Doğuş Yılmaz 10 Haziran 2016 Paylaş 10 Haziran 2016 verimsiz tarafı ne idi? Verimsiz tarafı şu; ilk olarak bir kış geçirdikten sonra göstergenin gidip gelmesi,sesinin önce değişmesi ve sonra temelli yok olması. Daha sonra sadece deviri göstermeye başladı,diğer tuşları işlevsiz hale geldi. Odb cihazıyla yaptığım karşılaştırmada birbirini tutmuyordu ısı ve devir zamanı. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 10 Haziran 2016 Paylaş 10 Haziran 2016 Verimsiz tarafı şu; ilk olarak bir kış geçirdikten sonra göstergenin gidip gelmesi,sesinin önce değişmesi ve sonra temelli yok olması. Daha sonra sadece deviri göstermeye başladı,diğer tuşları işlevsiz hale geldi. Odb cihazıyla yaptığım karşılaştırmada birbirini tutmuyordu ısı ve devir zamanı. Mehmet Acar ile irtibat kurdunuz mu? Yorum bağlantısı
Doğuş Yılmaz 10 Haziran 2016 Paylaş 10 Haziran 2016 Mehmet Acar ile irtibat kurdunuz mu? Bir konuşmanın altında kendisine yazdım durumu ama görmedi sanırım. Yorum bağlantısı
Burak Kara 12 Haziran 2016 Paylaş 12 Haziran 2016 Aklıma takılan bir iki şey var; Ben arabanın yağ seviyesini bir türlü anlayamıyorum bu arabada. Sizde de durum böyle mi ? Çubuğu temizleyip tekrar takıp çıkarıyorum ama seviye falan anlaşılmıyor. Ayrıca arabanın sadece şehir içinde su eksiltmesi mümkün müdür ? Aydın'dan Bursa'ya geldiğimde eksilme yoktu ama şehir içinde 150-200 km yol yaptım max' tan min' e inmiş seviye. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 12 Haziran 2016 Paylaş 12 Haziran 2016 motor soğuyunca kapağı gevşetin seviye yükselbilir yağ seviyesi anlaşılır? 1 Yorum bağlantısı
Burak Kara 12 Haziran 2016 Paylaş 12 Haziran 2016 motor soğuyunca kapağı gevşetin seviye yükselbilir yağ seviyesi anlaşılır? Bugün suyu kontrol ettiğimde motor soğuktu, kapağı açınca bir değişme olmadı diye hatırlıyorum. Bir dahaki sefere daha dikkat ederim. Yağ çubuğunuda uygun bir zamanda fotoğraf çekerim. Çubuğu arkadaşa da gösterdim ama seviyeyi o da anlayamadı. Yorum bağlantısı
Doğa Torpil 13 Haziran 2016 Paylaş 13 Haziran 2016 Bugün suyu kontrol ettiğimde motor soğuktu, kapağı açınca bir değişme olmadı diye hatırlıyorum. Bir dahaki sefere daha dikkat ederim. Yağ çubuğunuda uygun bir zamanda fotoğraf çekerim. Çubuğu arkadaşa da gösterdim ama seviyeyi o da anlayamadı. Aynı dertten ben de muzdaribim. Çubuğu silip tekrar takıp çıkarıyorum ama yağ seviyesi her yere bulaşmış oluyor anlaşılmıyor. En iyisi sabah motoru çalıştırmadan bakmak. Ben böyle çözüm buldum 1 Yorum bağlantısı
Münir Nurettin Taşova 13 Haziran 2016 Paylaş 13 Haziran 2016 En sağlıklısı motor çalışma sıcaklığında stop edildikten sonra ölçmektir. Motor soğukken dolanımdaki yağlarda kartere süzüldüğünden sağlıklı ölçüm yapılamaz. Yağ çubuğunda seviye belirleyememe durumu benimde başıma geldi. Eğer yağ, standartların dışında fazla konmuşsa çubukta yağ her yere bulaşmış görünüyor. Bir de yağ çubuğunu yerine koyarken çıkarırken çıkıntılı taraf sağa bakmalı. Farklı açılarda takıp çıkarıp ölçüm yapınca yine aynı sorunla karşılaşmıştım. Ben bu şekilde sorunu çözdüm, denemenizde fayda var. Çubuk yönü bu şekilde olmalı. 1 Yorum bağlantısı
