Mustafa Özer Gelişli 4 Eylül 2011 Paylaş 4 Eylül 2011 çok değerli forum sakinleri fiyatta belirttim yani bir 3,87 civarında olan birde 3,74 civarı olan dizel çeşitliliklerinden hangisini tercih edeceğiz ve nedeni? bu konuda yeni bir dizel kullanıcısı olarak değerli bilgilerinize ihtiyacım var Euro dizel in kükürt oranı düşük. O nedenle bizim motorlara bundan almak gerekiyor. Ben şahsen normalde 50 ppm olan olan kükürt oranını 10 ppm e düşürdüğünü iddia eden Petrol ofisinden alıyorum yakıtımı. Tüketimin daha düşük olduğunu düşünüyorum. Yorum bağlantısı
Mehmet Solak 4 Eylül 2011 Paylaş 4 Eylül 2011 v-power de kükürt oranının düşük olduğunu söylüyor.çoğunlukla yakıtımı sheelden alırım.ama ctüketim değerleriyle ilgili bölüme baktığımda yakıt tüketimim fazlay gibi geliyor. Yorum bağlantısı
Ertan Çabuk 5 Eylül 2011 Paylaş 5 Eylül 2011 Bu gün sürekli yakıt aldığım shell istasyonundan benim kocaoğlanın karnını doyurdum. depo dolum süresi uzayınca azcık sohbet ettim pompacı ile bu fullsave ile vpower arasındaki temel fark nedir dedim neden fullsave daha ucuz cevap kısa oldu. "abi vpower performans amaçlı bir akıt ve ona göre katkıları var. fullsave ise (ikisi de eurodiesel ormlarında) daha çok tasarrufa yönelik bir yakıt dedi. fiyatı da ondan düşük ancak ikisi de euro5 normlarında eurodiesel tabir edilen düşük kükürt oranlı bir diesel dedi. bir dahaki sefere benim kocaoğlana fullsave alacağım bakalım ne fark olacak. bu arada yakıt ortalaması nı da hespaladım. aslında her yakıt dolumunda hesaplarım ben. depoyu doldururum. km yi sfırlarım ardındna tekrar depo dolumuna kadar km yapar ve bitince tekrar fullerim bu hesapla yakıt tüketimi 8.4 lt çıktı. bundan önceki aracım nemo ile 7 lerde geziniyordum. bi tarafta nemo bi tarafta mondi dersek elbette kıyas kabul edilemeyecek bir yakıt tüketimi. bence değerler tatmin edici. peki sizce daha düşürülebilinirmi bu oran katkılarla vs. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 5 Eylül 2011 Paylaş 5 Eylül 2011 Boşa masal anlatmasınlar, bir kere bizim ülkede adam gibi euro dizel denen yakıt rafineriden çıkmıyor, ikincisi istedikleri kadar yok desinler kırsal motorin hala var, katkı farkı ve farklı isimlerle piyasada bence, siz normal euro dizel alın, isimlere aldanmayın, ha bu arada GTL yede kanmayın (saf doğal gazdan üretilen ürünü çok az miktarda kullanıyorlarmış, bu oranıda nedense hayatta açıklamıyorlar ne ilginç değilmi zaten saf halini bu dizeller yakamaz, yazdıklarına göre bunun saf halinin setanı aşırıymış, bunu yakmak için motor euro55 falan olmalı) , farkı psikolojik, bende Bp ultimate ile aynı menzili hatta daha iyisini ve aynı gücü rahat rahat alıyorum, önemli olan temiz istasyon bulmak ve düzenli bakımı aksatmamak, gerisi hikaye bence. Yorum bağlantısı
Yusuf Çayır 8 Eylül 2011 Paylaş 8 Eylül 2011 Shell v-power kullanıyorum, fulsave ile arasındaki farkı sordum pompacıya v-power'ın kükürt oranının daha düşük olduğunu söyledi.. Amcaoğlu bp den alıyordu mazotu, shell v-power'a geçmiş kullandıktan sonra aracın daha fazla kilometre yaptığını söyledii... Yorum bağlantısı
Saygın Can Oğuz 8 Eylül 2011 Paylaş 8 Eylül 2011 Aracımı aldığımdan beri Opet kullanıyorum. YGS kartıma KM bilgilerini işleterek. Her ihtimale karşı Kıyaslama şansım olmadı. Garantim devam ettiği için daha birkaç yıl böyle gidecek gibi. Yorum bağlantısı
