İ.Göksel Yaman 9 Haziran 2011 Yazar Paylaş 9 Haziran 2011 (düzenlendi) Alsammı ? Cihan eline sağlık harika olmuş. İlteber abi maşallahı var delikanlının Eyvallah kardeşim Dedemizi dünya gözüyle göreydik iyiydi nasıl iyimi varmı derdi, sıkıntısı ? 9 Haziran 2011 tarihinde ?.G tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Semih İzgi 10 Haziran 2011 Paylaş 10 Haziran 2011 (düzenlendi) Eyvallah kardeşim Dedemizi dünya gözüyle göreydik iyiydi nasıl iyimi varmı derdi, sıkıntısı ? Dedeyi 1-2 saat önce can sıkıntısından götürdüm yıkadım,sildim;cilalı yüzeyi yine ortaya çıktı ışıldıyor Sakin sakin eve dönerkende kanı sıcak akan bir peugeot 206 'makas' mayetinde bomboş yolda önüme kırdı, tecrübeli dede yeni 4cm sert protezleri ile ona 1700metre içinde 25-30 saniye ve 6 7 araç fark atınca delikanlı ögrendi 'her Ford'un eti yenmez' :) Bu arada dede felan;zoruna gider tosuncuğun Umarım en kısa zamanda görme şansınız olur,bende çok isterdim sizin 3lü ile aynı karede olsun Spor yay'a geçmen lazım artık abi, vakti gelmiş geçiyor. Gezi günü çok sert sürmediğini gördüm,konfor lazımsa Erkan abi gibi eibach alabilirsin. Sıkı olsun yola yapışsın dersen HR KONI veya benim kullandığım Coil EX iyidir iyiii 10 Haziran 2011 tarihinde Semih ?zgi tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 10 Haziran 2011 Yazar Paylaş 10 Haziran 2011 (düzenlendi) Dede dediysek saygımızdan, 3.5cm Vogtland buldum gibi yarın netlik kazanır. dediğin gibi çok sert kullanmam ama yeri gelincede sakınmam hiçbirşeyden yoldaki bütün bonusları alırım 20 Ağustos 2011 tarihinde Adnan tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Semih İzgi 10 Haziran 2011 Paylaş 10 Haziran 2011 Dede dediysek saygımızdan, 3.5cm Vogtland buldum gibi yarın netlik kazanır. dediğin gibi çok sert kullanmam ama yeri gelincede sakınmam hiçbirşeyden yoldaki bütün bonusları alırım :) kendisine saygımız sevgimiz sonsuz. Linkdeki ise alınır aslında,yıpranmamış olduğuna eminim.Kısmetinde var ise şimdiden hayırlı olsun İlteber abi Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 10 Haziran 2011 Yazar Paylaş 10 Haziran 2011 Büyük ihtimal Can öyle olacak. Yaylı araç kullanmadığımdan dolayı pek tecrübem yok tecrübe kazanınca senin arabayı daha rahat kullanırım Semih yarın Erkanı arayıp konuşucam müsait olduğunda yerinde gidip, görür. Bana Tamam derse bu iş biter gibi Yorum bağlantısı
Akan Belen 10 Haziran 2011 Paylaş 10 Haziran 2011 Yaylanıncaçok harika olacak aracın.Hayırlı olur inşallah Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 10 Haziran 2011 Paylaş 10 Haziran 2011 Büyük ihtimal Can öyle olacak. Yaylı araç kullanmadığımdan dolayı pek tecrübem yok tecrübe kazanınca senin arabayı daha rahat kullanırım Semih yarın Erkanı arayıp konuşucam müsait olduğunda yerinde gidip, görür. Bana Tamam derse bu iş biter gibi kardeşim ilanıda gördüm düşüncem yine değişmedi. Bizim araçları 3.5 vogtland düşürmüyor araç içinde varlığını hissettiriyor sadece. Eğer ki görüntü amaçlı alacaksan pek bir şey fark etmeyecek diyorum 5cm lerde kütük gibi oluyor. acaba bu seferde 5cm eibach mı denesen ? Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 10 Haziran 2011 Yazar Paylaş 10 Haziran 2011 kardeşim ilanıda gördüm düşüncem yine değişmedi. Bizim araçları 3.5 vogtland düşürmüyor araç içinde varlığını hissettiriyor sadece. Eğer ki görüntü amaçlı alacaksan pek bir şey fark etmeyecek diyorum :lol2: 5cm lerde kütük gibi oluyor. acaba bu seferde 5cm eibach mı denesen ? Kardeşim en azından 3.5 cm. ile başlayım. 2. Arabıyada bir alalım. Gerisi Allah kerim biliyorsun mevzuyu sen Yorum bağlantısı
Mehmet Mercan 10 Haziran 2011 Paylaş 10 Haziran 2011 (düzenlendi) kardeşim ilanıda gördüm düşüncem yine değişmedi. Bizim araçları 3.5 vogtland düşürmüyor araç içinde varlığını hissettiriyor sadece. Eğer ki görüntü amaçlı alacaksan pek bir şey fark etmeyecek diyorum 5cm lerde kütük gibi oluyor. acaba bu seferde 5cm eibach mı denesen ? Süha yanılıyor olmayasın. 3.5 Vogtland oldukça düşürüyor aracı. Konfordan'da pek ödün vermiyor. Vogtland'dan çok memnunum açıkcası. Hem görsel olarak orantılı bir düşüş sağlıyor, hemde güvenli sürüş perfomansı veriyor. Bu vogtlandların yanına bir amortisör alabilsem oldukça yeterli bir sürüş güvenliği performansı oluşur. Mesela ben engebeli bir yoldan hızlı gittiğimde eski yaylar aracın arkasını 3-5 defa yaylandırarak silkeleniyordu. Araç dolu olduğunda bu silkelenme aracın tutunmasını zorlaştırıyordu. Şimdiyse bu yaylanma harekti enfazla 1.5 defa oluyor. Dolaysıyla arabanın düzelmesi stabil hale gelmesi tekrar kontrolü sürücüye vermesi standart amortisörler olmasına rağmen oldukça iyi durumda. Yine örnek vermek gerekirse, hız kesci tümseklerin üzerinden geçerken aracın arka tarafı eskiden çok yaylanırdı. Şimdi arkası yayın mukeveti sayesinde kalkıyor, indiğinde yarım silkelenme yapıp hemen stabil duruma geçiyor. Burdaki konfro bence eski yaylara göre çok çok iyi. Ancak aynı durumu hızlı geçince ses eski yaya göre daha fazla içeri giriyormuş gibi oluyor. Konfor bu seviyede fark ettiriyor. Ama uzun yolda 3.5 yay ile sürüş keyfi bence statndart yaylarda yok. Viraja giriyorsun, yana yatma olayı yok, fren yapıyorsun öne döğru eğilme yok, araç sanki dört yerden birden aşağı çekiliyor gibi oluyor. Zamanla standart amortisörlerin durumuna göre bu rahtlık gider tabiki Dizel Focusu olanlara 3.5 Vogtland öneririm. Buna ilave amortisör değiştirmek focusun normaldede standart yol tutuşu performansın 2-3 kat katlar buna eminim. Projelerim arasında buda var 10 Haziran 2011 tarihinde Mehmet Mercan tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Serkan Yavaş 10 Haziran 2011 Paylaş 10 Haziran 2011 İlteber maşallah aracın çok guzel olmuş, fotoşlu halının basıklıgı cok ıyı aracı mukemmel gostermıs, her zaman solerım basık focus cok farklı duruyor araba cok kaslı gosterıyor, bu fotoda goruldugu uzere arabaya ılk gordugun an RS sandım:) Süha yanılıyor olmayasın. 