Mehmet Kaya 10 Mayıs 2013 Paylaş 10 Mayıs 2013 Oooo tırmanma ve mondeo... Daha iflah olmazsın sen... Yunus hoca da Samsun rampasında kapmıştı... Orada aracın performansına hayran kalmıştım. O marketten o tepeye kadar çıkmak yetti. Daha fazla kulansaydım bir daha bırakmazdım herhalde Yorum bağlantısı
Misafir 11 Mayıs 2013 Paylaş 11 Mayıs 2013 Kompresyona binmesi için daha fazla devir istiyor. şanzıman oranı uzun sanırım. misal 2. vites 6000dd hız kaç oluyor abi? Banada öyle geldi... Akşam bakayım. Hakan, muhtemelen daha yüksek devir istiyor... Manuel viteste 2000 olan devir otomatikte 3000 devir gibi gördüm ben... Yeah 4,000 devirde sıfıra düşüyo zaten Yorum bağlantısı
Misafir 11 Mayıs 2013 Paylaş 11 Mayıs 2013 HK araban 3250 devir ile 140 yapıyor ne güzel benim 3250 devir 115 hatta 110 Şarkı da serge dervant addicted bu arada iyi seçim. Cutoff'u çoğu kimse bilmiyor veya yanlış yorumluyor. Zannediliyor ki yakıt akışı kesiliyor. Olan, enjektörlerin anahtarlamaları durduruluyor, yakıt tanka geri dönderiliyor. Limitör mantığı da aynı mı abi? Yorum bağlantısı
Ertan Çabuk 11 Mayıs 2013 Paylaş 11 Mayıs 2013 Ertan abinin yıllar önce yazdığı bir mesajı ekliyorum. Temizlik yaparken buldum Amma da tozlanmış ha jf506 05-07 TDCI lardaki şanzımandır. Bunu atsa atsa emmi atmıştır tarihin karanlık tozlu raflarına. Yorum bağlantısı
Akan Belen 11 Mayıs 2013 Paylaş 11 Mayıs 2013 Ne kadar çok parça varmış şanzumanda Mehmet gözüm sürekli rampa arar oldu çıkmak için Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya 11 Mayıs 2013 Paylaş 11 Mayıs 2013 Ne kadar çok parça varmış şanzumanda Mehmet gözüm sürekli rampa arar oldu çıkmak için Az kaldı bu konunun dibine dinamit koyacağım. Bi insana bu kadar yüklenilmez :lol: Yok işte ne yapalım 1 Yorum bağlantısı
Akan Belen 11 Mayıs 2013 Paylaş 11 Mayıs 2013 Safranbolu^ya gelince veririz de bir iki tur atarsın merak etme Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya 11 Mayıs 2013 Paylaş 11 Mayıs 2013 Safranbolu^ya gelince veririz de bir iki tur atarsın merak etme Sonra benim ki sana kalmasın Yorum bağlantısı
Akan Belen 11 Mayıs 2013 Paylaş 11 Mayıs 2013 Sonra benim ki sana kalmasın Renkler de aynı.Karambole gelebilir bir anlık 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 11 Mayıs 2013 Paylaş 11 Mayıs 2013 Limitör mantığı da aynı mı abi? Yakıt akışı kısıtlanıyor, cutoff'a benziyor Yorum bağlantısı
Misafir 11 Mayıs 2013 Paylaş 11 Mayıs 2013 Yakıt akışı kısıtlanıyor, cutoff'a benziyor Peki lpg de iken de kesiliyor mu abi? Hiç denemedim bilmiyorum. Yoksa gittiği kadar gidiyor mu? Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 11 Mayıs 2013 Paylaş 11 Mayıs 2013 Peki lpg de iken de kesiliyor mu abi? Hiç denemedim bilmiyorum. Yoksa gittiği kadar gidiyor mu? sıralı sistemde aynı şekilde davranıyor Yorum bağlantısı
Servet Aydın 11 Mayıs 2013 Paylaş 11 Mayıs 2013 Peki lpg de iken de kesiliyor mu abi? Hiç denemedim bilmiyorum. Yoksa gittiği kadar gidiyor mu? lpg sistemi, benzin yakıt sisteminin gölsesidir. Benzin ecu'su ne derse lpg ecu'su da onu uygular. Kukla zihniyet işte 1 Yorum bağlantısı
Misafir 11 Mayıs 2013 Paylaş 11 Mayıs 2013 lpg sistemi, benzin yakıt sisteminin gölsesidir. Benzin ecu'su ne derse lpg ecu'su da onu uygular. Kukla zihniyet işte O zaman bütün lpg sistemleri benim arabanın ecusundan mı alıyor Dövmeden kaçayım hemen Yorum bağlantısı
Misafir 11 Mayıs 2013 Paylaş 11 Mayıs 2013 Kompresyona binmesi için daha fazla devir istiyor. şanzıman oranı uzun sanırım. misal 2. vites 6000dd hız kaç oluyor abi? 2. vites 6000 devir 115 görüyor. Yorum bağlantısı
