Süha Demirtaş 26 Mayıs 2009 Paylaş 26 Mayıs 2009 Bence de etkisi çok belirgin olmuş. Araba, tamgaz yaptığımda çok daha rahat devirleniyor ve vites büyüterek hızlanıyor. Ayrıca, LPG'de de fark yarattı. Uygulamayı depoda sınırlı benzin varken, ilacı depoya katarak bizde yapabiliriz. Cihazın elde ettiği yoğunluğa ulaşmak için, ışık yanmadan önce 2 şişe ilaç ve 80 km'lik bir tura eşit gibi geliyor bana. mantık olarak aynı aşağı yukarı ama uygulama olarak aynımıdır bilemem. Belkide araç yükte iken gerekli kurumları atamayacak yada daha iyi temizleyecek. Sonuçta rolanti karışımı ile aracın viteste gitti karışım aynı değil. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 26 Mayıs 2009 Paylaş 26 Mayıs 2009 belkide şamandıradan daha yüksek akımla enjeksiyonlara pompalıyor ilacı ve benzini? Yorum bağlantısı
Şükrü Yıldızdal 26 Mayıs 2009 Paylaş 26 Mayıs 2009 Bu gün bizim emektara CC yaptırdım.İstanbuldan Fatih Dizdar ve Senol beyin yönlendirmesi ve Çağlar beyin referansıyla 75 liraya yapılan CC 'yi 60 liraya yaptılar.Vites geçişlerindeki sarsıntı azaldı ,rölantideki titreme azaldı,bakalım daha neler olacak.CC yaptırmadan önce kompresör ölçümü yaptırdım,sırasıyla 27-26-25-24 bar çıktı.Bir 80-100 km sonra tekrar yaptıracağım.Ayrıca bu gün ön fren disk ve balatalarını değiştirdim.Hepsi Otosan marka takıldı.İşçilik dahil 150 lira verdim.Sanırım fiyat iyi,sizce nasıl? Yorum bağlantısı
Karani Gülistan 26 Mayıs 2009 Paylaş 26 Mayıs 2009 İyi etmişsiniz.Fiyatlarda gayet normal gibi..Kompresör ölçümünde ideal değerler ne olmalı? cc ile A/T vites geçişlerinin sarsıtısız olması arasında ilgi kuramadım.Umarın sizin düşündüğünüz gibi olmuştur. Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 26 Mayıs 2009 Paylaş 26 Mayıs 2009 öncelikle hepsi hayırlı olsun ama aklıma takılan bir soru var. Şimdi 1 bar = 14.50326 psi olduğuna göre sizin değerler çok yüksek olmuyormu. genelde 150 psi ortalamasına alışığız. Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik 26 Mayıs 2009 Paylaş 26 Mayıs 2009 150 ile 200 psi arasında olması beklenen değerlerdir. 150psi~11bar. Yorum bağlantısı
Şükrü Yıldızdal 26 Mayıs 2009 Paylaş 26 Mayıs 2009 Ben anlamam kaç bar kaç psi eder,bana verdikleri küçük çıktı da öyle görünüyor.CC yapan servisede okuttum o da aynı değerleri okudu. Yorum bağlantısı
Sezgin Geridönmez 26 Mayıs 2009 Paylaş 26 Mayıs 2009 Ben de carbon clean sonrası kompresyon ölçtürdüm geçen cumartesi, 1. silindir 10.5 bar 2. silindir 10.5 bar 3. silindir 10.5 bar 4. silindir 11.0 bar çıktı. Yorum bağlantısı
Onur Çiftçi 26 Mayıs 2009 Paylaş 26 Mayıs 2009 yüksek gözükenlerde dizel kagıdı kullanmışlardır komp. ölçümünde bende cc sonrası komp. ölçümü fotosunu çektim ,ellerinde benzinli kagıdı kalmadıgı için dizel kagıdından yaptılar ölçümü ustanın dedigine göre ilk degerler 13 civarıydı sonrasında ilk degerleri 13 kabul edersen 15 civarına çıkmış gözüküyor burdan bakabilirsiniz Web sitemi ziyaret et Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 26 Mayıs 2009 Paylaş 26 Mayıs 2009 Ben de carbon clean sonrası kompresyon ölçtürdüm geçen cumartesi,1. silindir 10.5 bar 2. silindir 10.5 bar 3. silindir 10.5 bar 4. silindir 11.0 bar çıktı. Niye düşükki bu kadar... Sizin motorlar böylemi ki... Ben önce ölçtürmüştüm.. 1: 14 2: 12,50 3: 14 4: 14 idi.. Sonrasında ölçüm yaptırmamıştım.. Yaşar'ın orda ölçtük pazar günü.. 1: 14 2: 14 3: 14 4: 14 olmuş... 14'ü biraz geçenlerde var.... Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 27 Mayıs 2009 Paylaş 27 Mayıs 2009 Hayırlı olsun.Bence yaptırmak isteyen arkadaşlar Evo grupta yaptırsınlar yapan usta işten anlıyor ve konuşmayıda seviyor.Siz sorun o cevaplar. Forumumuzu biliyolar mutlaka söyleyin..Bende kompresyon değerlerini gösterir kağıdı bir ara ekleyim buraya.. Yorum bağlantısı
Sezgin Geridönmez 27 Mayıs 2009 Paylaş 27 Mayıs 2009 Toyota servisi ölçtü. Cihaz ve kağıt Onur'un fotograftakinden farklıydı. Kompresyon değerlerine de iyi not verdiler. Toyota'nın standardında 10'dan aşağı olmamalıymış değerler. 8'in altında çıkınca problem teşkil eder dediler. Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 27 Mayıs 2009 Paylaş 27 Mayıs 2009 Usta şöyle dedi: Normalde değerler 13-14 arası olur dedi.Senin değerlerde 13 dedi.Sadece 2 silindir düşük dedi.Sonrasında ise 13 ün üzerine çıktılar dedi.Özellikle 2.silindirde artış daha çok oldu.Yaşına ve kilometrene göre oldukca iyi dedi..Kağıta bakınca bende bişey anlamıyorum Ama ilk 4 değer cc öncesini sonraki 4 değerde cc sonrasını gösteriyor. Yorum bağlantısı
