Fırat Şenol 22 Aralık 2010 Yazar Paylaş 22 Aralık 2010 Cihan Tiftik yazdı: Reno ve 56bin lira?? İkisinden biri yanlış ama hangisi bilemedim. Yok yok , doğru . Şuanki düz vites Privillege ( Yanlış yazmış olabilirim ) artı ekstra paketler eklenmiş halinin üstüne 3400 Tl Edc farkı ile satış fiyatı 56000 Tl oluyor Megane Sport Tourer... Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik 22 Aralık 2010 Paylaş 22 Aralık 2010 Fırat Şenol yazdı: Yok yok , doğru . Şuanki düz vites Privillege ( Yanlış yazmış olabilirim ) artı ekstra paketler eklenmiş halinin üstüne 3400 Tl Edc farkı ile satış fiyatı 56000 Tl oluyor Megane Sport Tourer... Yo fiyat doğrudur ona lafım yok. Mantık hatası var. Yorum bağlantısı
Fırat Şenol 22 Aralık 2010 Yazar Paylaş 22 Aralık 2010 Cihan Tiftik yazdı: Yo fiyat doğrudur ona lafım yok. Mantık hatası var. Gerçi başta banada öyle geldi ama . Hesap yapmaya başlayınca kendini amorti etmeye başlıyor derhal... Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 22 Aralık 2010 Paylaş 22 Aralık 2010 50 kağıt hakikaten fazla. Benim floresanda bir üst donanım + navigasyon ile 50 lere çıkarıyorlardı, güldüm tabii . Röno, harikalar yaratmaya çalışmıyor, müşteri ne ister ona bakıyor, Ford maaşallah, fezaya mekik hazırlıyor sanki.... 1.5 dci yı focusa monte etsek, yüzyılın oto su olur sanırım. Yorum bağlantısı
V.Ceyhun Emir 22 Aralık 2010 Paylaş 22 Aralık 2010 Fırat Bey hem iç mekanı geniş hem de az yakan bir otomatik araç arıyorsanız Skoda Yeti düşünmenizi tavsiye ederim. Tabi ki Megane EDC kadar az yakmaz ama yine de kabul edilebilir sarfiyat değerleri var. 50 küsür bin liralık versiyonu da oldukça donanımlı. Yorum bağlantısı
İbrahim Göknar 22 Aralık 2010 Paylaş 22 Aralık 2010 (düzenlendi) Ford'un acilen powershift şanzımanları yeni modellere uygulaması lazım özellikle kuga dan ziyade, focus mondi ve fiesta'lara acilen uygulanmalı, dizel powershift'ler 2013 yılına kadar uzarsa pazarda açığı kapatılamaz bir hasar alır ki şu anda almaya başladı vw kaptı götürdü, renault'ta sıkı takipçisi, ford'un işi zor 22 Aralık 2010 tarihinde ?brahim G tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Fırat Şenol 22 Aralık 2010 Yazar Paylaş 22 Aralık 2010 Arkadaşlar herkese güzel fikir ve önerileri için gerçekten çok çok teşekkür ederim , lakin paniğe gerek yok . Ben hemen yarın gidipte Renault alacak değilim elbette . Kaldıki zaten F2.5 almak istiyorum , ama bu Edc şanzıman kombinasyonlu Megan Sport Tourer gerçekten kafa karıştırıcı bir alternatif olarak gözüküyor dedim , hepsi bu ... Yorum bağlantısı
Rıdvan Bakkal 22 Aralık 2010 Paylaş 22 Aralık 2010 Necat Ertan yazdı: EDC ile Powershift otomatik şanzımanların aynı firma üretimi (Getrag) olduklarını okudum başka forumlarda. EDC şanzımanın asıl adı Getrag 6DCT250 imiş. Ford da yeni Focus'da kullanacakmış ve 2012'de aşağı yukarı 2 milyon aracına takacakmış: http://www.dctfacts.com/industry-at-a-glan...clutch-dct.aspx "Ford, which has a joint venture with Getrag for transmission production, has announced that