İçeriğe Yönlendir

Ka - Hakkında Herşey


Bekir Polat

Recommended Posts

Sani Gerşon

110bin km bayağı idddialı düşük km

Abi direksiyon zaten 100 bin i iki kere gordum diyor...
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Talha Saka

O zaman bu boyalı döşemeleri değişmiş araçlardan direk kaçmak laZım bu araçla kıyaslarsak

Abi direksiyon zaten 100 bin i iki kere gordum diyor...

Alırken neye dikkat etmeliyim bir ford ka alırken. Km yi ne kadar kafaya takmalıyım

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

15 yasindaki aracin boyasina bakmak dogru olmaz. Konuyu dikkatli okuyun, nelere bakilmasi gerektiğini bir cok kez yazmisizdir ;)

Yorum bağlantısı
Talha Saka

Peki rahat bi zaman da foruma bakıcam..son olarak Şuan güncel fiyatlar üzerinden konuşursak hangi vaziyetteki ford ka hangi parayı eder

Yorum bağlantısı
Doğuş Yılmaz

Herkese iyi akşamlar, yine ben :) 1 ay önce araçta titreme vardı özellikle hafif yokuşlarda baya oluyordu bu. Bujiler değişti sonra araba canavar gibi gitmeye başladı,tekleme,titreme bi sıkıntı yoktu. Şimdi yine aynı sıkıntı olmaya başladı, bujilerin orjinal takıldığını söyledi usta taktıktan sonra. Şimdi 1 ayda buji eskimez diye düşünüyorum :) Arabayı sürekli kullanmıyorum ortalama 3 haftadır falan yatıyor onun etkisi var mı diye düşündüm mantıklı gelmedi. Orjinal buji takılmadıysa bunun etkisi var mıdır? Orjinal buji değilse ne gibi sorunlar olabilir? Son olarak araba sağa çekmeye başladı,bu neden olabilir? "Dertler derya olmuş bense bir sandal" diyor ve sevgiyle selamlıyorum hepinizi:)

Yorum bağlantısı
Musa Değerli

Arabayı çok dinlememek lazım :) Ne zaman dinlesem masraf çıkıyor.Bu arada amortisörlerimin bitik olduğunu söyledi rotbalans.İkitelli sanayide tanesini 60 liraya tamir ettiler,o arada salıncakları,z rotları viraj demir göbekleri değişti.Sani beyin bahsettiği gibi ok gibi gidiyor şimdi Maşallah.Arabanın göstergesi

Arabanın göstergesini indiglo yapacak teknoloji var göstergeyi sökecek cesaret yok.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

Arabayı çok dinlememek lazım :) Ne zaman dinlesem masraf çıkıyor.Bu arada amortisörlerimin bitik olduğunu söyledi rotbalans.İkitelli sanayide tanesini 60 liraya tamir ettiler,o arada salıncakları,z rotları viraj demir göbekleri değişti.Sani beyin bahsettiği gibi ok gibi gidiyor şimdi Maşallah.Arabanın göstergesi

Arabanın göstergesini indiglo yapacak teknoloji var göstergeyi sökecek cesaret yok.

Gösterge sökümü zahmetli ama kolay bir iş. Teyp ve klima panelini söktünüz mü, geri kolay. Tek riskli nokta, km teli. Daha evvel yapmadıysanız yapan birine danışmanızı öneririm.

Yorum bağlantısı
Musa Değerli

2 kez sökmek gerekiyor malum önce ölçü alınacak gösterge kağıdından.En son kapı döşemesi söküp cam düğmelerini bozmuştum.Denemek istemiyorum :)

Yorum bağlantısı
Barış Kalkan

Doğuş silkeleme yüzünden 3 ayda bir sanayiye gitiğim oldu buji kablosu bobin buji ve bobin orjinal taktınmı 2 bakımda birde sadece bujiyi değiştirdiğinde titreme kolay kolay olmaz ama arada birde boğaz kelebeğini temizletip yağlat oda bazen sorun yaşatabiliyor..