3.5 Vogtland oldukça düşürüyor aracı. Konfordan'da pek ödün vermiyor. Vogtland'dan çok memnunum açıkcası. Hem görsel olarak orantılı bir düşüş sağlıyor, hemde güvenli sürüş perfomansı veriyor. Bu vogtlandların yanına bir amortisör alabilsem oldukça yeterli bir sürüş güvenliği performansı oluşur. Mesela ben engebeli bir yoldan hızlı gittiğimde eski yaylar aracın arkasını 3-5 defa yaylandırarak silkeleniyordu. Araç dolu olduğunda bu silkelenme aracın tutunmasını zorlaştırıyordu. Şimdiyse bu yaylanma harekti enfazla 1.5 defa oluyor. Dolaysıyla arabanın düzelmesi stabil hale gelmesi tekrar kontrolü sürücüye vermesi standart amortisörler olmasına rağmen oldukça iyi durumda. Yine örnek vermek gerekirse, hıs kesci tümseklerin üzerinden geçerken aracın arka tarafı eskiden çok yaylanırdı. Şimdi arkası yayın mukeveti sayesinde kalkıyor, indiğinde yarım silkelenme yapıp hemen stabil duruma geçiyor. Burdaki konfro bence eski yaylara göre çok çok iyi. Ancak aynı durumu hızlı geçince ses eski yaya göre daha fazla içeri giriyormuş gibi oluyor. Konfor bu seviyede fark ettiriyor. Ama uzun yolda 3.5 yay ile sürüş keyfi bence statndart yaylarda yok. Viraja giriyorsun, yana aytma olayı yok, fren yapıyorsun öne döğru eğilme yok, araç sanki dört yerden birden aşağı çekiliyor gibi oluyor. Zamanla standart amortisörlerin durumuna göre bu rahtlık gider tabiki Dizel Focusu olanlara 3.5 Vogtland öneririm. Buna ilave amortisör değiştirmek focusun normaldede standart yol tutuşu performansın 2-3 kat katlar buna eminim. Projelerim arasında buda var Vogtland ıle arac kesınlıkle salınıma gırmıyor arac, benım gıbı abartı kullanımda yatıyor ancak:) arac cok dusmesıne ragmen amortisör mesafesının kısalmasına rağmen bunu sert darbelerde vırajlarda sektırme olarak yansıtmaması guzel, ben bunu standart amortisörlerin kalitesine ve yurtdısındaki focuslara cok dıkkatlı bakmadım ama tr a gelen araçlar olması gerekenden yüksek gibi ve araç yayla ancak normal kıvamına gelıyor amortisör zorlanmıyor diye düşünüyorum, koni ilede çok sertleştiğini bir yerde okumuştum, koni birde her araçta aynı tepkiyi vermıyor yol tutuşu bozuk olan araçları daha çok iyileştirirken,iyi olan mesela 206rc gibi araçlarda o kadar etkilemiyor, bilstein gibi çok daha kaliteli ve konforlu amortisörleri kullanmakta fayda var, fiyatıda ona göre tabi:D Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 10 Haziran 2011 Yazar Paylaş 10 Haziran 2011 Çok güzel olmuş. Teşekkür ederim tamer Süha yanılıyor olmayasın. 3.5 Vogtland oldukça düşürüyor aracı. Konfordan'da pek ödün vermiyor. Vogtland'dan çok memnunum açıkcası. Hem görsel olarak orantılı bir düşüş sağlıyor, hemde güvenli sürüş perfomansı veriyor. Bu vogtlandların yanına bir amortisör alabilsem oldukça yeterli bir sürüş güvenliği performansı oluşur. Mesela ben engebeli bir yoldan hızlı gittiğimde eski yaylar aracın arkasını 3-5 defa yaylandırarak silkeleniyordu. Araç dolu olduğunda bu silkelenme aracın tutunmasını zorlaştırıyordu. Şimdiyse bu yaylanma harekti enfazla 1.5 defa oluyor. Dolaysıyla arabanın düzelmesi stabil hale gelmesi tekrar kontrolü sürücüye vermesi standart