Musa Değerli 13 Haziran 2016 Paylaş 13 Haziran 2016 Benim usta çubuğun eğrilmiş olduğunu farketmemişti yağı koyarken.Çubuğu düzeltince 2 çizginin altında olan yağ çizgilerin ortasına geliverdi. 1 Yorum bağlantısı
Emir Şansal 13 Haziran 2016 Paylaş 13 Haziran 2016 Merhabalar,benim arkadaşlara sorum klimayla ilgili olacak arabayi yaklasik bir ay önce aldim stop etme ve cam tutukluğu disinda bir sorunla karşılaşmadım aldığım sahis sadece klima gazi doldurulacak dedi 1 Yorum bağlantısı
Eren GÜZELKAN 13 Haziran 2016 Paylaş 13 Haziran 2016 Merhabalar,benim arkadaşlara sorum klimayla ilgili olacak arabayi yaklasik bir ay önce aldim stop etme ve cam tutukluğu disinda bir sorunla karşılaşmadım aldığım sahis sadece klima gazi doldurulacak dedi [emoji34]maalesef bende inandım büyük bir hevesle gaz basmaya gittiğimde test cihazinda kaçak olduğu çıktı tampon sökülüp problemin nerden kaynaklandığını ve tamir yapilacagini soylediler ve macera basladi radyatorde kacak oldugu tespit edildi tamir yapildi gaz basıldı [emoji2]aldığım gün klima sorunsuZ çalıştı gerçekten buz gibi yapiyordu ama bu keyif uzun sürmedi birden bire klimadan aşırı sıcak hava üflemeye basladi ve periyodik olarak sorun devam ediyor bazen soğuk, genelde sıcak üfleme yapiyor ne yapacağımı bilemiyorum 350 tl masraf ettim Camlarda acildimi kapanmıyor ara ara,ne yapacağımı bilemedim ayni sorunu yasayan arkadaşım varmidir destekleriniz için şimdiden teşekkürler iyi geceler dilerim Hocam sürekli olarak sıcak hava üflüyorsa büyük ihtimal kronik kalorifer musluğu bozulmuştur. Klima kompresör devreye giriyorsa gaz da varsa sorumlu musluk bence. Alırsan kesinlikle orjinal ürün al ben yan sanayisini en fazla 4 gün çalıştırdım sonra orjinal taktım 1 yıldır çıt yok. Sökme takma kendin yapabilirsin az becerin varsa yer olarakta cam önündeki plastiği sökünce motorun hemen arkasında zaten göreceksin elektrikli soketli 2 tane hortum giren bir parça... Sent from my iPhone using Tapatalk Yorum bağlantısı
Musa Değerli 14 Haziran 2016 Paylaş 14 Haziran 2016 Merhabalar,benim arkadaşlara sorum klimayla ilgili olacak arabayi yaklasik bir ay önce aldim stop etme ve cam tutukluğu disinda bir sorunla karşılaşmadım aldığım sahis sadece klima gazi doldurulacak dedi maalesef bende inandım büyük bir hevesle gaz basmaya gittiğimde test cihazinda kaçak olduğu çıktı tampon sökülüp problemin nerden kaynaklandığını ve tamir yapilacagini soylediler ve macera basladi radyatorde kacak oldugu tespit edildi tamir yapildi gaz basıldı aldığım gün klima sorunsuZ çalıştı gerçekten buz gibi yapiyordu ama bu keyif uzun sürmedi birden bire klimadan aşırı sıcak hava üflemeye basladi ve periyodik olarak sorun devam ediyor bazen soğuk, genelde sıcak üfleme yapiyor ne yapacağımı bilemiyorum 350 tl masraf ettim Camlarda acildimi kapanmıyor ara ara,ne yapacağımı bilemedim ayni sorunu yasayan arkadaşım varmidir destekleriniz için şimdiden teşekkürler iyi geceler dilerim Camın açıldığında kapanmamasının sebebi cam krikosunda camın tutacağından çıkması.Döşemeyi söktüğünüzde göreceksiniz.Camı güçlü bir tutkalla bu tutacağa yapıştırırsanız bir daha yerinden çıkmaz.Açmışken cam krikosuna bulaşan pislikleri de temizlerseniz bayıla bayıla kalkan cam bir anda roket gibi yukarı çıkar. Yorum bağlantısı
