Sani Gerşon 17 Nisan 2014 Paylaş 17 Nisan 2014 Konu bayağı eskide kaldı. Elektrikli Fluence'ler istenen başarıyı yakalayamadı ve üretimleri sene başında durdu. 1 Yorum bağlantısı
Misafir 18 Nisan 2014 Paylaş 18 Nisan 2014 Konu bayağı eskide kaldı. Elektrikli Fluence'ler istenen başarıyı yakalayamadı ve üretimleri sene başında durdu. %100 elektrikli, şuan TR teknolojisi ile maalesef en az bi 20 sene daha tutmaz. En mantıklı seçenek hybrid. Oda çok pahalı.. Yorum bağlantısı
Misafir 18 Nisan 2014 Paylaş 18 Nisan 2014 %100 elektriklilerin ve hibritlerin, yani hareket için elektriğe ihtiyaç duyanların en önemli sorunu pil. Laptop, telefon v.s. gibi bu araçların da pilleri 3-5 sene sonra performanstan düşüyor. 160 km menzil yavaş yavaş 140-120-100 e iniyor. En sonunda tam dolu şarj ile 50 km kalıp duruyorsunuz. Renault bu sistemi batarya kiralama ile çözmeye çalıştı. Ama yeni araba almış birine ayda bilmem ne kadar euro da batarya kirası ödemek pek mantıklı gelmedi. Hibrit otolar da 3-5 sene sonra batarya sorunuyla yüzleşiyorlar. 3-5 bin lira batarya değişimine veriyorlar. Zaten kendi sınıflarına göre en az 15-20 bin tl daha pahalıya satılıyorlar. Efektif değiller. İsparklarda bedava park, köprü ve oto yollardan ücretsiz geçiş, alışveriş merkezlerinin giriş kapılarına daha yakın olan "low emission cars" park yerlerine park edebilme (bizim ülkede fantezi ama Almanya'da gördüm) gibi avantajları da yok. Yani 3. dünya ülkesi olup, pis yağ mazot saçan kamyonlar arasında gitmeye Türkiye en az 15 yıl falan devam eder. Ha pahalı elektronik arızalarıyla ünlenmiş Fransız bir otomobili %100 elektrikli olarak alır mıyım? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 18 Nisan 2014 Paylaş 18 Nisan 2014 An itibarı ile elektrik üretim şekli ve akü teknolocisi ile, elektrikli araba pazarı, sadece toplam satışları artırma girişimidir, ne ekolojiktir ne de ekonomik. Yap 600 kg 60 ps tdci önden; + 20 kw arkadan tahrikli araba. Yeni bir sınıf yarattılar, bu sınıf diğerlerini de etkilemiyordu, direkt satış adeti artırmaktır... 3 Yorum bağlantısı
Melih Gülbahar 21 Nisan 2014 Paylaş 21 Nisan 2014 Yolda gördüm elektrikli fluance hatta baya inceledim yakıt deposu var mı diye ama farlarını yakmamıştı.Herhalde daha uzun km yapabilmek içindi anlayamadım. Yorum bağlantısı
Ersin Şahin 21 Nisan 2014 Paylaş 21 Nisan 2014 TESLA MODEL ''S'' PERFORMANCE (SADECE ELEKTRİKLİ) 310 kw - 421 hp Güç - 600 Nm Tork 0-100 Km Hızlanma : 4.4 Saniye Menzil: 502 Km MTV den Muaf Dünyanın En Yüksek Performanslı Ve En Uzun Menzilli Sedan Elektrikli Aracı Kişiye Özel Donanım Seçenekleri ve 86.500 Euro dan başlayan Fiyatlar ile ilani var sahibinden de aracin bagajindan 2 koltuk daha cikip 7 kisilik olabiliyor ici interior tamamen elektronik Yorum bağlantısı
Reşit Can Yurdacan 30 Mayıs 2014 Paylaş 30 Mayıs 2014 Tesla iç teknolojik ekipmanlarıda google tarafından geliştirilmekte süper bir araç Yorum bağlantısı
Servet Aydın 30 Mayıs 2014 Paylaş 30 Mayıs 2014 Burada sanayi eşrafından birinde var bu araçtan. Fırsat bulup gidemedim araç sahibinin yanına. Bir iki foto alayım 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 30 Mayıs 2014 Paylaş 30 Mayıs 2014 Burada sanayi eşrafından birinde var bu araçtan. Fırsat bulup gidemedim araç sahibinin yanına. Bir iki foto alayım Daha hala halojen far ve stopla üretmeyi düşünsün Renault. TNT Kargo'da KangooZE'ler görüyorum. Her şey halojen. İç aydınlatmayı bari led döşe yahu... Beyin bedava 1 Yorum bağlantısı
Caner Kırmacı 30 Mayıs 2014 Paylaş 30 Mayıs 2014 Çalıştığım fabrikada renault trafics elektrikli olanı kullanılıyor fabrika içi. Malzeme taşıma yakın yerleşimden bazı ihtiyaçlar için. Bunlar için bence ekonomik olabilir. Kısa mesafe ve akşamları da fabrikada sarjda kalıyor. Bence bu şekilde işleri olan işletmeler için ideal olabilir. Yakın mesafede araçlar tam randımanlı olmadığından yakıt masrafı fazla oluyor. Onun için alternatif olabilir. Yorum bağlantısı
Recommended Posts