amortisörler olmasına rağmen oldukça iyi durumda. Yine örnek vermek gerekirse, hız kesci tümseklerin üzerinden geçerken aracın arka tarafı eskiden çok yaylanırdı. Şimdi arkası yayın mukeveti sayesinde kalkıyor, indiğinde yarım silkelenme yapıp hemen stabil duruma geçiyor. Burdaki konfro bence eski yaylara göre çok çok iyi. Ancak aynı durumu hızlı geçince ses eski yaya göre daha fazla içeri giriyormuş gibi oluyor. Konfor bu seviyede fark ettiriyor. Ama uzun yolda 3.5 yay ile sürüş keyfi bence statndart yaylarda yok. Viraja giriyorsun, yana yatma olayı yok, fren yapıyorsun öne döğru eğilme yok, araç sanki dört yerden birden aşağı çekiliyor gibi oluyor. Zamanla standart amortisörlerin durumuna göre bu rahtlık gider tabiki Dizel Focusu olanlara 3.5 Vogtland öneririm. Buna ilave amortisör değiştirmek focusun normaldede standart yol tutuşu performansın 2-3 kat katlar buna eminim. Projelerim arasında buda var Mehmet Abi Süha'da bunun farkında olduğundan 3.5 vogtland taktı aracına Ama daha basık olmasını istiyor aracının inme mesafesi bize yeterli fakat Süha biraz Hızlı ve Öfkeli olduğu için tatmin etmiyor 3.5cm... İlteber maşallah aracın çok guzel olmuş, fotoşlu halının basıklıgı cok ıyı aracı mukemmel gostermıs, her zaman solerım basık focus cok farklı duruyor araba cok kaslı gosterıyor, bu fotoda goruldugu uzere arabaya ılk gordugun an RS sandım:)Vogtland ıle arac kesınlıkle salınıma gırmıyor arac, benım gıbı abartı kullanımda yatıyor ancak:) arac cok dusmesıne ragmen amortisör mesafesının kısalmasına rağmen bunu sert darbelerde vırajlarda sektırme olarak yansıtmaması guzel, ben bunu standart amortisörlerin kalitesine ve yurtdısındaki focuslara cok dıkkatlı bakmadım ama tr a gelen araçlar olması gerekenden yüksek gibi ve araç yayla ancak normal kıvamına gelıyor amortisör zorlanmıyor diye düşünüyorum, koni ilede çok sertleştiğini bir yerde okumuştum, koni birde her araçta aynı tepkiyi vermıyor yol tutuşu bozuk olan araçları daha çok iyileştirirken,iyi olan mesela 206rc gibi araçlarda o kadar etkilemiyor, bilstein gibi çok daha kaliteli ve konforlu amortisörleri kullanmakta fayda var, fiyatıda ona göre tabi:D Serkan dediklerin çok doğru fakat kullanım şekline ve Araçtan beklentine göre farklılık gösterebilir. Sana en iyi hangisi hitap ediyorsa onu takıp kullanman en Akıllıca seçim olur Yorum bağlantısı
Mehmet Mercan 10 Haziran 2011 Paylaş 10 Haziran 2011 3.5 ideal 5 isteyene hayırlı olsun derim, ama amortisör desteği olursa daha sağlıklı olur tavsiyesi eklerim Özellikle hareketi sevenlere Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 10 Haziran 2011 Yazar Paylaş 10 Haziran 2011 3.5 ideal 5 isteyene hayırlı olsun derim, ama amortisör desteği olursa daha sağlıklı olur tavsiyesi eklerim Özellikle hareketi sevenlere Hemfikiriz Abi zaten 5cm ve üzeri yaylarla beraber spor amortisör kullanılması tavsiyesi Bütün Helezon yayların üstünde yazan bir ibaredir. Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 10 Haziran 2011 Yazar Paylaş 10 Haziran 2011 Kardeş hakikaten neden önler bu kadar düştü senin gün geçtikçe aşağı doğru salıyor kendini. Asfalt delme makinesi gibi oldu Maaşallah Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 11 Haziran 2011 Yazar Paylaş 11 Haziran 2011 bayağı bir mühendislik çalışması varmış ozaman özel olarak Amaortisör nasıl yapılıyor kanka ? Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 11 Haziran 2011 Yazar Paylaş 11 Haziran 2011 Nam Amortisör İşbirliği ile Yapılıyor amortisörde Kesilme biçilme Kaynak yapılmadan tamamen kendi Projem + onların işciliği ile buluşarak yapılıyor Standart araç kullanıcılarına Malesef uygun değil Yoksa sanada yaptırırız ama 2 araç şart olucak evde 2. Araç için son 2 veya 3 ay sonrasında Yay, Arka tampon çift çıkış egzoz yapalımda amortisör işini konuşuruz acelesi yok ki Yazılım yaptırmadanda gereksiz birşey gibi geliyor bana Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 11 Haziran 2011 Yazar Paylaş 11 Haziran 2011 Ok geri sayım Başladı İyi geceler sana şimdilik Kanka . Günaydın Yorum bağlantısı
Misafir 11 Haziran 2011 Paylaş 11 Haziran 2011 Yav seni Rs ci gördüydüm yanılmışım. :lol2: St ci oldun neyse artık. :lol2: Focus çok yahşi bir St oluyor Mengen resimleri bunun delili.Ellerine cebine sağlık. Yorum bağlantısı
Serkan Yavaş 11 Haziran 2011 Paylaş 11 Haziran 2011 Nam Amortisör İşbirliği ile Yapılıyor amortisörde Kesilme biçilme Kaynak yapılmadan tamamen kendi Projem + onların işciliği ile buluşarak yapılıyor Standart araç kullanıcılarına Malesef uygun değil Yoksa sanada yaptırırız ama 2 araç şart olucak evde Nasıl yani? amortisör mili kısaltılmadan mı yapılıyor, ben amortisör milini kısalttiracam tum sekmelerı engellıyormus. artı konforda aynı kalıyormuş. Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 17 Haziran 2011 Yazar Paylaş 17 Haziran 2011 Yav seni Rs ci gördüydüm yanılmışım. :lol2: :lol2: St ci oldun neyse artık. :lol2: Focus çok yahşi bir St oluyor Mengen resimleri bunun delili.Ellerine cebine sağlık. Eyvallah Oktay abim. Biz ST ciyiz neden çünkü Arabamızı seviyoruz RS ci adam Arabasını sevmeyen adamdır Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 18 Haziran 2011 Yazar Paylaş 18 Haziran 2011 (düzenlendi) bugün WRC pedal seti, almak için evden çıktım. kaç zamandır aklımda olan MUGEN tarzı rüzgarlıklarıda görünce dayanamadım aldım.Alel acele cep telefonumla fotoğrafladım. Yarın detaylılı bir şekilde çekerim resimlerini... Pazartesi günüde Pedal setini taktırırım 18 Haziran 2011 tarihinde ?.G tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Emin Önal 18 Haziran 2011 Paylaş 18 Haziran 2011 Yakışmış İlteber, güle güle kullan.. Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 18 Haziran 2011 Yazar Paylaş 18 Haziran 2011 Yakışmış İlteber, güle güle kullan.. Eyvalah Emin Abim fotoda pek belli olmuyor detayları ama gerçekten çok daha hoş durdu Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 18 Haziran 2011 Paylaş 18 Haziran 2011 Bu Can Uzunefe hepinizi batıracak Yorum bağlantısı
Recommended Posts