Zafer Ayvacı 16 Ocak 2011 Paylaş 16 Ocak 2011 Dün ve önceki gün TTNET'in yeni tarifelerinden olan "16 Mbps'e kadar" tarifesine geçmeyi düşündüm. Muhtemelen son tarife değişikliğimin üzerinden 1 ay geçmediği için online işlemler üzerinden işlemi gerçekleştiremedim. Tarife için bilgi ararken internette TTNET'in Twitter üzerinden destek verdiğini gördüm. Yorumlar da gayet iyiydi. 444 0 375 üzerinden alamadığı desteği, twitter üzerinden aldığını söyleyenler vardı. Denedim. http://twitter.com/#!/TTNETdestek Yorumlarda da olduğu gibi, çağrı merkezindeki teknik bilgiden yoksun personelden daha iyiler. Twitter ekibiyle de telefon üzerinden destek alıyorsunuz ancak size daha akılcı cevaplar veriyorlar. Daha teknik konuşarak, sorun-çözüm ilişkisi kurabiliyorlar. Sistem şöyle çalışıyor;1- Twitter'a üye oluyorsunuz, www.twitter.com > Sign up (tabi üyeyseniz bu maddeyi atlıyorsunuz )2- http://twitter.com/#!/TTNETdestek linkinden karşınıza çıkan sayfada TTNET Destek ekibini "Follow" butonuna tıklayarak takip ettikleriniz listesine dahil ediyorsunuz.3- Twit'inizin başına "@TTNETdestek" (tırnaklar hariç) yazarak kısa bir mesaj gönderiyorsunuz. "Yardımınıza ihtiyacım var.", "Yardımcı olabilir misiniz?" vb.4- Birkaç saat içerisinde TTNETdestek de "Follow" butonu ile sizi takip ettikleri listesine alacak ve size "@Mentions" menüsünden kolayca ulaşabileceğiniz bir cevap gönderecek. Genellikle aynı mesajı atıyorlar : "Merhaba, yardımcı olabileceğimiz her konuda bize direkt mesaj ile ulaşabilirsiniz. Teşekkürler."5- Mesajı aldığınızda, twitter özelliği olan, forumumuzdaki ÖM (Özel Mesaj) mantığındaki "Direkt mesaj (Messages)" ile TTNETdestek 'e kısaca sorununuzu, önemini anlatan, isim soyisim ve irtibat telefonu bildiren bir direkt mesaj gönderiyorsunuz.6- Yine birkaç saat içerisinde size bildirdiğiniz irtibat telefonundan ulaşarak sorun için çözüm üretmeyi deniyorlar.444 0 375 üzerinden daha kolay diye düşünebilirsiniz. Bence bu daha kolay. Ancak asıl avantajı daha teknik bilgiye sahip bir birim olması.Benim gibi çağrı merkeziyle anlaşamayacağını bildiği için aramak istemeyen, sorunları çözümsüz kalan herkese öneriyorum. Yorum bağlantısı
Ruhi Gökhan 17 Ocak 2011 Paylaş 17 Ocak 2011 Zafer 16Mbps ye geçeceğini yazmışsın. Sana santral yakınmı, yada yakınlarında Outdoor DSLAM Fiber saha dolabı varmı? Yoksa o hızı alamayabilirsin, sorun yaşarsın. Yorum bağlantısı
Zafer Ayvacı 17 Ocak 2011 Yazar Paylaş 17 Ocak 2011 Zafer 16Mbps ye geçeceğini yazmışsın. Sana santral yakınmı, yada yakınlarında Outdoor DSLAM Fiber saha dolabı varmı? Yoksa o hızı alamayabilirsin, sorun yaşarsın. Abi niyetim oydu ama internetten araştırıp öğrendiğime göre alamayacağım zaten. Santrale yakın değilim, 8 Mbps.yi de alamıyordum, yazdığım gibi 2 Mbps.de sabitlemişlerdi, bu twitter üzerinden aldığım destekle 4 Mbps alıyorum artık. Modem arayüzünde Bilgileri mevcut, Line Attenuation değerinin 15-20 'ye düşmesi gerekiyormuş. Bağlı olduğum santralden daha yakın outdoor vb yerlerin olup olmadığını, varsa onlara geçmek istediğimi TT İl Müdürlüğünden öğrenmem gerekiyormuş. Orayla görüşeceğim. buradaki şeylerde kayıt altında mı Yok Mustafa bey. Mesajlar otomatik olarak kayıt altında zaten Ama o meşhur tehditvari uyarıyı yukarıdaki 6.maddeye gelindiğinde yine duyuyoruz tabi. Yorum bağlantısı
Ruhi Gökhan 17 Ocak 2011 Paylaş 17 Ocak 2011 8 yerine 4 Mbps alıyorsanız üzgünüm santrale yakın değilsiniz, 16 da sorun yaşanacağı için abonelik yapmazlar büyük olasılıkla. Şu an yeni taşındığım evin yanında Outdoor var, onun sayesinde 16 ya yazıldım ben. Değerlerinizden belli oluyor zaten Downstream 44 çok yüksek, onun daha aşağılarda olması gerekli. Yorum bağlantısı
Zafer Ayvacı 17 Ocak 2011 Yazar Paylaş 17 Ocak 2011 Evet abi haklısın. Dediğin gibi olacak. Teşekkür ederim. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 17 Ocak 2011 Paylaş 17 Ocak 2011 buradaki şeylerde kayıt altında mı çok ilginçtir tam bu mesajı yollarken net gitti. Hatta mesaj gitmedi sanıyordum TTnet ile aramız iyi değil. Yorum bağlantısı
