Misafir 7 Şubat 2013 Paylaş 7 Şubat 2013 Amin. Kesinlikle öyle, o zaman arabam KIA Cerato idi, aynı kazayı onunla yapsaydım, kesinlikle buraya yazıyor olamazdım. Allah korusun furkan... Yorum bağlantısı
Ali Yıldırım00 7 Nisan 2016 Paylaş 7 Nisan 2016 Abi çok geçmiş olsun Allah korumuş sizi özelden bir mesaj atabilir misin abi birşey soracam da 1 Yorum bağlantısı
Furkan Avcı 7 Nisan 2016 Yazar Paylaş 7 Nisan 2016 Abi çok geçmiş olsun Allah korumuş sizi özelden bir mesaj atabilir misin abi birşey soracam da Teşekkürler kardeşim. Yorum bağlantısı
Ali Gök 25 Eylül 2020 Paylaş 25 Eylül 2020 çok geçmiş olsun ya allah korumuş demek o ki lastik herşey 1 Yorum bağlantısı
Furkan Avcı 25 Eylül 2020 Yazar Paylaş 25 Eylül 2020 Alpay Sumer yazdı: Konu hort. Tekrar geçmis olsun. Böyle hort iyidir, arada hatırlamak lazım 1 Yorum bağlantısı
Koray Demir 25 Eylül 2020 Paylaş 25 Eylül 2020 Bu araç tekrardan toplanıp piyasada dolaşıyor mudur acaba merak etttim. Yorum bağlantısı
Tahir İlter 25 Eylül 2020 Paylaş 25 Eylül 2020 Koray Bey, adamlar 4 arabadan 1 araba çıkarıyorlar. Komple olmasa bile bir tarafları kesin geziyordur 4 Yorum bağlantısı
Furkan Avcı 25 Eylül 2020 Yazar Paylaş 25 Eylül 2020 Koray Demir yazdı: Bu araç tekrardan toplanıp piyasada dolaşıyor mudur acaba merak etttim. O zaman takip etmiştim, araç toplanıp Van'a gitmişti, sonra bir daha kaza yapmıştı. Sonrasını takip etmedim 1 Yorum bağlantısı
Rıdvan Ergün 27 Eylül 2020 Paylaş 27 Eylül 2020 Konunun hortlaması iyi olmuş. Furkan Bey objektif biçimde öz eleştirisini de yaparak, herkesin kulağına küpe olacak tespitlerde bulunmuş. Tekrar tekrar okumakta yarar var. Furkan Bey, bir kez daha geçmiş olsun. Merak ettim; şimdiki aracınız nedir? 😊😊 2 Yorum bağlantısı
Fatih Evcin 17 Aralık 2020 Paylaş 17 Aralık 2020 Bende konuyu yeni gördüm, çok büyük geçmiş olsun emniyet kemerinin önemini bir kez daha anlamış oldukk. Lastik çok önemli fakat bende kendi sektörümden biraz örnekleme yapmak isterim. TIR+Römork toplamda 20 metre gibi bir uzunluğa ulaşıyor karayolunda. Hal böyle olunca virajlarda özellikle şoförün normal hareketleri sıkıştırıyor hissi veriyor, Küçük bir örnek yapmaya çalıştım. 9 Yorum bağlantısı
Furkan Avcı 17 Aralık 2020 Yazar Paylaş 17 Aralık 2020 Rıdvan Ergün yazdı: Konunun hortlaması iyi olmuş. Furkan Bey objektif biçimde öz eleştirisini de yaparak, herkesin kulağına küpe olacak tespitlerde bulunmuş. Tekrar tekrar okumakta yarar var. Furkan Bey, bir kez daha geçmiş olsun. Merak ettim; şimdiki aracınız nedir? 