Mehmet Ozyurek 19 Ocak 2014 Paylaş 19 Ocak 2014 Mustafa Tüfekçi yazdı: Neyi anladın abi şanzımanın manueli bende Neyi kast ettiğini anladım Mustafa Elinde manuel var da daha ne diye klasik otomatik dersin buna... ? Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 19 Ocak 2014 Paylaş 19 Ocak 2014 bu arada bir dipnot: 2.vites ile aracı kaldıramıyoruz hep 1 ile kalkıyor Yorum bağlantısı
Yusuf Gerdan 19 Ocak 2014 Paylaş 19 Ocak 2014 Süha Demirtaş yazdı: bir şey mii dedin canım jatco krom olur Abi zaten krom kaplama Trendlerde normal plastik bildiğim kadarıyla Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 19 Ocak 2014 Paylaş 19 Ocak 2014 Süha Demirtaş yazdı: bu arada bir dipnot: 2.vites ile aracı kaldıramıyoruz hep 1 ile kalkıyor Olmaz, kalkması gerekir... Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 19 Ocak 2014 Paylaş 19 Ocak 2014 Mehmet Özyürek yazdı: Neyi kast ettiğini anladım Mustafa Elinde manuel var da daha ne diye klasik otomatik dersin buna... ? işte kitabı bizde diyoz tek bildiği sıkışında vites düşürmek. rampa iniyom du bi vites düşüreyim de frenler şişmesin, rampa çıkıyom du bi vites düşüreyimde turbo şişmesin :D Süha Demirtaş yazdı: bu arada bir dipnot: 2.vites ile aracı kaldıramıyoruz hep 1 ile kalkıyor asr var 2 ile niye kalkmaya uğraşsın. Yorum bağlantısı
Lokman Ceritlioğlu 19 Ocak 2014 Paylaş 19 Ocak 2014 2 de çok rahat kalkıyor; Süha, hatta emmiden öğrendiğim ve uyguladığım bir şeyde, yokuş yukarı geriye kaçıyorsa 2 ye al demişti, bu şekilde araba geriye kaçmıyor. Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 19 Ocak 2014 Paylaş 19 Ocak 2014 Yusuf Gerdan yazdı: Abi zaten krom kaplama Trendlerde normal plastik bildiğim kadarıyla Mustafanın koyduğu resimde krom değil onun için dedim Mehmet Özyürek yazdı: Olmaz, kalkması gerekir... yani tiptronik te araç durduğunda vites arttırmak için kolu itsemde geçmiyor abi illa bir ile kalkacak.Bunun yanı sıra devir 2000 olmadan vites yükseltemyorsun, 4800 devirde de kendi sen yükseltmesende yükseltiyor. Yorum bağlantısı
Yusuf Gerdan 19 Ocak 2014 Paylaş 19 Ocak 2014 Süha Demirtaş yazdı: Mustafanın koyduğu resimde krom değil onun için dedim Haklısın abi ama o belirttiğim gibi trend Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 19 Ocak 2014 Paylaş 19 Ocak 2014 Mustafa Tüfekçi yazdı: işte kitabı bizde diyoz tek bildiği sıkışında vites düşürmek. rampa iniyom du bi vites düşüreyim de frenler şişmesin, rampa çıkıyom du bi vites düşüreyimde turbo şişmesin :D asr var 2 ile niye kalkmaya uğraşsın. asr nereye kadar e işte bu bildiği şey akıllı olmasından kaynaklı canvar Lokman Ceritlioğlu yazdı: 2 de çok rahat kalkıyor; Süha, hatta emmiden öğrendiğim ve uyguladığım bir şeyde, yokuş yukarı geriye kaçıyorsa 2 ye al demişti, bu şekilde araba geriye kaçmıyor. abi bende 2 ye geçmiyor bile 1 Yorum bağlantısı
Lokman Ceritlioğlu 19 Ocak 2014 Paylaş 19 Ocak 2014 Süha Demirtaş yazdı: 4800 devirde de kendi sen yükseltmesende yükseltiyor. bu olay aynen bendede var. 1 Yorum bağlantısı
