İçeriğe Yönlendir

Bir Hayalim Var


Misafir

Recommended Posts

Misafir

Kullandığımız araçların beygir gücü ne olursa olsun; özellikle dizel araç olması hasebiyle; birkaç eksik noktası var ve çok basit çözümleride var bana göre...

1-1,8 turbo dizel motor 5. vitesten sora kim ne derse desin 90 km/h ten sora ekonomik olsun istiyorsanız 6. vitesi bağıra bağıra istiyor. tamam kardeşim bu araba ticari araba ama bunu ailesi içinde kullanan insanlar var; onlar ne yapsın? öleya ben bindimmi uzun yolda minimum 500 km yol gidiyorum. e gece gidiyorsanızda kim ne derse desin abi uzun yolculuktada basılıyor be kardeşim ama çok çok çok pahalıya patlıyor buda bi gerçek. ha birde belli bi hızdan sora devir yükseldiği için bıraktüketimi motor gürültüsü cabası resmen şişiyorsunuz ben öle oluyorum arkadaşlar sizi bilemem ve alışamıyorum. alışmicamda. nedir yani kullanıcı isteği bi kenara bu arabanın motor zatenbüyük ağırlık var amenna ama 6. vites koymak bu araca çok zor değil bence. tahmin ederim ozaman 150 ve üstünü basarken araç biraz daha rahat edeceği bigi sürücüde rahat edecektir. eski kasa mondeo şanzımanları bu arabaya olmazmı çok merak ederim.

2-lastik sesini bir nebze olsun kesmek için plastik binek araçlarda olan davlumbazlardan bu araçlarada biraz modifiye edilmiş şekilde takılsaydı (yanlış değilsem şuan araçlardaki sadece çamurluk iç duvarını kapatıyor. şasi tarafı caz cavlak ortada duruyor :kihkih: neyse bir nebze olsun sesi keserdi.

3-hususi ve ticari olarak ayrı çıkarılan iki versiyonda hususi kullanıcılar için; arka koltuklar hareketli yapılabilir hatta raylı yapılıp (taban düzlenerek tabana gmülü rey sistemi eklenip); arka koltukarın daha geriye çekilmesine imkan vererek biraz VİP havası ve arka yolcu mekanının genişlemesine olanak sunulması sağlansa dadından yenmez...

4-tam bağımsız süspansiyon; bu aracın en büyük eksiği. çoğu kişi makaslı araba gibi olmaz çok yatar desede; bu araab için konfor özelliklerini tamamlayan bi özellik olucaktır. 3. madde ile bu madde nin bir arada sunulması gerekiyor tabi.

5-sürgülü kapıların kızak mekanizmasının araç içinde kalan ve arkadaki yolcuların yanlarını ağrıtan can yakan uzun yolda bıktıran illallah dedirten o çıkıntılarının ortadan kaldırılması gerekmekte.

saydıklarım bana göre zaruri olması gerekenlerdi.

dediğim gibi bir hayalim var conniyi bu şekilde görmek.

saygılarımla...

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

Hemen hepsi, hem model yılı hem de maliyet gerektirir, yani mesela Connect 2012 de yenilenirse, sanırım hepsi yapılmış olacak. 2004 yılını düşünerek bakarsanız, o zamanın gereklilikleri ile imal edilmiştir.

Yorum bağlantısı
Murat Ersel Çevik
Hemen hepsi, hem model yılı hem de maliyet gerektirir, yani mesela Connect 2012 de yenilenirse, sanırım hepsi yapılmış olacak. 2004 yılını düşünerek bakarsanız, o zamanın gereklilikleri ile imal edilmiştir.

+1

Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi

150km/h hız, ticari araç için ve gece yolculuğunda. :)

Yorum bağlantısı
Servet Aydın
150km/h hız, ticari araç için ve gece yolculuğunda. :p

Artvin'e git bakayım 90'la..Yolmu bitiyor senmi ?

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Misafir
Artvin'e git bakayım 90'la..Yolmu bitiyor senmi ?

Sevgili arkadaşlarım ben şahsen kendi aracımı uzun yolda otobanda özellikle gece (gündüzde çok faretmiyor) XXX dan aşşağı hiç düşürmüyorum habire 3500 devire ve civarlarında kullanıyorum. daha önceki arabam 2,0 rxt 98 megane idi onuda 170 in altına çok düşürmüyordum. sürekli uzun yol yapanlar bilir. Ben kamyoncu değilim kardeşim ne işim olur 80-90-100 bunlar eski yolların krişe güvenlik terimleri. haklımı eyvallah haklı ama 1000 km yoluda 90 la bitirmek hele tek şöför :) acınası bi durum. demesin kimse ben sabah karşı saat 4 te uyku basmıyor akşam beşte yola çıktımmı hiç durmadan 90 90 giderim 1000 km yi 13 saatte alırım bunlar hikaye safsata; ben açık sölüyorum basıyorum arkadaşım arabamı ilk aldığım hafta daha 1000 km si dolar dolmaz uzun yola çıktım 170 e kadar bastım (rampa aşşağı tabi) gidiyor sıkıntı yok. ha bu ne demek ben deli de değilim manyakta değilim ambulansta kullanıyorum ford minibüs kullanan varsa bilir arkadaşlar boş minibüsün nasıl bi ayaklı tabut olduğunu o araçları otobanda XXX la götürebiliyorsak af buyrun kendi arabamızdan da bişeyler bekleyelim. kaldıki ambulans şöförlüğü alışkanlık yapar aga yani. wolksvagen ve merci kullanıcılarını anlatmıyorum bile 200 gören arkadaşlarım var. Şimdi atlayıpta bu cinayettir o hızda lastik patlasa ne etcen herkes ölür seslerini duyuyorum... hiç bişe olmaz merak etmeyiniz. kimse uygun olmayan yolda 100 geçemez zaten. benim ve benim gibilerin yaptığı her yolda kadranın sonunu görmek değildir. Bahsettiğim süratler %100 otoban süretidir oda mesafenin el verdiği ve yapabildiğiniz anlık veya maksimum 20 km lik en uzun mesafeler içinde gerçekleşen süratlerdir. bir kere bekdi arabamla komşumu doğuma yetiştirdim. 35 km yolu normalde 90 maksimum 120 lik yolu kesintisiz 140 la 15 dakika gibi bi sürede almak zorunda kaldım. E bazende gerekiyor. Sürat kavramı silah gibidir kullanmasını yerini bilmiyorsanız kendinizi yada istemediğiniz bir başkasını vurabilirsiniz. uzun yol şöförlerinin baan göre 110 un altına çokta düşmemesi gereklidir. ki dikkatisürekli açık olsun. zaten direksiyonuna arabasına yaptığı bakımına lastiğine vs. güvenemeyen kimse basmasında yazık olur.

Yorum bağlantısı
Murat Ersel Çevik

Yaptığınız her süratin size ve ailenize getirebileceği zararlar dışında sizin yüzünüzden bundan etkilenecek insanları da düşünmek gerek. Hiç günahı vebali olmayn binlerce insan öldü bu memlekette. Tek suçları durakta otobüs beklemek, kaldırımdan yürümek hatta evlerinde uyumak oldu. Kazanacağınız 1-2 saatlik zamanın kaybedeceğiniz şeylerle kıyaslaması pek adil olmasa gerek. Yinede tercih sizin. Ben olsam makinelere bu kadarda güvenmezdim. Otoban için belirlenen 120 kmlik süratin gayet yeterli olduğunu düşünüyorum. Sizden birkaç saat geç varmaklada bugüne kadar hiçbişey kaybetmedim. Aksine yakıt göstergem hep normal ölçüleri gösterdi. Tatillerimi daha eğlenceli geçirdim. Saygılar.

Yorum bağlantısı
Misafir
Yaptığınız her süratin size ve ailenize getirebileceği zararlar dışında sizin yüzünüzden bundan etkilenecek insanları da düşünmek gerek. Hiç günahı vebali olmayn binlerce insan öldü bu memlekette. Tek suçları durakta otobüs beklemek, kaldırımdan yürümek hatta evlerinde uyumak oldu. Kazanacağınız 1-2 saatlik zamanın kaybedeceğiniz şeylerle kıyaslaması pek adil olmasa gerek. Yinede tercih sizin. Ben olsam makinelere bu kadarda güvenmezdim. Otoban için belirlenen 120 kmlik süratin gayet yeterli olduğunu düşünüyorum. Sizden birkaç saat geç varmaklada bugüne kadar hiçbişey kaybetmedim. Aksine yakıt göstergem hep normal ölçüleri gösterdi. Tatillerimi daha eğlenceli geçirdim. Saygılar.

işte hocam benim anlatmaya çalıştığımda bu; sizin bahsettiğiniz insanlar olur olmaz her yerde sürat yapan dikkatsiz olan bazılarıda kaderlerinde olan insanlar. ben özellikle yazdım dedimki uygun olan yolda uygun olan zamanda uygun araç koşullarında (bakım yük lastik hava vs. ) herkes sürücü olabilir ama herkes şöför olamaz diye bi laf vardır bu çok doğrudur. herkes şöför olamaz. ben kimsenin kullanım tarzına bi yorum yapmam herkezin kendisini bağlar. 2,5 yaşında kızım var uyanık olduğunda koltu sabit olmadığında araçta tv çalışmadığında ve kızımla eşim beraber uyumuyorsa (ki sırf bu yüzden gece yoıla çıkarım) hayatta aşırı sürat yaptığımı hatırlamıyorum. zaten bahsettiğim süratlere 75 lik conniyle çıkmanız için motorunuzun ateş gibi olması lazım yani minimum bi 200 km gitmiş olmanız lazım. Bilmem her şeyi açıklamadan anlatabildimmi? ;):seytan::flowers:

Yorum bağlantısı
Rıfat Çakar

Uzun yol 90 ile 120 ile bitmez , bu bir gerçek. Ticari araçlarla yapılan yüksek hızlar ne kadar tehlikeli ise binek araçlar ile yapılanlar da o kadar tehlikelidir.

Her aracın belirli limitleri vardır. Bunu bilmek çok önemli. Kullandığınız aracın neler yapıp neler yapamayacağının bilincinde iseniz , sorun yoktur.

Ben de ticari araç kullanıcısıyım , bundan ötürü yazılı metni bir çok kişiden daha farklı gözle okuyorum. Kendimden örnek verecek olursam , otobanda 90 km/s sabit hızla gidemiyorum , dikkatim dağalıyor. Ama 110-120-130 gibi bir aralıkta gittiğimde çok rahat seyrediyorum.

Hızınızı hava , yol , dinçlik durumu vs. gibi ölçülere göre belirlemeniz gerekir.

Ankara otobanında , kaymak gibi yolda sol şeritte lastik patlatan transit gördüm. Adam belliki panik yapmamış bir şekilde toparlamıştı ve sağa çekmiş lastiğini değiştiriyordu. Hani olacağı varmış derler ya , öyle birşey işte.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Emin Önal
Uzun yol 90 ile 120 ile bitmez , bu bir gerçek. Ticari araçlarla yapılan yüksek hızlar ne kadar tehlikeli ise binek araçlar ile yapılanlar da o kadar tehlikelidir.

Her aracın belirli limitleri vardır. Bunu bilmek çok önemli. Kullandığınız aracın neler yapıp neler yapamayacağının bilincinde iseniz , sorun yoktur.

Ben de ticari araç kullanıcısıyım , bundan ötürü yazılı metni bir çok kişiden daha farklı gözle okuyorum. Kendimden örnek verecek olursam , otobanda 90 km/s sabit hızla gidemiyorum , dikkatim dağalıyor. Ama 110-120-130 gibi bir aralıkta gittiğimde çok rahat seyrediyorum.

Hızınızı hava , yol , dinçlik durumu vs. gibi ölçülere göre belirlemeniz gerekir.

Ankara otobanında , kaymak gibi yolda sol şeritte lastik patlatan transit gördüm. Adam belliki panik yapmamış bir şekilde toparlamıştı ve sağa çekmiş lastiğini değiştiriyordu. Hani olacağı varmış derler ya , öyle birşey işte.

++Ben

Connecti aldığım 1 sene içerisinde 3 uzun yol yaptım.

İstanbul-Samsun / İstanbul-Trabzon / İstanbul-Antalya

Her ne kadar yola çıkarken hem çocuk var hem yakıt tasarrufu için 90'nı geçmicem desemde gerçekten yol bitmiyor ve dikkat zaafiyeti yaşıyorum.

Otobanda Şükrü Bey'in dediklerine katılıyorum "uygun şartlarda".

4. ve 5. madde benimde şikayetimdir ;)

Yorum bağlantısı
Misafir
112 km hız sabit ile Ankara'ya gittik anam ağladı 5 saat sürdü otoban da radar korkusu bitiriyor beni ;)

Ben Kayseriden İstanbula 6 saat 20 dakka da gelmiş adamım Ankara 5 saat zoruma gitti vallaha .

Benim connim temmuz 12 2009 elime aldım tüm yakıt girdiler dahil kayıtlıdır elimdedir aracımda şu an 47000 km dededir. geziyorum kardeşim. 1,5 yıl ve 47000 kmyi bi hesap edin bakalım kmlerin %80 itemmuz ağustos aylarındadır bi çıkarsınız yola bakmışın 6000 km olmuş 20 günde e olsun okadar 140 160 değilmi? yoksa 20 gün kimseye yetmez abi?

Yorum bağlantısı
Serkan Çok
Yaptığınız her süratin size ve ailenize getirebileceği zararlar dışında sizin yüzünüzden bundan etkilenecek insanları da düşünmek gerek. Hiç günahı vebali olmayn binlerce insan öldü bu memlekette. Tek suçları durakta otobüs beklemek, kaldırımdan yürümek hatta evlerinde uyumak oldu. Kazanacağınız 1-2 saatlik zamanın kaybedeceğiniz şeylerle kıyaslaması pek adil olmasa gerek. Yinede tercih sizin. Ben olsam makinelere bu kadarda güvenmezdim. Otoban için belirlenen 120 kmlik süratin gayet yeterli olduğunu düşünüyorum. Sizden birkaç saat geç varmaklada bugüne kadar hiçbişey kaybetmedim. Aksine yakıt göstergem hep normal ölçüleri gösterdi. Tatillerimi daha eğlenceli geçirdim. Saygılar.

yılda kaç defa uzun yol yapıyorsunuz?

saygılarımla

Yorum bağlantısı
Cavit Doğan
Kullandığımız araçların beygir gücü ne olursa olsun; özellikle dizel araç olması hasebiyle; birkaç eksik noktası var ve çok basit çözümleride var bana göre...

1-1,8 turbo dizel motor 5. vitesten sora kim ne derse desin 90 km/h ten sora ekonomik olsun istiyorsanız 6. vitesi bağıra bağıra istiyor.

eski kasa mondeo şanzımanları bu arabaya olmazmı çok merak ederim.

2-lastik sesini bir nebze olsun kesmek için plastik binek araçlarda olan davlumbazlardan bu araçlarada biraz modifiye edilmiş şekilde takılsaydı (yanlış değilsem şuan araçlardaki sadece çamurluk iç duvarını kapatıyor. şasi tarafı caz cavlak ortada duruyor ;) neyse bir nebze olsun sesi keserdi.

3-hususi ve ticari olarak ayrı çıkarılan iki versiyonda hususi kullanıcılar için; arka koltuklar hareketli yapılabilir hatta raylı yapılıp (taban düzlenerek tabana gmülü rey sistemi eklenip); arka koltukarın daha geriye çekilmesine imkan vererek biraz VİP havası ve arka yolcu mekanının genişlemesine olanak sunulması sağlansa dadından yenmez...

4-tam bağımsız süspansiyon; bu aracın en büyük eksiği. çoğu kişi makaslı araba gibi olmaz çok yatar desede; bu araab için konfor özelliklerini tamamlayan bi özellik olucaktır. 3. madde ile bu madde nin bir arada sunulması gerekiyor tabi.

5-sürgülü kapıların kızak mekanizmasının araç içinde kalan ve arkadaki yolcuların yanlarını ağrıtan can yakan uzun yolda bıktıran illallah dedirten o çıkıntılarının ortadan kaldırılması gerekmekte.

saydıklarım bana göre zaruri olması gerekenlerdi.

dediğim gibi bir hayalim var conniyi bu şekilde görmek.

saygılarımla...

Ben şunu anlamadım, Ford bu aracı böylemi üretsin istiyorsunuz ? Eğer saydıklarınızın bir kısmını ford bu araca ilave ederse yarı s-max falan olur ve bu fiyata almak hayal olur.

Eğer bunları ben kendim yapmak istiyorum ve basit diyorsanız çokta basit değil bence.. :p

Yorum bağlantısı
Özgen Acar

Her aracın belirli limitleri vardır. Bunu bilmek çok önemli. Kullandığınız aracın neler yapıp neler yapamayacağının bilincinde iseniz , sorun yoktur.

Ben de ticari araç kullanıcısıyım , bundan ötürü yazılı metni bir çok kişiden daha farklı gözle okuyorum. Kendimden örnek verecek olursam , otobanda 90 km/s sabit hızla gidemiyorum , dikkatim dağalıyor. Ama 110-120-130 gibi bir aralıkta gittiğimde çok rahat seyrediyorum.

Hızınızı hava , yol , dinçlik durumu vs. gibi ölçülere göre belirlemeniz gerekir.

katılıyorum yılda 3 4 defa samsun denizli arası gidip geliyorum 900 km yol,90 km ile kaza yapma riski daha fazla bence çünkü insana gitmiyormuş gibi bir his veriyor ve dikkat tamamen dağılıyor ve insanın uykusu geliyor.

Yorum bağlantısı
Misafir
Ben şunu anlamadım, Ford bu aracı böylemi üretsin istiyorsunuz ? Eğer saydıklarınızın bir kısmını ford bu araca ilave ederse yarı s-max falan olur ve bu fiyata almak hayal olur.

Eğer bunları ben kendim yapmak istiyorum ve basit diyorsanız çokta basit değil bence.. ;)

seri üretimde kullanıcıya yansıyacağı miktar en çok 5000 lira olur değmezmi sıfırını alırken kim vermezdi bu sağlamlığa o parayı 30 verdik 5 daaha veremezmiydik ben seri üretimden bahsediyorum.

Her aracın belirli limitleri vardır. Bunu bilmek çok önemli. Kullandığınız aracın neler yapıp neler yapamayacağının bilincinde iseniz , sorun yoktur.

Ben de ticari araç kullanıcısıyım , bundan ötürü yazılı metni bir çok kişiden daha farklı gözle okuyorum. Kendimden örnek verecek olursam , otobanda 90 km/s sabit hızla gidemiyorum , dikkatim dağalıyor. Ama 110-120-130 gibi bir aralıkta gittiğimde çok rahat seyrediyorum.

Hızınızı hava , yol , dinçlik durumu vs. gibi ölçülere göre belirlemeniz gerekir.

katılıyorum yılda 3 4 defa samsun denizli arası gidip geliyorum 900 km yol,90 km ile kaza yapma riski daha fazla bence çünkü insana gitmiyormuş gibi bir his veriyor ve dikkat tamamen dağılıyor ve insanın uykusu geliyor.

bi milyon katılıyorum.

Yorum bağlantısı
Sabri Güngör
Kullandığımız araçların beygir gücü ne olursa olsun; özellikle dizel araç olması hasebiyle; birkaç eksik noktası var ve çok basit çözümleride var bana göre...

1-1,8 turbo dizel motor 5. vitesten sora kim ne derse desin 90 km/h ten sora ekonomik olsun istiyorsanız 6. vitesi bağıra bağıra istiyor. tamam kardeşim bu araba ticari araba ama bunu ailesi içinde kullanan insanlar var; onlar ne yapsın? öleya ben bindimmi uzun yolda minimum 500 km yol gidiyorum. e gece gidiyorsanızda kim ne derse desin abi uzun yolculuktada basılıyor be kardeşim ama çok çok çok pahalıya patlıyor buda bi gerçek. ha birde belli bi hızdan sora devir yükseldiği için bıraktüketimi motor gürültüsü cabası resmen şişiyorsunuz ben öle oluyorum arkadaşlar sizi bilemem ve alışamıyorum. alışmicamda. nedir yani kullanıcı isteği bi kenara bu arabanın motor zatenbüyük ağırlık var amenna ama 6. vites koymak bu araca çok zor değil bence. tahmin ederim ozaman 150 ve üstünü basarken araç biraz daha rahat edeceği bigi sürücüde rahat edecektir. eski kasa mondeo şanzımanları bu arabaya olmazmı çok merak ederim.

2-lastik sesini bir nebze olsun kesmek için plastik binek araçlarda olan davlumbazlardan bu araçlarada biraz modifiye edilmiş şekilde takılsaydı (yanlış değilsem şuan araçlardaki sadece çamurluk iç duvarını kapatıyor. şasi tarafı caz cavlak ortada duruyor :) neyse bir nebze olsun sesi keserdi.

3-hususi ve ticari olarak ayrı çıkarılan iki versiyonda hususi kullanıcılar için; arka koltuklar hareketli yapılabilir hatta raylı yapılıp (taban düzlenerek tabana gmülü rey sistemi eklenip); arka koltukarın daha geriye çekilmesine imkan vererek biraz VİP havası ve arka yolcu mekanının genişlemesine olanak sunulması sağlansa dadından yenmez...

4-tam bağımsız süspansiyon; bu aracın en büyük eksiği. çoğu kişi makaslı araba gibi olmaz çok yatar desede; bu araab için konfor özelliklerini tamamlayan bi özellik olucaktır. 3. madde ile bu madde nin bir arada sunulması gerekiyor tabi.

5-sürgülü kapıların kızak mekanizmasının araç içinde kalan ve arkadaki yolcuların yanlarını ağrıtan can yakan uzun yolda bıktıran illallah dedirten o çıkıntılarının ortadan kaldırılması gerekmekte.

saydıklarım bana göre zaruri olması gerekenlerdi.

dediğim gibi bir hayalim var conniyi bu şekilde görmek.

saygılarımla...

Şükrü Bey hayalleriniz tabiki çok güzel, gönül çok şey istiyorda ekonomi müsade etmiyor. Şimdi Şükrü Bey yukarıda

Sormuşsunuz mondeo şanzumanı olmazmı diye, zaten Connect,e mondeo şanzumanı var birde benim merak

Ettiğim nokta (affınıza sığınarak) aracınızı alırken neden 75PS aldınızda 90ps veya 110 ps düşünmediniz. Bir sorumda

Aynı katogorideki araçlarla kıyasladığınızda Connect,in yol tutuşu hakkında ne düşünüyorsunuz

Yorum bağlantısı
Murat Ersel Çevik
yılda kaç defa uzun yol yapıyorsunuz?

saygılarımla

Kayınpeder kanser hastası Antalya da yaşıyor. Ayda en az bir kez gidiyorum.

Yorum bağlantısı
Yusuf Celebi

Şimdi işin gerçegi Connect'i bilmem ama benim 109 luk dizel focus'uma uzun yol dayanmıyor.uzuyor gidiyor maşallahı var.

Yorum bağlantısı
Misafir
Şükrü Bey hayalleriniz tabiki çok güzel, gönül çok şey istiyorda ekonomi müsade etmiyor. Şimdi Şükrü Bey yukarıda

Sormuşsunuz mondeo şanzumanı olmazmı diye, zaten Connect,e mondeo şanzumanı var birde benim merak

Ettiğim nokta (affınıza sığınarak) aracınızı alırken neden 75PS aldınızda 90ps veya 110 ps düşünmediniz. Bir sorumda

Aynı katogorideki araçlarla kıyasladığınızda Connect,in yol tutuşu hakkında ne düşünüyorsunuz

hocam şöyle söyleyim kolay kolay conniyi yoldan çıkarmak mümkün değil...

mondeo şanzımanı derken dizel 2006 6 ileri mondeo şanzımanından bahsediyorum.

ben meganla 110 yattığım virajlarda connimle 130 daldığım oluyor tabi lastiklerim yüksek performans, 5 binde bir rot balans ayarı vs. sürekli bakarım.

dediğiniz gibi alırken 75 liğe el verdi bütçe ama olsaydı eğer dediğim gibi conninin modeli Allah belamı versinki 5 ay daha para biriktirir arabasız gezer yinede alırdım ama saydığım özellikler olsa idi.

ama gerek yok dedimya şimdiki connide bana göre en azından 110 luk uç noktası bu işin ama aynı motorla beygir konusunda neler yapılmazki bakın focus 2003 te falan bi 1,8 dizel çıkarmıştı varmı kullanan bilmem 115 bg deli bi alet idi çok ta yok piyasada zaten. connect in artısı çok abi yükü çok 1540 kg boş ağırlık. ancak üretimde çalışan bi arkadaşım şunu söledi conni için conninin tek kapısındaki perçin emsali modellerin %90 ının tamamındaki perçine yakındır kaporta çok sağlam diyebiliyor. kendisi de connect kullanıcısı...

demem oki kim ne derse desin bu arabaya göğüste joystik 6 ileri şart, bağımsız süsp. şart, sürgülü kapı bitimlerindeki iç çıkıntının saklanması düzlenmesi çok basit be şart(abi tarnsitin kapı kızağı hala kullanılırmı aynı kızağın laciverti elindeki parça bitmiyor vatandaşların) arka koltuk kızaklı hareketli mekanizma ise biraz kaporta değişikliği gerektirsede lüks olması açısından bana göre hususi binici için bnu vurguluyorum hususi kullanıcı için şart. bakın bunlar yapılsın eğer conni satışını bu sınıfta makul fiyat koyup satarsa ikiye yakın katlamazsa ben arabamı çıkarır yalovada yolun göbeğinde mazot döküp yakarım bu kadarda iddialı konuşuyorum.

Yorum bağlantısı
Murat Ersel Çevik
hocam şöyle söyleyim kolay kolay conniyi yoldan çıkarmak mümkün değil...

mondeo şanzımanı derken dizel 2006 6 ileri mondeo şanzımanından bahsediyorum.

ben meganla 110 yattığım virajlarda connimle 130 daldığım oluyor tabi lastiklerim yüksek performans, 5 binde bir rot balans ayarı vs. sürekli bakarım.

dediğiniz gibi alırken 75 liğe el verdi bütçe ama olsaydı eğer dediğim gibi conninin modeli Allah belamı versinki 5 ay daha para biriktirir arabasız gezer yinede alırdım ama saydığım özellikler olsa idi.

ama gerek yok dedimya şimdiki connide bana göre en azından 110 luk uç noktası bu işin ama aynı motorla beygir konusunda neler yapılmazki bakın focus 2003 te falan bi 1,8 dizel çıkarmıştı varmı kullanan bilmem 115 bg deli bi alet idi çok ta yok piyasada zaten. connect in artısı çok abi yükü çok 1540 kg boş ağırlık. ancak üretimde çalışan bi arkadaşım şunu söledi conni için conninin tek kapısındaki perçin emsali modellerin %90 ının tamamındaki perçine yakındır kaporta çok sağlam diyebiliyor. kendisi de connect kullanıcısı...

demem oki kim ne derse desin bu arabaya göğüste joystik 6 ileri şart, bağımsız süsp. şart, sürgülü kapı bitimlerindeki iç çıkıntının saklanması düzlenmesi çok basit be şart(abi tarnsitin kapı kızağı hala kullanılırmı aynı kızağın laciverti elindeki parça bitmiyor vatandaşların) arka koltuk kızaklı hareketli mekanizma ise biraz kaporta değişikliği gerektirsede lüks olması açısından bana göre hususi binici için bnu vurguluyorum hususi kullanıcı için şart. bakın bunlar yapılsın eğer conni satışını bu sınıfta makul fiyat koyup satarsa ikiye yakın katlamazsa ben arabamı çıkarır yalovada yolun göbeğinde mazot döküp yakarım bu kadarda iddialı konuşuyorum.

Madem bg gücünü yükseltmek istiyorsunuz yazılım yada chip uygulatın. Uygunmudur bilmiyorum ama sanırım %18 bg ve tork yükseltiyor. Buda yaklaşık 90 bg e gelir.

Yorum bağlantısı
Evren Erakçora

Sonuçta ticari araç, tasarlayanlar buna göre yapmış, 160 km ile gitsinler diye değil; makas da yük taşıyan bir araç için ideal. Yüksek hız, trafikteki diğer insanlar için de büyük risktir, zaten kurallar bunun için var.

Yorum bağlantısı
Misafir

arkadaşlar konu konfor konusudur; basalım az basalım çok basalım tehlikeye girelim ekşın olsun öle olsun böle olsun değil.

mesele firma yetkililerinin bişeyin farkına varmasını sağlamak. bak dobloya 2,0 köppek gibi kasa yapmış kullandım binek tipini ölemi olur araba öle olur. neden conni olmasınki o şekilde neden biz bu aracı kamyonet gibi değilde bi suv gibi kullanamayalım(yanlış anlaşılmasın zaten suv a çok yakın hatta suv ama konfor yok arkadaşlar eğri oturup dosdoğru konuşmak lazım) dediğim gibi kimsenin uzay mekiği istediği yok. mevcut kasa üstünde yapılabilecek bi çok değişikliğin neden yapılmadığını biz kullanıcılar olarak irdeleyerek belki baskı yaparak yapılasını sağlamak asıl amaç bu. yoksa kardeşim isterse ford 2 litre dizel journymotor koysun conniye isteyen 9 la gitsin isteyen 190 la kullanıcıya bırakılsın bu tercih ama bu tercih olsun be kardeşim. ihtiyacım olduğunda benim arabam neden konforlu neden dahada atak olamasın. bu firmayı ayakta tutan Allah değil. paramızla biz tututoruz arkadaşlar. yanlışsa yanlış deyin. Bizim bi amerikalıdan kimlik bilgilerimiz hariç neyimiz eksik. adamlar v8 lerle gezerken biz hala küçülde küçül 1,2 1,0 motorlarla yırtınıyoruz. ne gerek var ??

