Melih Uyar 4 Kasım 2010 Paylaş 4 Kasım 2010 buarda hondanın sağlamlığı namına bişey kalmamış zaten Yorum bağlantısı
Serkan Çok 4 Kasım 2010 Paylaş 4 Kasım 2010 Trafikte şöyle bi kanun var;Eğer trafiğe çıkıyorsanız kaza yapma riskini baştan aldığınız için direk 8 de 2 gibi bi rakamla kabahatli olarak yola çıkıyormuşsunuz.Trafik polisinin bana dediği buydu eski küçük bi kaza sonrasında.Peki Bu öküz gibi ciplerle benim cılız arabamı aynı yola salarak baştan beni ezme hakkını ona tanımak seni kaçta kaç kusurlu yapıyor?Ey ADALET?(Yanlış biliyorsam düzeltiniz lütfen) bence yanlış biliyorsunuz ki aynı yola salmak ve sizi ezme hakkı üzerine bunları söylüyorsunuz . sizin düşüncenize göre küçük arabaların ne kaza yaparlarsa yapsınlar kusursuz olmalarını gerektirirdi. ben "ufak bu araba ben buraya girerim" dedidiği ve benim "kaza yapmama" çabamdan dolayı aracı devirme durumuna geldiğime inanamazsınız. bence burada araçlar yerine kafaları değiştirmek çok daha iyi olacak. yoksa butür haberlerde sonuca ulaşmamız mümkün olmayacak ki biz olayın oluşunu bilmiyoruz. ben büyük araba kullandığımda hep çok daha sıkıntı yaşamışımdır gücün farkında olarak ve 2.5 tonu zaptetmenin hiçde kolay olmadığını bilerek.ayrıca araç direk arkadan vurma olayı ise (aniden yola çıkma ve şerit değiştirme değilse) 04 kuralı arkadan çarpma nedeniyle tek suçlu olacak. ama volvonun az olan hasarına öndeki arabanın bukadar ezilmeside aracın yaşına ve tamir geçmişine bakmak gerekir derim. maksat polemik değil ama yelpazeyi geniş tutma isteği. allah kimsenin başına butür kazalar vermesin. Yorum bağlantısı
Fatih Ada 4 Kasım 2010 Paylaş 4 Kasım 2010 o çarpma testleri ile arkadan vurma çok farklı değerler verir sürücü ve yolcuya en büyük hasarı arkadan çarpa veriyormuş discovery channelda izlemiştim. Yorum bağlantısı
Fatih Karaca 4 Kasım 2010 Paylaş 4 Kasım 2010 Tek kelimeyle yuh...Cipte neredeyse bi şey yok. Honda paramparça olmuş. Muhtemelen honda duruyordu falanki önden hasar almadan arkadan biçmiş... Belki de Volvonun sadmesine maruz kalan Honda, başka bir yerlere daha çarptı. Yorum bağlantısı
Melih Uyar 4 Kasım 2010 Paylaş 4 Kasım 2010 sürücü ve yolcuya en çok arkadan çarpma zarar verir demişsiniz arabaya değil ama bende 180 kmh gibi bir süratle focıs 1 imle spin atarak duran kayaya çarpmıştım ALLAHA şükür sağ salim çıktık arabanın içinden tabi araba pert Yorum bağlantısı
Ahmet Kiriş 4 Kasım 2010 Paylaş 4 Kasım 2010 O kadar ilerlemesi, muhtemelen Honda'yı kullanan rahmetlinin ayağının frende olduğunu işaret ediyor. Allah rahmet eylesin. Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 5 Kasım 2010 Paylaş 5 Kasım 2010 Bence Cip üzerinde fazla durmamak lazım.Kazanın oluş şekline göre Cip değilde diğerinden biraz yüksek araç olduğunda bile bu durumlar olabiliyor.Ama yine de şunu söylemeden geçemeyeceğim Cip kullanan insanlar yolu daha net olarak gördükleri halde bunu avantaj olarak kullanamıyorlar.Küçük araçlarla çekişip duruyorlar... Yorum bağlantısı
Kemalettin Karatum 5 Kasım 2010 Paylaş 5 Kasım 2010 ( ABS de olsa fren izi olur. ) Bunu biraz açarmısınız? Yorum bağlantısı
Adem Cengiz 5 Kasım 2010 Paylaş 5 Kasım 2010 Bunu biraz açarmısınız? Panik fren durumunda kesik kesik fren izleri oluşuyor sanırım. Yollarda bazen görüyorum. Yorum bağlantısı
Yiğitcan Coşar 6 Kasım 2010 Paylaş 6 Kasım 2010 Nerden biliyorsunuz ki Jip'in çok hızlı olduğunu ? Belki jip hız sınırında giderken, honda çok yavaştı ve birden şerit değiştirdi? Burdan hiç birşey bilmeden kimsenin günahını alamassınız. 2 gün sonra allah korusun sizinde başınıza böyle birşey gelince millette sizin arkanızdan sallar durur. Adı üzerinde kaza bu. Kazayı görmeden gazetenin yaptığı saçma sapan haberlere göre kişileri yargılamayı kimseye yakıştıramıyorum. Yorum bağlantısı
