Çağlar Bayur 12 Nisan 2013 Paylaş 12 Nisan 2013 emminin saydığı , sanal viteslere, nerede ise aynı kalan devir saati eşlik eder, yani cvt gibi 100-150 d/d aralğığında kıpraşan devir saati ibresinin eşlik etmesi için, içi kurumsuz bir tdci ve tam kitlenen türbin şarttır. Gaz pedalına az ama istikrarı basarak gidilirse hissediliyor 3 Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 12 Nisan 2013 Paylaş 12 Nisan 2013 emminin saydığı , sanal viteslere, nerede ise aynı kalan devir saati eşlik eder, yani cvt gibi 100-150 d/d aralğığında kıpraşan devir saati ibresinin eşlik etmesi için, içi kurumsuz bir tdci ve tam kitlenen türbin şarttır. Gaz pedalına az ama istikrarı basarak gidilirse hissediliyor bende onu dedim emmi buçukları sayabildiğine göre jatco tırt Yorum bağlantısı
Abdullah Gülgün 12 Nisan 2013 Paylaş 12 Nisan 2013 Emmi egr borusunu iptal etmek istersen kromdan kesilmiş plaka hediye edebilirim. Yorum bağlantısı
Ayhan Sırtıkara 12 Nisan 2013 Paylaş 12 Nisan 2013 Günaydın Arkadaşlar... Jatco'nun tanımını yeniden yapmak istiyorum... Jatco: Süper akıllı, hisleri olan, duyguları olan ve en önemlisi sürücüsü ile iletişim kurabilen bir robottur.. Teknik olarak : 5 ileri triptronik, 10 ileri otomatik, rampa çıkarken O/D off pozisyonu gerektirmeyen (rampa çıktığını bilen) Rampa inerken vites düşüp kompresyon yapan (rampa inildiğini bilen), Duracağın zaman bunu anlayıp boşa alan mükemmel bir robottur.. Testlerimiz devam ediyor... Bilememişiz jatco'nun değerini... bazen arıyorum direksiyondan vites değiştirmeyi. bu arada standart ebadı (205/55/16 veya çap muadili) dışında Jatco'da vites geçişleri daha belirgin oluyor. Bu yüzden 215/55/16 çıkarıp 205/55/16 takmıştım. Yorum bağlantısı
Akan Belen 12 Nisan 2013 Paylaş 12 Nisan 2013 Emmi egr borusunu iptal etmek istersen kromdan kesilmiş plaka hediye edebilirim. Abdullah bey bende Çağlar abiden öğrendiğim bilgiyi size satayım bu konuda Bizim araçlarda araya parça koymaya gerek yok.Son sürüm yazılım yüklendiğinde direk iptal oluyor egr zaten.Ve muhtemelen emminin araçta iptaldir zaten bu şekilde. 2 Yorum bağlantısı
Abdullah Gülgün 12 Nisan 2013 Paylaş 12 Nisan 2013 Abdullah bey bende Çağlar abiden öğrendiğim bilgiyi size satayım bu konuda Bizim araçlarda araya parça koymaya gerek yok.Son sürüm yazılım yüklendiğinde direk iptal oluyor egr zaten.Ve muhtemelen emminin araçta iptaldir zaten bu şekilde. Bilgiyi satın aldım gitti lakin parçayı koyduk bi kere varsın kalsın orada. Yorum bağlantısı
Akan Belen 12 Nisan 2013 Paylaş 12 Nisan 2013 Bilgiyi satın aldım gitti lakin parçayı koyduk bi kere varsın kalsın orada. Sıkıntı olacağını sanmıyorum.Zaten servise gidip böyle bir durumu söylediğiniz zaman muhtemelen kabul etmeyecekler Öyle bir durum yok diye diretecekler.Siz de ikna etmek için boşuna stres olacaksınız Yorum bağlantısı