Saygın Can Oğuz 8 Eylül 2011 Paylaş 8 Eylül 2011 Ben servisteki başteknisyenle konuşmuştum, direkt haberleşip olayı çözüyoruz, böyle bir imkan var neden kullanmayacaksın dedi. O yüzden ben garanti süresinde Opet'e devam etmeyi düşünüyorum. Yorum bağlantısı
Uğur Kamil 8 Eylül 2011 Paylaş 8 Eylül 2011 (düzenlendi) Ben 5 yıldır opet kullanıyorum(aracın garantisi biteli çok oluyor) her seferindede km bilgisi ile opetin verdigi karta işletiyorum yakıtıda herzaman kredi kartıyla alırım. 3-4 ayda bir 10 tl cıvarı kredi kartı ve opet karttan bedava mazot alıyorum Geçen ay 15 tl kredi kartından 10 tl'de opetkarttan bedava mazot aldım 8 Eylül 2011 tarihinde U?ur Kamil tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 8 Eylül 2011 Paylaş 8 Eylül 2011 (düzenlendi) Aracımı aldığımdan beri Opet kullanıyorum. YGS kartıma KM bilgilerini işleterek. Her ihtimale karşı Kıyaslama şansım olmadı.Garantim devam ettiği için daha birkaç yıl böyle gidecek gibi. Aracın garantisinin sürmesi ile yada yakıt kaynaklı hasar olduğunda Opet' ten almanız Ford için birşey ifade etmiyor biliyorsunuz değilmi, garanti başka bu iş başka, bu sıra dikkat ettiyseniz Tv de Shell reklam yapıyor, bazı firmaların yok km niz kaç yok plakanız nedir gibi laflarına kanmayın, bizden alın garanti veriyoruz diye reklamları var, yani bu kokulu güçsüz ve az giden opet mazotuna mahkum değilsiniz. YGS komple aldatmacadır, bu garantiyi tüm firmalar zaten verir. Ben 5 yıldır opet kullanıyorum(aracın garantisi biteli çok oluyor) her seferindede km bilgisi ile opetin verdigi karta işletiyorum yakıtıda herzaman kredi kartıyla alırım. 3-4 ayda bir 10 tl cıvarı kredi kartı ve opet karttan bedava mazot alıyorum Geçen ay 15 tl kredi kartından 10 tl'de opetkarttan bedava mazot aldım Aynını Bp' den ve kredi kartımla' da yapıyorum, ne var yani 8 Eylül 2011 tarihinde Ali Cihangiro?lu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Saygın Can Oğuz 8 Eylül 2011 Paylaş 8 Eylül 2011 Aracın garantisinin sürmesi ile yada yakıt kaynaklı hasar olduğunda Opet' ten almanız Ford için birşey ifade etmiyor biliyorsunuz değilmi, garanti başka bu iş başka, bu sıra dikkat ettiyseniz Tv de Shell reklam yapıyor, bazı firmaların yok km niz kaç yok plakanız nedir gibi laflarına kanmayın, bizden alın garanti veriyoruz diye reklamları var, yani bu kokulu güçsüz ve az giden opet mazotuna mahkum değilsiniz. YGS komple aldatmacadır, bu garantiyi tüm firmalar zaten verir. Öyle olabilir ama BP müşteri hizmetleri ile görüşüp konuyu sormuş idim. Net birşey söyleyemediler bana, kem küm ettiler. Sonuçta Opet de babamızın oğlu değil, savunacak değilim, hatta olumsuz yorumlar ağırlıkta forumda. Ama resmi olarak açıklanan bir sistem söz konusu, biraz daha güven veriyor, inşallah Allah utandırmaz Yorum bağlantısı
M.Fatih Yüce 8 Eylül 2011 Paylaş 8 Eylül 2011 Çok eskiden bir banka reklamı vardı bilen bilir "yok aslında birbirinden farkı hepsi osmanlı bankası".Euro 5 normlarına göre artık Turkiyedeki rafinerilerde 10ppm li mazot üretilmektedir.Tarihinden tam emin değilim ama bu yılın ilk aylarında yasa yürürlüğe girdi ve rafineriler geçen yıl yatırım yaparak üretimlerini bu şekilde ayarladılar.Türkiyede 10 ppm üstü mazot üretimi artık kalkmıştır.Normalde şu andaki mazotları firmalar Türkiyedeki( sanırım toplamda 4 rafineri var)rafinerilerden alır ve kendi tesislerinde içine katkı koyarak çeşitli isimlerde piyasa sürerler.