Mehmet Ali Karakaya 12 Ağustos 2013 Paylaş 12 Ağustos 2013 Mehmet Abi muhteşem jatco ile ortalama yakıt tüketimlerini alabilir miyiz ? Şehir içi / Şehir dışı (100 km ortalama, 110 km ortalama, 120 km ortalama ile) Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya 12 Ağustos 2013 Paylaş 12 Ağustos 2013 Mehmet Abi muhteşem jatco ile ortalama yakıt tüketimlerini alabilir miyiz ? Şehir içi / Şehir dışı (100 km ortalama, 110 km ortalama, 120 km ortalama ile) mk3 Mondeo benzin dizel yakıt konusunda detaylı var hem de çok detaylı 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ali Karakaya 12 Ağustos 2013 Paylaş 12 Ağustos 2013 mk3 Mondeo benzin dizel yakıt konusunda detaylı var hem de çok detaylı Jatco şanzımanın bir eksisi olabilir mi yakıt değerleri diye buraya yazmıştım Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya 12 Ağustos 2013 Paylaş 12 Ağustos 2013 Jatco şanzımanın bir eksisi olabilir mi yakıt değerleri diye buraya yazmıştım 100 km hız ortalamasında 4.2 litre ortalama 2.0 otomatik 1400 kilo bir araç için hiç dezavantaj olurmu Emmi o testi yaparken peygamber sabrıyla yaptı 1 Yorum bağlantısı
Ertan Çabuk 12 Ağustos 2013 Paylaş 12 Ağustos 2013 100 km hız ortalamasında 4.2 litre ortalama 2.0 otomatik 1400 kilo bir araç için hiç dezavantaj olurmu Emmi o testi yaparken peygamber sabrıyla yaptı He yolda uyyacaktı az kalsın 2 Yorum bağlantısı
M.Fatih Yüce 12 Ağustos 2013 Paylaş 12 Ağustos 2013 Jatco şanzımanın bir eksisi olabilir mi yakıt değerleri diye buraya yazmıştım tork konvertörlü eski nesil araçlarda yakıt olarak +%10 fazla yakması dışında bir eksisi yok. Emmi 4,2 yaktığı aynı yolda düz vites ile 3,8-3,9 yaktırabilidi. Belkide sabit hızda uzun yolda o kadar bile fark olmıyabilir... Şu anda Dünyadaki en iyi tork konvertölü şanzıman ZF üretimi Bmw lerde kullanılan 8 ileri vitesli olan modeldir. Çift kavramalı kadar başarılı az yakan bir teknolojisi var. YAkında önden çekişli araçlar için bu modeli çıkıyor. http://www.zf.com/corporate/en/products/innovations/9hp_automatic_transmission/9hp_automatic_transmission.html 2 Yorum bağlantısı
Yusuf Gerdan 12 Ağustos 2013 Paylaş 12 Ağustos 2013 Bir kaç konuda da belirtmiştim fakat bir çözüm bulamadım. 1700-1800 devirlerde titreme yapıyor . Gazı az mı veriyoruz ? Jatco da normal bir şey midir ? Değilse önerileriniz nelerdir ? Yorum bağlantısı
Hasan Basri Bayraktar 12 Ağustos 2013 Paylaş 12 Ağustos 2013 Bir kaç konuda da belirtmiştim fakat bir çözüm bulamadım. 1700-1800 devirlerde titreme yapıyor . Gazı az mı veriyoruz ? Jatco da normal bir şey midir ? Değilse önerileriniz nelerdir ? Hızınız 60 ve civarı mı ? Yorum bağlantısı
Yusuf Gerdan 12 Ağustos 2013 Paylaş 12 Ağustos 2013 Hızınız 60 ve civarı mı ? Abi hız, vites farketmiyor. Otomatik konumda mesela uzun yolda 90'a sabitlediğimiz zaman titriyor devir saatinde biraz oynama oluyor . Manuel konuma alıp vites düşürmek zorunda kalıyoruz. Önceden 2.ve 3. viteslerde yapmıyordu. Ya da farketmiyorduk. Şimdi vites farketmiyor. Her viteste 1700-1800 devirde yapıyor Yorum bağlantısı
M.Fatih Yüce 12 Ağustos 2013 Paylaş 12 Ağustos 2013 Abi hız, vites farketmiyor. Otomatik konumda mesela uzun yolda 90'a sabitlediğimiz zaman titriyor devir saatinde biraz oynama oluyor . Manuel konuma alıp vites düşürmek zorunda kalıyoruz. Önceden 2.ve 3. viteslerde yapmıyordu. Ya da farketmiyorduk. Şimdi vites farketmiyor. Her viteste 1700-1800 devirde yapıyor Benim araçta o devirlerde yapıyordu 2 sene deli etti bulunamadı. Sonunda egr dolu uyarısı verince iptal ettirdim sorun ortadan kalktı. Yorum bağlantısı
Recommended Posts