Fazlı Özdemir 7 Eylül 2011 Paylaş 7 Eylül 2011 Fırından taze çıkmış Hiç fena değil ... Yorum bağlantısı
Emre Demir2 7 Eylül 2011 Paylaş 7 Eylül 2011 Ön panjuru çok düşünmüşlermi acaba yapmak için. Yorum bağlantısı
Guest Hakan Tar?m 7 Eylül 2011 Paylaş 7 Eylül 2011 Sevmedim. Emre'nin arkadaşının beyazı daha güzel Yorum bağlantısı
Emre Demir2 7 Eylül 2011 Paylaş 7 Eylül 2011 SEvmedim. Emrenin arkadaşının beyazı daha güzel Sattı oda arabayı. Yorum bağlantısı
Guest Hakan Tar?m 7 Eylül 2011 Paylaş 7 Eylül 2011 Allah ! Niye haber etmediniz ben alırdım len o arabayı Bi resmini koysana şuraya millet i30 görsün sevmessin tabi, bunlar küçük araba Küçük ama sadesi güzel değil. Modlanmışı mükemmel Yorum bağlantısı
Guest Hakan Tar?m 7 Eylül 2011 Paylaş 7 Eylül 2011 İŞte bu i30 denildiği zaman tek bu araç aklıma geliyor Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya 7 Eylül 2011 Paylaş 7 Eylül 2011 Bu Need For Sped araçların dönmüş İ30 olmaktan çıkmış süper olmuş. Yeni İ30 da Ford focus benzeri birşey olmuş. Ben küçük araba sevmem Hakan abi gibi ama bence güzel olmuş tip olarak. Yorum bağlantısı
Yiğitcan Coşar 7 Eylül 2011 Paylaş 7 Eylül 2011 Arka farları Focustan mı esinlenilmiş acaba diye düşünmüyor değil insan Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 8 Eylül 2011 Paylaş 8 Eylül 2011 Bence güzel olmuş.Zaten başından beri bu i30 u beğeniyorum.Hyundai değilde sanki başka bir araç gibi geliyor bana...Şimdi daha da güzel olmuş.Ancak fiyatı epey vardır bunun. Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar 9 Eylül 2011 Paylaş 9 Eylül 2011 Hyundai ve Kia gerçekten standartlarını yükseltmeye devam ediyor ancak maalesef fiyatlarıda bu yükselişle paralel gidiyor... Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 10 Eylül 2011 Paylaş 10 Eylül 2011 Zaten Elantra ile aynı, şase/motor/torpido tasarımı vs. Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar 9 Ekim 2011 Paylaş 9 Ekim 2011 (düzenlendi) Frankfurt Motor Show'da Volkswagen Group CEO'su Martin Winterkorn, Hyundai i30'u incelerken yakalandı ve mekanik parçalarını ölçüp biçip, mekanik parçaların çalışma sessizliğinide görünce dayanamayıp dediki : ''Bunu nasıl yapmışlar? BMW bunu yapamaz, biz bunu yapamayız... Bizde bunun çözümü var aslında ama çok pahalı'' diyerek Hyundai-Kia grubunun aslında ne denli hızlı geliştiğini dile getirmiş bulundu... Piyasaya çıkışının üzerinden sadece 4 yıl geçen i30’un yeni versiyonunu Hyundai, Frankfurt Otomobil Fuarı’nda sergileyecek. Hızlı yeni model atağıyla kendine güvenini kanıtlayan Koreli marka, yeni i30 ile kalite konusunda da önemli ilerlemelere imza atıyor. Sessiz ve derinden ataklarına karşı VW Başkanı Martin Winterkorn’un yaptığı “Toyota’yı boş verin, aslında Hyundai’ye dikkat etmemiz lazım” açıklaması Koreli üreticinin koltuklarının kabarmasına, hatta biraz sabırsızlanmasına neden oldu. Hyundai son atağını, Frankfurt Otomobil Fuarı’nda sergilemeyi hatırlıyor: Yeni i30. Boyu 2 cm, genişliği ise sadece 1 cm arttığından boyutlarında önemli bir değişiklik olmasa da yeni i30, çok daha çekici bir dizayna sahip olacak. Otomobilin ön tasarımı