Uğur Çınar 19 Ocak 2013 Paylaş 19 Ocak 2013 Ne kadar Sertleştirmek istiyorsun Abicim bu önemli tam bilemiyorum abi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 20 Ocak 2013 Paylaş 20 Ocak 2013 yay takınca takozlaştı diyorsun, sonra amortisörü sertleştireceğim diyorsun anlamadı ben? ne istiyor sen var yapmak? Yorum bağlantısı
Uğur Çınar 21 Ocak 2013 Paylaş 21 Ocak 2013 yay takınca takozlaştı diyorsun, sonra amortisörü sertleştireceğim diyorsun anlamadı ben? ne istiyor sen var yapmak? bi bilsem istediiğimi çağlar abi Yorum bağlantısı
Samet Daş 21 Ocak 2013 Paylaş 21 Ocak 2013 (düzenlendi) Lastikleri jantları değiştir yeter. Arabadaki lastikler tombul ondan yüksek geliyor. Dur ben sana senin palio yüksekliğinde 1-2 tanıdık resmi koyayım bulursam. İşin jantlarda biteceğine emin olursun o vakit 21 Ocak 2013 tarihinde Samet Daş tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Uğur Çınar 21 Ocak 2013 Paylaş 21 Ocak 2013 Lastikleri jantları değiştir yeter. Arabadaki lastikler tombul ondan yüksek geliyor. Dur ben sana senin palio yüksekliğinde 1-2 tanıdık resmi koyayım bulursam. İşin jantlarda biteceğine emin olursun o vakit abi şu an bekliyorum bakalım 195 50 15 veya 195 45 16 olacak nasipse Yorum bağlantısı
Samet Daş 21 Ocak 2013 Paylaş 21 Ocak 2013 http://imageshack.us/photo/my-images/226/dsci00257cw.jpg/sr=1 Mesela. Eğer motorunu yormayacaksa 16 al. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 21 Ocak 2013 Paylaş 21 Ocak 2013 jant yormaz üzmez,lastikkle beraber toplam dönüş çapı ve taban genişliği değişiminin getirdiğ avantaj/dezavantaj dengesi önemli. Genelde deazavantajları çoktur da, avantajlara değerse, yapılır ve keyif alınır Yorum bağlantısı
Uğur Çınar 21 Ocak 2013 Paylaş 21 Ocak 2013 http://imageshack.us...0257cw.jpg/sr=1 Mesela. Eğer motorunu yormayacaksa 16 al. niyet 16 da biraz da basmak için 15 bile düşünüyorum Yorum bağlantısı
Samet Daş 21 Ocak 2013 Paylaş 21 Ocak 2013 (düzenlendi) Abi kastım örneğin 1.2 motoru olan arabaya tutup 17'' takarsan dolayısı ile lastik incelip taban genişleyecek motor çekmez denilir. Ustalar der yani ben demiyorum. Benim isim hafızası zayıf ne demek istediğimi bi diyebilsem 21 Ocak 2013 tarihinde Samet Daş tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Uğur Çınar 21 Ocak 2013 Paylaş 21 Ocak 2013 jant yormaz üzmez,lastikkle beraber toplam dönüş çapı ve taban genişliği değişiminin getirdiğ avantaj/dezavantaj dengesi önemli. Genelde deazavantajları çoktur da, avantajlara değerse, yapılır ve keyif alınır avantajları fazla gibime geliyor çağlar abi büyütmenin ve genişletmenin deazavantajları bildiğim kadarıyla alt takim ve yakıt abi palio cular dan öğrendim yedi ofsete kadar kaldırıyo sürtme yapmadan ama et değerini dengelersen Yorum bağlantısı
Uğur Çınar 21 Ocak 2013 Paylaş 21 Ocak 2013 Abi kastım örneğin 1.2 motoru olan arabaya tutup 17'' takarsan dolayısı ile lastik incelip taban genişleyecek motor çekmez denilir. Benim isim hafızası zayıf ne demek istediğimi bi diyebilsem abi o tip leri iyibilim 1,2 motor olur 18 koyan bile oluyo nasil yürütüyo anlamış değilim Yorum bağlantısı
Samet Daş 21 Ocak 2013 Paylaş 21 Ocak 2013 Ben korkuyorum 185 65 15 lastiklerim acaba 17 yapsam mı diyorum. Sonra diyorum ki 5 yaşındaki çocuğa uygun bisiklete, 21 vitesli bisikletin tekerini tak sürebilir mi? Bisikleti hareket ettirmekte zorlanır. Fizik kuralı var işin içinde. Dolayısı ile 1.2 motora 16 en ideali. Hatta 1.4 e bile 16. Ha! eğer araban 1.4 lakin 300 bhp ise ozaman 18 gider. http://www.autoblog2.com/wp-content/uploads/2012/03/2012-Hyundai-i20.jpg Bu normal 15'' hali 85 bhp http://www.ralliturk.net/v2/wp-content/uploads/2012/09/Hyundai-i20-WRC.jpg Buda 18'' hali 300 bhp Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 21 Ocak 2013 Paylaş 21 Ocak 2013 abi o tip leri iyibilim 1,2 motor olur 18 koyan bile oluyo nasil yürütüyo anlamış değilim otopark arabası onlar, veya face arabası, varmı böyle kavram? olsun artık Yorum bağlantısı
Uğur Çınar 21 Ocak 2013 Paylaş 21 Ocak 2013 otopark arabası onlar, veya face arabası, varmı böyle kavram? olsun artık abi bi ara getz vardı bizim orada 1,4 motorlu 17 vardı öyle dolaniyodu abi bizim türk insanında var şekil olsungerisi önemli değil :D Ben korkuyorum 185 65 15 lastiklerim acaba 17 yapsam mı diyorum. Sonra diyorum ki 5 yaşındaki çocuğa uygun bisiklete, 21 vitesli bisikletin tekerini tak sürebilir mi? Bisikleti hareket ettirmekte zorlanır. Fizik kuralı var işin içinde. Dolayısı ile 1.2 motora 16 en ideali. Hatta 1.4 e bile 16. Ha! eğer araban 1.4 lakin 300 bhp ise ozaman 18 gider. http://www.autoblog2...Hyundai-i20.jpg Bu normal 15'' hali 85 bhp http://www.ralliturk...dai-i20-WRC.jpg Buda 18'' hali 300 bhp abi 16 çok istiyorum sıkıntı 13 ten 16 ya çıkmak lasitkçilere soruyorum 15 diyolar 16 fazla gelir diyolar düşünmekteyim http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-jant-lastik-jant-lastik-takimlari-beyaz...pdw-111453430/detay/ bu nasil olur abi yakışırmı Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 21 Ocak 2013 Paylaş 21 Ocak 2013 abi 16 çok istiyorum sıkıntı 13 ten 16 ya çıkmak lasitkçilere soruyorum 15 diyolar 16 fazla gelir diyolar düşünmekteyim http://www.sahibinde...11453430/detay/ bu nasil olur abi yakışırmı bence görünüm güzel, çift aplikasyon , 2.el değerini artırır, yalnız lastiksiz jant gibi değerlendirmek lazım , kumho Yorum bağlantısı
Uğur Çınar 21 Ocak 2013 Paylaş 21 Ocak 2013 bence görünüm güzel, çift aplikasyon , 2.el değerini artırır, yalnız lastiksiz jant gibi değerlendirmek lazım , kumho aynen abi kumho yu pek beğenmiyorum ama bakacağız Yorum bağlantısı
Recommended Posts