Hasan Aksüt 5 Nisan 2013 Paylaş 5 Nisan 2013 (düzenlendi) Türkiye'de Mondeo dışında kullanılmamış sanırım.Yurtdışında kullanımı vardır muhakkak. Ürün gamı olarak Galaxy artık siparişle geliyor olsa da bir dönem showroom'larda yer almış. 5 Nisan 2013 tarihinde Hasan Aksüt tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 7 Nisan 2013 Paylaş 7 Nisan 2013 Başlığa cevap : Eksi yok, eksi yok.. Başlığı düzelteceğim 3 Yorum bağlantısı
Yasir Uslan 7 Nisan 2013 Paylaş 7 Nisan 2013 Başlığa cevap : Eksi yok, eksi yok.. Başlığı düzelteceğim Hah şimdi cümle alem öğrenecek, neymiş bu jatko mudur vatko mudur neyse Abi tekrardan hayırlı olsun. Merakla test sonuçlarını bekliyorum. Yorum bağlantısı
Akan Belen 8 Nisan 2013 Paylaş 8 Nisan 2013 Ben eminim kullanım sırasında ve kullandıktan sonra suratında bir gülümseme olmuştur.Heleki benzinlinin üstüne.Buna alışsın daha bundan sonra benzinli araç almaz Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 8 Nisan 2013 Paylaş 8 Nisan 2013 Günaydın Arkadaşlar... Jatco'nun tanımını yeniden yapmak istiyorum... Jatco: Süper akıllı, hisleri olan, duyguları olan ve en önemlisi sürücüsü ile iletişim kurabilen bir robottur.. Teknik olarak : 5 ileri triptronik, 10 ileri otomatik, rampa çıkarken O/D off pozisyonu gerektirmeyen (rampa çıktığını bilen) Rampa inerken vites düşüp kompresyon yapan (rampa inildiğini bilen), Duracağın zaman bunu anlayıp boşa alan mükemmel bir robottur.. Testlerimiz devam ediyor... 11 Yorum bağlantısı
Mehmet Ali Karakaya 8 Nisan 2013 Paylaş 8 Nisan 2013 Günaydın Arkadaşlar... Jatco'nun tanımını yeniden yapmak istiyorum... Jatco: Süper akıllı, hisleri olan, duyguları olan ve en önemlisi sürücüsü ile iletişim kurabilen bir robottur.. Teknik olarak : 5 ileri triptronik, 10 ileri otomatik, rampa çıkarken O/D off pozisyonu gerektirmeyen (rampa çıktığını bilen) Rampa inerken vites düşüp kompresyon yapan (rampa inildiğini bilen), Duracağın zaman bunu anlayıp boşa alan mükemmel bir robottur.. Testlerimiz devam ediyor... Abi ilerleyen zamanlarda daha detaylı bilgilerinizi istiyorum, özellikle eksileri Bu jatcolu mondeocular arabayı uzay aracı gibi anlatıyorlar, birgün bize de aldıracaklar. O kadar anlatıyorlar ki birkaç kere rüyama girmişliği bile var O yüzden daha objektif yorumlar istiyorum senden abi 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 8 Nisan 2013 Paylaş 8 Nisan 2013 Bir an MY'nin bu arabadan aldığını düşündüm de, Neyse... Abi ilerleyen zamanlarda daha detaylı bilgilerinizi istiyorum, özellikle eksileri Bu jatcolu mondeocular arabayı uzay aracı gibi anlatıyorlar, birgün bize de aldıracaklar. O kadar anlatıyorlar ki birkaç kere rüyama girmişliği bile var O yüzden daha objektif yorumlar istiyorum senden abi Dün Kayseri'den gelirken bir şok yaşadım... Işıktan kalktım, gaz verdim.. 1-2-3-4-5-6 dedi.. Önce ses etmedim.. Ahmet vardı yanımda deli diye düşünür dedim Sonra tekrar saydım.. aynı.. Ahmet dedim sen say şu vitesi.. Saydı.. 6 abi dedi.. Şoktayız tabi.. İkinci şoku sabah yaşadım... Evden çıktım, okula doğru yavaş yavaş hızlanıyorum... : 1-2-3-4 dedi.. hızım 25-30 falan.. Ulen ne oluyoruz dedim.. Ne çabuk dörde aldı bu.. manuele çektim ekrandan baktım vites ikide.. Durdum, aynı şekilde tekrar hızlandım... 1-2-3-4 vites değiştirdi, manuele aldım ekrana baktım. yine 2 de.. Kamyonlardaki takviye tekniğini bilen var mı ? Ara vitestir.. Mesela: ikiden üçe alır takviye düğmesine basarsın.. hız 2,5 olur, takviye düğmesini kapatırsın vites tam üç olur.. Yani eski 5-6 ileri vitesli kamyonlar aslında 10-12 vitestir.. Bu da onun gibi, gerektiğinde ara vitesleri kullanıyor.. Murat Yılmaz durumuna düşmek istemiyorum ama.. Bundan bana hiç bahseden olmamıştı.. Abi ilerleyen zamanlarda daha detaylı bilgilerinizi istiyorum, özellikle eksileri Eksi yok, eksi yok Sadece 2'ye yada 3'e al, sonuna kadar bas olayı olmuyor bunda, düşük devirde yüksek vites ile basma yok 4 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 8 Nisan 2013 Paylaş 8 Nisan 2013 1-OverDrive olayıdır abi o. Over drive'lık bir durum oluşmuyor. normal hızlanırken yapıyor bunu Yavuz.. Evimden çıktım.. hafif rampa aşağı sakin sakin ilerliyorum... Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 8 Nisan 2013 Paylaş 8 Nisan 2013 İşten eve olan tüketim ne alemde abi? LPG'yi arıyor musun? Tork nasıl Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 8 Nisan 2013 Paylaş 8 Nisan 2013 Emmi şanzıman yağın değişmiş mi hiç. Yorum bağlantısı
Akan Belen 8 Nisan 2013 Paylaş 8 Nisan 2013 Cumartesi gübü aracı Karabük'e götürürsen sürekli manuel kullandım.Belki bütün otomatikler böyledir bilmiyorum ama dikkatimi çeken.Belirli bir hız ve devire ulaşmayınca manuel bile olsa vites büyümüyor.Aynı şekilde yavaşladığınız zaman da eğer sen müdahele etmezsen manuelde olsa bile vitesi küçültüyor.5 vites 1500 devir gidiyorum.Devir biraz daha düşünce direk 4 e alıyor kendisi.Sanırım bütün otomatikler yapıyordur belki ama.Yazayım dedim. 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 8 Nisan 2013 Paylaş 8 Nisan 2013 İşten eve olan tüketim ne alemde abi? LPG'yi arıyor musun? Tork nasıl Bunu zamanla göreceğiz Sani, şu anda ekran 5,2 diyor.. Emmi şanzıman yağın değişmiş mi hiç. Sormaya gerek görmedim Yorum bağlantısı
Akan Belen 8 Nisan 2013 Paylaş 8 Nisan 2013 Bunu zamanla göreceğiz Sani, şu anda ekran 5,2 diyor.. Sormaya gerek görmedim O değer yükselecek şehir içinde doğal olarak.Abi kaçbindeydi araç yahu Yorum bağlantısı
Misafir 8 Nisan 2013 Paylaş 8 Nisan 2013 Sağ koltukta biri var,vitesi o değiştiriyor gibi sanki dimi,kullanması O değer yükselecek şehir içinde doğal olarak.Abi kaçbindeydi araç yahu Ankarada kullansın göreyim o değerleri Yorum bağlantısı
Fatih Öztürk27 8 Nisan 2013 Paylaş 8 Nisan 2013 Güle güle kullan abi. Darısı başımıza olsun. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 8 Nisan 2013 Paylaş 8 Nisan 2013 Cumartesi gübü aracı Karabük'e götürürsen sürekli manuel kullandım.Belki bütün otomatikler böyledir bilmiyorum ama dikkatimi çeken.Belirli bir hız ve devire ulaşmayınca manuel bile olsa vites büyümüyor.Aynı şekilde yavaşladığınız zaman da eğer sen müdahele etmezsen manuelde olsa bile vitesi küçültüyor.5 vites 1500 devir gidiyorum.Devir biraz daha düşünce direk 4 e alıyor kendisi.Sanırım bütün otomatikler yapıyordur belki ama.Yazayım dedim. Bu motoru korumak için yapılıyor.. Tüm otomatikler yapıyor.. Bu sebepledir ki, otomatik şanzımanlı motorlar kolay kolay ölmüyor... 2 Yorum bağlantısı
Akan Belen 8 Nisan 2013 Paylaş 8 Nisan 2013 Bu motoru korumak için yapılıyor.. Tüm otomatikler yapıyor.. Bu sebepledir ki, otomatik şanzımanlı motorlar kolay kolay ölmüyor... Güzel birşey.Sonuçta bütün kontrolü sana bırakmıyor.Acaba vites yükseltirkende aynı durumu yaparmı. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 12 Nisan 2013 Paylaş 12 Nisan 2013 Tüm otomatik şanzumanlı araçlarda sanki ara vites varmış gibi geçiş konumları vardır. Onlar olmasa her vites değişimi sarsıntılı olur. Zaten otomatik demek konfor demek. 2 Yorum bağlantısı
Misafir 12 Nisan 2013 Paylaş 12 Nisan 2013 Bu motoru korumak için yapılıyor.. Tüm otomatikler yapıyor.. Bu sebepledir ki, otomatik şanzımanlı motorlar kolay kolay ölmüyor... abi sende otomatikci oldun, hiç beklemezdim senden. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 12 Nisan 2013 Paylaş 12 Nisan 2013 Tüm otomatik şanzumanlı araçlarda sanki ara vites varmış gibi geçiş konumları vardır. Onlar olmasa her vites değişimi sarsıntılı olur. Zaten otomatik demek konfor demek. işte o primier ve seconder balataların kavramasının efekti olması lazım. ama focus I de o efekti gözlemlemek için aşırı derecede hassas olanız lazım. sadece 4. viteste overdrive a geçerken belirgin görülüyor o da devir saatinden megane II vardı arkadaşta otomatik vites. onda araba sürekli yarım debraj sürüyormuş gibi yapıyordu araba devirleniyor ama vitese oturmadan hızlanmıyordu Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 12 Nisan 2013 Paylaş 12 Nisan 2013 işte o primier ve seconder balataların kavramasının efekti olması lazım. ama focus I de o efekti gözlemlemek için aşırı derecede hassas olanız lazım. sadece 4. viteste overdrive a geçerken belirgin görülüyor o da devir saatinden megane II vardı arkadaşta otomatik vites. onda araba sürekli yarım debraj sürüyormuş gibi yapıyordu araba devirleniyor ama vitese oturmadan hızlanmıyordu motorunda kurum varsa, motor yüküme göre, tork yetersise bunu sık yapar. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 12 Nisan 2013 Paylaş 12 Nisan 2013 Evet lpg ayarını ordan test ederdim. Eğer hizlanirken devirlenmek istiyorsa çekiş zayıf lpg kısık demek. Cc varken çok zevkliydi o/d a geçmesi. Torkumuz azdı ama hakkını verirdi. Cc nin gaz basarken o/d geçmesi sanki 2.0 gibi hissi verirdi 1 Yorum bağlantısı
Abdullah Gülgün 12 Nisan 2013 Paylaş 12 Nisan 2013 Günaydın Arkadaşlar... Jatco'nun tanımını yeniden yapmak istiyorum... Jatco: Süper akıllı, hisleri olan, duyguları olan ve en önemlisi sürücüsü ile iletişim kurabilen bir robottur.. Teknik olarak : 5 ileri triptronik, 10 ileri otomatik, rampa çıkarken O/D off pozisyonu gerektirmeyen (rampa çıktığını bilen) Rampa inerken vites düşüp kompresyon yapan (rampa inildiğini bilen), Duracağın zaman bunu anlayıp boşa alan mükemmel bir robottur.. Testlerimiz devam ediyor... Hayırlı olsun emmi. Jatcoyu çok güzel tarif etmişsin. Jatko tutkudur, tarzdır. Nasıl yapıyor bilmiyorum ama vites aralıklarını kullanıcısına göre değiştiriyor. İş icabı kullandığım manuel araçla viraja girerken tam olarak nerede frene basıp vites düşürüyorsam sanki benimle zihin yarışrır gibi tam düşündüğüm yerde vites düşürüyor ve virajdan çıkarken hemen yükseltiyor. 3 Yorum bağlantısı
Abdullah Gülgün 12 Nisan 2013 Paylaş 12 Nisan 2013 Dün Kayseri'den gelirken bir şok yaşadım... Işıktan kalktım, gaz verdim.. 1-2-3-4-5-6 dedi.. Önce ses etmedim.. Ahmet vardı yanımda deli diye düşünür dedim Sonra tekrar saydım.. aynı..Ahmet dedim sen say şu vitesi.. Saydı.. 6 abi dedi.. Şoktayız tabi..İkinci şoku sabah yaşadım...Evden çıktım, okula doğru yavaş yavaş hızlanıyorum... : 1-2-3-4 dedi.. hızım 25-30 falan.. Ulen ne oluyoruz dedim.. Ne çabuk dörde aldı bu.. manuele çektim ekrandan baktım vites ikide..Durdum, aynı şekilde tekrar hızlandım... 1-2-3-4 vites değiştirdi, manuele aldım ekrana baktım. yine 2 de..Kamyonlardaki takviye tekniğini bilen var mı ? Ara vitestir.. Mesela: ikiden üçe alır takviye düğmesine basarsın.. hız 2,5 olur, takviye düğmesini kapatırsın vites tam üç olur..Yani eski 5-6 ileri vitesli kamyonlar aslında 10-12 vitestir..Bu da onun gibi, gerektiğinde ara vitesleri kullanıyor..Murat Yılmaz durumuna düşmek istemiyorum ama.. Bundan bana hiç bahseden olmamıştı.. Emmi bir yıldır hiç dikkat etmedim yada o bana kendisini göstermedi Yorum bağlantısı
Recommended Posts