Ayhan Sırtıkara 12 Nisan 2013 Paylaş 12 Nisan 2013 Abdullah bey bende Çağlar abiden öğrendiğim bilgiyi size satayım bu konuda Bizim araçlarda araya parça koymaya gerek yok.Son sürüm yazılım yüklendiğinde direk iptal oluyor egr zaten.Ve muhtemelen emminin araçta iptaldir zaten bu şekilde. Akan zamanında benimkini kendi iptal ettirmişti, görmesin kendi arabası %100 iptaldir yazılımla. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 12 Nisan 2013 Paylaş 12 Nisan 2013 Hayırlı olsun emmi. Jatcoyu çok güzel tarif etmişsin. Jatko tutkudur, tarzdır. Nasıl yapıyor bilmiyorum ama vites aralıklarını kullanıcısına göre değiştiriyor. İş icabı kullandığım manuel araçla viraja girerken tam olarak nerede frene basıp vites düşürüyorsam sanki benimle zihin yarışrır gibi tam düşündüğüm yerde vites düşürüyor ve virajdan çıkarken hemen yükseltiyor. Ben ümitliyim Abdullah Bey.. Yakında 1-3-5 yaptrrrım ben bu şanzımana Emmi bir yıldır hiç dikkat etmedim yada o bana kendisini göstermedi yarın sabah ısrarla arayacağım 6. vitesi inşallah görürüm. Çağlar'ın dediği gibi basmalısın bende onu dedim emmi buçukları sayabildiğine göre jatco tırt La Bi Git... Cvt'mi bu.. Elbet vites geçişi olacak.. Ben de hala keşif aşamasındayım.. Sayacağım tabiki... Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 12 Nisan 2013 Paylaş 12 Nisan 2013 1-3-5 yapamassın şansın yok, 1-2-4 belkiiiii Yorum bağlantısı
Akan Belen 12 Nisan 2013 Paylaş 12 Nisan 2013 Ben ümitliyim Abdullah Bey.. Yakında 1-3-5 yaptrrrım ben bu şanzımana Çağlar'ın dediği gibi basmalısın La Bi Git... Cvt'mi bu.. Elbet vites geçişi olacak.. Ben de hala keşif aşamasındayım.. Sayacağım tabiki... Hımm ben hiç saymamıştım.yarın bir sayayım bakalım bende kaç çıkacak Sabit bir kuvvetle mi basacağız şimdi. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 12 Nisan 2013 Paylaş 12 Nisan 2013 Ben ümitliyim Abdullah Bey.. Yakında 1-3-5 yaptrrrım ben bu şanzımana Çağlar'ın dediği gibi basmalısın La Bi Git... Cvt'mi bu.. Elbet vites geçişi olacak.. Ben de hala keşif aşamasındayım.. Sayacağım tabiki... bi ara video çekde bakalım şu buçuklara bende çekecem bakalım buçukları sabit gazla görebiliyor muyuz Emmi ara gaz vermeyesin arada boşa felan alıp. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 12 Nisan 2013 Paylaş 12 Nisan 2013 Ahmet kirişi ara sor.. ben bu konuda yorum yapmıyorum... 100 km kullandı benim arabayı... Yorum bağlantısı
Hüseyin Atasoy 14 Nisan 2013 Paylaş 14 Nisan 2013 (düzenlendi) Ben bucukları kullandıgım ılk gunden berı her kullanısımda farkedıyorum, yarım debraj mı yapıyor diye dusunuyordum. Tum Otomatikler boyle herhalde... 14 Nisan 2013 tarihinde Hüseyin Atasoy tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Misafir 14 Nisan 2013 Paylaş 14 Nisan 2013 Mustafa'nın dediği gibi; klasik otomatikte 4. vites'te buçuğu hissetmek mümkün. Jayco'yu kullanmadım ama klasikteki deneyimlerimden anlayabiliyorum Mehmet Bey'in açıklamak istediğini. Zaten bu cicim ayları geçince vites sayısını çoğaltmayı değil, rampada en az vites geçişi ile şöyle sırtın koltuğa yapışarak tırmanışı anlat bize üstad Saygılarımla. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 14 Nisan 2013 Paylaş 14 Nisan 2013 Zaten bu cicim ayları geçince vites sayısını çoğaltmayı değil, rampada en az vites geçişi ile şöyle sırtın koltuğa yapışarak tırmanışı anlat bize üstad onu, direksiyona geçtiğinin 10. dakikasında viraj içinde yaşadı/yaşattı bize 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 14 Nisan 2013 Paylaş 14 Nisan 2013 Zaten bu cicim ayları geçince vites sayısını çoğaltmayı değil, rampada en az vites geçişi ile şöyle sırtın koltuğa yapışarak tırmanışı anlat bize üstad Çok inatlaşırsak, menuele alıyorum Ya bişey soracağım.. Manuel modda daha mı seri bu araç.. Bana mı öyle geliyor... ? Yorum bağlantısı
Akan Belen 14 Nisan 2013 Paylaş 14 Nisan 2013 Onu bilmem de manuel olarak uzun süre kullanmak herhangi bir sıkıntı yaratırmı acaba. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 14 Nisan 2013 Paylaş 14 Nisan 2013 Onu bilmem de manuel olarak uzun süre kullanmak herhangi bir sıkıntı yaratırmı acaba. Sanmıyorum.. Yorum bağlantısı
Akan Belen 14 Nisan 2013 Paylaş 14 Nisan 2013 Benim olduğum yer sakin şehiriçi sayılır.Hani manuel kullansam yakıta etkisi olur mu diye geldi aklıma Yoksa değişen birşey olmaz mı ki Yorum bağlantısı
Tansel Yavuz 14 Nisan 2013 Paylaş 14 Nisan 2013 Manuel modda iken daha seri oluyor, otomatikde kayıp daha fazla. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 14 Nisan 2013 Paylaş 14 Nisan 2013 Benim olduğum yer sakin şehiriçi sayılır.Hani manuel kullansam yakıta etkisi olur mu diye geldi aklıma Yoksa değişen birşey olmaz mı ki Şehir içinde anlamı yok.. Ben denedim.. Sonuçta jatco da benim düşündüğüm gibi vites değiştiriyor... 1 Yorum bağlantısı
Tansel Yavuz 14 Nisan 2013 Paylaş 14 Nisan 2013 Manuel mod şehiriçi 1 lt civarı farkediyor yakıt tüketiminde,örneğin otomatik de özellikle yokuş çıkarken 60 km ile giderken 2200 dd. çeviriyorsa manuel de 2000 dd çeviriyor, Yorum bağlantısı
Ali Erkan Aktaşgül 19 Nisan 2013 Paylaş 19 Nisan 2013 Şu Jatco'yu öyle anlatıyorsunuz ki valla 2012 C-Max, 2011 Superb sevdamdan vazgeçip Mondeo aldıracaksınız bana.. Zaten otomatik vitesi 3 yıl boyunca kullanıp tadına vardıktan sonra manuele taş devri icadı gibi bakıyor insan. Bir de ballandıra ballandıra Jatco anlatınca çok merak ettim bu efsaneyi. Varsa firmanın biri güncel versiyonuyla bir araba getirsin de alalım bari. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 19 Nisan 2013 Paylaş 19 Nisan 2013 Manuel mod şehiriçi 1 lt civarı farkediyor yakıt tüketiminde,örneğin otomatik de özellikle yokuş çıkarken 60 km ile giderken 2200 dd. çeviriyorsa manuel de 2000 dd çeviriyor, Hımm bak bunu denemedim.. Ben olaya sadece vites büyütme olarak bakmıştım... Demekki tork konvertörü kaybı ortadan kalkıyor ve bu da manuel modda araç daha seri tezimi kuvvetlendiriyor... Bu arada... düz yolda ayağımı gazdan ani çektiğimde veye frene bastığımda hızı 80-90 da olsa vitesi boşa alıyor... Hızın 50'ye düşmesini beklemiyor... Az daha kurcalarsam Köyden dönüş yolundaki 10 km'lik rampada tamamen boşa aldırırım ben bunu 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts