Doğan Uzgun 4 Nisan 2010 Paylaş 4 Nisan 2010 (düzenlendi) arkadaşlar shell bp ve total bence bunların üçündende yakıt almayın bunlar fransız ve ingiliz şirketlerine ait ama yakıt nerden geliyor tüpraş rafinerilerinden yani yerli firmalarla aynı yerden alıyorlar çoğumuzunda dediği gibi ne oluyorsa bayilerde oluyor eski arabam lpg liydi ozamanda şimdide opetten yakıt alıyorum hemde diyarbakır gibi kaçak yakıtın bol olduğu biryerde hiçbir sorunla karşılaşmadım.. 4 Nisan 2010 tarihinde Do?an Uzgun tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Murat Göreli 4 Nisan 2010 Paylaş 4 Nisan 2010 bir iki ay öncesine kadar bp ve total istasyonlarından yakıt alıyordum ama son günlerde shell den almaya başladım (yolumun üstünde olduğu için) aracımda hissedilir şekilde çekiş problemi olmaya başladı hatta aracımın hiç silkelme yapma gibi huyu yoktu birkaç kez yaptı bu yüzden son bir kez daha deneme maksatlı shellden aldım bir daha böyle bir sıkıntı yaşayacak olursam bp veya totale dönüş yapacağım. Yorum bağlantısı
Yiğitcan Coşar 4 Nisan 2010 Paylaş 4 Nisan 2010 Sanırım motor alıştığı yakıtı istiyor. Benim araba alındığından beri shell kullandığı için belkide diğerlerini yadırgıyor. Keza sizinkilerde öyle olabilir. Yorum bağlantısı
C.İlker Özsaraç 4 Nisan 2010 Paylaş 4 Nisan 2010 ben de aracı aldığımda opet alıyordum 8-9 bin km.ye kadar (opet kart davasına). Sonra total dan alıyorum çok da memnumum. bp yi denedim beğendim ama fazla yaktı totale göre, shell de aynı şekilde fazla yaktı ama ondan memnun kalmadım. Yorum bağlantısı
Uğur Çakmak 4 Nisan 2010 Paylaş 4 Nisan 2010 Shell Gtl için en az 3 depo kullanmak lazım sonra farkettirmeye başlıyor diyolar. Ben shell kullanıyorum geçen bi ara Bp den aldım sonra tekrar shellden aldığımda arabanın gitmediğini hissettim.Ama alışmışlık olduğundan vazgeçemedim shellden. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 5 Nisan 2010 Paylaş 5 Nisan 2010 (düzenlendi) GTL yi isterseniz 10 depo kullanın ki ben 5-6 depo kullandım hemde her firmayı' da denedim, anladığım şey su; bir kere aldığınız istasyon çook önemli, istasyonları hep sağlamlarından seçmeme rağmen ve deneme yapmam sebebiyle arabanmın belli bir markaya alışmış olmaması sebebiyle' de denemelerimde daha iyi sonuçlar aldığımı sanıyorum, sonuçta ben BP de karar kıldım, hepsi aynı rafineriden çıkmasına rağmen içine ne katıyorlarsa o çok şey değiştiriyor sanırım, GTL yi boşuna almayın bişey farketmiyor (zaten saf değil çok azz GTL katılmış normal euro dizel ve kazık), PO kadir efendi mazotuda yakında GTL gibi kazık olacağından onuda fiyatı değişince silebilirsiniz, onun dışında alınacak firmalar, BP-Total bunlar yoksa PO-Shell-Opet sıralaması iyi gider. Size tavsiyem her 20.000 km. de Wurth Temizleyici' de kullanmanız, resmen araç sıfır hali gibi yıllarca aynı kalıyor. Tabii 5000 de hava 10000 de full sentetik yağ değişimide yaparak. 5 Nisan 2010 tarihinde Ali Cihangiro?lu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
C.İlker Özsaraç 5 Nisan 2010 Paylaş 5 Nisan 2010 Size tavsiyem her 20.000 km. de Wurth Temizleyici' de kullanmanız, resmen araç sıfır hali gibi yıllarca aynı kalıyor. Tabii 5000 de hava 10000 de full sentetik yağ değişimide yaparak. nasıl kullanılıyor acaba? Yorum bağlantısı
Cihaner Öztürk 5 Nisan 2010 Paylaş 5 Nisan 2010 Aracı aldığımdan beri Shell V Power Diesel kullanıyordum 9.5 lt/100 km olan ortalama fiili tüketimim aynı güzergahta Petrol Ofisi V-MAX Diesel ile 8.2 lt'ye düştü. Performans olarak da menfi birşey görmedim. +1 Bencede PO. Denetimli istasyonlardan şaşmamak kaydı ile. Yorum bağlantısı
Ali Şendur 5 Nisan 2010 Paylaş 5 Nisan 2010 sanırım markadan cok istasyon onemli. ornek nazilli-isabeylideki opet ile izmir-bornova opet arasındaki yakıtta fark oldugunu dusunuyorum. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 5 Nisan 2010 Paylaş 5 Nisan 2010 PO kullandim, belgeleyebilecegim sekilde, %100 resmi, enjektorler elimde kaldi, arabayi satmak zorunda kaldim. Rafineriden muhurlenip, bizim is yerinde acildigini cok iyi biliyorum, yani arada hile hurda olma ihtimali cok cok dusuk, ama ona ragmen patladi. Baska arkadaslarim ayni arac ile 150.000 devirdiler, PO kullanarak, baska istasyonlardan aldilar, hic bir sorun yasamadilar, velhasil, bu is marka ile degil, daha cok istasyon sahibinin titizligi ve helal sut emmisligi ile alakali. Muhlis Bey, TSI ile genel yakıt ortalamanız kaçta? Benim TSI 6.8 de duruyor. BAzen 6.9 a çıkıp sonra yeniden düşüyor. Uzun yola gidersem daha aşağı inebilir. Hep istanbul'dayım. Yorum bağlantısı
Ayhan Şentürk 5 Nisan 2010 Paylaş 5 Nisan 2010 GTL ile ilgil bir tespitim var, daha doğrusu şüpem var. GTL parasına euro dizel sattıklarını düşünüyorum. İkisinide karşılaştırdım renk ve koku aynı. Shell'e mail attım, görüşmek istiyorlar, bana ulaşabilecekleri numara istediler, bu hafta anlatacaklar bakalım neymiş. Bu akşamda yakıt alırken pompacıyla konuştum, uzun süredirde bu işi yapıyormuş. Adam saolsun anlattı, kendisi yakıtların içine solvent katıldığını söyledi. Kendi çalıştığı yer dahil hepsi katıyor dedi. Az katanın yakıtı iyidir oraya yönelirler dedi. Ben sizdede var dedim. Gülümsedi, illa var tabi. Türkiye'de temiz saf yakıt satan yer olduğuna inanmıyorum artık. Sahtekarların rakı yerine ispirto satması gibi bir durum.. Yorum bağlantısı
Lokman Ceritlioğlu 5 Nisan 2010 Paylaş 5 Nisan 2010 2003 ten beri Opetten yakıt alıyorum benzinde ve dizelde hiç sorun yaşamadım. bir sefer shell den benzin almıştım araba teklemeye başladı bidahada opet dışında hiç bir yerden almadım. Yorum bağlantısı
Ayhan Şentürk 5 Nisan 2010 Paylaş 5 Nisan 2010 Shell'de çalışan bir arkadaş yakıtla ilgili en az problem Shell'de demişti. Hatta son yıllarda yakıtla ilgili problem yaşayan hic durmadık dedi. Yorum bağlantısı
Nuri Başer 5 Nisan 2010 Paylaş 5 Nisan 2010 Dizelde en yüksek setan sayısı BP de diye biliyorum.. Ben hep shell kullandım, bi ara da total, ikisi de iyiydi.. Opetten yakıt değil içme suyu bile almam.. ama hep demişimdir, marka önemsizdir, önemli olan istasyon.. kaçak yakıt, solvent v.s. işin içine girince istasyon kalitesi daha da bir önem kazanıyor.. denetim filan hikaye gibi geliyor bana.. Yorum bağlantısı
Burak Karadeniz 28 Nisan 2010 Paylaş 28 Nisan 2010 4 adet enjektör temizliği 600 liradan başlıyor, buna pompa tamiri depo temizliği falanda girince iş 1400 liraya çıkıyor. sırf yakıtın dandikliğinden dolayı. Yorum bağlantısı
Can Karacaer 28 Nisan 2010 Paylaş 28 Nisan 2010 Zaten muhalefet etmesen olmazdı. Bak açtırma eski konuları, küfür etmiyor muydun o fiestalara Ederim tabi, ömrümde Fiesta kadar eşşek bir araba görmedim. Fiesta ile sümbül arasında bin kere tercih yapsam bin kere sümbül seçerim. Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar 29 Nisan 2010 Paylaş 29 Nisan 2010 Euro4 motorlu 2009 Isuzu NQR kamyon da bile servisi dinleyerek Eurodiesel kullanıyoruz... Focuslarda da gerekiyordur sanırım Eurodiesel Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar 29 Nisan 2010 Paylaş 29 Nisan 2010 Ama golf'e sıvı yağı koyuyordun 10 numaradan biraz kalındı... Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar 30 Nisan 2010 Paylaş 30 Nisan 2010 Biraz daha TDI lar kalyak bile yakıyomuş da denemedim peahh ford! Yorum bağlantısı
Adem Cengiz 30 Nisan 2010 Paylaş 30 Nisan 2010 Ederim tabi, ömrümde Fiesta kadar eşşek bir araba görmedim. Fiesta ile sümbül arasında bin kere tercih yapsam bin kere sümbül seçerim. Renault kadar, TÜRK tüketicisyle alay eden başka da bir Otomotiv markası bilmiyorum. Renault isterse güzel araba yapar, ama işlerine gelmez nedense... Yıl 2010, Emniyet Kemeri kadar önemli Arka Yolcu Koltuk başlıklarını, sırf 50 TL fazla kar etmek için bizlerden esirgerler. Aynı hareketi kendi ülkelerinde yapabileceklerini hiç zannetmem. İşyerimizden bir arkadaşımızın Renault Europa aracına arkadan orta şiddette çarptılar. Arka koltukta uzun boylu olan arkadaşımız üç ay boyunlukla dolaştı. Biraz daha şiddetli çarpılsa Allah korusun boynu kırılıyordu... 2 yıl önce Arka koltuk başlığı olmayan bir Ticari Takside, boyun kırılması nedeniyle gencecik iki kız hayatını kaybetti... Renault Çevreciymiş, insanı düşünürmüş... Sembol gibi ucuz modellerinde artık can güvenliği ve emniyet için önemi kanıtlanmış Arka Koltuk başlıklarını TÜRK halkına çok gören bir markanın hiç bir aracını almam, alanı da anlamam... Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 30 Nisan 2010 Paylaş 30 Nisan 2010 Renault kadar, TÜRK tüketicisyle alay eden başka da bir Otomotiv markası bilmiyorum.Renault isterse güzel araba yapar, ama işlerine gelmez nedense... Yıl 2010, Emniyet Kemeri kadar önemli Arka Yolcu Koltuk başlıklarını, sırf 50 TL fazla kar etmek için bizlerden esirgerler. Aynı hareketi kendi ülkelerinde yapabileceklerini hiç zannetmem. İşyerimizden bir arkadaşımızın Renault Europa aracına arkadan orta şiddette çarptılar. Arka koltukta uzun boylu olan arkadaşımız üç ay boyunlukla dolaştı. Biraz daha şiddetli çarpılsa Allah korusun boynu kırılıyordu... 2 yıl önce Arka koltuk başlığı olmayan bir Ticari Takside, boyun kırılması nedeniyle gencecik iki kız hayatını kaybetti... Renault Çevreciymiş, insanı düşünürmüş... Sembol gibi ucuz modellerinde artık can güvenliği ve emniyet için önemi kanıtlanmış Arka Koltuk başlıklarını TÜRK halkına çok gören bir markanın hiç bir aracını almam, alanı da anlamam... Hava yastığından bile önemli olan, başlıkları nasıl koymazlar anlamak mümkün değil. Yorum bağlantısı
Guest G 30 Nisan 2010 Paylaş 30 Nisan 2010 Bende ömrümde sümbül kadar rezil araba görmedim 1 milyonkere fiesta.... Yorum bağlantısı
Misafir 30 Nisan 2010 Paylaş 30 Nisan 2010 Renault'u savunuyorum sanmayın, ancak marka modele göre değişiyor olabilir. Baz donanımda genelde olması gereken standart özellikler bile olmayabilir. Şahsen renault alıcak olsam, orta yada üst donanım seviyesini seçmeye çalışırdım. Şu bir gerçek torostan süre gelen marka imajı varken renault ne yaparsa yapsın ülkemizde satmaya devam edicek, ve ikinci eli de kuvvetli olacak. Güvenlidir değildir beklentileri karşılıyodur yada karşılamıyodur tartışılır. Yorum bağlantısı
Recommended Posts