its new Focus platform will be available with a new dual dry-clutch transmission. With Ford promising ten different model lines on the platform and up to 2 million units of annual production by 2012, this will give a further major boost for the second-generation DCT transmission family. " Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 22 Aralık 2010 Paylaş 22 Aralık 2010 Fırat Şenol yazdı: Arkadaşlar herkese güzel fikir ve önerileri için gerçekten çok çok teşekkür ederim , lakin paniğe gerek yok . Ben hemen yarın gidipte Renault alacak değilim elbette . Kaldıki zaten F2.5 almak istiyorum , ama bu Edc şanzıman kombinasyonlu Megan Sport Tourer gerçekten kafa karıştırıcı bir alternatif olarak gözüküyor dedim , hepsi bu ... passat almasaydım megan sports tourer alabilirdim. O kadar iyi bence. Hele edc olunca deyme keyfine. Ancak ben Latitude a beklemeli diyorum. surppriz yapabilir. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 22 Aralık 2010 Paylaş 22 Aralık 2010 Fuarda Latitude vardı, iç mekanı Fluence ten abartı farklı değildi, diye hatırlıyorum? Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 22 Aralık 2010 Paylaş 22 Aralık 2010 (düzenlendi) bana çok farklı geldi. Aynı genleri taşısa da ben alakası yok diye sonuç çıkardım. Yumurta hatları olmayan, çelik kumpas zerafetinde bir araç gibi göründü gözüme. Sokakta nasıl olur bilemem ama içini yeterli buldum. Süper kalite olmasa da skoda superb felan gibi çakma tasarım değil. İşte latitude ve floresan: 22 Aralık 2010 tarihinde Mehmet G tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 23 Aralık 2010 Paylaş 23 Aralık 2010 http://www.dctfacts.com/emerging-technolog...fiesta-dct.aspx http://www.dctfacts.com/in-the-market/Ford-S-Max.aspx Yorum bağlantısı
Fırat Şenol 23 Aralık 2010 Yazar Paylaş 23 Aralık 2010 (düzenlendi) Bu kadar çok eleştiri gelince 55000 Tl bandında ve büyük bagajlı başka alternatifler bakayım dedim akşam . Karşıma gerçekten kayda değer bir araç olarak Skoda Octavia 1.6 dizel Dsg Elegance çıktı . Baya bir inceledim , bana göre Jettadan ( Yeni kasa dahil ) bir gömlek üstün gözüktü gözüme kalite algısı olarak . Bildiğim kadarı ile forumda iki yada üç kişi var kullanan diye hatırlıyorum . Gerçi Dsg'li değil galiba ama onların kullandıkları , bir sormak lazım yinede genel anlamda memnuniyetlerini... 23 Aralık 2010 tarihinde F?rat ?enol tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 27 Ocak 2011 Paylaş 27 Ocak 2011 Fırat Şenol yazdı: Bu kadar çok eleştiri gelince 55000 Tl bandında ve büyük bagajlı başka alternatifler bakayım dedim akşam . Karşıma gerçekten kayda değer bir araç olarak Skoda Octavia 1.6 dizel Dsg Elegance çıktı . Baya bir inceledim , bana göre Jettadan ( Yeni kasa dahil ) bir gömlek üstün gözüktü gözüme kalite algısı olarak . Bildiğim kadarı ile forumda iki yada üç kişi var kullanan diye hatırlıyorum . Gerçi Dsg'li değil galiba ama onların kullandıkları , bir sormak lazım yinede genel anlamda memnuniyetlerini... Octavia, fiyatına göre, oldukça makul bir seçim olacaktır. Otopark görünümü hariç nefis bir otomobil. Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 28 Ocak 2011 Paylaş 28 Ocak 2011 Çağlar Bayur yazdı: 50 kağıt hakikaten fazla. Benim floresanda bir üst donanım + navigasyon ile 50 lere çıkarıyorlardı, güldüm tabii . Röno, harikalar yaratmaya çalışmıyor, müşteri ne ister ona bakıyor, Ford maaşallah, fezaya mekik hazırlıyor sanki.... 1.5 dci yı focusa monte etsek, yüzyılın oto su olur sanırım. O kadar iyi mi Çağlar Abi, bu clio motörü ? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 28 Ocak 2011 Paylaş 28 Ocak 2011 Motorun iyiliği göreceli, yakmıyor + sessiz. Ömrüne fazla bakmamak lazım tabii. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 28 Ocak 2011 Paylaş 28 Ocak 2011 85 Ps olan dci mıydı? Zira az yakanı 105Ps ler. Bİr fark daha: focus ta gaza basınca yakarsın ama gidersin de . Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 28 Ocak 2011 Paylaş 28 Ocak 2011 Arkadaşta 80lik megane vardı, klimayla bile 4.1 falan yakıyordu. Ben yol bilgisayarı hatalı gösteriyor diye düşünmüştüm. Motor zaten benzinli gibi yumuşaktı. Yorum bağlantısı
Mustafa Yiğit 28 Ocak 2011 Paylaş 28 Ocak 2011 güncel megane tüketim bilgisi.(kendi aracım) 2005 megane ıı sedan 1.5 dcı 80 hp 237.000 km. full depo dolduruldu.izmir n.dere-bornova yarısı otoban yarısı m.kemal sahil bulvarı.çok dur kalklı bir yol.işe gidip geldim.1.200 km yaptım ve fulledim.189 tl aldı.ortalama 160 krş yaktı.süper Yorum bağlantısı
Mustafa Yiğit 28 Ocak 2011 Paylaş 28 Ocak 2011 çağlar hocam 1215 kg araç için çok iyi bir değer.renoları sevmeye başladım ben yine alırsam bu sefer auto dci alacağım.ehir içinde ızdırap oluyor düz vites Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 28 Ocak 2011 Paylaş 28 Ocak 2011 16Kr otomatik vites, dieselde şart zaten. Yorum bağlantısı
Osman Ünal 28 Ocak 2011 Paylaş 28 Ocak 2011 Eski megane ların dizel otomatikleride var bunların ne tip şanzuman olduğunu bilen varmı? Yorum bağlantısı
Fırat Şenol 28 Ocak 2011 Yazar Paylaş 28 Ocak 2011 Osman Ünal yazdı: Eski megane ların dizel otomatikleride var bunların ne tip şanzuman olduğunu bilen varmı? Yanlış hatırlamıyorsam 4 ileri klasik otomatik olması lazım Osman bey... Yorum bağlantısı
Misafir 28 Ocak 2011 Paylaş 28 Ocak 2011 Osman Ünal yazdı: Eski megane ların dizel otomatikleride var bunların ne tip şanzuman olduğunu bilen varmı? 4 ileri klasik otomatik şanzuman var, sözde triptonik özellikli saçma bir vitestir. Misal rampa'da araç 4'te çıkıyor, hali ile bayılıyor. Manuel kısma alıp 3,e aldığınızda ekranda bir uyarı çıkar tam araba kendini toplamaya başlamıştır ki "Yanlış vites değiştirdiniz" uyarısını görürsünüz. Kendisi tekrar 4'e alır. Hiç tavsiye etmem. Fransızların manuel'i iyidir. EDC'ye bile şüpheli yaklaşmak gerek. Hala düz vitesinden yavaş, saniyenin bilmem kaçta kaçı değişim yapıyor madem de neden manuel vitesinden yavaş? Normalde edc daha hızlı olması gerekiyor. Dsg mesela manuel'den daha hızlı kağıt üzerinde tabiki. Yorum bağlantısı
Recommended Posts