Zafer Ayvacı 12 Temmuz 2011 Yazar Paylaş 12 Temmuz 2011 Geçen gün TTNET'e twitter'dan yazmıştım. "8 Mbps 'lik tarifedeyim ama 4 kullanabiliyorum, hattımı maksimuma çıkarın" diye. Aynı gün akşam aradılar, "hattınız desteklediği en iyi seviyede. Daha fazlasında hat kalitesi düşer. Ancak bölge müdürlüğünüzle görüştük, şu anda Beşbinevler (yakın bir mahalle) santralindesiniz, bu santrale 4 Km kadar uzaktasınız, bulunduğunuz muhite daha yakın bir santral kurulacak ve portunuz oraya taşınacakmış. Bu işlemin önceliği için talep oluşturduk. Birkaç güne kadar yeni santraldeki porttan 8 Mbps hızı tam olarak alabileceksiniz." dediler. Ben de büyük bir memnuniyetle teşekkür ettim. Dün akşam modem ayarları bozulduğundan internet yoktu. Modem arayüzüden kontrol ettiğimde Data Rate: 8000, Max Rate: 23000 gibi değerler vardı. Acayip keyflendim. Hakkaten çözdüler olayı. Tabi Max Rate 'i 23binlerde görünce şeytan gıdıkladı, ADSL2+ olarak 16 Mbps.e kadar limitsiz tarifeye geçmek istedim. Online işlemlerden yapmadı, 4440375 aramam gerektiği uyarısını aldım. Ev telefonunu açtım, telefonda hat yok. Çalışmıyor, kabloları kontrol ettim ama arama yapamadım. Cep telefonundan aramak istedim 4440375 olarak aramadı, "yanlış numara çevirdiniz" dedi, 0312 ve 0212 ekledim. Bu sefer de "alan kodu olmadan 7 haneli arayın" dedi. Sonuçta arayamadım TTNET'i. Twitter'dan hemen tweet attım TTNETdestek 'e. (saat 20:03) "Tarife değiştireceğim ancak telefonum arızalı arayamıyorum, cepten de aranmıyor, 4440375 'le görüşmem gerekiyor" dedim. Saat 21:01'de cep telefonum çaldı, arayan 4440375 idi Açtım konuyu biliyorlardı zaten. Hemen hattı kontrol etti, 23Mbps.e kadar alabilirsiniz, santraliniz değiştirilmiş dedi, ancak bizim işlem yapmamız için Telekom Müdürlüğünden hat bilgilerinizin güncellenmesi gerekli. Şu anda eski hat bilgileriniz var bu nedenle tarifenizi değiştiremiyorum dedi. Gayet kibar bir şekilde Telekom il müdürlüğüne başvurup bilgilerimin güncellenmesini talep etmemi istedi. Güncelleme yapılır ancak süre alır, aceleniz yoksa bekleyin, hemen olmasını istiyorsanız gidip başvurun dedi. Tamam Talha'cım dedim Lafın özü, anlattığım 2 durumda da çok memnun kaldım sonuçtan. Süper hızlı cevaplar, en kestirme çözümler. TTNETdestek. TTNET'in resmi twitter destek ekibi. Kullanın derim. ---- Hat değerleri önceki hali: Santral ve port değişimi sonrası. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 13 Temmuz 2011 Paylaş 13 Temmuz 2011 Bu nasıl iştir.. Bir kurum, twitter takip edip, şikayet değerlendiriyor ve geri dönüyor... Burası Türkiye mi.. ? Yorum bağlantısı
Zafer Ayvacı 13 Temmuz 2011 Yazar Paylaş 13 Temmuz 2011 Bu nasıl iştir.. Bir kurum, twitter takip edip, şikayet değerlendiriyor ve geri dönüyor... Burası Türkiye mi.. ? Bunlar değerlendirilmiyor abicim. Böyle iyi şeylerde kullanılmıyor bu söz. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 13 Temmuz 2011 Paylaş 13 Temmuz 2011 Zafer, data rate'in arttığı gibi hattın kalitesi de bayağı artmış. Güle güle kullan. Yorum bağlantısı
Zafer Ayvacı 13 Temmuz 2011 Yazar Paylaş 13 Temmuz 2011 Zafer, data rate'in arttığı gibi hattın kalitesi de bayağı artmış. Güle güle kullan. Sağol Sani. Evet "Line Attenuation" değeri ciddi şekilde düştü. Önceki eklediklerimle kıyaslayınca görünüyor. Bugün öğlen Telekom Müdürlüğüne gittim, durumu izah ettim. Twitter destek ekibini de övdüm biraz İyice keyflendiler tabi. Öğle arası nöbetçi memur bırakmışlar, o işlemimi yaptı sağolsun. 16 Mbps'e kadar limitsiz ADSL2+ tarifeye geçtim. Modem arayüzünden bakınca sonuç aşağıdaki gibi Türkler uçuyor Bu da Internet Download Manager ile indirme testi. 1,823 MB / Saniye. 1.242 GB'lık .iso dosyasını, yaklaşık 13 dakikada indirecekmişim Sonuna kadar beklemedim tabi Yorum bağlantısı
Anil Berke Kavraal 13 Temmuz 2011 Paylaş 13 Temmuz 2011 geçen gun ttnet den aradılar aramayın dedim birdaha aradılar aramayın dedim en son şikayet hattından aradılar adama aramayın dedim ben mi arıyorum sizi beyefendi dedi tweet liyimmi bu adamı ben şimdi pampiş aramamış beni kızdı bana diye Yorum bağlantısı
Guest Hakan Tar?m 13 Temmuz 2011 Paylaş 13 Temmuz 2011 Ben niye memnunum TTNetten, hayret Yorum bağlantısı
Recommended Posts