Sani Gerşon 16 Aralık 2012 Paylaş 16 Aralık 2012 650 gibi dendi bence fena masraf değil Çokmuş Yorum bağlantısı
Ahmet Kilicaslan 17 Aralık 2012 Paylaş 17 Aralık 2012 Çokmuş petek sorunlu değilmiş kalorifer musluğu değişti,polen filtresi haznesi silikonlandı,diskler değişti,şanzıman yağı takviyesi yapıldı,antifiriz,yağ-yağ filitresi değişti,sıkışan sağ cam yapıldı,subap ayarları yapıldı ( bozukmuş ),arka cam rezidans iletkenliği arttırıldı... İşçilik dahil 590 tl ....bilgilerinize......ama süpriz dönüşte oldu kgs okumadı köprüden kaçak geçişte eklendi üstüne...birde silecekler ( fiesta silecekleri takılı idi bende. ) arabanın dışınıda silmeye başladı onu soracaktım bak fatih ustaya ... Sorim hatta hemen Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 17 Aralık 2012 Paylaş 17 Aralık 2012 petek sorunlu değilmiş kalorifer musluğu değişti,polen filtresi haznesi silikonlandı,diskler değişti,şanzıman yağı takviyesi yapıldı,antifiriz,yağ-yağ filitresi değişti,sıkışan sağ cam yapıldı,subap ayarları yapıldı ( bozukmuş ),arka cam rezidans iletkenliği arttırıldı... İşçilik dahil 590 tl ....bilgilerinize......ama süpriz dönüşte oldu kgs okumadı köprüden kaçak geçişte eklendi üstüne...birde silecekler ( fiesta silecekleri takılı idi bende. ) arabanın dışınıda silmeye başladı onu soracaktım bak fatih ustaya ... Sorim hatta hemen Musluk kronik zaten. Subap ayarlarınızdan sonra yakıtınız bayağı düşecek. Tabi performans ta artacak. Su alma sorunlarınız da geçmiş olmalı şimdi? Yorum bağlantısı
Ahmet Kilicaslan 17 Aralık 2012 Paylaş 17 Aralık 2012 13 anahtarla ayarlıyacaz bakalım silecekleri . Musluk kronik zaten. Subap ayarlarınızdan sonra yakıtınız bayağı düşecek. Tabi performans ta artacak. Su alma sorunlarınız da geçmiş olmalı şimdi? evet performans çok hoş yakıttada düşüş bekliyorum..su alma sorunu bitti... Gaza basınca gelen pırpır seste gitti.camlar anında çözülüyor ve içerisi anında fırın gibi... Keyifli zamanları başladı ford ka nın ama ustalarımızdan geçer not da almışken satmayı düşünüyorum.. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 17 Aralık 2012 Paylaş 17 Aralık 2012 13 anahtarla ayarlıyacaz bakalım silecekleri . evet performans çok hoş yakıttada düşüş bekliyorum..su alma sorunu bitti... Gaza basınca gelen pırpır seste gitti.camlar anında çözülüyor ve içerisi anında fırın gibi... Keyifli zamanları başladı ford ka nın ama ustalarımızdan geçer not da almışken satmayı düşünüyorum.. 600tl harcayıp satmak mı Yorum bağlantısı
Ahmet Kilicaslan 17 Aralık 2012 Paylaş 17 Aralık 2012 600tl harcayıp satmak mı ama mevcut sorunlarıyla satamazdım ben..bana kalsa ufak tefek kaporta işleri var onlaıda yaptırıp öyle satim diyorum ama ; hatun boşarım seni diyor 1 Yorum bağlantısı
Ahmet Kilicaslan 17 Aralık 2012 Paylaş 17 Aralık 2012 Cumartesi çıkarken baktım da, KA nın yarısı ofise çıkmıştı , çok derli toplu bir KA imiş, uzun süredir bu kadar düzgününü görmemiştim.Çağlar abi sizleri referans gösteriyorum satışta öyleyse Yorum bağlantısı