Hasan Basri Bayraktar 19 Ocak 2014 Paylaş 19 Ocak 2014 (düzenlendi) Benim anladığım şu...siz ne yaparsanız yapın...jatco sizi çözüyor...ve çok çabuk öğreniyor..siz saçmalarsanız da ,o işine gene kusursuz devam ediyor...Açıklama...saçmalama nın karşılığı ...acemice kullansanız diye anlaşılsın... 19 Ocak 2014 tarihinde Hasan Basri Bayraktar tarafından düzenlendi 4 Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz 19 Ocak 2014 Paylaş 19 Ocak 2014 Süha bey 2. viteste kalkmayı neden istiyorsunuz? faydası nedir? karlı yolda patinajı engellemek için mi? 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 19 Ocak 2014 Paylaş 19 Ocak 2014 Süha Demirtaş yazdı: yani tiptronik te araç durduğunda vites arttırmak için kolu itsemde geçmiyor abi illa bir ile kalkacak.Bunun yanı sıra devir 2000 olmadan vites yükseltemyorsun, 4800 devirde de kendi sen yükseltmesende yükseltiyor. Farklı çalışıyor... Benimkinde de sınırlar var ama yürür yürümez ikiye alabilirim.. Çünkü 2 ile zaten kalkabilirim.. Devir bandının altında ve üstünde manuelde bile olsa müdahale ediyor.. 1 Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 19 Ocak 2014 Paylaş 19 Ocak 2014 Aynen abi yazılımları farklı, yürü aynı ama işletim yazılımı farklı vw ile ford arasında Köksal Yılmaz yazdı: Süha bey 2. viteste kalkmayı neden istiyorsunuz? faydası nedir? karlı yolda patinajı engellemek için mi? aynen bu şekilde Köksal bey Mert Boran yazdı: 18000'tl'ye 1.9 TDI Otomatik Golf 4 alınır mı? Fusion'un yerine. Sorun çıkarır mı acaba?Sanırım oda jatcolu. kaç hp araç ? 1 Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 20 Ocak 2014 Paylaş 20 Ocak 2014 Bir jatco şanzıman davranış biçimi test 1 1 Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 20 Ocak 2014 Paylaş 20 Ocak 2014 Mustafa Tüfekçi yazdı: aynı videoyu aynı şekilde anlık tüketim açıkken görseydik Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 20 Ocak 2014 Paylaş 20 Ocak 2014 80 üstünde od moduna geçiyor 80 altında od modundan çıktığı için boşa atmış gibi geliyor gibi bence. bende bi ara video çekip bakacam ama boşa atıyorsa frene basınca vitese geçmesi gerekiyor. onu anlamadım geçiyor mu geçmiyor mu. tamam sizin şanzımanlar tam otomatik değil başka şanzıman Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 20 Ocak 2014 Paylaş 20 Ocak 2014 Od felan anlamam kardeş ikisinide izle iyicene frene basanda yokuş yukarı gaZı kessende atıyor boşa, gerçi ben bu durumu sevmiyorum bana göre değil Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 20 Ocak 2014 Paylaş 20 Ocak 2014 bu arada kapak bende 3 vites değşiminden sonra tepkisini çözemediğim şanzıman yok gibi sadece 7g tronicde tam gaz gidişte vitesi kontrol edemedim mmt den cvt ye zfbilmem kaçtan dualogice sürmediğim otomatik belki amerikanlardan kalma 3 ileridir Süha Demirtaş yazdı: Od felan anlamam kardeş ikisinide izle iyicene frene basanda yokuş yukarı gaZı kessende atıyor boşa, gerçi ben bu durumu sevmiyorum bana göre değil aynı yolda manuelde 5. vitese alınca ne tepki