İçeriğe Yönlendir

Hyundai Yeni I30


Fazlı Özdemir

Recommended Posts

Mehmet Göktürk
(düzenlendi)

Highline Golf'te i30 a göre bir çok donanım eksik... Ayrıca otomatikte i30 fazla yaksada Golf Hİghline 1.6 TDI DSG 66.600 i30daki aynı donanımlarıda satın almaya kalktığınızda fiyat 80 Bine yaklaşıyor... tamam i30 otomatik şanzımanı fazla yakıyor ve biraz hantal ama ucuzda...

istemiyorum o kadar gizmo.

naviyasyon yok mesela hala .. highline golf te ise var.

tarihinde Mehmet G&#246ktürk tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar

istemiyorum o kadar gizmo.

naviyasyon yok mesela hala .. highline golf te ise var.

Yanlışınız var Highline Golfte navigasyon yok hocam... RCD 510 dokunmatik ekranlı teyp var, navigasyonu almak isterseniz ayrıca 3000 TL kadar ekstra ödemeniz gerekiyor :D

2 ay sonraysa iyi. Şahsen ben acil işim yoksa beklerim golf için 2 ay.

2011 Eylülde niyeti bozmuştum dizel + otomatik Golf için, en erken 2012 şubat sonu gün verebiliriz muhtemelen nisan-mayısa sarkabilir dedi :) şaka bu deyip çıkmıştım...

Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk
(düzenlendi)

yenilere 315 koyuyorlar ve daha ucuz maliyeti. 510 dan vazgeçiyorlar. 510 a zaten 1000 liraya navi ekleniyordu.

tarihinde Mehmet G&#246ktürk tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar

Highline 1.6 TDI DSG Otomatik Golf 66.600

+ Metalik Renk 950

+ Elektrikli Açılır Cam Tavan 1850

+ Anahtarsız Giriş ve Çalıştırma (Keyless Entrey) 925

+ Premium Mobil Telefon Hazırlığı 650

+ Elektrikli Sürücü Koltuğu 450

+ Ön/Arka Park Mesafe Sensörü ve Arka Park Kamerası 1220

+ Media-in Multimedya Soketi, Ipod Adaptörlü 290

80 e pek yaklaşmıyormuş 72550 ediyormuş... :D Gerçi 17 jant, xenon ve navigasyon isterseniz yine 80 bini bulur sanırım :)

yenilere 315 koyuyorlar ve daha ucuz maliyeti. 510 dan vazgeçiyorlar. 510 a zaten 1000 liraya navi ekleniyordu.

yanlış hatırlamıyorsam rns 315 olunca geri görüş kamerası eklenemiyordu?..

Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk

Highline 1.6 TDI DSG Otomatik Golf 66.600

+ Metalik Renk 950

+ Elektrikli Açılır Cam Tavan 1850

+ Anahtarsız Giriş ve Çalıştırma (Keyless Entrey) 925

+ Premium Mobil Telefon Hazırlığı 650

+ Elektrikli Sürücü Koltuğu 450

+ Ön/Arka Park Mesafe Sensörü ve Arka Park Kamerası 1220

+ Media-in Multimedya Soketi, Ipod Adaptörlü 290

80 e pek yaklaşmıyormuş 72550 ediyormuş... :D Gerçi 17 jant, xenon ve navigasyon isterseniz yine 80 bini bulur sanırım :)

yanlış hatırlamıyorsam rns 315 olunca geri görüş kamerası eklenemiyordu?..