Örneğin içine ekonomi amaçlı basit bir katkı koyar adını fuel save der, performans ve temizlik hesaplanarak ilave yapar v-pover der, sonrada v-pover ın içine (dubai deki tesislerinde doğal gazı sıvılaştırıp ithal ederek)bir ilave daha yapar adına GTL der. 3 aşağı 5 yukarı hepsi bu mantıkla pazarlama yaparlar ve benzin istasyonlarına yollarlar.Buraya kadar her şey yolunda ama esasında işin önemi burdan sonra başlıyor. Kadının biri sütçüden süt istemiş sütçüde sormuş; sulumu olsun susuzmu diye?Aslında pompalardada sorulması lazım safmı yoksa karışıkmı diye ama bu soruyu kim sorarki Türkiyede 3,72-3,85-4,09 a mazot satılırken arap komşularımızdada 0,50 kuruşa euro1 bilemedin euro2 normlarında mazot olduğu müddetçe bu sorun hep var olacaktır. Benim aracım 96,000 kmde 2006 nisanında sıfır aldığımdan beri hep opet eurodizel kullandım.Toplamdada aynı 3 bayiden aldım.ve hiç sorun çıkmadı.Hatta dün arabaya bakım yaptırıken sitede egr kaynaklı sorunları okuyunca serviste egr yi sökün bir bakalım dedim.Egr yi söken arkadaş yanıma geldi sizin bu eger değişmiş sanırım içi tertemiz temizlemeye bile gerek yok dedi.Bende hiç değişmediğine adamı inandıramadım.Birazda sinirlenerek FORD SERVİSİ benden 400-500 tl liralık parçanın parasını almadan değiştirirmi diye hafifçe fırça attım. Kıssadan hisse mazotta aldığınız istasyon çok önemli... 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 8 Eylül 2011 Paylaş 8 Eylül 2011 (düzenlendi) Öyle olabilir ama BP müşteri hizmetleri ile görüşüp konuyu sormuş idim. Net birşey söyleyemediler bana, kem küm ettiler. Sonuçta Opet de babamızın oğlu değil, savunacak değilim, hatta olumsuz yorumlar ağırlıkta forumda. Ama resmi olarak açıklanan bir sistem söz konusu, biraz daha güven veriyor, inşallah Allah utandırmaz Opette kıvırır merak etme, sistemin tüm firmalarda işlemesi için deponda sadece aldığın firmanın yakıtı olmalı, yani karışık olmamalı ve fişlerini saklamış olman gerekli, yani yakıtı onlardan aldığını kanıtlamalısın, bu iş çok zor kısaca, opete gelince son 10 depo derler, numune alırlar ve sorun yok derler, sen gidip bosch dizel servisinden yakıttan dolayı arıza oluşmuştur raporu alırsın, opet bunu kabul etmez, yakıtımız temiz der yada km tutsa bile arada başka yerden almışsın der, yani kanıtlayamazsın, km kart bunların hepsi muallakta anlayacağın, Türkiyede bu sistem çalışmaz, kısaca işin şansa kalmış, sen sağlam istasyon bul ordan al, garantiyede güvenme, zaten Ford u bağlamıyor bu ygs olayı, ha aldığın opet istasyonundan memnunsan devam et, garantiye güvenme, demek istediğim bu kısaca, mahkemeyle falan uğraşıcaksın vs. ohhhooo oo ölme eşşeğim ölme durumu var anlayacağın. 8 Eylül 2011 tarihinde Ali Cihangiro?lu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 8 Eylül 2011 Paylaş 8 Eylül 2011 (düzenlendi) Çok eskiden bir banka reklamı vardı bilen bilir "yok aslında birbirinden farkı hepsi osmanlı bankası".Euro 5 normlarına göre artık Turkiyedeki rafinerilerde 10ppm li mazot üretilmektedir.Tarihinden tam emin değilim ama bu yılın ilk aylarında yasa yürürlüğe girdi ve rafineriler geçen yıl yatırım yaparak üretimlerini bu şekilde ayarladılar.Türkiyede 10 ppm üstü mazot üretimi artık kalkmıştır.Normalde şu andaki mazotları firmalar Türkiyedeki( sanırım toplamda 4 rafineri var)rafinerilerden alır ve kendi tesislerinde içine katkı koyarak çeşitli isimlerde piyasa sürerler.Örneğin içine ekonomi amaçlı basit bir katkı koyar adını fuel save der, performans ve temizlik hesaplanarak ilave yapar v-pover der, sonrada v-pover ın içine (dubai deki tesislerinde doğal gazı sıvılaştırıp ithal ederek)bir ilave daha yapar adına GTL der.3 aşağı 5 yukarı hepsi bu mantıkla pazarlama yaparlar ve benzin istasyonlarına yollarlar.Buraya kadar her şey yolunda ama esasında işin önemi burdan sonra başlıyor. Kadının biri sütçüden süt istemiş sütçüde sormuş; sulumu olsun susuzmu diye?Aslında pompalardada sorulması lazım safmı yoksa karışıkmı diye ama bu soruyu kim sorarki Türkiyede 3,72-3,85-4,09 a mazot satılırken arap komşularımızdada 0,50 kuruşa euro1 bilemedin euro2 normlarında mazot olduğu müddetçe bu sorun hep var olacaktır. Benim aracım 96,000 kmde 2006 nisanında sıfır aldığımdan beri hep opet eurodizel kullandım.Toplamdada aynı 3 bayiden aldım.ve hiç sorun çıkmadı.Hatta dün arabaya bakım yaptırıken sitede egr kaynaklı sorunları okuyunca serviste egr yi sökün bir bakalım dedim.Egr yi söken arkadaş yanıma geldi sizin bu eger değişmiş sanırım içi tertemiz temizlemeye bile gerek yok dedi.Bende hiç değişmediğine adamı inandıramadım.Birazda sinirlenerek FORD SERVİSİ benden 400-500 tl liralık parçanın parasını almadan değiştirirmi diye hafifçe fırça attım. Kıssadan hisse mazotta aldığınız istasyon çok önemli... +1 evet istayson çok önemli, ayrıca bizim ülkede rafineriden çıkan mazot avrupa kalitesinde değil, bıraksınlar raporu falan , hepsi hikaye... Opet yakıtı almamamdaki sebebse arabamın bu mazotu sevmemesi, diğer markalarda daha uzun menzile, daha sessiz motora ve daha güçlü bir motor tepkisine ulaştığımdan opeti tercih etmiyorum, bu yakıtla arabam hantallaşıyor, katkısında iş yok bence. Not: EGR yi iptal etmeni tavsiye ederim. 8 Eylül 2011 tarihinde Ali Cihangiro?lu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mehmet Mercan 8 Eylül 2011 Paylaş 8 Eylül 2011 Euro dizelde özellikle Focus ve CMAX araç sahipleri BP Ultimate'den şaşmamalı. Beni hikayemi bilmeyen yok. En öenmli örnek benim. Bu konunun üzerinde en çok mesai harcayan kişiyim diyebiliriz. Ama Çağlar abi'nin dediği gibi, herşeyden önce istasyon sahibinin vicdanında bitiyor iş. Ben aracı aldığım ilk günden bu yana BP'den alıyorum. Tüm fişleri saklıyorum. Yorum bağlantısı
M.Fatih Yüce 9 Eylül 2011 Paylaş 9 Eylül 2011 +1evet istayson çok önemli, ayrıca bizim ülkede rafineriden çıkan mazot avrupa kalitesinde değil, bıraksınlar raporu falan , hepsi hikaye... Opet yakıtı almamamdaki sebebse arabamın bu mazotu sevmemesi, diğer markalarda daha uzun menzile, daha sessiz motora ve daha güçlü bir motor tepkisine ulaştığımdan opeti tercih etmiyorum, bu yakıtla arabam hantallaşıyor, katkısında iş yok bence. Not: EGR yi iptal etmeni tavsiye ederim. Katalatik konvertor ve egr yakıtı kullanırken çevreye verdikleri zararları azaltmak için firmaların kullanmakta oldukları zorunlu parçalardır.Her iki parçanında ayrı ayrı performansa negatif etkisi vardır.Dolayısıyla tahminimce 2 parçannda 3 - 4 er hp toplamdada 6-8 (max.10) hp motor gücünü düşürmesi kaçınılmazdır.Çevreye yeterince zarar verdiğimizi düşündüğüm(insan nefes alıp veririken bile çavreye zarar vermeye başlamaktadır) için bunları iptal ettirmeyi düşünmüyorum. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 9 Eylül 2011 Paylaş 9 Eylül 2011 (düzenlendi) Katalatik konvertor ve egr yakıtı kullanırken çevreye verdikleri zararları azaltmak için firmaların kullanmakta oldukları zorunlu parçalardır.Her iki parçanında ayrı ayrı performansa negatif etkisi vardır.Dolayısıyla tahminimce 2 parçannda 3 - 4 er hp toplamdada 6-8 (max.10) hp motor gücünü düşürmesi kaçınılmazdır.