Barış Kalkan 19 Aralık 2012 Paylaş 19 Aralık 2012 lastik ve jant bölümünede eklicem good year başlığı altına ama burayada eklemek istedim haftasonu kartalkaya kaçamağı yaptık biraz can sıkıntısı birazda macera ford ka ile son noktaya kadar cıktık kar ve buz üzerinde arabamda good year ug8 ler var 4 adet ve çok rahat çıktı küçük bir video var sizinle paylaşmak istedim foruma eskisi kadar giremiyorum işlerden dolayı 3 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 19 Aralık 2012 Paylaş 19 Aralık 2012 lastik ve jant bölümünede eklicem good year başlığı altına ama burayada eklemek istedim haftasonu kartalkaya kaçamağı yaptık biraz can sıkıntısı birazda macera ford ka ile son noktaya kadar cıktık kar ve buz üzerinde arabamda good year ug8 ler var 4 adet ve çok rahat çıktı küçük bir video var sizinle paylaşmak istedim foruma eskisi kadar giremiyorum işlerden dolayı Görüntü muhteşem de ses bana hiç hitap etmiyor Sizi lokal toplantılarda da görmek isteriz. Biraz KA kullanayım, özlemimi gidereyim 1 Yorum bağlantısı
Barış Kalkan 19 Aralık 2012 Paylaş 19 Aralık 2012 müzik için kusura bakmayın o anda arabada çalıyordu Yorum bağlantısı
Barış Kalkan 22 Aralık 2012 Paylaş 22 Aralık 2012 bu sabah yola çıktıktan 2 km sonra arabada tuhaf sesler gelmeye başladı sinir bozucu sanki tüm bilyalar dağılmış gibi, iş yerimde kahvaltı sonrası direk kartal sanayiye gittim, sorunu bulduk V kayışını ayarlayan gergi kütüğü sorunlu dedi usta çokda zor bir yerde ve değiştirdik ses kalmadı el atmışken termostat ve kapağınıda değiştirdik termostat kapağıda ömrünün sonuna yaklaşmış. orjinal parçalar ve ustalık gergi kütüğü:200tl termostat kapağı:50tl termostat:10 işcilik:60 toplam:320 tl 2 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 22 Aralık 2012 Paylaş 22 Aralık 2012 Termostatı değiştirirerek çok iyi yaptınız. Keşke devirdaime de el attırsaydınız. Bu arada, gergi kütüğünü değiştirirken v kayışını sökmüş olmaları gerekir, onları değiştirtmediniz mi? Yorum bağlantısı
Barış Kalkan 22 Aralık 2012 Paylaş 22 Aralık 2012 V kayışı rulman ve devir daim 1.5 ay önce değişmişti gergi kütüğü değişirken tekrardan kontrol edildi. Yorum bağlantısı
Barış Kalkan 2 Ocak 2013 Paylaş 2 Ocak 2013 KA nın kapılarına uyumlu kaliteli bir takım hoparlör almak istiyorum kaliteli ama pahalı olsunda istemiyorum tavsiyeleriniz neler olucak? Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 2 Ocak 2013 Paylaş 2 Ocak 2013 KA nın kapılarına uyumlu kaliteli bir takım hoparlör almak istiyorum kaliteli ama pahalı olsunda istemiyorum tavsiyeleriniz neler olucak? KA'lar 5x7 kullanır. Önerim, kasnak yaptırıp 13cm'lik hoparlör kullanmandır. Ancak kendi hoparlörleri gayet kalitelidir, patlama falan mı oldu? 1 Yorum bağlantısı
Barış Kalkan 2 Ocak 2013 Paylaş 2 Ocak 2013 Adığımda biri patlaktı geçici ucuz taktım iyi bir şeyler bakıyorum. Yorum bağlantısı