Ben sadece kamera ekleniyor ama Divx ve TV çalmıyor biliyorum. Tuner alırsan geri vitese takıp seyredebilirsin ancak :)

Yorum bağlantısı
Tuğrul Ersoy

arkadaşlar foruma yeni üye oldum bir süredir ziyaretçi olarak takip ediyorum çok eğlenceli ve bilgi sahibi olunabilicek bir forumunuz var i30 la ilgili olarak dün autoshow dergisi aldım bilirsiniz vw sempatisi bilinir autoshow un özellikle almayadakilerin autobild yani ,şimdi siz gidip bmw audiden mersedes ve diğer alman markalarından mühendisleri parayı basıp alıp ta üretimi çek cumhuriyetinde yapıp koreyle pek te alakı olmayan araba yapmışsız bu mucize değil ki arkadaşlar bunu zaten herkes yapar kim der ki bunu kore yapmış arabayı geliştiren 400 tane mühendis var hepsi alman sonrada hyundai çok gelişti e gelişir tabi böyle olursa her neyse konuya gelelim ben i30 u çok beğendim sonuçta hala golfü savunan arkadaşlara kızıyorum aslında dsg için 8 milyar veripte(babama 9milyara brodvey aldık) doğuşa bu kadar para kazandırmak mantıklı mı dsg ye her modelde farklı fiyat talep edio bunu nasıl açıklarsınız dizel benzinli farkına kızanlar var bazı yerlerde 7000 olur mu diye(i30 için) ki hyundai benzinli motoru atmosferik yani az maliyetli ama vw için ne demeli jetta da 15 bin fark var 1.2 tsi(turbolu maliyetli bir motor)ile 1.6 tdi arasında bunun izah edilebilir bir tarafı var mı allah aşkına dizel dsg=18-22 milyar arası fark demek bu fırsatçılık değil de nedir arkadaşlar iyi bir araba parası nerdeyse yeterince bahsedilmiş zaten golfün fiyatından ona değinmicem dergide şöyle diyor vw hyundaiden kaliteli tamam da bu kalite aradaki fiyat farkını talep edicek kadar büyük bir kalite farkı değil diyor editörler, ayrıca benim dikket çekmek istediğim bir nokta var dikkat ederseniz elite donanımda arka havalandırna var bu elantra da yok yani i30 un direk olarak golfü rakip gördüğünün göstergesidir bu i30 la en kısa zamanda test sürüşü yapıcam ozman tekrar yazıcam ilk sefer için biraz uzun oldu kusuruma bakmayın

Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar

Her ne sebeple olursa olsun, bazılarına komik bile gelse i30 un Golf'ten örneklerle anılması Hyundai'nin yolunda ne denli başarılı yürüdüğünün bir delilidir bana göre...

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Tuğrul Ersoy

aslında hyundai her ne kadar i30 için bu kadar uğraşsada bunu diğer araçları için pek yaptığı söylenemez bi elantranında i30 a yakın olması gerekirken arada bariz farklar var ama bu iyiye işart çünkü bu şekilde diğer alman markalarıda artık tehlikenin farkındalar

Yorum bağlantısı
Yurdaer Elay

Onun için 2 aysa iyi dedim ben de. :)

Biz de dizel otomatik jettayı bir türlü alamadık, 5-6 ay diyorlardı...

Bu süre 1 yıla kadar çıkıyordu bir zamanlar :)

Araç çok sattığı için bu kadar bekleniliyor sanıyordum. Meğer gerçek sebep bayilere ayda 1-2 tane dizel otomatik araç verilmesiymiş.

Yorum bağlantısı
Tuğrul Ersoy

Ben yeni sayıda ki değilde geçen sayıdaki tüm modellerdeki karşılaştırmaya istinaden söyledim bu sayıyı almadım ama tahmin etmiştim bu sonucu golfün i30 un(bence c sınıfındaki pek çok modelden) yanında tarihi eser gibi kaldığını söylemek zor değil dediğim gibi özellikle diğer alman markalarına karşıda vw yi kolluyorlar gibi me geliyor diğer modellere pek lafım yok ama böyle giderse 2.el mercdes fiyatları 0 km vw fiyatlarından düşük kalıcak heralde

Yorum bağlantısı
Evren Erakçora

20 senedir autoshow okurum, golf un yenildiğini görmedim. :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Tuğrul Ersoy