Süleyman Akdoğan 27 Mayıs 2009 Paylaş 27 Mayıs 2009 Usta şöyle dedi: Normalde değerler 13-14 arası olur dedi.Senin değerlerde 13 dedi.Sadece 2 silindir düşük dedi.Sonrasında ise 13 ün üzerine çıktılar dedi.Özellikle 2.silindirde artış daha çok oldu.Yaşına ve kilometrene göre oldukca iyi dedi..Kağıta bakınca bende bişey anlamıyorum Ama ilk 4 değer cc öncesini sonraki 4 değerde cc sonrasını gösteriyor. cc öncesi minimum değere sahip 2. silindir; cc sonrası maksimum değere sahip olmuş. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 27 Mayıs 2009 Paylaş 27 Mayıs 2009 sizin araç lpg liydi sanırım ayar felan yaptırmak gerekti mi cc den sonra yakıtla ilgili değişim oldu mu Yorum bağlantısı
Şükrü Yıldızdal 27 Mayıs 2009 Paylaş 27 Mayıs 2009 Bu değerler CC öncesi değerler.Ne anlama geliyor bilmiyorum.Birkaç güne kadar tekrar yaptıracağım. Yorum bağlantısı
Onur Çiftçi 27 Mayıs 2009 Paylaş 27 Mayıs 2009 Arabamın ilk çalıştıgında aşırı rolanti düşüşü oluyordu hatta duruyordu, serviste benzin pompasının değişmesi gerektigini söylemişlerdi ama bir süre daha gidecegini iyice bozulunca değiştirsek daha iyi olur demişlerdi cc sonrası arabamda en ufak bir titreme yok şuan beni en çok mutlu edende bu rolanti düzensizliğinden kurtulması oldu demekki o zaman benzin pompasını bedegistirsek boşa 250 ytlmiz gidicekti 60 ytl ile kurtulduk alt devirlerde de biraz toparlama var kmsi fazla olsa daha hissedilir farklılıklar olurdu sanırım ama rolantim düzeldi arabamdaki tek derdimden şimdilik kurtulmuş gözüküyorum sizin araç lpg liydi sanırım ayar felan yaptırmak gerekti mi cc den sonra yakıtla ilgili değişim oldu mu herhangi bir ayar yaptırmadım yaptırmamıda söylemediler ama bilmem gerekirmi, cc sonrası 30 km kadar devirli kullanmamı söylemişlerdi bende abarttım hayli devirli kullandım 50 km kadar bu yüzden yakıt konusunda birşey diyemiyeceğim Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 28 Mayıs 2009 Paylaş 28 Mayıs 2009 sizin araç lpg liydi sanırım ayar felan yaptırmak gerekti mi cc den sonra yakıtla ilgili değişim oldu mu Bende ayar falan yaptırmadım.Yakıt konusunda bugun yarın belli olur..Ama ben yakıtın düşeceğini tahmin etmiyorum.. Yorum bağlantısı
Süleyman Akdoğan 28 Mayıs 2009 Paylaş 28 Mayıs 2009 2 hafta önce lpg kitini taktırdığım bayiye gitmiştim, cc yaptırmayı düşündüğümü söyledim, onlarda tavsiye ettiler. Yalnız cc sonrası lpg de yeniden ayarın gerektiğini de belirttiler. Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 28 Mayıs 2009 Paylaş 28 Mayıs 2009 Banada ayar yaptırmak mantıklı geliyor..Neden derseniz motorun çalışma düzeni değişiyor ancak LPG enjektörlerinin yakıtı buna göre püskürtmelerinde bir değişiklik olmuyor..Çünkü LPG kısmı CC temizliğinden faydalanamıyor.Yolum düşerse bir gösteririm..Hissedilir bir olumsuzluk yok ama belkide yeni bir ayar çok daha iyi olur.. Yorum bağlantısı
Süleyman Akdoğan 28 Mayıs 2009 Paylaş 28 Mayıs 2009 Bu değerler CC öncesi değerler.Ne anlama geliyor bilmiyorum.Birkaç güne kadar tekrar yaptıracağım. Şükrü abi gösterdiğin cc öncesi değerlerin 12 ~ 13 arasında değişiyor. Bu değerlerin 14 ün üzerine çıkması lazım. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 29 Mayıs 2009 Paylaş 29 Mayıs 2009 Sanırım kullandıkları kağır diesel motorun kağıdı. Titreme yok olmuşsa sonuç iyi demektir, bu arada ne yaptı ki estağfirullah. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 29 Mayıs 2009 Paylaş 29 Mayıs 2009 3. silindir hariç % 6-7 gibi bir artış olduğunu görülüyor... Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 29 Mayıs 2009 Paylaş 29 Mayıs 2009 3-4 silindirler diğerlerine yaklaşmış yani daha homojen bir patlama zinciri demek, zengin-fakir sinyali daha düzgün olacak demek, daha orantılı ve verimli yanma demek. Yorum bağlantısı
Abdullah Ercan 29 Mayıs 2009 Paylaş 29 Mayıs 2009 Merhaba arkadaşlar CC kaç bin Km de yapılır veya belli bir Km si var mıdır. Yorum bağlantısı
Recommended Posts