Misafir 10 Mayıs 2013 Paylaş 10 Mayıs 2013 Bu devirde ikende,değişen bişi olmuyo dediğim gibi,bi anlık o/d aç kapatta, sıfırı görüyorum. Sonra yine 2 3te kalıyor. 3 otomatik mondeocuyla konuştum. 3üde aynen bu şekilde dedi.(benimki gibi) Bu akşam otobandan gidicem,denerim. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 10 Mayıs 2013 Paylaş 10 Mayıs 2013 Burda sadece ayağımı gazdan çektim. Şehir içinde de gazdan ayağımı çekince 1.küsur 2 gösteriyor eğer hız 60 civarında ise vitesi 2 konumuna alınca yine sıfıra düşüyor hız 40 a düşünceye kadar. Mondeo ile şanzımanlar farklı ama elime düşse aynı tepkileri verir Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 10 Mayıs 2013 Paylaş 10 Mayıs 2013 o/d off yapmak gerekmez, devir uygun ise ayağı gazdan çekince cut off yapması gerekir zaten... Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 10 Mayıs 2013 Paylaş 10 Mayıs 2013 mk2 otomatik, sıfır tüketimle gitmez, şanzıman hidroliği bypass açar, şanzıman mekaniği, piston kolunu çevirmez, türbin yapısı da etken jatko da, şanzıman iç meknaiği yanısıra, türbin de bir alem, hiç açılmışını göremedim ama, çok farklı diyorlar. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 10 Mayıs 2013 Paylaş 10 Mayıs 2013 Video çektim birazdan atarım. video gelmedi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 10 Mayıs 2013 Paylaş 10 Mayıs 2013 video gelmedi demiş ya, çektikten sonra atarım diye, atmış, yok video mideo Yorum bağlantısı
Misafir 10 Mayıs 2013 Paylaş 10 Mayıs 2013 Şimdi diğer videoyu atıcam. İlk defa bu kadar üzün süre Sıfırda kaldı abartmıyorum ilk defa. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 10 Mayıs 2013 Paylaş 10 Mayıs 2013 normal vesile ile tez anda o kokuyu çöpe at Yorum bağlantısı
Misafir 10 Mayıs 2013 Paylaş 10 Mayıs 2013 mk2 otomatik, sıfır tüketimle gitmez, şanzıman hidroliği bypass açar, şanzıman mekaniği, piston kolunu çevirmez, türbin yapısı da etken jatko da, şanzıman iç meknaiği yanısıra, türbin de bir alem, hiç açılmışını göremedim ama, çok farklı diyorlar. çağlar abi şimdiye kadar,hep bir iki saniye görmüştüm sıfır değerini. bugün ilk defa Bu kadar uzun süre,sıfırı gördüm Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 10 Mayıs 2013 Paylaş 10 Mayıs 2013 Şimdi diğer videoyu atıcam. İlk defa bu kadar üzün süre Sıfırda kaldı abartmıyorum ilk defa. Kompresyona binmesi için daha fazla devir istiyor. şanzıman oranı uzun sanırım. misal 2. vites 6000dd hız kaç oluyor abi? mk2 otomatik, sıfır tüketimle gitmez, şanzıman hidroliği bypass açar, şanzıman mekaniği, piston kolunu çevirmez, türbin yapısı da etken jatko da, şanzıman iç meknaiği yanısıra, türbin de bir alem, hiç açılmışını göremedim ama, çok farklı diyorlar. E gitmiş Yorum bağlantısı
Ayhan Sırtıkara 10 Mayıs 2013 Paylaş 10 Mayıs 2013 (düzenlendi) Murat, birisi mi görevlendirdi seni.. Kime çalışıyorsun.. Amacın kendini öldürtmekmi... O Mk4 ve 320D gelsin de 2,4 km'lik benim evle iş arasında ne yakacak bi bakayım ben... Konu hakkında genel cevaptır... Bu motor ısınana kadar yakıyor kardeşim... Isındıktan sonra tüketim düşüyor.. 190 km ortalama hızla benim şehir içi güzergahımdan daha az yakıyor... Çünkü şehirler arasına çıkınca kaçla gidersem gideyim ortalama tüketim düşüyor.... Sene 2009 bu motora ısıtıcı lazım demiştim ve halen diyorum. http://www.otoclubturkiye.com/forum/topic/186847-mondi/page__view__findpost__p__805391 10 Mayıs 2013 tarihinde Ayhan Sırtıkara tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 10 Mayıs 2013 Paylaş 10 Mayıs 2013 Hakan, muhtemelen daha yüksek devir istiyor... Manuel viteste 2000 olan devir otomatikte 3000 devir gibi gördüm ben... Yorum bağlantısı
Servet Aydın 10 Mayıs 2013 Paylaş 10 Mayıs 2013 Cutoff'u çoğu kimse bilmiyor veya yanlış yorumluyor. Zannediliyor ki yakıt akışı kesiliyor. Olan, enjektörlerin anahtarlamaları durduruluyor, yakıt tanka geri dönderiliyor. 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 10 Mayıs 2013 Paylaş 10 Mayıs 2013 Bu arada bizim motorlar 1 hocası cut off yoktur dedi.O sıfır yazmasının nedeni yol bilgisayarı değer okuyamadığı için sıfır yazar dedi.Tamamen yorumsuz anlatıldı... ortalama yakıt niye düşüyor diye soran olmadı mı Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 10 Mayıs 2013 Paylaş 10 Mayıs 2013 mekatronikçi arkadaşa da motor hocası alüminyum motor mu olur demiş adam dökme motor devrinde kalmış 8 silindir 75 ps çıkan motora çok verimli diyormuş. sonra niye yerli oto yok halen devrim devrinde kafalar. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 10 Mayıs 2013 Paylaş 10 Mayıs 2013 ricardo kafa motor var mıdır hala kitapta? Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 10 Mayıs 2013 Paylaş 10 Mayıs 2013 ben ricardocu denklim teoremi bilirim. motoru da mı varmış herifin. Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya 10 Mayıs 2013 Paylaş 10 Mayıs 2013 Ertan abinin yıllar önce yazdığı bir mesajı ekliyorum. Temizlik yaparken buldum Arkadaşlar daha önce paylaşıldı ise özür dileyerek söze başlayayım. Şanzıman yağ filtresi araştırırken Bu linkteki dökümanı buldum. İngilizce olmasına rağmen baya açıklayıcı bir döküman teknik olarak tüm parçalarını detayı ile vermiş. Kolay Gelsin... Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 10 Mayıs 2013 Paylaş 10 Mayıs 2013 Ertan abinin yıllar önce yazdığı bir mesajı ekliyorum. Temizlik yaparken buldum Virüsü kapmışsın sen.. geçmiş olsun... Yoksa niye tıklayasın o linki 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya 10 Mayıs 2013 Paylaş 10 Mayıs 2013 Virüsü kapmışsın sen.. geçmiş olsun... Yoksa niye tıklayasın o linki Abi temizlik yaparken ben tek tek konuları okuyorum ve içeriklerine bakıyorum. Gözüme bu ilişti. Orada kalmasın yerini bulsun dedim Not: Virüs içime zaten Nevşehir'de o dağa Ertan abinin arabasıyla tırmanırken girmişti.Yani senden önce bende o virüs vardı. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 10 Mayıs 2013 Paylaş 10 Mayıs 2013 Not: Virüs içime zaten Nevşehir'de o dağa Ertan abinin arabasıyla tırmanırken girmişti. Oooo tırmanma ve mondeo... Daha iflah olmazsın sen... Yunus hoca da Samsun rampasında kapmıştı... 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts