İçeriğe Yönlendir

Yakıt Seçimi - Dizel


Misafir

Recommended Posts

Özgür Çakırhan

:f1: Shell V Power GTL :f1:

Peki hocam siz opet YGS kartı kullanmıyorsunuz o zaman sorun olmuyormu acaba

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

ygs hikayedir, her firmada zaten garanti vardır, yeterki fişinizle kanıtlayın, GTL boş iştir, para tuzağıdır, paranızı boşa harcamayınız. :)

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Özgür Çakırhan

Yani opet, shell, po, bp den ve sirkülasyonu iyi olan yerlerden aldığımızda sıkıntı olmaz diyorsunuz.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Bekir Altunbas

Arkadaşlar shell GTL motorin müthiş bir yakıt denemeyen varsa bir denesin ltf

Yorum bağlantısı
Volkan özyurt

yıllarca opet kullandıktan sonra shell +GTL ye geçtim. aracın çekişinde bariz bir artış oldu...

Yorum bağlantısı
Akan Belen

Temizlik için alıp kullansak çeyrek yada yarım depo işe yararmı ki :D

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
İbrahim Can

herkese merhaba,

aracı alalı fazla olmadı 2. deposunu kullanıyorum araca petrol ofisinden başka mazot konulmamış bende alalı opet kullanıyorum.ancak araç 7.2lt/100km gösteriyormuş ben aldığımdan beri opet kullanıyorum 7.5-7.6 larda ş.içi kullanım acaba benim sürüşümdenmi kaynaklanıyor yoksa mazot bukadar farkedermi?

Aracı dayımdan aldım oto motor ustası belki o çok iyi sürdüğü için az yaktırıyodu bir de sizlerin fikirlerini almak istedim

Yorum bağlantısı
Erkam Elma

mazottan kaynaklı bir fark olabilir diye tahmin ediyorum zira shell den totale geçtim aynı yakıt artışını bende de mevcut sonuç olarak shelle geri dönüyorum

:good1:

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)

Temizlik için alıp kullansak çeyrek yada yarım depo işe yararmı ki :D

Wurth kullan, nirvana ya erişsin motor, yerim gtl denen kandırmacayı, ayrıca gtl katkılı değildir, içindeki başka birşey ve saf gtl yi yakacak normda dizel motor yok.

mazottan kaynaklı bir fark olabilir diye tahmin ediyorum zira shell den totale geçtim aynı yakıt artışını bende de mevcut sonuç olarak shelle geri dönüyorum

:good1:

Bp ye dön sen, aklı kelden, benzini shell den alacaksın, dizeli değil :)

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Akan Belen

Wurth kullan, nirvana ya erişsin motor, yerim gtl denen kandırmacayı, ayrıca gtl katkılı değildir, içindeki başka birşey ve saf gtl yi yakacak normda dizel motor yok.

Bp ye dön sen, aklı kelden, benzini shell den alacaksın, dizeli değil :)

Wurth 3 depo önce kullandım.Pek bişi anlamadım valla.Olmadı cc yaptıracağım zaten.

Mazotu nerden alacaz o zaman.Ben sürekli shell den alıyorum mazotu.Forumdan baktığım kadarıylada genel olarak da bu yönde kullanım var

Yorum bağlantısı
İbrahim Can

mazottan kaynaklı bir fark olabilir diye tahmin ediyorum zira shell den totale geçtim aynı yakıt artışını bende de mevcut sonuç olarak shelle geri dönüyorum

:good1:

aracın opet mazotuna alışma süreci gibi bi durum soz konusumudur sizce bidahaki depoda tekrar petrol ofisinden almayı düşünüyorum bi fark varmı yokmu görürüz inş.Dayım 580-600 km de ışık yanıyor diyordu ben aldığımda ilk depoda 520 km de ışık yandı dibine kadar kullandım ne kadar gidecek diye 565 km yol yaptım.Farkın böle olması canımı sıktı sizlere de bir danışayım dedim.

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)

Wurth 3 depo önce kullandım.Pek bişi anlamadım valla.Olmadı cc yaptıracağım zaten.

Mazotu nerden alacaz o zaman.Ben sürekli shell den alıyorum mazotu.Forumdan baktığım kadarıylada genel olarak da bu yönde kullanım var

Araban kç km de? Yakıtıda bp den al bence.

Wurth ü yarım depoda kullandınmı?

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Akan Belen

Araban kç km de? Yakıtıda bp den al bence.

Wurth ü yarım depoda kullandınmı?

Sanırım en yüksek km lerden biridir bendeki.230 oldu :D

Wurth'ü full depoda kullandım.İstanbuldan almıştım depoya koydum fulledim o şekilde.Dün yapı markette gezinirken gördüm şöyle bir baktım 30-50 litreye atılır yazıyor üstünde de.Ama sanırım bir CC yaptırmak daha mantıklı gibi geliyor bana

Yorum bağlantısı
Korhan Şenörer

aracın opet mazotuna alışma süreci gibi bi durum soz konusumudur sizce bidahaki depoda tekrar petrol ofisinden almayı düşünüyorum bi fark varmı yokmu görürüz inş.Dayım 580-600 km de ışık yanıyor diyordu ben aldığımda ilk depoda 520 km de ışık yandı dibine kadar kullandım ne kadar gidecek diye 565 km yol yaptım.Farkın böle olması canımı sıktı sizlere de bir danışayım dedim.

Sürüş karakteristiği mutlaka fark eder, siz belki daha sert kullanıyorsunuz ve daha fazla yakıyor sizin kullanımınızda.