 

 

Kötü başka bir tesadüf derken? :D valla bi şey anlamadım :)

Yorum bağlantısı
Doğuş Yılmaz

Hakkaten arabayı dinlemekten bi hal oldum. Benden öncekiler de bu şekilde dinleseymiş fena olmazmış :) Barış hocam dediğin gibi onlara baktırayım bugün. Artık salıncak,amortisör Allah ne verdi girerim ben de:)

Yorum bağlantısı
Doğuş Yılmaz

Arabayı gösterdim dün. Usta bi sıkıntı olmadığını söyledi. Motorun çok güçlü olmadığı için ve yük faktörü olduğundan çekişte zorlandığını ve biraz daha devirli kullanmam gerektiğini söyledi. Ara ara yokuşlarda silkeme olabileceğini bunu da aracın zorlanmasına bağladı. E iyi dedim madem öyle diyorsun :)

Yorum bağlantısı
Musa Değerli

Arefe günü tamir seyir defteri....Ön camı hızlı ve 10 numara değiştirdim camcıda.Kilitçi 5 para etmez baştan savmacı denk geldi.Öff püff bu eski arabalar da aman of.Sanayide adam bulmak cidden zor.Adam gibi bir kilitçiye rastlayan olursa haber verirse sevinirim.

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

 

 

 

Arefe günü tamir seyir defteri....Ön camı hızlı ve 10 numara değiştirdim camcıda.Kilitçi 5 para etmez baştan savmacı denk geldi.Öff püff bu eski arabalar da aman of.Sanayide adam bulmak cidden zor.Adam gibi bir kilitçiye rastlayan olursa haber verirse sevinirim.

 

Çağlar abi'nin bi kilitçisi vardı. Çağlar abi?

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Musa Değerli

Bir de şu kapı kolları kaç yerde baktım hepsi çabuk kırılacak plastikten.Bunun sağlamı nereden bulunur

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

Bir de şu kapı kolları kaç yerde baktım hepsi çabuk kırılacak plastikten.Bunun sağlamı nereden bulunur

Tek tip olmalı kapı kolları?

Yorum bağlantısı
Musa Değerli

kilitçi derken? anahtar mı kilit taraf mı

Merkezi kilit çalışmıyor sol taraftaki kilitte.Araba manuel kilitleniyor içeriden ve dışarıdan.Açılabiliyor da,fakat merkezi sistem sol kapıya etki etmiyor.Merkezi kilit motorunun sesi duyuluyor ama etki etmiyor kilide
Yorum bağlantısı
Doğuş Yılmaz

arkadaşlar bu teybi sökmenin bi pratiğini çözebilen var mıydı aramızda:D bende akü sök tak yaptım yalan oldu teyp,kod istiyor. İnternette baktım da u şeklinde iki tane tel çubuk bu işi görüyorda nereden bulunur nasıl olur,hani derseniz şöyle bir yöntemle cuk diye çıkıyor hemen denerim:)

Yorum bağlantısı
Erhan Ekni

 

Merkezi kilit çalışmıyor sol taraftaki kilitte.Araba manuel kilitleniyor içeriden ve dışarıdan.Açılabiliyor da,fakat merkezi sistem sol kapıya etki etmiyor.Merkezi kilit motorunun sesi duyuluyor ama etki etmiyor kilide

Kapı kilidi kiltlenmiyorsa muhtemelen kapı içine giren tesisat(kapı arasındaki plastik tüpün içinden geçen)kopmuştur.Artık araçlarımızın tesisatları alarm veriyor.

Kilitli kalıp açılmıyorsa kapı kilit motorunun içinde küçücük  tükenmez kalem içindeki yaya benzer bir yay var o kopabiliyor.Kapı içine giren kablolarda sıkıntı yoksa kabloların soketine bakın tazyikli suyla oto yıkama yüzünden soketin içi paslanıyor.Bu bilgiler sorunuza çözüm olacaktır .Selamlar.

Bu arada Sani Bey in konusunu da yanlışlıkla eklemişim :)  :)  :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
×
×
  • Yeni Oluştur...