20 senedir autoshow okurum, golf un yenildiğini görmedim. :)

onun rakibi bmw 1 serisi hocam c sınıfı araçlar değil ki :)

Yorum bağlantısı
Evren Erakçora

onun rakibi bmw 1 serisi hocam c sınıfı araçlar değil ki :)

Br kere onu da tokatladı galiba, yanlış hatırlamıyorsa, işin sakat tarafı hala bu dergiyi alıyorum. :crazy:

Yorum bağlantısı
Tuğrul Ersoy

Evet 2-3 önceki sayıda yeni kasa 1.18 ile 1.4 tsi 160 bg bunuda golf önde bitirdi golf ü kasa değiştirdiğinde 3 serisi a4 yada c serisi ile kıyaslamak lazım eski kasası bile tüm premium rakipleri geride bıraktı çünkü :biggrin:

Yorum bağlantısı
Tuğrul Ersoy
(düzenlendi)

Kağıt üzerinde değil ki veriler gerçek hayatta sadece iç ve dış tasarım olarak baksak bile i30 u övmek değil amacım sınıfında sönük kalıyo teknik olarak demiyorum

tarihinde Adnan Çakır tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Evren Erakçora
(düzenlendi)

10 yıl önce böyleydi, artık yakın rakipler. VW başkanı , en ciddi rakibimiz Hyundai demişti.

tarihinde Adnan Çakır tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Tuğrul Ersoy
(düzenlendi)

Tabii var giuletta 2009 da çıktı yeni kasa makyaj değil normalde 2015 te kasa değiştirmesi lazım her marka oratalam 6 yılda bir değiştiryo golf eğer 2015 ten önce çıkarsa ( ki durum önce çıkacağını gösteriyo) ozman golf dayanamadı demektir :)

tarihinde Adnan Çakır tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Tuğrul Ersoy

jetta (benzinli) tiguan caddy passat cc transporter amarok toureg bunlara bir şey demem kendi sınıflarına 1.liğe oynarlar ama polo golf ve passat bence fahiş fiyatlara satılıyor rakiplerine göre

Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk
(düzenlendi)

9 sene bora kullandım, benimle beraber diğer marka araç alanlar hem bir sürü para sarfetti tamirlerde hem de al sat yaparak zarar ettiler çünkü 9 sene dayanamadılar başka araba aldılar onu da sattılar. ben ise 2 günde aracımı satıp passat aldım. o da 2 senedir sadece yağ değişimi gördü.

Uzakdoğu araçları farklı dünya. Tercih eden etsin. Ben bilindikler dışında etmem. Öncelikle tip aşırı çizgillerde dolu oluyor, sevemiyorum. i30 d a öyle.

tarihinde Mehmet G&#246ktürk tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Tuğrul Ersoy
(düzenlendi)

Dayanıklılığı konusunda hiç bir eleştirim yok varsın 2 yıl olsun garanti ama fiyat olarak oda bazı model ve motor tiplerinde belki de burda vw yerine ithalatçı firmayı da eleştirmek lazım belkide diğer ülkelerde kıstas olarak almanyayı alalım dergilerde fiyat verdikleri için arada ülkemizdeki kadar fark yok en azında tsi tdi farkının 15 bin tl yani 6-7 bin euro olmadığı kesin

tarihinde Adnan Çakır tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Evren Erakçora

golf ,polo da dümdüz hocam, bunlara güzel demek biraz zor, tasarlayan adam rahat çalışamamış sanki .patron ,riske girme sade yap demiş. :)

Yorum bağlantısı
Mert Yeldan

Hyundai'nin hangi 10-12 yasinda ki modeli 20-25 arasi ediyor ona bakmak lazim.

Bknz Golf 4

Ne derseniz diyin, marka degeri, piyasa algisi, prestij vs. Gerçeği sağlamlık ve konfor.

Vw araçlar, aynı sınıftaki rakibi markalardan daima 1 sinif üstte.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...