Misafir 10 Ocak 2011 Paylaş 10 Ocak 2011 2010 Mart ayında Atiker sıralı sistem lpg taktırdım ve sorunlar başladı. Rölantinin aşırı dalgalanması, stop etme, lpg ye geçişte teklemeler, klima açılınca lpg nin devreden çıkması vs. gibi sorunlar yüzünden toplam 12 kez taktırdığım servise gittim. En son geçen cumartesi yine servise gittim. Derdimi servis müdürne anlattım ve lpg beyninin ayar tutmadığını söyleyerek beynini değiştirdiler. Araç seyir halinde iken kalibrasyon ayarlarını yaptılar, bu arada tecrübeli bir usta arabayı kullandı ve abi bu aracın baskı balatası iyice bitmiş ondan dolayı bu tarz sorunlar yapar dedi, bende içimden ne alakası var dedim ve önemsemedim. Neyse aracı aldım ve 100 metre sonra yine stop etti. Tekrar servise döndüm, Usta, abi baskı balatanı değiştir ve sonra bakalım hatta baskı balatayı değiştirdikten sonra eminim buraya gelmeyeceksin bile çünkü hiç bir sorunun kalmayacak dedi. Birkaç focusta bu tarz sorun yaşadık değiştirdiler düzeldi dedi. Zaten aklımdaydı baskı balatayı değiştirmek. Orjinal parçaları alarak gittim bacanağıma ait olan özel servise, dedim lpg ustası baskı balata yaparmış rölanti dalgalanmasını ve stop etme olayını dedim, tabi oda inanmadı. Bende ufak tefek yardım ederek baskı balatayı bilyası ile birlikte değiştirdik. Sonuç gerçekten ilginç oldu arabanın çekişi süper şekilde arttı. Lpg de ise rölanti dalgalanmasından, stop etmeden eser kalmadı. Lpg ustasına inanmıyorduk ama gerçekten dediği doğru çıktı. Bende artık rölanti dalgalanmasından ve stop etmeden kurtuldum. Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 10 Ocak 2011 Paylaş 10 Ocak 2011 Geçmiş olsun.Değişimin rolanti dalgalanmasını bilmem ama aracın çekişine doğrudan etkisi vardır... Yorum bağlantısı
Misafir 10 Ocak 2011 Paylaş 10 Ocak 2011 İnanın alakasını bende anlamadım, ama şu anda hiç bir problem yok benzinde neyse lpgde de aynen o hiç bir sıkıntısı yok. Çekişte zaten acayip derecede düzelme var. Yorum bağlantısı
Fahrettin Karakoç 10 Ocak 2011 Paylaş 10 Ocak 2011 Rolanti ve stop olayı bendede vardı ne yaptımsa düzeltilemedi. En son ECU değişince düzeldi. Sanki arabama yeni kavuşmuş gibi oldum. Sizinki gerçekten ilginç. Yorum bağlantısı
Gökhan Karabulut 10 Ocak 2011 Paylaş 10 Ocak 2011 bilgisi olan cevap verebilirse sevinirim güven bey nerelerdesiniz gerçekten merak ettim şimdi Yorum bağlantısı
Zafer Ofli 11 Ocak 2011 Paylaş 11 Ocak 2011 Belki baskı balata değişme esnasında volantı tornalamışlarsa ve volant sensörü tornalama sonrasında düzgün okumaya başlamışsa düzelmiş olabilir. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 11 Ocak 2011 Paylaş 11 Ocak 2011 Şanzımanı sökülmüş bir motorda bile rölanti de sorun varsa vardır, yoksa yoktur, yani alakası yok, ortada yaşanmışlık var tabii, muhtemelen yerinden çıkmış vakum hortumu, sök-tak yaparken yerine oturtuldu. Yorum bağlantısı
Recommended Posts