Hyundai’nin yeni marka yüzüne sahipken, alçak tavan yapısı ve uzatılmış cam çizgisiyle coupeleri hatırlatan bir görünüm elde edilmiş. Eski BMW tasarımcısı Thomas Bürkle ve ekibi i30’un ön camını tavanın içine kadar uzatırken LED’li stoplar çamurluklara kadar giriş yapıyor. Bu tasarım geniş omuzlu bir görünüme ve yola sağlam basan bir izlenime neden oluyor. Kore Golf’ü markanın Rüsselsheim’daki Avrupa Tasarım Merkezi’nde şekillendirildi. Aracın Çek Cumhuriyeti’ndeki (Nosovice) üretimine ise 2012 ilkbaharında başlanacak. 2012’nin ortasında aileye katılacak olan station versiyonu, sonbaharda coupe karoser seçeneği takip edecek. Yeni i30’da Hyundai, 11 yeni renk ve 3 donanım seviyesi seçeneği sunacak. Ön seri olarak üretilmiş örneklerden biriyle gerçekleştirdiğimiz kısa randevuda i30, Avrupalı üreticilerin Hyundai’yi artık neden ciddiye almaları gerektiğini gösterdi. Kalitedeki yükseliş gerçekten etkileyici. Örneğin görüş alanındaki ucuz plastik malzemeler yerlerini, yumuşak bir dokunma hissi veren kaliteli plastiğe bırakmış. Koltuklar ve oturma pozisyonu ise artık Alman rakiplerinden farklıymış gibi hissettirmiyor. Tüm bu etkileyici özelliklerin 5 yıllık garanti gibi önemli bir avantajla ve Golf’ten 2 bin 500 Euro (Almanya fiyatıyla) daha düşük bir fiyatla sunulacak olması da i30’un şansını artıracak. Sonuç Hayır, Hyundai Golf’ü yeniden keşfetmiyor. Ancak büyük bir özgüvenle kendi yolunda ilerlemeye devam ediyor. Yeni i30 görsel açıdan kendinden daha emin ve dinamik bir otomobil. Koreli üreticiyi hala ciddiye almayan var ise suçu kendisinde aramalı. (kaynak:arabaport.com) 9 Ekim 2011 tarihinde Abdussamed Acar tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Şahin Topaloğlu 9 Ekim 2011 Paylaş 9 Ekim 2011 Hakkını vermek lazım, estetik görünüm harika olmuş. :lol2: Zaten ilk çıktığı günden beri sevmişimdir İ-30 ları. Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar 12 Ekim 2011 Paylaş 12 Ekim 2011 Bu fotoğraf tüketimle ilgili kriter olamaz... 10 Km çok ekonomik kullanıp sonra 200 Km/H hıza çıkarsanız böyle gözükür elbette ortalama... Ortalama tüketimi sıfırlayıp 10 dakika bu hızda gidinde görelim tüketim 4.6 mı oluyor 8.6 mı oluyor... Yorum bağlantısı
Cem Boneval 13 Ekim 2011 Paylaş 13 Ekim 2011 (düzenlendi) mükemmel bir araç bu yeni i30 eğer Assan GDİ motor getirirse ortada ne focus kalır nede cruze hb araç çok donanımlı çok güvenli ve özellikli ve motor seçeneği ucuz servisi yedek parçası ucuz hyundainin ve az yakıyor VW Ceosy gelip aracı inceliyor ve nasıl yapmışlar bu motoru bunu bmw yapamaz biz yaparız ama çok maliyetli olur diyor yani artık alman araçlarının egemenliğini uzak doğu araçları alıyor hyundai bunu çok iyi bir düşünce ile yaptı bir ara 20000 tl ye verdiği era lar 29000 tl şimdi ve bayilerde era yok blue desen blue de yok ankarada bayilerde kalmamış elantra desen 1-1.5 aydır aracı bekleyenler var buyrun buda VW cesosunun İ30 u incelediği an ; eski i30 lar bile rakiplerinin çok çok önünde İ30 da olan yol tutuşu çoğu araçta focus ta bile yok .. araç 1.5 ton savrulma denen bir şey yok az yakıyor çok kaçıyor Emre Bey Hyundai hayranlığınıza saygı duymakla beraber bazı konuları doğru yansıtmadığınızı düşünüyorum: Defalarca kiralık araç olarak Accent ve i30 kullanmış bir kişi olarak bu araçların sürüş güvenliği, zevki ve konforu açısından asla Avrupa'lı rakiplerinin düzeyinde olmadığını, işçilik ve malzeme kalitesinin de abartılacak bir yanı olmadığını, aracın ve servisin talep edilen göreceli düşük fiyatları yansıtan bir kalitede olduğunu gözlemledim. Yeni Elantra ve HB versiyonu i30 kağıt üstünde hoş görünüyor ama denemeden yorum yapmak istemem. Kaldı ki yaklaşık 44.000 TL talep edilen Elantra fiyatının altına dün kuzene Focus III benzinli Style Plus paketli aldık. Yani bir fiyat avantajından bahsetmek mümkün değil. Frankfurt fuarındaki videoda Martin Winterkorn'un yorumu da motora değil direksiyon ayar koluna yönelik. Diğer bir deyişle ilgi çeken bir ayar sistemi yapmış olmaları aracın tümüyle kaliteli olduğu anlamına gelmez, yanlış anlaşılmasın kalitesizdir demiyorum, sadece görmeden yorum yapmam. Beni o videoda etkileyen en üst düzey yöneticinin rakiplerini ziyaret edip incelemesidir. Tabii Hyundai'de rakip olarak algılandığı için gururlanabilir. i30'un yol tutuşunu ise Focus ile asla kıyaslamam, her ikisini de sınırda zorlamış bir kişi olarak yazıyorum. Bir de adama sormazlar mı bu sınıftaki bir araba niye 1.5 ton diye? Düşük tüketim için ilk şart düşük ağırlık iken...! Bir de göderdiğiniz fotoğrafta yakıtı bitmekte olan bir benzinli araç görüyorum, yaşlı gözlerim tüketimle ilgili bir değer seçemedi... Hyundai ciddi gelişme gösteren bir marka, yakından izlenmesi gerek, ama benim için hala rüştünü ispat etmedi... 13 Ekim 2011 tarihinde Cem Boneval tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Semih İzgi 13 Ekim 2011 Paylaş 13 Ekim 2011 Hyundai sahibi olarak ve eski i30'u test etmiş biri olarak Cem hocama katılıyorum. 1.5 Getz commonrail var, aracımızın güven veren tek şeyi motoru. İ30'da iyi bir araç fakat kendi sınıfı araçlar arasında gözde olabilecek cinsten değil.Yine de hyundai'nii gittikce daha ciddiye alınan bir rakip firma oldugu kesin Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 14 Ekim 2011 Paylaş 14 Ekim 2011 Frankurt fuarının devamını izlerseniz ( O video değil ) Motor hakkındaki yorumlarınıda görürsünüz o adamın .Sizin rüşt'ünüzü ispat etmesi içinde bir dahaki sefer Era dan değilde Tercihinizi Blue ' den olsun Elantradan olsun kullanırsanız Rüştünüzü belki İspat Edebilir . Rüşt nasıl ispat ediliyor... ? Anladığım kadarıyla; Cem abi, Elantra kullanırsan rüştün ıspat olacak.. Yada bilmiyorum ben böyle anladım 1 Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar 14 Ekim 2011 Paylaş 14 Ekim 2011 Rüşt nasıl ispat ediliyor... ?Anladığım kadarıyla; Cem abi, Elantra kullanırsan rüştün ıspat olacak.. Yada bilmiyorum ben böyle anladım Ne yalan söyliim bende öyle anladım Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 15 Ekim 2011 Paylaş 15 Ekim 2011 Şişşşştt, Rüştü çık aradan, kim ulan bu Rüştü?. :lol2: Bu baya bildiğimiz Focus 3 yahu. Ama bu daha hoş görünüyor. Kaleci, 38 yaşında efsane kaleci Yorum bağlantısı
Recommended Posts