Çevreye yeterince zarar verdiğimizi düşündüğüm(insan nefes alıp veririken bile çavreye zarar vermeye başlamaktadır) için bunları iptal ettirmeyi düşünmüyorum. Doğru diyorsun tabiki yalnız EGR yi iptal ettiğinde bile tdci motor benzinliden daha az karbon salınımı yapmakta, yani çok az bir artış var, katalitiğe gelince bence esas ona dokunmamak lazım, egr kurum vs. ile motorun canına okuduğundan motor arızasında dolaylı yoldan çevreye vereceği zarar katbe kat fazla olacaktır bence, artan yakıt sarfiyatıda başka bir katkı sunuyor, o yüzden ben gönül rahatlığıyla ve özellikle cebim ile arabamı düşündüğümden egr yi kapattım, üstelik bu sayede çevreye dolaylı yoldan olsada daha az zarar verdiğimi düşünüyorum. Aslında direk elektrikliye geçebilsek en güzeli olucak ama bu arabaları hazır olduları halde piyasaya sürmüyorlar ne yazıkki.... 9 Eylül 2011 tarihinde Ali Cihangiro?lu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Serhat Çerçi 9 Eylül 2011 Paylaş 9 Eylül 2011 Belki istasyondan istasyona değişmesinden kaynaklanıyordur, ama ben hep aynı opet'ten alıyorum ve yakıtından memnunum. Daha önce farkı istasyonlardan da aldım bir çok kere, kıyasladım elbette, ama ne vuruntu yapmak sesli çalışmak çekişten düşmek vs. gibi bir yan etkisini gördüm opet yakıtının, ne de aracımın turbosuna enjektörlerine zarar verdiğini. Gayet de memnunum. Performans arttırdığını iddia eden yakıtların da daha çok plasebo etkisine sahip olduğunu düşünüyorum. Bütün bu değerlendirmelerim kendi aracıma özgüdür. Başka model araçlarda ve motorlarda başka neticeler ortaya çıkabilir. Yorum bağlantısı
Ayhan Şentürk 9 Eylül 2011 Paylaş 9 Eylül 2011 Yakıt işi süte benzer. Sütcüler gider aynı yerden sütü alırlar, hepsi farklı mahallelere satmaya giderler. Kimisi süte su katmaz, kimisi %10, kimisi %20 su kadar. Tüm markalar yakıtı aynı yerden alıyor, kendi formülünü uyguluyor. O kısıma kadar problem yok ama istasyon sahibi yakıtın içine solüsyonu katarlarsa o yakıtın verimi azalır. Motor yine çalışır ama verimsiz, düzensiz çalışır. Yorum bağlantısı
Olgu Temurtürkan 9 Eylül 2011 Paylaş 9 Eylül 2011 bu kokulu güçsüz ve az giden opet mazotuna mahkum değilsiniz. YGS komple aldatmacadır, bu garantiyi tüm firmalar zaten verir. opet in mazotundan bu kadar şikayetçisiniz üstüne basarak da vurguluyorsunuz ancak ben sorunun opetten değil aldığınız istasyon olduğunu düşünüyorum. off roadcuların dizelde bir çoğunun tercihi opet, off road forumlarından bunu okudum. ford un yanında sahip olduğumuz mitsubihshi l200 de yakıt olarak opet kullanıyorum hiç sorun yaşamadım ne çekişte ne gürültüde, hatta araç focus dan daha sessiz diyebilirim(camlar kapalıyken) ayrıca aracı götürdüğüm yetkili servisteki ustalarda şahsi araçlarında opet dizelini kullandıklarını söylediler... Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 9 Eylül 2011 Paylaş 9 Eylül 2011 Ygs olayı hikeye, bu garanti her firmada var, bu konuda mutabıkız herhalde. Opet yakıtına gelince, belki 20 değişik istasyon denemişliğim vardır bunların hepsinde sonuç aynı (yakıtı kötü yada arıza yapar demiyorum daha iyileri var diyorum), fakat tüm denemelerimde Bp yakıtına göre arabam daha güçsüzleşti, daha az menzili oldu ve seside arttı, o yüzden kullanmıyorum artık, ha birde yakıt değişimlerinde araba buna alışıyor biraz zaman geçmesi gerekiyor sanırım, bu faktörüde hesaba katıp 4-5 depo denediğimde oldu, ayrıca arabayı ilk aldığım zaman ilk 2.5 sene sürekli opet yakıtı aldım, sonra diğerlerini denedim, en son mini farklarla Bp de karar kıldım. Bp ye geçince Opete göre ohh be dedim, şimdi bundan çıkan sonuç; ya benim arabada sorun var, bu opetin katkısını sevmiyor yada opet Bp kadar iyi değil, bunu anlatmak istedim. Bp bulamadığım zaman yada mecbur kalırsam Shell V-power alırım (fuel save almam) Benim sıralamam şu: 1. Bp-Total 2. Shell sonra diğerleri... Rafineri çıkışı olarak bakarsak, hepsi aynı hepsi avrupa yakıta göre daha kalitesiz, tüm olay koydukları katkıda, diğer faktör ise istasyonların ne kadar dürüst olduğunda. Opet fena değil o da iyi ama daha iyisi var. Yorum bağlantısı
Olgu Temurtürkan 9 Eylül 2011 Paylaş 9 Eylül 2011 ygs aslında tam olarak hikaye değil, opet sizin adınıza kayıtları tutuyor şu tarihte şu kadar tl karşılığı şu kadar yakıt oldu diye. ama dediğiniz gibi akaryakıt fişlerini sakladığınız sürece, akaryakıttan oluşan bir zararı, sebep olan akaryakıt şirketi karşılar ancak her seferinde farklı markadan alırsanız bu sefer ispatınız zor olur. nede olsa fişleri saklıyorum bi bp bi opet bi shell den alırsanız depodaki yakıtlar karışacağından hangi firmanın yakıtının zarara sebep olduğunu tespiti mümkün olamayacaktır. ama sonuç olarak eğer sürekli tek firmadan alırsanız ve son bir kaç fişi (tahminimce 5-10 arası yeterli olur) oluşan zararı firma karşılamak zorundadır... Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 9 Eylül 2011 Paylaş 9 Eylül 2011 Dizel arabada PO diyorum. Kadir Abinin mazotu bence iyi, istasyon temizse tabi. BP yi çok denedik hep sesli çalışıyordu. GTL çok iyiy ama pahalı. Yorum bağlantısı
Göktuğ Kara 14 Eylül 2011 Paylaş 14 Eylül 2011 opetteki pompacıyla konuştum ha shell ha opet fark etmez dedi farkı istasyon belirler insanın ar damarı belirler tanıdığınız bildiğiniz yerlerden alın rahat edin Yorum bağlantısı
Sabri Güngör 27 Eylül 2011 Paylaş 27 Eylül 2011 Dr.arkadaşım Fiestasına Petroturkten mazot alıyor. sordum; petroturk'te motorinin fiyatı 3,47.TL Opette ise 3,70. arada 0,23 kr. fark var x (1depo) 55 lt = 12,65TL depoda fazla ödüyorum.bi başka deyişle bir depo petroturkte 55x3,47=190,85TL.'ye doluyor iken, opette ise 203.50.TL.'ye doluyor. buda 1 depoda liltre bazında 3,42 lt daha fazla motorin ve buna bağlı olarak daha fazla menzil demek. ama tereddütteyim, Petroturkten motorin alanınız varmı, önerir misiniz? Sadık macera arama Opet'ten şaşma Opet'in bile istasyon istasyon farklı olduğunu gördüm Yorum bağlantısı
Sabri Güngör 27 Eylül 2011 Paylaş 27 Eylül 2011 Sen öyle dedikten sonra Ustam, "hangi dizel" konusu benim için kapanmıştır. Şuan Ülkemizde satılan en iyi dizel yakıt dahi yeni nesil araçlara(kalite yönünden)yeterli değil Konular içerisinde okuyorum egr iptallerini, neden iptal ediliyor dersin, neden kurum yapıyor? Yüzlerce araştırma görevlisi bu sistem üzerinde çalışıyor motora bir sistem yapılıyor hem çevre için Hem yakıt sarfiyatı için sonra biz malesef istenilen yakıtı yapamadığımız için o canım sistemler iptal Avrupadan gelen dizel araçların eksozlarını bir görsen bir daha dizel araç kullanmazsın Sen yinede kötünün iyisi Opet'e devam Yorum bağlantısı
Recommended Posts