Barış Kalkan 9 Ocak 2013 Paylaş 9 Ocak 2013 Gün sonu bilançosu, daha önce tamir olan emme manifoldu tekrar aynı yerden kaçırmaya başlayarak ve bobin üstüne su damlatarak arabanın yolda silkelemesine neden oldu manifol fiyatı araştırdım 3 yerden 300 500 ve 750 tl fiyat cektiler sıfır taksimde buldum 300 tl yarın arayıp siparişi vericem. ustanın dediği bobini kurular kurtarırız onda sorun olmaz varsada bir 60 tl sanırım önde ve arkada patlak olan amörtisörler için sachs marka 4 adet 2 Z rot 2 viraj demir lastiği ve 2 amörtisör kulesi yada üst tablası siparişi verdim hepsi orjinal ve 480 tl şimdik bu munasebetle ben bu arabaya bu kadar masraftan sonra bi 2 yıl daha biner öyle satarım yada 2 sene sonra kapatır hepten saklarım bir köşede KA'lar 5x7 kullanır. Önerim, kasnak yaptırıp 13cm'lik hoparlör kullanmandır. Ancak kendi hoparlörleri gayet kalitelidir, patlama falan mı oldu? 2010 fistadan çıkma 2 adet ön hoparlör gelicek bir arkadaştan arabayaı sıfır almış ve hemen ses tesisatını yeniden yapmış sanırım onlar uyar. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 9 Ocak 2013 Paylaş 9 Ocak 2013 Gün sonu bilançosu, daha önce tamir olan emme manifoldu tekrar aynı yerden kaçırmaya başlayarak ve bobin üstüne su damlatarak arabanın yolda silkelemesine neden oldu manifol fiyatı araştırdım 3 yerden 300 500 ve 750 tl fiyat cektiler sıfır taksimde buldum 300 tl yarın arayıp siparişi vericem. ustanın dediği bobini kurular kurtarırız onda sorun olmaz varsada bir 60 tl sanırım önde ve arkada patlak olan amörtisörler için sachs marka 4 adet 2 Z rot 2 viraj demir lastiği ve 2 amörtisör kulesi yada üst tablası siparişi verdim hepsi orjinal ve 480 tl şimdik bu munasebetle ben bu arabaya bu kadar masraftan sonra bi 2 yıl daha biner öyle satarım yada 2 sene sonra kapatır hepten saklarım bir köşede 2010 fistadan çıkma 2 adet ön hoparlör gelicek bir arkadaştan arabayaı sıfır almış ve hemen ses tesisatını yeniden yapmış sanırım onlar uyar. 300tl ye nasıl orjinal yahu MAnifoldlar iki tip. Biri sensörlü, biri sensörsüz. Sizdeki nasıl? Yorum bağlantısı
Barış Kalkan 9 Ocak 2013 Paylaş 9 Ocak 2013 Bendeki sensorsuz bir sitedede 350 tl ye bulmustum ford yedek parcasi satan bir yer araci odu bende cok sasirdim yarin kendim bizzat arayip sorucam manifoldun yan sanayisi oluyormu bileyimde kakalamasinlar Yorum bağlantısı
Efe Can Pehlivan 11 Ocak 2013 Paylaş 11 Ocak 2013 (düzenlendi) merhabalar, ben de aranıza yeni katılmış bir ford ka kullanıcısıyım. bundan 1 ay kadar önce 8.500 liraya 90.000de lacivert bir ford ka aldım ilk aracım olarak. aracımdan çok memnunum. şu ana kadar beni pek üzmedi, pek deme sebebim de şu; arabayı ilk kullanışımda sürttüm bir ağaca, direk çok yavaştım ve hemen durdum ama o kadar çok içeri göçmesi biraz beni korkuttu, ama yine de çok memnunum aracımdan. 3 sıkıntım var sadece onlar da 1-aracın rotu sürekli bozuluyor, rot başını değiştirttim, hala sola çekiyor araba 2-amortisörleri sert, çukuru çok hissediyorum 3-araba kalkarken çok gaz vermezsem titriyor, bazen vites geçişlerinde debriyajı iyi ayarlamama rağmen sarsılıyor ve bazen normal giderken araba tekliyor. aracım lpgli. 98 model bir arabaya göre ben çok memnunum. bir de tekerlerimi kaç şişirmeliyim, önleri 30 arkalar 32 kullanıyorum ama emin olamıyorum hem hani yakıt tasarrufu hem konfor için kaç yapmalıyım? teşekkürler. 