Ahmet Akkayagil 24 Nisan 2011 Paylaş 24 Nisan 2011 Beyler Önceki aracımda büyük bir şirkete Zavoli taktırmıştım.5.senemde aracı satana kadar tek bir arıza dahi çıkarmadı.Şamandıra bazen düzen tutmuyordu o da zaten atikerdi.Tavsiyem ZAVOLİ.Adana ilinde 1200-1600 arasında takanlar var.Az sorunlu bir kit.Reno kangoda iyi uyum sağladı.Ford focusta ne yapardı bilemiyorum.Ancak brc den daha sorunsuz olduğunu düşünüyorum şahsen. Yorum bağlantısı
R.Bahadır Irmak 24 Nisan 2011 Paylaş 24 Nisan 2011 Arkadaşların söylediği gibi önemli olan montaj, usta vardır brc takar saat gibi çalışır, usta vardır prins takar mındar eder Prins ve Teleflex BRC'den daha iyi olabilir ama BRC'de BRC'dir sonuçta, yedek parçası servis ağı açısından. İyi bir usta bulduktan sonra gidip de 600-700 lira fazla vermenin anlamı yok, ekstra vereceğiniz bu rakamla LPG alır gezersiniz. Ben 2008 yılında arabam 44 bindeyken BRC (fast) montajı yaptırdım, araba şu an 107 bin km'de ne rolanti problemi yaşadım ne performans, arıza lambam ilk 8 bin km ilk montaj dahil hiç yanmadı, sonra yandı söndü vs ama çok da takmıyorum. Bir de sonuçta bu LPG olayı arabanın orjinal yapısını bozup sonradan ilave olan birşey.Çıkabilecek ufak tefek sorunları takıntı haline getirmemek gerek. Yorum bağlantısı
Emre Çörekci 25 Nisan 2011 Paylaş 25 Nisan 2011 Levent Bey Ben de ne yapacağımı bilmiyorum bu konuda. Aylık şehiriçinde 800 km yapıyorum en az buda bazen 1000 km. Otomatik olduğu için desem yol bilgisayarındaki değer 11.5-12.0 arasında ancak lpg asla 15.7 lt oda benzini hesap etmeden böyle onu hesap etsem zaten bilemiyorum. Kalibrasyonlara baktırdım iyi dediler. Ankara'da Can Bey'in ve Cihan Bey'in tanıdıklarına götürdük onlarda normal dediler. Uzun yolda da yol bilgisayarı 7.4 lt yazıyor ve 9.5 lt altına düşmedi. normalde 10 lt de. Bujiler tek tırnak motorcraft ve yeni aralığı 1mm di galiba veya 1.1mm. düzenli bakımını yapıtırıyorum yağını yağ filitresini ve hava filitresini 10 bin geçirmeden değiştiriyorum. Hatta yağ tam sentetik castrol 0-40 koydurdum. 15 bin dediler ben 10 binde değiştiriyorum. Ne yapmam gerektiğini bilmiyorum.Herkes normal diyor 16 lt için. Ama yol bilgisayarında 11.5 veya 11.7 görünce insanın morali bozuluyor. yol bilgisayarını 70-80 km bir sıfırlıyorum.Saygılarımla. 16 Lt mi Benim Ford Focus 100 Bg Comfort aracım var şehir içi Ortalama 8.8 Ltden yukarı çıkmıyor benzinde.. Yorum bağlantısı
Alper Arslan 25 Nisan 2011 Paylaş 25 Nisan 2011 (düzenlendi) Sn. Akan Belen Ne yaptınız ? son kararınız hangisinden yana oldu ? Bildiğiniz gibi bende 2010 ti-vct kullanıcısyım,Başlarda Teleflex düşünüyordum hatta sizede söyledim fakat fiyatının pahalı olması ve manifold delinerek yapılması birde servisinin heryerde olmamasından dolayı vazgeçtim. Son kararım Brc my-11 pipolu sistem oldu,10-12 ye yakın Lpg ve Motor ustasıyla görüştüm hepside bu araç için Pipolu sistem tavsiye etti,Bu nette yazan Subap erimesi olaylarını onlarada okuttum ve fakir karışım olmadıkça bir problem çıkmıycağını belirttiler.. Birde Brc My 11 de yeni enjektörler gelmiş BRC de karar kılmamda en büyük etkenlerden biriside o oldu,Ankara Mocan otogazı araştırın derim orada taktıran herkes memnun,Dh den OBK nickli motor uzmanı arkadaşta orada taktırdı ve inanılmaz memnun kaldı. 1400 10 taksit yapıyolar sanırım.. 25 Nisan 2011 tarihinde Alper Arslan tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Serhat Kaptan 25 Nisan 2011 Paylaş 25 Nisan 2011 Sayın hacam kesinlikle brc taktırın diyorum benim aracım 2011 model otomatik vites sedan comfort modeli 2000 km de brc my 07 pipolu sistem taktırdım. şu an yaklaşık 9000 km yaptım çok şükür bir problem yok.daha dün 1230 kmyol yaptım aynı günün içinde çok şükür baya başarılı. yalnız benim usta bazı türk malı brc lerden ya da enjektörü türk malı olan brc lerden bahsetti kesinlille orjinal ithal italyan brc sini pipolu sistemle taktırmanızı tavsiye ederim. Yorum bağlantısı
