Yiğitcan Coşar 8 Şubat 2011 Paylaş 8 Şubat 2011 (düzenlendi) Teknik veriler: Dizel Focus: 0-100km 11sn / max sürat:190km Benzinli focus: 0-100km 10.9sn / max sürat:193km Yakıt: Dizel: ortalama 4.5lt mazot diyor. Benzinli: ortalama 6.6lt benzin diyor. Bence herşey ortada bunun üzerine konuşmaya gerek yok 8 Şubat 2011 tarihinde Yi?itcan Co?ar tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Yiğitcan Coşar 9 Şubat 2011 Paylaş 9 Şubat 2011 Valla abi pek anlamam o işlerden verilerden filan yakıt illaki fazladır lpg ile hallettik. dizel hiç kullanmadım ben ama kullanıcı arkadaşlar çok farkı yok demiş yukarda. O konuda yorum yapmıyorum yazılanları söylüyorum ama yokuşta insanı çıldırtacak düzeyde kesinlikle değil bak bu konuda yorum yapabilirim. bir çok modelli araçtan da iyidir. Sana cevap olarak yazmadım zaten öyle ortaya konuştum Anlatmak istediğim dizelin benzinliden normal bir kullanıcının farkedeceği gibi bir farkı yok. Ama arada ciddi bir yakıt farkı var. (100km'de 10-15tl'nin arası) Yokuşlarda farkeder diyeceğim benzinciler çıkacak uygun vites cart curt diyecek ama onlar uygun viteste kullandıklarında bizimkinin 2.5-3 katı benzin tükettiklerini de hesaba katsınlar. Yorum bağlantısı
Ali Elöver 9 Şubat 2011 Paylaş 9 Şubat 2011 Focus 2'nin benzinli motoru bence başarısız. Hem çok yakıyor, hemde yaktığının ederi kadar yürümüyor. Ama arıza yapma ihtimali çok az ve uzun yıllar sorunsuzca yol yapar. Focus 2'yi Focus 2 yapan sadece ve sadece TDCİ motordur (saolasın psa ve fransızlar). Sadece benzinli olarak piyasaya verilseydi, eminim Focus 1 den çok daha az satardı. Keza Focus 1 yüzde 90 oranında benzinli olarak geldi, tek tük eski tdci'lar hariç. Focus 2 alınacaksa, bence dizel alınmalı ve çiplenmeli 135-140 bg' yakın güç veriyor, makul yakut tüketimi, keyifli kullanım, üstün yol tutuş ve direksiyon tepkileri artıları. Ha araba sesli, gacur gucur, tıkırtılı, plastikleri dandik, şirket arabası imajlı, bunlarda eksileri. Yorum bağlantısı
Ali Elöver 9 Şubat 2011 Paylaş 9 Şubat 2011 Yiğitcan bu iki araçında satış fiyatını da yaz bakalım. Yılda kaç km yapıyorsun bu km aradakı farkı kaç senede çıkartıyor. Vs.Vs. Dizel motor ; araba sürmenin keyfini öldürüyor bence , tek artısı az maliyetle daha çok km yapması o da bi turbo arıza yapsa ya da enjektör bozulsa gitti yaptığın tasarruf. Bu konuda çok haklısın, ama benzinliside bayık biraz. Suç dizel motorda değilki, o farkla çakabilen Otosanda. Kiralama firmaları saolsun, arabanın repütasyonu iki paralık oldu. Herkes ağız birliği etmişcesine aman Focus mu, arıza kutusu, hele dizel otomatikleri şirketlerde efsane, 30.000 km ye gelmeden patır patır bouzldular, benim bildiğim 20 tane falan var, DHL'in 2006 focus 2 ghia tdci cvt'ler, hepsi bozuldı yolda kaldı, şanzıman kitlendi, hemde bazıları şanzıman değişimi sonrası bile yine arıza yaptı. Şirket Derindere'den komple Jetta TSi Comfortline DSG'ye geçti de ohh be dediler. Yakıyor ama servise giden 1-2 tane. Yorum bağlantısı