11 Ocak 2013 tarihinde Efe Can Pehlivan tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Serhat Çitak 11 Ocak 2013 Paylaş 11 Ocak 2013 1- Hoşgeldin foruma. Araç kazadan sonra çekmeye başladı ise yada öncesindede vardı ise iyi bir alt takım kontrolü yaptıracaksın.Büyük ihtimal şase de kayma var.Bunu kendi bakmanla anlamayabilirsin. 2- Amortiserleri sert değildir. 3- Sarsılma için bi usta kontrol etmeli.Motor kulaklarından olabilir.Tekleme içinde bujileri,ateşleme bobinini kontrol ettir. 4-Lastikler içinde ön 30 arka 32 olur.Kış ayı ve sarsıntıyı az birşey azaltmak içinde ön 28 arka 30 dene derim. 1 Yorum bağlantısı
Barış Kalkan 11 Ocak 2013 Paylaş 11 Ocak 2013 serhat abi önler 32 arka 30 yapmak daha mantıklı olmazmmı ben öyle yapıyorum ka nın motoru önde oldugundan ağır arkaso hafif ve arka sert önden fazla olduğunda virajlarda bir tümsek yada çıkıntıya denk geldiğinde hafif bir savurma yapıyor benim tecrübem böyle belkide arka amortisörün biri patlak ondan olabilirmi gerçi amortisor yeni patlamış şubattan beri arka çabuk koyveriyor. heaa bu arada bu akşam manifoldu değiştirmek için ustaya gittim herşey tamam manifol enjektör toplandı marşa basıcaz bir baktım enjektör dibinden benzin kaçırıyor araç tamirhanede yatıyor şimdi yarına kaldı oring alınıp tekrardan takılıcak Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 11 Ocak 2013 Paylaş 11 Ocak 2013 1. salıncaklara bakmalı 2. amortisörler görevini yapmıyorsa da yol bayağı hissedilir 3. baskı balata volantta eskime olabilir, düz giderken silkeleme için buji kablosu+buji lere baktırın doğru buj, ve tırnak aralığı hayatidir bu motorda 1 Yorum bağlantısı
Serhat Çitak 11 Ocak 2013 Paylaş 11 Ocak 2013 (düzenlendi) serhat abi önler 32 arka 30 yapmak daha mantıklı olmazmmı ben öyle yapıyorum ka nın motoru önde oldugundan ağır arkaso hafif ve arka sert önden fazla olduğunda virajlarda bir tümsek yada çıkıntıya denk geldiğinde hafif bir savurma yapıyor benim tecrübem böyle belkide arka amortisörün biri patlak ondan olabilirmi gerçi amortisor yeni patlamış şubattan beri arka çabuk koyveriyor. heaa bu arada bu akşam manifoldu değiştirmek için ustaya gittim herşey tamam manifol enjektör toplandı marşa basıcaz bir baktım enjektör dibinden benzin kaçırıyor araç tamirhanede yatıyor şimdi yarına kaldı oring alınıp tekrardan takılıcak Geçmiş olsun başın beladan kurtulmadı be barış.lastikler için her zaman önün düşük olması daha makbul nedenine gelince,Ön lastiklerin şişik olması demek hele ki kış aylarında ön ağırlığın hafifleyip,aracın ön tekerlerinin patinajı anlamına gelir.Ani frenlerdede tehlike durumu var.Savurma riski artar.Ön lastiklerin yapışması çok daha güvenli.Birde ön taraf arka tarafdan daha şişik olursa ; alt takımdaki sorunların ses olarak kulağa gelmesi olası.Önlerin daha şişik olmasının bir artısı var oda, Direksiyonun daha yumuşak bir hal olması.Stabilizesi yani auro dınamiği içinde Önler düşük,arkalar daha fazla olmalı.Tercih senin.. 11 Ocak 2013 tarihinde Serhat Çitak tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Recommended Posts