mesele olsun olmasın mesele bumu bumu meselesi siz istemezseniz sizin önünüze hep eskisi gelir ben aynı pantolonu 10 sene giyemem aga

meydan burda isteyen istediği isteği yazsın bu forumun amaçlarından biride budur sesinizi duyuramıyorsanız buradaki boş konuşmak olur en azından bi anket yapıp ford yetkililerine birebir görüşmeylede ulaşılamazmı ulaşılır. bunlar birlikle beraberlikle ortak fikirlerle olacak şeyler sevgili arkadaşlarım...

saygılarımla.

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

V8 le gezenlerin krizde evleri gitti altından ama? Bahçelerinden petrol çıkmasına rağmen.

Yorum bağlantısı
Misafir
Sonuçta ticari araç, tasarlayanlar buna göre yapmış, 160 km ile gitsinler diye değil; makas da yük taşıyan bir araç için ideal. Yüksek hız, trafikteki diğer insanlar için de büyük risktir, zaten kurallar bunun için var.

wv cady de ticari araç;

peugeot partnerde ticari araç;

bizim meslemiz bu değilki arkadaşlar ben bunu anlatamıyorum. tamam kurallara hep beraber uyalım. İlla kuralcısınız madem buyrun otobanları bile gezin hangisi kara yolları yönetmeliğine uygun yapılmıştır. kaç otoban var viraj eğimi ter olan biliyormusunuz. kaç şehirler arası yolda tünel giriş ve çıkışları virajdır biliyormusunuz? kaç yolda tüneller hem viraç hem tünelin kendisi yav ken keskin viraj hemde girişi ve çıkışı virajdır? burda istediğimiz trafik canavarlığı da değil felsefeside değil? Türk milleti olarak biz ne yapıyoruz yav böyle eskiden olsa atın dorusuna sahip olmak için yırtınırdık. benim atım benim arabam neden dorusunun yapılması için isteklerimi sölemim yazmim yazıncada mesele trafik canavarlığına dönüşsün. kaç trafik kazasına gitim. kazaya karışan yüksek hız yapan sürücülerün çoğu yaşıyor kurtuluyor. kaza sebepleri aşırı yorgunluk, uykusuzluk, kabak lastik, karşı araç farının göz alması, dar yolda resleksi zayıf sürücüler, bunlar 180 le giden herkes eninde sonunda bi direğe toslar aga diye bişey yok arkadaşlar bukadar felsefeyle içinizi karartmayın ya. e tabi okadarda süratli gidin demiyorum ama yav nese anlayan anlamıştır zaten konu kopmuştur bence bu noktadan sora neyse.

saygılar...

Yorum bağlantısı
Cavit Doğan
kaç trafik kazasına gitim. kazaya karışan yüksek hız yapan sürücülerün çoğu yaşıyor kurtuluyor. kaza sebepleri aşırı yorgunluk, uykusuzluk, kabak lastik, karşı araç farının göz alması, dar yolda resleksi zayıf sürücüler, bunlar 180 le giden herkes eninde sonunda bi direğe toslar aga diye bişey yok arkadaşlar bukadar felsefeyle içinizi karartmayın ya.

saygılar...

İyi bir noktaya değinmişsin, Kalın olarak işaretlediğim cümleniz hakkında genç bir arkadaşımızı uyardık ama oda ciddiye almadı bizi..Yani biz onu da eleştirdik, çıplak fara xenon takılmaz diye. bazılarına doğru olanı anlatmak zor oluyor, siz aracın süspansiyonu yetersiz diyorsunuz diğer taraftan başka arkadaş aracının yayını değiştirip indiriyor..

Yani fikirler farklı olduğu için anlaşma noktasını bulana kadar sabır göstermek gerekiyor.. :)

Tam mesleginiz nedir ? Ambulans 112 acil mi ?

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...