veriyor mesela? devir ne kadar düşüyor kocaeline gelince artık bi tur verirsin vw 5 ilerisi detaylı inceleriz Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 21 Ocak 2014 Paylaş 21 Ocak 2014 Mustafa Tüfekçi yazdı: bu arada kapak bende 3 vites değşiminden sonra tepkisini çözemediğim şanzıman yok gibi sadece 7g tronicde tam gaz gidişte vitesi kontrol edemedim mmt den cvt ye zfbilmem kaçtan dualogice sürmediğim otomatik belki amerikanlardan kalma 3 ileridir aynı yolda manuelde 5. vitese alınca ne tepki veriyor mesela? devir ne kadar düşüyor kocaeline gelince artık bi tur verirsin vw 5 ilerisi detaylı inceleriz 5. Vites 2000 devirde iken kadran 105 gösteriyor hesabı yap artık yorma beni şanzıman mustafa Yorum bağlantısı
M.Fatih Yüce 21 Ocak 2014 Paylaş 21 Ocak 2014 Süha Demirtaş yazdı: abi peki sıcak iken neden yapıyor olabilir ? Bu arada benim şanzımanın kullanıldığı araçlar bunlarmış ulaştığım bilgiler doğrultusunda Land Rover 2002-2004 rocznik - Mazda 6 3.0 rocznik 2003-2004 - Mazda 3,0 2002-2004 rocznik - Rover 75 2001-2004 rocznik - Ford Galaxy 2000-2004 rocznik - VW Sharan rocznik 2000-2004 - VW Golf 2000-2004 rocznik - Jaguar X-Type 2001-2003 rocznik rocznik ( yıllar arası demek) bu bilgilere göre sendeki şanzıman ile mondeo'da kullanılan şanzıman farklı. Neden Emmi ile 2 şanzımanı karşılaştırma yapıyorsunuzki? Ondaki 1 nesil sonra üretime alınmış model gibi ...Her modelde farklı özellik ve yazılım olabilir. Jatco firmanın adı sadece önemli olan jatko firmasından çıkan şanzımanın kodu ve içerdiği özelliklerdir... Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 21 Ocak 2014 Paylaş 21 Ocak 2014 M.Fatih Yüce yazdı: bu bilgilere göre sendeki şanzıman ile mondeo'da kullanılan şanzıman farklı. Neden Emmi ile 2 şanzımanı karşılaştırma yapıyorsunuzki? Ondaki 1 nesil sonra üretime alınmış model gibi ...Her modelde farklı özellik ve yazılım olabilir. Jatco firmanın adı sadece önemli olan jatko firmasından çıkan şanzımanın kodu ve içerdiği özelliklerdir... pek anlayamadım abi, ikimizinde parça kodu aynı fakat anladığımız üzere şanzımanın çalıştığı işletim yazılımı farklı mondeo ile golf 4 ün üretim tarihleri aynı olduğu için iki sistem arasındaki benzerlikleri izlemekteyiz Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 21 Ocak 2014 Paylaş 21 Ocak 2014 Süha, sıcakta farklı çalışıyoruz.. Benimki sıcakken manuel veya otomatik fark etmez, 50'nin üstünde boşa almaz.. Yorum bağlantısı
M.Fatih Yüce 21 Ocak 2014 Paylaş 21 Ocak 2014 (düzenlendi) Süha Demirtaş yazdı: bir şey mii dedin canım jatco krom olur bu resim senin aracın vites kolu ise Emmi'deki mondeodaki aynı kod olsa bile bir çok değişikliğe gidilmiş demektir diye düşündüm. 2004-2005 yıllarında 4-3-2 yada 3-2 gibi bölümler şanzımanlardan kalkmaya başladı.daha yeni nesil yazılımlar kullanılmaya geçildi diye biliyorum. Bana göre sendeki ilk versiyon üretim . Ondaki makyajlanmış hali 21 Ocak 2014 tarihinde M.Fatih Yüce tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Recommended Posts