Adem Cengiz 6 Kasım 2010 Paylaş 6 Kasım 2010 Nerden biliyorsunuz ki Jip'in çok hızlı olduğunu ? Belki jip hız sınırında giderken, honda çok yavaştı ve birden şerit değiştirdi? Burdan hiç birşey bilmeden kimsenin günahını alamassınız. 2 gün sonra allah korusun sizinde başınıza böyle birşey gelince millette sizin arkanızdan sallar durur. Adı üzerinde kaza bu. Kazayı görmeden gazetenin yaptığı saçma sapan haberlere göre kişileri yargılamayı kimseye yakıştıramıyorum. Basın Express yolu hız limiti ne ki bu arada? 70/100/110 ??? Yorum bağlantısı
Servet Aydın 6 Kasım 2010 Paylaş 6 Kasım 2010 Yıl 2002.80 km/h hızla Ford Transit(100V) ile gidiyorum.Önümde Citroen Xsara, Citroen'in Başakşehir'deki Merkez servisinde satış müdürü(kazadan sonra öğrendik).Kartal civarı otobanda yol yapımı var.Karşı şeritte bizim şeritten geliyor.Tın tın gidiyorum arkaya bakındım bi başka Transit T15 geliyor.ulan bu nasıl yavaşlıyacakki dedim ve o zamana kadar bana arkadan patlattı.Önümdeki Xsara'nın arka camına kadar benim araba ÇIKTI.Arkamdaki Transit haşat içinde çoluk çocuk yaralı ben kendimi arkada buldum.Şöför kultuğu bile koptu.Sonradan öğrendik bana çarpan 150 km nin üstünde imiş ve fark etmemiş.Bana 70 km fark ile çarpması benim aracın önünün yerden kesilmesine yettiğine göre xc90 gibi bir makinanın önündeki otomobili akordiyona çevirmesi normaldir. Yorum bağlantısı
Tansel Yavuz 7 Kasım 2010 Paylaş 7 Kasım 2010 Panik fren durumunda kesik kesik fren izleri oluşuyor sanırım. Yollarda bazen görüyorum. Düzgün asfalt da fren izi oluşmaz,eğer asfalt bozuk ise fren anında tekerler zıplayıp yere değdiği anda iz bırakabilir. Yorum bağlantısı
Hüseyin İlik 7 Kasım 2010 Paylaş 7 Kasım 2010 Trafikte şöyle bi kanun var;Eğer trafiğe çıkıyorsanız kaza yapma riskini baştan aldığınız için direk 8 de 2 gibi bi rakamla kabahatli olarak yola çıkıyormuşsunuz.Trafik polisinin bana dediği buydu eski küçük bi kaza sonrasında.Peki Bu öküz gibi ciplerle benim cılız arabamı aynı yola salarak baştan beni ezme hakkını ona tanımak seni kaçta kaç kusurlu yapıyor?Ey ADALET?(Yanlış biliyorsam düzeltiniz lütfen) böyle bir şey kesinlikle söz konusu değil. tamamen şehir efsanesi. 8/8 kusur yasada da uygulamada da vardır. örneğin trafik ışığında bekleyen bir araca ehliyetsiz alkollü bir sürücünün arkadan çarptığını düşünün. Yorum bağlantısı
Adem Cengiz 7 Kasım 2010 Paylaş 7 Kasım 2010 (düzenlendi) Düzgün asfalt da fren izi oluşmaz,eğer asfalt bozuk ise fren anında tekerler zıplayıp yere değdiği anda iz bırakabilir. Oluşur, Video'da ABS'li ve ABS'siz araçların panik fren durumları görünüyor. ABS'li olanda sesleri iyi dinleyin ve tekerlere iyi bakın...Tekerlerin ara ara kilitlendiği net olarak görülüyor ve duyuluyor... ABS var diye tekerler hiç kiltilenmeyecek diye bir şey yok, tekerler kilitlendiği anda çok çok kısa sürelerde fren bırakıyor, tekrar sıkıyor vb.... Amaç aslında tekerlerin kilitlenmesini önlerken direksiyon yönlendirmesinin de çalışmasını sağlamak... 7 Kasım 2010 tarihinde Adem Cengiz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Adem Cengiz 7 Kasım 2010 Paylaş 7 Kasım 2010 ABS Fren izi örnekleri...Fren Seslerine Dikkat... Yorum bağlantısı
Guest Hakan Tar?m 29 Kasım 2010 Paylaş 29 Kasım 2010 İnsan hem beter olsun demek istiyor, hem de yazık olmuş Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 29 Kasım 2010 Paylaş 29 Kasım 2010 Artislik yapıp ayna tozunu alacaktı... Yorum bağlantısı
Recommended Posts