Eren GÜZELKAN 14 Haziran 2016 Paylaş 14 Haziran 2016 Eşimin arabasındaki sağ cam aynı senin dediğin var musa abi demekki 2 dk döşeme söküp temizliyeyim bende acaba motor mu gidiyo diye korktum.. Sent from my iPhone using Tapatalk Yorum bağlantısı
Musa Değerli 14 Haziran 2016 Paylaş 14 Haziran 2016 Eşimin arabasındaki sağ cam aynı senin dediğin var musa abi demekki 2 dk döşeme söküp temizliyeyim bende acaba motor mu gidiyo diye korktum.. Sent from my iPhone using Tapatalk 2 seçenek var 1-Kapı kilit koruması aynı zamanda camın hareket rayı.Bu ray eğilip büküldü ise kanalına birşeyler kaçtıysa. 2-Kriko hareket mekanizmasında pislik biriktiyse Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 14 Haziran 2016 Paylaş 14 Haziran 2016 klima uzun süre gazsız kalırsa contalar gevrekleşlir. gaz ile birlikte yağ da basılmaktadır. yağdan yoksun kalmışsa sebebp olabilir. tekrar vakum testi ve sonrasında gaz+yağ bastırın. bazen 3. sefere kadar gerekebilir. Yorum bağlantısı
Vezir ipek 16 Haziran 2016 Paylaş 16 Haziran 2016 Bende alırken gaz yok dediler doldurma ihtiyacı duymadım kış diye bi ara satacak gibi oldum bana arızalı ise dediler satmadim doldurttum canavar gibi çalışıyor çok şükür. Yorum bağlantısı
Sinem Akyel 20 Haziran 2016 Paylaş 20 Haziran 2016 Merhabalar 70 80 km sonra arabamın yağını değiştireceğim forumdan okuduğum kadarıyla 5/30 yağ alacağım belli bir marka var mı illa bu olmalı dediğiniz ve internetten getirtip ustaya götürsem halleder mi ne kadara halleder? Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 20 Haziran 2016 Paylaş 20 Haziran 2016 3,75 alınmalı. Filtre ile beraber değişmeli. Castrol Magnatec iyidir. Ustanız neden almıyor? Yorum bağlantısı
Sinem Akyel 20 Haziran 2016 Paylaş 20 Haziran 2016 İnternette daha Ucuz diye duydum ondan sipariş verip yağı kendim götürmeyi düşünüyorum farketmiyor mu fiyat olarak? E2303 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 20 Haziran 2016 Paylaş 20 Haziran 2016 İnternette daha Ucuz diye duydum ondan sipariş verip yağı kendim götürmeyi düşünüyorum farketmiyor mu fiyat olarak? E2303 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi İnternetten araştırın, ustanızdan da fiyat alın tabi. 4LT'lik bulamazsanı 5LT'lik almanız gerekebilir. Yorum bağlantısı
Sinem Akyel 20 Haziran 2016 Paylaş 20 Haziran 2016 Tamam çok teşekkür ederim Sani bey 5/ 30 doğru değil mi yanlış bilmiyorum E2303 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 20 Haziran 2016 Paylaş 20 Haziran 2016 Aynen, doğrudur. Bakım zamanı subap ayarlarını da unutmayın. Onları da yapsın. Motorun üstünde yazmıyorsa ölçüler, iletebilirim. Yorum bağlantısı
Sinem Akyel 20 Haziran 2016 Paylaş 20 Haziran 2016 Alayım ölçüleri zahmet olmazsa yazmıyor sanırım E2303 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 20 Haziran 2016 Paylaş 20 Haziran 2016 Alayım ölçüleri zahmet olmazsa yazmıyor sanırım E2303 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi Tabii ki: Soğuk motorda Emme 0.2mm Egzoz: 0.5mm Ayrıca kullanma kılavuzuna da göz atmanızı öneririm. https://www.dropbox.com/s/k9lh3g75cyhut3d/Ford_Ka_kullanma_kilavuzu.pdf Yorum bağlantısı
Recommended Posts