😊😊 Rıdvan hocam kusura bakma bu mesajı görmemişim, Hemen sonrasında ESP li 407 aldım, 1.5 sene sonra Mercedes C320 ye geçtim, şu anda ise S350 var (Allah'a şükür) Fatih Evcin yazdı: Bende konuyu yeni gördüm, çok büyük geçmiş olsun emniyet kemerinin önemini bir kez daha anlamış oldukk. Lastik çok önemli fakat bende kendi sektörümden biraz örnekleme yapmak isterim. TIR+Römork toplamda 20 metre gibi bir uzunluğa ulaşıyor karayolunda. Hal böyle olunca virajlarda özellikle şoförün normal hareketleri sıkıştırıyor hissi veriyor, Küçük bir örnek yapmaya çalıştım. Fatih hocam çizim ve simülasyon çok güzel ama viraj sağa doğruydu, yani virajda savuruyor gibi üstüme geldi (Arkada gelenler söylemişti, 3-5 dk önce bira kutusu atmış adam camdan) hal böyle olunca normal bir hareket değildi yani . Onu da geçtim de adam durmadı bile öldük mü kaldık mı diye 1 Yorum bağlantısı
Fatih Evcin 17 Aralık 2020 Paylaş 17 Aralık 2020 Furkan Avcı yazdı: (Arkada gelenler söylemişti, 3-5 dk önce bira kutusu atmış adam camdan) hal böyle olunca normal bir hareket değildi yani . Onu da geçtim de adam durmadı bile öldük mü kaldık mı diye O zaman durum farklı . İnsan bi merak edip bakmalı. 1 Yorum bağlantısı
Macit Aliyev 17 Aralık 2020 Paylaş 17 Aralık 2020 Furkan abi konuyu bende yeni görüyorum. Çok geçmiş olsun. 1 Yorum bağlantısı
Korhan Şenörer 17 Aralık 2020 Paylaş 17 Aralık 2020 Ben de şimdi gördüm.. Geçmiş olsun. Allah beterinden korusun. 1 Yorum bağlantısı
Furkan Avcı 17 Aralık 2020 Yazar Paylaş 17 Aralık 2020 Korhan Şenörer yazdı: Ben de şimdi gördüm.. Geçmiş olsun. Allah beterinden korusun. Amin, çok teşekkür ederim. Mais Jannataliyev yazdı: Furkan abi konuyu bende yeni görüyorum. Çok geçmiş olsun. Çok teşekkür ederim. 1 Yorum bağlantısı
Alpay Sumer 17 Aralık 2020 Paylaş 17 Aralık 2020 Fatih Evcin yazdı: Bende konuyu yeni gördüm, çok büyük geçmiş olsun emniyet kemerinin önemini bir kez daha anlamış oldukk. Lastik çok önemli fakat bende kendi sektörümden biraz örnekleme yapmak isterim. TIR+Römork toplamda 20 metre gibi bir uzunluğa ulaşıyor karayolunda. Hal böyle olunca virajlarda özellikle şoförün normal hareketleri sıkıştırıyor hissi veriyor, Küçük bir örnek yapmaya çalıştım. Bir gece Yolculugunda 3- 4 gibi Aynı sekilde (Sol taraf refüj demirli) gecerken söför uyuyordu😱 Adamı uyandırana kadar canım cıktı.. İğne deliğinden gecmistim Şansa.. Korku filmi gibiydi... 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 17 Aralık 2020 Paylaş 17 Aralık 2020 Furkan Avcı yazdı: arabada üç kişiydik (herkesin emniyet kemerleri takılı) burnumuz bile kanamadan çıktık. vesile olsun, arkada oturan da kazada aynı savrulma riskine sahip. kemer takalım taktıralım, 1970 lerde arabalarda kemer genelde yok bile, bizim arabada arka kemer dahil vardı (sonradan takılmış) . o 124 te 2 aile kurtulmuş, ben evdeydim. 1 2 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 17 Aralık 2020 Paylaş 17 Aralık 2020 Çok zor işler yaa. Lastiğin, esp’nin kemerin önemi işte. 1 Yorum bağlantısı
Ersin Gökdemir 20 Aralık 2020 Paylaş 20 Aralık 2020 Furkan Avcı yazdı: Gecikmeli de olsa geçmiş olsun. 1 Yorum bağlantısı
Furkan Avcı 21 Aralık 2020 Yazar Paylaş 21 Aralık 2020 Ersin Gökdemir yazdı: Gecikmeli de olsa geçmiş olsun. Çok teşekkür ederim. Yorum bağlantısı
Recommended Posts