Yiğitcan Coşar 9 Şubat 2011 Paylaş 9 Şubat 2011 (düzenlendi) Yiğitcan bu iki araçında satış fiyatını da yaz bakalım. Yılda kaç km yapıyorsun bu km aradakı farkı kaç senede çıkartıyor. Vs.Vs. Dizel motor ; araba sürmenin keyfini öldürüyor bence , tek artısı az maliyetle daha çok km yapması o da bi turbo arıza yapsa ya da enjektör bozulsa gitti yaptığın tasarruf. Aradaki fark olayı niye bu kadar trajedi yaratıyor anlamıyorum. Satarken benzinli ile aynı paraya mı satıyoruz Can abi ? Mesela şu anda focus2 almaya kalktığında dizel-benzinli arasında kaç para fark var öyle hesaplamak lazım. İkisinin sıfırı arasında 7binTL fark var ki 50binkm de kapanır bu fark. Gönül isterki benzin ucuz olsun herkes benzinli arabaya binsin alalım en küçüğü 2.0-3.0 motorları ama benzin fiyatları uçtu dizel bile uçtu. Bu devirde gerçekten herşeyi düşünmek gerekiyor. Melesef ki bazı zevklerden mahrum kalıyoruz. Yoksa bende isterim benzinli arabaya binip devir çevirmek 9 Şubat 2011 tarihinde Yi?itcan Co?ar tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ali Elöver 9 Şubat 2011 Paylaş 9 Şubat 2011 (düzenlendi) İkisinin sıfırı arasında 7binTL fark var ki 50binkm de kapanır bu fark. Çok işte o fark, tamamen ticari kar amaçlı bir fark, otosan kurnazlığı. Tutuluyor ya dizel araba, koy fazladan 3.ooo-4.ooo TL. Olması gereken fark bence en fazla 4.000 TL. 1600cc benzinli yerine 1600 cc turbo dizel koyuyor adam, hybrid değil bişey değil. Sanki 4000cc Ford racing makina koyuyor da fark ondan 7.ooo Tl. İngilterede Ford.co.uk sitesine bakın, 109 bg'lik dizel ile benzinli 100 bg'lik arasındaki fark 1.100 pound. yani 3.000TL bile değil, dikkat edin 115 bg lik değil 100 bglik olan. 115 bg ile dizelin farkı allah bilir 500 pounddur. Yani 7.ooo TL fark olayı tamamen Otosan'ın kazıklaması. ESP istersin yoook, ama esp parasını+orjinal xenon parasını+sunroof parasının toplam farkını çakar dizel motor farkından, hemde 1 tane opsiyonu bile koymadan. ingilize 3.ooo tele dizel motor, Türke 7.ooo tele farkla 9 Şubat 2011 tarihinde Ali El tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Yiğitcan Coşar 9 Şubat 2011 Paylaş 9 Şubat 2011 (düzenlendi) Çok işte o fark, tamamen ticari kar amaçlı bir fark, otosan kurnazlığı. Tutuluyor ya dizel araba, koy fazladan 3.ooo-4.ooo TL. Olması gereken fark bence en fazla 4.000 TL. 1600cc benzinli yerine 1600 cc turbo dizel koyuyor adam, hybrid değil bişey değil. Sanki 4000cc Ford racing makina koyuyor da fark ondan 7.ooo Tl. İngilterede Ford.co.uk sitesine bakın, 109 bg'lik dizel ile benzinli 100 bg'lik arasındaki fark 1.100 pound. yani 3.000TL bile değil, dikkat edin 115 bg lik değil 100 bglik olan. 115 bg ile dizelin farkı allah bilir 500 pounddur. Yani 7.ooo TL fark olayı tamamen Otosan'ın kazıklaması. ESP istersin yoook, ama esp parasını+orjinal xenon parasını+sunroof parasının toplam farkını çakar dizel motor farkından, hemde 1 tane opsiyonu bile koymadan. ingilize 3.ooo tele dizel motor, Türke 7.ooo tele farkla Fark bencede çok evet. Tamam teknoloji farkı olabilir de 7binTL farklı bir teknoloji değildir heralde yani. Ama genede bana göre avantajlı sana göre değil mi Ali abi ? Arada 3binTl fark olsa daha çok tercih edilir. Sürümden kazanmak diye tabir edilen şey olur ama benzinlide satmak istiyorlar sanırım ondan oluyor bu 9 Şubat 2011 tarihinde Yi?itcan Co?ar tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Serkan Yavaş 9 Şubat 2011 Paylaş 9 Şubat 2011 115lık benzınlıye yürümüyor diyenlere inanamıyorum, daha önce 106gti fılanmı kullandılar acaba.?benzınlı 1.6 araca gore yeterlı torku var ve 4000 devirden itibaren koltuğa yapıştırıyorki benım arac daha 2200kmde, 1.6nın gitmediği önyargıdan itibaren bana göre.. yakıt olarakta sehır içi 9 ltre civari, uzun yoldada 90 100 sbt 5.7 6 ltre yakıyorum, 1.6 benzinli kategorisinde ortalamalar içinde ,,, benim gibi sehır ıcınde aracı kullanmıyacaksınız dizele gerek yok, hem aracın kullanım keyfıde yanınıza kalıyor, performanslı kullanımda dizel keyıf vermiyor.. + bornova cıkısında bılenler ıcın manisaya doğru rampada 5te sbt 100le cıkıyorum.... 3 farklı dizel focus kullandım not:) Yorum bağlantısı
Hasan Varnalı 9 Şubat 2011 Yazar Paylaş 9 Şubat 2011 Yiğitcan bu iki araçında satış fiyatını da yaz bakalım. Yılda kaç km yapıyorsun bu km aradakı farkı kaç senede çıkartıyor. Vs.Vs. Dizel motor ; araba sürmenin keyfini öldürüyor bence , tek artısı az maliyetle daha çok km yapması o da bi turbo arıza yapsa ya da enjektör bozulsa gitti yaptığın tasarruf. abi araba keyfini öldürüyor derken dizel araç ben hiç anlamadım nasıl öldürüyor turbonun zevkini nasıl alıcaksın ki benzinlide bence benzinliye göre kat be kat üstün sürüş zevki var trabii bu benim kendimce kanım onuda belirteyim Yorum bağlantısı
Hasan Varnalı 9 Şubat 2011 Yazar Paylaş 9 Şubat 2011 115lık benzınlıye yürümüyor diyenlere inanamıyorum, daha önce 106gti fılanmı kullandılar acaba.?benzınlı 1.6 araca gore yeterlı torku var ve 4000 devirden itibaren koltuğa yapıştırıyorki benım arac daha 2200kmde, 1.6nın gitmediği önyargıdan itibaren bana göre.. yakıt olarakta sehır içi 9 ltre civari, uzun yoldada 90 100 sbt 5.7 6 ltre yakıyorum, 1.6 benzinli kategorisinde ortalamalar içinde ,,, benim gibi sehır ıcınde aracı kullanmıyacaksınız dizele gerek yok, hem aracın kullanım keyfıde yanınıza kalıyor, performanslı kullanımda dizel keyıf vermiyor.. + bornova cıkısında bılenler ıcın manisaya doğru rampada 5te sbt 100le cıkıyorum.... 3 farklı dizel focus kullandım not:) abi bizde bundan önce benzinli araç vardı sabuncu belinde vites değiştirmek işkence gibiydi sürekli ama dizel çok farklı 4. viteste 120 ile tırmanıyor ve hic devir kaybetmeden dahada üstüne ekliyor Yorum bağlantısı
Sedat Oral 9 Şubat 2011 Paylaş 9 Şubat 2011 valla sağlam benzinli bir arabada yüksek devirde kullanmak gibisi yok.. motor sesinin verdiği haz harika bişey.. Yorum bağlantısı
Yiğitcan Coşar 9 Şubat 2011 Paylaş 9 Şubat 2011 valla sağlam benzinli bir arabada yüksek devirde kullanmak gibisi yok.. motor sesinin verdiği haz harika bişey.. arabamı yeni değiştirdim corolla dizel ama içeriye gelen ses benzinli gibi sadece 5bin'de kesiliyor o kadar. Deviri seven bir motor. Bence harika olmuş. Yorum bağlantısı
Hasan Varnalı 9 Şubat 2011 Yazar Paylaş 9 Şubat 2011 valla sağlam benzinli bir arabada yüksek devirde kullanmak gibisi yok.. motor sesinin verdiği haz harika bişey.. herkesin istekleri değiştigi için tabii isteklerde farklı oluyor siz ses isterken ben hız ve konfor yada bi başkası yol tutuş istiyor ama galiba hepsini bi arada görmek için çok para dökmek lazım Yorum bağlantısı
Vedat Çakır 9 Şubat 2011 Paylaş 9 Şubat 2011 Dünyada nazar değmeyen tek şey akılmış. Çünkü herkes kendi aklını beğenir, başkasınınkine imrenmezmiş. Yorum bağlantısı
Sedat Oral 9 Şubat 2011 Paylaş 9 Şubat 2011 herkesin istekleri değiştigi için tabii isteklerde farklı oluyor siz ses isterken ben hız ve konfor yada bi başkası yol tutuş istiyor ama galiba hepsini bi arada görmek için çok para dökmek lazım önceki araba vectra 2.0 vardı gt yaylarıyla beraber bünların hepsini elde etmiştim ama benzin 4 tl olunca malum... Yorum bağlantısı
Ali Elöver 11 Şubat 2011 Paylaş 11 Şubat 2011 abi araba keyfini öldürüyor derken dizel araç ben hiç anlamadım nasıl öldürüyor turbonun zevkini nasıl alıcaksın ki benzinlide bence benzinliye göre kat be kat üstün sürüş zevki var trabii bu benim kendimce kanım onuda belirteyim :lol2: Arkadaşın demek istediği şu sanırım, turbo dizel keyifli ama dar bir devir aralığında turbo etkili, geç devreye girip erken etkisini yitiriyor turbo dizel motor. Ama atmosferik benzinli maksimum torkunu ürettiği devire kadar tırmanıyor (+-5500dd) ve tork üretimi bitse bile devir çevirmeye devam ediyor ki buda bir sonraki vitese daha fazla hız ve devir taşımaya yardımcı oluyor. Kesilmeden devirlenme ve 1750 dd'dan 5600 dd'ye aynı maksimum tork gücüyle çıkmak ve yükse devir çevirmek istiyorsanız adres belli. benzinli turbo motor. Ve stock güçleri 300-400 euroya, motora hiç bir zarar yaratmadan rahatlıkla 25-30 bg / 40-50 nm tork artabiliyor (1600cc altı). Özellikel ş.içi kullanım keyfi, yüksek tork ve çok geniş maksimum tork bandı ile rakipsiz, araba 3. viteste 30 km hızda iken gaza basınca turboyu doldurup uzamaya başlıyor. Ekonomi ve dengeli güç: Turbo dizel Serilik devirli kullanım ve ateşli motor: Turbo bezinli Yorum bağlantısı
Ali Elöver 11 Şubat 2011 Paylaş 11 Şubat 2011 (düzenlendi) önü çok ağır bu yüzden ağırlık merkezi acayip saçma ve kontrolsüz bu sebeble vs. vs. Ya Can bırak allahını seversen, olur mu hiç öyle şey Fiesta ve Focus'da ???? Bunların üstüne yol tutan araba mı var memlekette ? Hem önü ağır araba daha iyidir, yola daha güçlü basar tam tutunur işte Olmaz öyle şey senin yanlışın var, önüne civa doldursan Fiesta genede pençelerini geçirir asfalta, keza Focus. Atmosferik benzinli ve ateşli motor paha bişilemez alt devirden üst devire aynı şekilde hızlanma ama en güzeli 5500 den sonra başlayan hayat Olsa şöyle atmosferik benzinli 300-400 hp 900 kg bi araçta hayatın tadını çıkarsak Ya şimdi elma ile armutu karıştırma. Senin Mecachrome tarafından sanat eseri tarzında yapılan üst kapağınla, Yamaha kapak bir mi ? Altındaki canavar atmosferik ile Mini Sooper S tarzı turbolar bile zor başa çıkıyor, sen Fordçulara devir mevir ateşli motor diyorsun Yok ben Exo X alcam bascam map'i 350 bg bana yeter, realtime 4 çeker olması lazım, yol tutuş önemli. Sonra nasıl kovalarız Fiestaları focusları 11 Şubat 2011 tarihinde Ali El tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Misafir 11 Şubat 2011 Paylaş 11 Şubat 2011 Ya Can bırak allahını seversen, olur mu hiç öyle şey Fiesta ve Focus'da ????Bunların üstüne yol tutan araba mı var memlekette ? Hem önü ağır araba daha iyidir, yola daha güçlü basar tam tutunur