İçeriğe Yönlendir

Kaza Haberleri


Furkan Esgin
Çözüme git Misafir tarafından,

Recommended Posts

Fatih Sarıkaya
İlkay BAŞARAN yazdı:

Tüv sadece ölçülere bakıyor.

Rotlara bakarken baya eziyet ediyor ama. Onuda rotlar gibi test etsin.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu

Kartal’da yayalar kırmızıda geçince. 
 

araba önce hızlı ama ışıklarda sanki yavaşlamış gibi geldi bana. Duruş mesafesi de öyle söylüyor sanki

 

 

  • Şaşkın 1
Yorum bağlantısı
Servet Aydın

Kaçış ve duruş mesafesi az. Kamera hızı yüksek gösteriyor lakin o aracın hızı 60 70 km taş çatlasa

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Kartal’da yayalar kırmızıda geçince. 

vesile ile haberdeki alt yazıya bak, sanki sürücü suçlu gibi.. töbeeeee

  • Beğen 4
Yorum bağlantısı
Emre Şimşek
Servet Aydın yazdı:

Kaçış ve duruş mesafesi az. Kamera hızı yüksek gösteriyor lakin o aracın hızı 60 70 km taş çatlasa

 

Çağlar Bayur yazdı:

vesile ile haberdeki alt yazıya bak, sanki sürücü suçlu gibi.. töbeeeee


Bu iki bilgiyi birleştirince haber kanalının sanki bilerek sürücüyü suçlu göstermeye çalıştığını düşünüyor insan..

  • Beğen 1
  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Erhan Doruk
Cem Işık yazdı:

5 sene önce kazalarıyla ünlü bir otobüs firmasının avukatlığını yapıyordum.

Erzurum'dan kaza haberi geldi, ilk uçakla gittim erzurum'a. 

Şöför ameliyatta, Yolculardan da 7-8 yaralı vardı hatırladığım. Şöför anesteziden uyandığında jandarma ekipleri soruyor ehliyetin nerede? diye.

Şöför ,  jandarma aldı diyor yine dalıyor uykuya. Jandarmalar birbirine soruyor sen mi aldın, kime verildi ehliyet vs vs.. Adam 1-2 saat sonra tekrar uyandığında soruyoruz yeniden ehliyet nerede tutanak için lazım ?.. 

"Jandarma aldı diyorum ya" diyor. Anlaşıldı ki kazadan 5-6 ay evvel alkollü otobüs kullanırken yakalanmış, ehliyetine el koymuş jandarma trafik ekipleri.. O zaman jandarmaya verdiği ehliyetten bahsediyormuş. 

6 aydır Erzurum-İstanbul  araç kullanıyor bu adam ve soran eden olmamış firmadan.. Yurt dışına yerleşmiş olan bir şöför arkadaşının ehliyetiyle araç kullanmış onca zaman. Kontrollerin daha sıkı tutulması gerekiyor. 

Türkiye de ticari araç kullananların daha sıkı denetlenmesi ve farklı önlemler alınması lazım. Mesela ehliyet ile parmak izi eşleştirme, araçların buna teknik olarak uyumlu hale getirilmesi, araç kullanım süreleri online takibi, online sabıka kaydı, ceza puanı ve kaza geçmişi sorgulama , adam gibi psikoteknik değerlendirme ... Bunlarda sıkıntı varsa o kişi ticari ve yolcu aracı kulllanamamalı. 

 

Taksi, dolmuş , otobüs , kamyon, çekici v.s. hepsi buna tabi olmalı. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Oktay Göktaş
Kaçış ve duruş mesafesi az. Kamera hızı yüksek gösteriyor lakin o aracın hızı 60 70 km taş çatlasa

Aynen, yoksa sağa kırınca öyle duramazdı. Ayrıca vitocu da çok iyi durmuş yoksa diğer aracı devirirdi..
Allah beterinden saklasın. Işıklardan hep korkarım, mümkün olduğunca yavaşlarım yaklaşırken. Arkamdakiler sinir oluyor muhtemelen ama diğer şeritten gidebilirler, kendileri bilir..
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Oktay Göktaş

Bence şehir içinde özellikle hız sınırlarına uyulması birçok kazayı önleyecektir.