Akan Belen 25 Nisan 2011 Yazar Paylaş 25 Nisan 2011 Arkadaşlar sonuç olarak brc pipolu montaj yapıldı aracıma.1 hafta oldu hiçbir sıkıntı yaşamadım şimdilik. arazı ışığım yanmadı şu ana kadar performans olarak düşüş hissetmedim diyebilirim Yorum bağlantısı
Ahmet Akkayagil 26 Nisan 2011 Paylaş 26 Nisan 2011 Hayırlı olsun;güle güle kullanın.Arada bilgilendirme yaparsanız seviniriz. Yorum bağlantısı
Alper Arslan 26 Nisan 2011 Paylaş 26 Nisan 2011 Hayırlı olsun;güle güle kullanın.Arada bilgilendirme yaparsanız seviniriz. Yorum bağlantısı
Hamit Sakarya 1 Mayıs 2011 Paylaş 1 Mayıs 2011 Hocam hayırlı olsun.Aynı araçtan bendede var bende lpg düşünüyorum.Sanırım menmunsunuz.bir sıkıntı yok.birde my11 takılmıştı sanırım 4000 devirden sonra lpg+benzinde kullanma özelliğini açtırdınızmı. Yorum bağlantısı
Akan Belen 1 Mayıs 2011 Yazar Paylaş 1 Mayıs 2011 Hocam hayırlı olsun.Aynı araçtan bendede var bende lpg düşünüyorum.Sanırım menmunsunuz.bir sıkıntı yok.birde my11 takılmıştı sanırım 4000 devirden sonra lpg+benzinde kullanma özelliğini açtırdınızmı. Bunu ustama iki ayrı sefer gittiğimdede sordum ne dersin diye.İstersen yaparım ama bence hiç gerek yok dedi.Daha çok yüksek bg araçlar için işe yaradaığını söyledi bende usta o olduğu için seçimi ona bıraktım ve yaptırmadım ama hala bu konuda net bir fikrim oluşmadı aslına bakarsanız Yorum bağlantısı
Mehmet Özenç 2 Mayıs 2011 Paylaş 2 Mayıs 2011 Merhaba BRC 3.02 yazılımında bulunan subab sorunu olan araçlar için geliştirilen VSR menüsünün yüksek beygirli araçlar ile bir alakası yoktur.Belirttiğim gibi bu özellik subabların mukavemetını korumak için geliştirilmiş bir programdır ve her araçta uygulanabilir. Aracınızı çok fazla sıkıştırmıyorsanız Ustanın da belirttiği gibi gerek yok fakat dönem dönem de olsa 4.500 RPM nin üzerine çıkıyorsanız bu özellik aktif edilebilir. Uygun parametreler ; 700 mbar Map ve 4.500 RPM üzeri %15 oranında VSR dir.Bilgilerinize... Bunu ustama iki ayrı sefer gittiğimdede sordum ne dersin diye.İstersen yaparım ama bence hiç gerek yok dedi.Daha çok yüksek bg araçlar için işe yaradaığını söyledi bende usta o olduğu için seçimi ona bıraktım ve yaptırmadım ama hala bu konuda net bir fikrim oluşmadı aslına bakarsanız Yorum bağlantısı
Fırat Şenol 2 Mayıs 2011 Paylaş 2 Mayıs 2011 Hayır benim bildiğim ayrı bir ücret yok sanırım pipolu sistemin daha performanslı olduğu söyleniyor birde konuştuğum usta manifoltu sökmüyor ve plastik kısımdan deliyormuş net üstünden sorulan bir soruda 2a mühendisi açıklaması şöyle benim anlatımımla manifol delinerek yapılan uygulamada araç benzinde iken oluşan rolanti dengesizlikleri yüksek devirlerde yaşanan sıkıntılar manifoltun yanlış yerden delinmesi sonucu oluşur yapılan en büyük hata manifoltun plastik kısımdan delinerek işlemin yapılmasıdır diye anlatıyor tıpkı benim götüreceğim ustanın yapmayı istediği gibi yani Babamda 2001 model Mondeo Ghia var . 4 sene önce 2A mühendisliğin merkezinde gitti Brc kitin montajını yaptırdı . Şuana kadar hiç bir sorun yaşamadı . Gayet memnun ve tepe tepe kullanmaya devam ediyor... Yorum bağlantısı
Recommended Posts