işte Olmaz öyle şey senin yanlışın var, önüne civa doldursan Fiesta genede pençelerini geçirir asfalta, keza Focus. Ya şimdi elma ile armutu karıştırma. Senin Mecachrome tarafından sanat eseri tarzında yapılan üst kapağınla, Yamaha kapak bir mi ? Altındaki canavar atmosferik ile Mini Sooper S tarzı turbolar bile zor başa çıkıyor, sen Fordçulara devir mevir ateşli motor diyorsun Yok ben Exo X alcam bascam map'i 350 bg bana yeter, realtime 4 çeker olması lazım, yol tutuş önemli. Sonra nasıl kovalarız Fiestaları focusları Forum arşivlerinden silinmemesi gereken cümleler.Yüreğine sağlık üstadım. Yorum bağlantısı
Adem Cengiz 14 Şubat 2011 Paylaş 14 Şubat 2011 Focus İstanbul trafiğinde tam dolu bir depo ile kaç km gider maksimum?Benzinli:? Dizel:? ( ben 670 km gördüm) Benzinli: Çok rahat 630 km. (Işık Yanıyor ve daha 80 km menzil kalıyor) Günlük 50 km, İst.Anadolu Yakası. A Ve stock güçleri 300-400 euroya, motora hiç bir zarar yaratmadan rahatlıkla 25-30 bg / 40-50 nm tork artabiliyor (1600cc altı). Özellikel ş.içi kullanım keyfi, yüksek tork ve çok geniş maksimum tork bandı ile rakipsiz, araba 3. viteste 30 km hızda iken gaza basınca turboyu doldurup uzamaya başlıyor. Ekonomi ve dengeli güç: Turbo dizel Serilik devirli kullanım ve ateşli motor: Turbo bezinli Bu işlem acaba tüketimi etkiliyor mu? Emisyon artışı oluyor mu? Bu iyi bir şeyse FIAT kendi neden bu şekilde satmıyor? Gerçekten merak ediyorum. Çiplenecek Doblomuz var... Yorum bağlantısı
Burak Erdinç 15 Şubat 2011 Paylaş 15 Şubat 2011 arkadaşlar durumu açıklamışlar zaten ama 1 aylık 1.6 115 hp focus um ile bi yorum da ben yazayım. 1.) tüketim kesinlikle tdci motor... 2.) sportif kullanım ve sürüş zevki tabiki benzinli motor ( hayat 5500 den sonra başlar devir kesicinin devreye girmesiyle diğer vitesin 5500 devrinde devam eder.... bilen bilir:D) 3.) şu an arada 7-8 bin tl fark var iki motor açısından bu da göz ardı edilmemeli 4.) istediğiniz stock tdci ile her koşulda ( kalkış yokuş son hız ) kapışırım. not: ara hızlanma tdci iyi olabilir. 5.) REALİTE: bekar ve doktor birisi olarak benzin parası yetişmiyorrrrr... Yorum bağlantısı
Enis Sever 16 Şubat 2011 Paylaş 16 Şubat 2011 Adem Bey, Ben focusuma Chip Tuning yaptırdım kesinlikle memnunum özellikle ilk 3 vites te araba çok seri oldu. Doblo'ya da yaptırmanızı öneririm. Firmaların chip tuning yapmama sebebi: yakıt tüketimini minimum seviyede tutmak (ben de tüketim çok değişmedi bir depoda 20-30 km menzil azaldı ama yaşattığı keyfe kesinlikle değer), emisyon değerlerinin tutması, motoru bakımsızlık ve kötü akaryakıta karşı korumaktır. Eğer aracınızın periyodik bakımlarını zamanında yaptırıp iyi mazot kullanıyorsanız bence yaptırın. Eğer Doblonuz 1.3 se kesinlikle şarttır. İlk 3 viteste araba seri olur ve rampaları daha çabuk çıkar. Yorum bağlantısı
Hasan Kerik 16 Şubat 2011 Paylaş 16 Şubat 2011 Teknik veriler:Dizel Focus: 0-100km 11sn / max sürat:190km Benzinli focus: 0-100km 10.9sn / max sürat:193km Yakıt: Dizel: ortalama 4.5lt mazot diyor. Benzinli: ortalama 6.6lt benzin diyor. Bence herşey ortada bunun üzerine konuşmaya gerek yok Dizele maksimumda bi 30KM daha eklemek gerek , bu veri doğru değil. Yaşanmış bir olaydan alıntıdır ve denenmemesi, test edilmemesi tavsiye edilir. Ayıptır günahtır. Süreleri ise kesin olarak bilemiyorum. Benimki zaten otomatik olduğundan 4500 gibi bir motor devrini ara viteslerde hiç görmedim. Yorum bağlantısı
