31 Temmuz 2012 Paylaş 31 Temmuz 2012 O zaman şanzuman at çöpe. Şaka bir yana bir an önce yaptır iyice canını sıkmasın. Yorum bağlantısı
Furkan Avcı 31 Temmuz 2012 Yazar Paylaş 31 Temmuz 2012 O zaman şanzuman at çöpe. Şaka bir yana bir an önce yaptır iyice canını sıkmasın. Sanzimanin ici direk cop zaten, ekimi bekliyecegim 2500 tl anca denklerim Yorum bağlantısı
Zafer Ofli 1 Ağustos 2012 Paylaş 1 Ağustos 2012 Sanzimanin ici direk cop zaten, ekimi bekliyecegim 2500 tl anca denklerim Ankara Simge peugeot ta serdar usta var. Benim şimdiye kadar gördüğüm ender sağlam ve bilgili ustalardandır. Benim önceki aracımı da ona gösteriyordum bu aracımıda ona götürüyorum. isterseniz telefonunu vereyim benim adımı söyleyin yapılabilecek şeyi söyler size Yorum bağlantısı
Furkan Avcı 30 Ağustos 2012 Yazar Paylaş 30 Ağustos 2012 Aptal ve sadece somurmeyi bilen yetkili servisin bulamadigi ariza koduna ustam ulasti: Simdi geri problemi cozecek hamleyi bulmak kaliyor, belki sanzimanin acilmasina gerek kalmayabilir , umarim.... Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 30 Ağustos 2012 Paylaş 30 Ağustos 2012 arızayıı değil de sanki test cihazı ile beiyn arası bağlantı hatası var ? Yorum bağlantısı
Furkan Avcı 30 Ağustos 2012 Yazar Paylaş 30 Ağustos 2012 arızayıı değil de sanki test cihazı ile beiyn arası bağlantı hatası var ? Aynı bağlantı üzerinden başka işlemleride yaptık, son olarak birde şanzımanı tarayalım dedi. Yorum bağlantısı
Furkan Avcı 30 Ağustos 2012 Yazar Paylaş 30 Ağustos 2012 Araştıyorum arıza kodunu... Yorum bağlantısı
Furkan Avcı 30 Ağustos 2012 Yazar Paylaş 30 Ağustos 2012 arızayıı değil de sanki test cihazı ile beiyn arası bağlantı hatası var ? Evet abi sanırım dediğin gibi bende bir an sevindim, olay mekanik olmayabilir diye Yorum bağlantısı
Furkan Avcı 3 Ocak 2013 Yazar Paylaş 3 Ocak 2013 Son görüşmelerle artık karar verdim, problem %90 hidrolik beyinden kaynaklanıyormuş (kronik problem: aynı şanzımana sahip volvo ve range rover larda da aynı problemden görülüyormuş) Sonuç olarak garantili olarak aracın hidrolik beyni ve yağı değişecek. Eğer problem düzelmez ise o zaman beyin iade alınıp revizyon işine girilecek. Bana maliyeti de 2.650 TL olacak. Son olarak yazıyla anlamatadığım durumun videosunu çektim, buyrun: Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 3 Ocak 2013 Paylaş 3 Ocak 2013 M3 moduna alınca araç kalkışı kaçıncı vitesle yapıyor? şanzıman içinde vites geçişisi sağlayan zımıbrıtı hidrolik yağın yer değişimi ile vites değiştirtiren valflerdi galiba. sıkıntı o işte. 2 den 3 geçerken 3 yerine boşa alıyor başta. Sanzimanin icinde degisilebilir solenoidler var. Bunlar vites gecislerini sagliyorlar. Emin olmamakla birlikte burada sorunu ayarlayabilirsiniz. Solenoidler cok pahalidir. MTK en başta demiş zatenben en başta sanıyordum ki debraj kaçırması gibi az bi devir yükseltiyor araç bu bildiğin vitese geçemiyor Yorum bağlantısı
Furkan Avcı 3 Ocak 2013 Yazar Paylaş 3 Ocak 2013 M3 moduna alınca araç kalkışı kaçıncı vitesle yapıyor? şanzıman içinde vites geçişisi sağlayan zımıbrıtı hidrolik yağın yer değişimi ile vites değiştirtiren valflerdi galiba. sıkıntı o işte. 2 den 3 geçerken 3 yerine boşa alıyor başta. MTK en başta demiş zaten ben en başta sanıyordum ki debraj kaçırması gibi az bi devir yükseltiyor araç bu bildiğin vitese geçemiyor ilk başlarda debriyaj kaçırması gibiydi, şimdilerde ısındıktan sonra bu şekilde oluyor, ben ayağımı gazdan çektim videoda (vuruntu sert olmasın diye) sonunda 3. vitese geçiyor ama 1-2 sn gecikmeli. Yorum bağlantısı
Furkan Avcı 3 Ocak 2013 Yazar Paylaş 3 Ocak 2013 M3 moduna alınca araç kalkışı kaçıncı vitesle yapıyor? Soruyu kaçırmışım kusura bakma. M3 moduna alınca 3. viteste kalkmaya çalışıyor ama ben gaza tapa gaz yüklendiğim için, ekranda M2 yazmasa da devir göstergesinden de göreceğin gibi 2. vitese (veya başka bir iş daha yapıyor olabilir 2.vitese atmak yerine) alıyor. sonra devri bulunca 3'e geri geçiyor ve bu arada en ufak bir problem dahi yok. Not: - Araç dururken M3 alıp kalkmışsam bir sonraki duruşumda M6 dan bile düşse M3 te kalıyor. Bende kafam kulağım rahat vuruntusuz ve problemsiz devam ediyorum. - artık aynı problem biraz daha az kaçırmayla 4 den 5 e geçişte de var. Yorum bağlantısı
Recommended Posts