Çağlar Bayur 27 Kasım 2010 Paylaş 27 Kasım 2010 10 bin çok az değil mi Çağlar Abi? T , H sınıfı lastiklerde 20-30 bin km sonra bile performans farkı zor anlaşılıyor. Genelde de zaten 50 bin dayanıyorlar ( 3mm e kadar) X marka lastiği 10.000km kullandıktan sonra, abs ne kadar sık devreye girmeye başladıya dikkat eden olmuş mudur acaba? Yorum bağlantısı
Arda Merve 27 Kasım 2010 Paylaş 27 Kasım 2010 conti yi ısıtmadan yol tutmuyor maalesef.Ayrıca yol sesi cabası.Yokohama kullanıyorum çok memnunum. Yorum bağlantısı
Okyay Pay 27 Kasım 2010 Paylaş 27 Kasım 2010 http://www.pirelliotolastik.com/haberler.asp?nws=20 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 27 Kasım 2010 Paylaş 27 Kasım 2010 http://www.adac.de/infotestrat/tests/reife...rcePageId=31821 Pirelli çok ayıp etmiş, hatta yanıltmış; söz konusu testin orjinaline bakınca P7 ilk beşin içinde, dörd değil! ayrıca göreceli olarak ilk sırada Pirelli yok , sonuncu sırada Pirelli var, Hatta Bridgestone RE 050 ilk sırada olması gerekirken, ikinci lige dahil etmiş, Brisa dan maaş alanların aklı nerede onu merak ettim. Yorum bağlantısı
Cihan Beliceli 28 Kasım 2010 Paylaş 28 Kasım 2010 http://www.pirelliotolastik.com/haberler.asp?nws=20 Okyay bey bence bu test sonuçları necdet bey için sağlıklı olmayacak çünkü bu test sonuçları 225/45 R 17 W,Y serisi lastikler için 205x55x16 lastik için bu test sonuçları gayet açıklayıcı http://www.adac.de/infotestrat/tests/reife...rcePageId=31821 Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş 29 Kasım 2010 Paylaş 29 Kasım 2010 X marka lastiği 10.000km kullandıktan sonra, abs ne kadar sık devreye girmeye başladıya dikkat eden olmuş mudur acaba? Turanza'larda farketmiyor, hep aynı gerektiği zaman Memnun olmadığı sport contact; bu premium contact Dikkat ediniz sayın sorumlum. Sporundan memnun kalmadıysa premiumundan da kalmaz Zaten seçeneklerin üçü de kötü bana göre Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 30 Kasım 2010 Paylaş 30 Kasım 2010 X marka lastiği 10.000km kullandıktan sonra, abs ne kadar sık devreye girmeye başladıya dikkat eden olmuş mudur acaba? Benim dikkatini çekmişti energy saverlar ilk 7 bin süperdi. patinaj çektirmek abs devreye girmesi sıfırdı. 10 bine geçine ara sıra abs devreye giriyordu. 20 binde sıradan bir lastik oldu. 45 bini geçtiğinde güvensiz bir lastik. şu an 50 binde ve bitti şu 200 liralık F kasko çekini bekliyorum. gidip yenileyecem kuruda neyse de ıslakta çok sakat bir lastik artık :lol2: Yorum bağlantısı
Akif Özkan 30 Kasım 2010 Paylaş 30 Kasım 2010 contiyi denemedim ama turanza primacy optigrip içinden optiyi alırdım. Yalnız V değil H serisi alırdım. Yorum bağlantısı
Necat Ertan 1 Aralık 2010 Yazar Paylaş 1 Aralık 2010 contiyi denemedim ama turanza primacy optigrip içinden optiyi alırdım.Yalnız V değil H serisi alırdım. Optigrip te H serisi bulunmuyor. Optigrip sadece V serisi. ContiPremiumCont2 de ise H - V tercih etme imkanı var. Bu modeller arasında fiyat farkı yok. Michelin Primacy Hp serisi de V sınıfı. Michelinde H sınıfı isteyince Primacy'den vazgeçip, Energy Saver modellere geçmek gerekiyor sanırım. Yorum bağlantısı
Onur Demir 1 Aralık 2010 Paylaş 1 Aralık 2010 Optigrip te H serisi bulunmuyor. Optigrip sadece V serisi. ContiPremiumCont2 de ise H - V tercih etme imkanı var. Bu modeller arasında fiyat farkı yok. Michelin Primacy Hp serisi de V sınıfı. Michelinde H sınıfı isteyince Primacy'den vazgeçip, Energy Saver modellere geçmek gerekiyor sanırım. Ozaman, conti alıyoruz herhalde :lol: Yorum bağlantısı
Necat Ertan 21 Aralık 2010 Yazar Paylaş 21 Aralık 2010 (düzenlendi) Mali durumları ayarlamaya çalıştığım dönemde, Continental Premium Cont2 lerin tanesini 150 TL ye kadar satan yer buldum. Üstelik lastikler 2010 yılı 47. hafta üretimi. Lastik başına 20 - 25 Tl fiyat farkı var. Optigrip için fazladan para vermeye değer mi dostlar? İlginçtir ki, eskiden el yakan Contiler şimdilerde piyasanın en hesaplıları arasında yer alıyor 21 Aralık 2010 tarihinde Necat Ertan tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Recommended Posts