Kırmızı ışık ihlalleri ve şehir içindeki hız sınırlarına uymak çok önemli. Durabilecek mesafe oluyor birçok durumda. Hız arttıkça risk artıyor.

Bunun için bir trafik devrimi yapmamız lazım. Her yere şu fotoğraf çeken eds kameralarından koymaları, tüm kırmızı ışıklara eds kamerası koymaları lazım. Ayrıca, tüm ehliyetleri yeniden vermek gerek ama adam akıllı ve torpilsiz, ayrıcalıksız sınav ile. Şartları sağlamayana vermeyeceksin ehliyet. Kural bilmez, tabela bilmez, ters yöne girer, önüne atlar, makas atar vs vs.. bi de bilinçsiz, körlemesine kullanan dayılar var ki onlar en beteri.

İş başkasının canına ve malına kasıt noktasında artık. Ben araba kullanmaktan zevk alırdım ama son yıllarda iyice bezdim kural bilmez, adap bilmez, saygısız, kuralsız insanlardan…

  • Beğen 4
Yorum bağlantısı
Metin Akbal

Maksimum 60 70 diyorum bende. 100 'le gelse o manevrayı yapıp içeri giremez.

Asıl kayıttaki motorcu iyi kurtarmış.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Aracın hızı düşük konusuna ben de katılıyorum.. 

Araç çizgisinden hiç çıkmadı.. savrulmadı.. Abs de çok güzel çalıştı.. 

Sürücü çok başarılı, sağa kaçarak yayanın birini kurtardı.. 

 

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)

Birde sürücünün fenalaşması durumu var, kendimde en korktuğum şeydir, 4-5 sene önce başıma geldi, Allahtan düşük hızdaydım, bir anda tansiyon düştü sanırım, baktım görüntü 90 derece yana yattı, resmen yan görüyorum, 2sn. kadar sonra duruma müdahele edebildim Allahtan bayılmadım ama midem fena bulandı, kafamı yana yatırdım o şekilde flaşör açıp bankete daldım ve direk saldım kendimi, girecek yer olmasa, hızlı olsam yandım, 1 dk. sonra düzeldim, en korktuğum şey sürerken bayılmak tansiyon vs. Allah kimseye göstermesin....

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Hüseyin Sönmez
Erhan Doruk yazdı:

Türkiye de ticari araç kullananların daha sıkı denetlenmesi ve farklı önlemler alınması lazım. Mesela ehliyet ile parmak izi eşleştirme, araçların buna teknik olarak uyumlu hale getirilmesi, araç kullanım süreleri online takibi, online sabıka kaydı, ceza puanı ve kaza geçmişi sorgulama , adam gibi psikoteknik değerlendirme ... Bunlarda sıkıntı varsa o kişi ticari ve yolcu aracı kulllanamamalı. 

 

Taksi, dolmuş , otobüs , kamyon, çekici v.s. hepsi buna tabi olmalı. 

Bir dönem uyuşturucu testi yaptılar. Sonra minibüs ve taksi klmayınca iptal ettiler denetlemeyi. 2 etkin grup var dünyada, evangelistler ve taksiciler. Devletler üzerinde çok etkililer.

Oktay Göktaş yazdı:

Bence şehir içinde özellikle hız sınırlarına uyulması birçok kazayı önleyecektir.

Kırmızı ışık ihlalleri ve şehir içindeki hız sınırlarına uymak çok önemli. Durabilecek mesafe oluyor birçok durumda. Hız arttıkça risk artıyor.

Bunun için bir trafik devrimi yapmamız lazım. Her yere şu fotoğraf çeken eds kameralarından koymaları, tüm kırmızı ışıklara eds kamerası koymaları lazım. Ayrıca, tüm ehliyetleri yeniden vermek gerek ama adam akıllı ve torpilsiz, ayrıcalıksız sınav ile. Şartları sağlamayana vermeyeceksin ehliyet. Kural bilmez, tabela bilmez, ters yöne girer, önüne atlar, makas atar vs vs.. bi de bilinçsiz, körlemesine kullanan dayılar var ki onlar en beteri.