Ali Elöver 16 Şubat 2011 Paylaş 16 Şubat 2011 Forum arşivlerinden silinmemesi gereken cümleler.Yüreğine sağlık üstadım. Alay ediyoruz Sn. Toker Bencede arşivlensin... Yorum bağlantısı
Ali Elöver 16 Şubat 2011 Paylaş 16 Şubat 2011 Bu işlem acaba tüketimi etkiliyor mu?Emisyon artışı oluyor mu? Bu iyi bir şeyse FIAT kendi neden bu şekilde satmıyor? Gerçekten merak ediyorum. Çiplenecek Doblomuz var... 1- Tüketimi etkiliyor, en azından bende etkiledi. Fizik kanunu, güç artıyorsa, onu gücü beslemek için daha fazla yakıt, daha fazla hava ve daha fazla turbo basıncı olmalı. Tersi eşyanın mantığına aykırı. Ama en fazla 1 lt diyebilirim. O da performanslı kullanımda, normal sürüşte fark daha az. 2- Emisyon değerleri mutlaka bozulur. Sonuçta fabrika 120 Bg'i, optimum yakıt tüketimi, motor ömrü ve pazarlama kıstaslarını göz önüne alarak bir yazılım yüklüyor. 3- Satıyor. Aynı motor bloğı Stajet modelinde turbosuz olarak 95 bg, Turbojet modelinde 120 bg- 135 bg- 155 bg olarak pazarlıyor. Ve bu üç motorun turbosu aynı turbo. Bu turbo motorlar GP, 500, Bravo, Lancia, Alfa Romeo Gulietta, Mito'da aynen bu güç konfigrasyonlarıyla kullanılıyor. Sadece GP Abarth Esseesse modelinde daha büyük Garret turbo kullanılarak stock 180 bg alınıyor. O turbo da remap sonrası rahatlıkla 200 bg'i geçiyor. 4- Bence saniye durmayın, çipsiz geçrdiğiniz günkere yazık. Keşke aldığımızda yapsydık diyeceksiniz. Uygun harita ile yapılan güç artırım işlemi hiç bir şekilde aracın motoruna zarar vermiyor. Ben T-jet remap'de 1 tane sorun yaşayan arabaya rastlamadım. Ama sınırları zorlamak isteyenler fazladan 10-15 bg için arabalarını bozabiliyorlar. Yorum bağlantısı
Ali Elöver 16 Şubat 2011 Paylaş 16 Şubat 2011 Dizele maksimumda bi 30KM daha eklemek gerek , bu veri doğru değil. Yaşanmış bir olaydan alıntıdır ve denenmemesi, test edilmemesi tavsiye edilir. 220 km son hızı olan bir dizel CVT focusunuz varsa, maalesef kadran hata oranınız (%10 toleranslı) şanssız bir biçimde standartlardan yüksek. Veya lastik-jant ebatlarınız aracın beynine tanıtılan ile farklı . Cvt şanzımanlı dizel motorun teknik verilerine göre sizin gerçek son hızınız 185 km. +35 km fark düz yolda motor ve şanzıman speclerine göre mümkün değil. http://www.parkers.co.uk/cars/specs/summary.aspx?model=1322 1.6 TDCi Ghia (110ps) 4d 10.6 s 119 mph 108 bhp (more info) 1.6 TDCi Titanium (110ps) 4d (DPF) (08) 10.6 s 118 mph 108 bhp (more info) 1.6 TDCi Ghia (110ps) 4d (Euro 4) 10.6 s 119 mph 108 bhp (more info) 1.6 TDCi Ghia (110ps) 4d CVT Auto 11.2 s 116 mph 108 bhp (more info) 1.6 TDCi Ghia (110ps) 4d CVT Auto (Euro 4) 11.1 s 113 mph 108 bhp (more info) 1.6 TDCi Titanium (110ps) 4d 10.6 s 119 mph 108 bhp (more info) 1.6 TDCi Titanium (110ps) 4d (Euro 4) 10.6 s 119 mph 108 bhp (more info) 1.6 TDCi Titanium (110ps) 4d CVT Auto 11.2 s 116 mph 108 bhp (more info) 1.6 TDCi Titanium (110ps) 4d CVT Auto (Euro 4) 11.1 s 113 mph 108 bhp (more info) Yorum bağlantısı
Recommended Posts