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)

230 bindeyse sakın CC yapma, enjektörü alırsın tezgah üstüne, senin yapacağın 2 şey var, depon yarımken wurth kullanman ve depoyu bitirmen, bunu 3 kez yap, diğer yolsa motorun açılıp temizlenmesi, bunun dışında şansın yok, kolay ve ucuz olan wurth den başla sen :)

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Akan Belen

230 bindeyse sakın CC yapma, enjektörü alırsın tezgah üstüne, senin yapacağın 2 şey var, depon yarımken wurth kullanman ve depoyu bitirmen, bunu 3 kez yap, diğer yolsa motorun açılıp temizlenmesi, bunun dışında şansın yok, kolay ve ucuz olan wurth den başla sen :)

Motor açılması mı :shok:

Biti yaptır diyor biri yaptırma diyor anlamadım bu işleri ben :D

Normalde wurth de 10 binde bir kullanılmaz mı genel olarak.Peşpeşe kullanmak da sıkıntı çıkarmasın sonra bana.Hafta sonu biraz yol yapacağım aslında atsam mı bir tane daha acaba :D

Yorum bağlantısı
İbrahim Can

aracı dayımdan aldım 60.000 de oda soyledi dibine kadar kullanmamamı bide petrol ofisini denicez bakalım. :)

Yorum bağlantısı
Akan Belen

Ya işte herkes birşeyler söylüyor bu konuda ama anlamadım gitti bende açıkçası.

Yorum bağlantısı
Ahmet Kapdan

2,5 yıldır Bp ultimate dizel kullanıyorum.Başlangıçta Total kullandım çok sesli ve çekiş düşüklüğü yaşadım.Keza birçok marka denedim ancak Bp ultimate cidden çok farklı geldi.Ayrıca her 10000 km de wurth common rail katkısını kullanıyorum yarım depoda ve faydası olduğunu düşünüyorum.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Akan Belen

Bakalım olmadı biraz da bp deneyeyim ben yakıt olarak.Son 5-6 depodur sürekli shell kullandım.Değiştirince bir fark hissedecekmiyim anlarız sanırım

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)

Wurth ile temizlik bittikten sonra düzenli olarak her 40.000 de bir kullanıcaksınız, şehir içi ağırlıkta kullanıyorsanız 20.000 km de bir olabilir, yüksek km li aracanız için üst üste 2 depoda kullanın, depo yarım olucak, ekleyip yakıtı bitireceksiniz, sonra yazdığım sıklıkta kullanacaksınız.

Motor açılması derken, üst kapak açılacak, siboblar silindir kafaları ve manifolt temizlenecek, bu arada manifolt çok kurum bağladıysa yapacak birşey yok, ne cc nede wurth hiçbirşey yapamaz, sadece bu kısımlar sökülüp temizlenir, 230.000 km kullanılmış motora boşa cc yaptırmayın, işe yaramaz, ayrıca manifolt temizleme spreyi ile temizleriz derlersede inanmayın, olmaz:

Wurth enjektör, yanma odası ve siboblarda etkili, ama gerisi kurum bağladıysa yapacak birşey yok, söküm şart, bu yüzden aracı sıfır alanlar düzenli kullanmalıki uzun yıllar dayansın, buna rağmen eninde sonunda motorun açılması gerekir, yalnız o zamana arabayı satmış olursunuz zaten bu süre 10 seneyi rahat rahat geçer. :D

Bu arada dingiliz ve gıcık oluyorum ama başka çare yok, Bp bu işte iyi ne yazıkki...

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Akan Belen

Wurth ile temizlik bittikten sonra düzenli olarak her 40.000 de bir kullanıcaksınız, şehir içi ağırlıkta kullanıyorsanız 20.000 km de bir olabilir, yüksek km li aracanız için üst üste 2 depoda kullanın, depo yarım olucak, ekleyip yakıtı bitireceksiniz, sonra yazdığım sıklıkta kullanacaksınız.

Motor açılması derken, üst kapak açılacak, siboblar silindir kafaları ve manifolt temizlenecek, bu arada manifolt çok kurum bağladıysa yapacak birşey yok, ne cc nede wurth hiçbirşey yapamaz, sadece bu kısımlar sökülüp temizlenir, 230.000 km kullanılmış motora boşa cc yaptırmayın, işe yaramaz, ayrıca manifolt temizleme spreyi ile temizleriz derlersede inanmayın, olmaz:

Wurth enjektör, yanma odası ve siboblarda etkili, ama gerisi kurum bağladıysa yapacak birşey yok, söküm şart, bu yüzden aracı sıfır alanlar düzenli kullanmalıki uzun yıllar dayansın, buna rağmen eninde sonunda motorun açılması gerekir, yalnız o zamana arabayı satmış olursunuz zaten bu süre 10 seneyi rahat rahat geçer. :D

Bu arada dingiliz ve gıcık oluyorum ama başka çare yok, Bp bu işte iyi ne yazıkki...

Anladım.Zaten yarın manifolt temizliği yaptıracağım usta çok yoğun olmazsa.1-2 defa daha wurth deneyelim.Zaten bir süre sonra enjektör bakımı ve temizliği yaptıracağım durum ne olacak anlarız artık.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Yaa ne karışık bir konu bu...

22 sayfayı okudum, net bir fikrim yok :D

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Akan Belen

Yaa ne karışık bir konu bu...

22 sayfayı okudum, net bir fikrim yok :D

Aynen öyle.Bende baştan sona okumuştum.Genel kanı olarak çıkardığım sonuçlar.

1-Yakıtların çok fazla bir farkı yok

2-Yinede marka tercih etmek lazım

3-Yakıt alınan istasyon en önemli etkenlerden biri.Sirkülasyonu fazla olan temiz biryer tercih etmek lazım

4-Genel kanı Shell gibi algılamıştım ben ama son yazılanlara göre de BP diyorlar :D

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...