İş başkasının canına ve malına kasıt noktasında artık. Ben araba kullanmaktan zevk alırdım ama son yıllarda iyice bezdim kural bilmez, adap bilmez, saygısız, kuralsız insanlardan…

Dayak timleri olmalı. Yolun ortasında durdurup zopa ile it döver gibi konuyu anlatıp başkalarına saygılı olmayı öğretmelidir. 

  • Beğen 3
  • Mutlu 5
Yorum bağlantısı
Erhan Doruk
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Kartal’da yayalar kırmızıda geçince. 
 

araba önce hızlı ama ışıklarda sanki yavaşlamış gibi geldi bana. Duruş mesafesi de öyle söylüyor sanki

 

 

 

Bu Kazada bence beyaz araç şeridinden çıkmayıp düz gitse , o iki yayaya çarpmayacaktı. Yayalar aracın geldiğini görünce şeridin üstünde duruyorlar, ancak araç onları görüp manevra yapınca maalesef çarpmış.

Yorum bağlantısı
Metin Akbal
 
Bu Kazada bence beyaz araç şeridinden çıkmayıp düz gitse , o iki yayaya çarpmayacaktı. Yayalar aracın geldiğini görünce şeridin üstünde duruyorlar, ancak araç onları görüp manevra yapınca maalesef çarpmış.
Bu seferde arkadan gelen motorcu vs çarpacak 3 şeritte de araç dolu şekilde görünüyor.
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Erhan Doruk yazdı:

 

Bu Kazada bence beyaz araç şeridinden çıkmayıp düz gitse , o iki yayaya çarpmayacaktı. Yayalar aracın geldiğini görünce şeridin üstünde duruyorlar, ancak araç onları görüp manevra yapınca maalesef çarpmış.

 

O an refleksler çalışıyor.. Düşünmeye fırsatın olmaz. 

Soldan yaya geliyorsa ve yaya sola yakınsa sağa kaçarsın diye düşünüyorum.. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen

Şerit değiştirmek yasak zaten yaya geçidi öncesi bu gibi durumlar için.

İki insan karşılıklı denk gelince bile birbirinin önüne geçip durur yol vermek için, en güzeli şeridini korumak bu gibi durumlarda.

Yorum bağlantısı
Önder Özcan

Allah kimseyi o durumda bırakmasın. Karar verme süresi saniyenin kimbilir kaçta kaçı. Yayalar arabayı görünce oldukları yerde dursalar, araba o manevrayla kurtarırdı.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu

Yıllar önce bir karne günü şehirler arası yolun şehir içi kesiminde elinde karne olan çocuk karşıdan karşıya geçerken bedford meşrubat kamyonu geliyordu. Şoför çocuk karşıya kolar diye düşündü çocuk geçerken diye geri döndü ve korkunç son. Mavi esem ayakkabı fırladı önce sonra araç durdu... Bu tür durumlarda refleks çok önemli...

Önder Özcan yazdı:

Allah kimseyi o durumda bırakmasın. Karar verme süresi saniyenin kimbilir kaçta kaçı. Yayalar arabayı görünce oldukları yerde dursalar, araba o manevrayla kurtarırdı.

İntikal süresi + reaksiyon süresi + fren mesafesi =durma mesafesi diye okutuyoruz derste....

  • Üzgün 1
Yorum bağlantısı
Macit Aliyev
(düzenlendi)

Bugün sabah işe giderken önümde oluşan küçük bir kaza. 2 pejo yolu bölüşemedi.

 

tarihinde Macit Aliyev tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

o nasıl oldu öyle , kırmızıdaki , beyazın aynı hızda gideceğini öngörmüş.... ama olmamış

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Macit Aliyev
(düzenlendi)
Çağlar Bayur yazdı:

o nasıl oldu öyle , kırmızıdaki , beyazın aynı hızda gideceğini öngörmüş.... ama olmamış

 

Servet Aydın yazdı:

Kırmızı pejo sağdan başka gelen var mı diye bakıyordu o anda

Aynen. Çarptıktan sonra el hareketlerinden beyaz pejoya sen geçtin zannettim dedi gibi gördüm.

tarihinde Macit Aliyev tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
  • 1 ay sonra...
Tansu Kalafatoğlu

Kadıköy’de kaza yaptıran taksi. Bu adamın aklı uçmuş. Trafikte olduğundan zerre haberi yok. Ehliyet belgesi konusu masaya yatırılmalı

 

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...