Ali Elöver 25 Kasım 2010 Paylaş 25 Kasım 2010 Bende yeni araç almayı düşünüyorum. İkilemde kaldım. Focus mu, Opel Classic mi? Valla şaşırdım kaldım. Tabiki Bravo... Ama ben Astra H kulladım benzinli makyajlı kasa Ecotec motor. Focus'dan iyidir emin olun En azından ön kapıları ile arka kapıları aynı malzemeden yapılıyor Ali hocam ellerine sağlık açıkçası ben bu resim eklemeyi bu kadar kolay yapamıyorum.tamam beğeni görecelidir ama şu iç dizayna Ibizadan kötü demek bana göre haksızlık.Titanyum altı focusun her donanımından daha şık titanyumda ancak bu estetiğe yaklaşıyor bence focus.Kaldıki adamlar bu iç dizaynı bir kaç ufak detay hariç premium markaları olan Lancia'nın Delta modelinde kullanıyor bu bile bana göre bu dizaynın estetiğine bir kanıttır. +1907... Zevkler ve renkler tartışılmaz ama bence 32.000 TL ye bu donanım, bu motor ve performans + ESP - 7 h.yastığı vs vs kesinlikle RAKİPSİZ... Elbette bende gider 0 km Bravo T-jet alırım, 4 sene paşalar gibi binerim sonrada satarım Yorum bağlantısı
Oğuz Altınada 26 Kasım 2010 Paylaş 26 Kasım 2010 O zaman olur , izin verdim Ya Oğuzum senin Ankara ya yolun düşmüyor mu hiç bi 2-3 sene öncesi Kuşadası'nda görüşecektik demi biz Sorun yok abicim devam Ankara'ya düşmüyor da Kuşadasına hiç düşmedi Yorum bağlantısı
Ali Elöver 26 Kasım 2010 Paylaş 26 Kasım 2010 Berlusconiye sizin ikinizin yazdıklarını göstersek italyan zanneder sizi.Alberto Eloverio Onur Bakrelli He valla, fahri hemşeri ilan etti bizi Berluskoni. Yazları İtalya'da tatil yapıp kışın TR'de sadece İtalyan arabalarına biniyoruz. Ama ismim yanlış olmuş, doğrusu Arrigo Eloverini. Focusun milliyeti bile belli değil biz sizi nasıl isimlendireceğiz bu durumda? Niyeki ? Çoğu İspanyol malı, hispanik işte. Birazda Alaman Hans üretiyor. Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 26 Kasım 2010 Paylaş 26 Kasım 2010 Hocam bu parça kalitesi kriterleri nedir?Ben kendi aracımdan örnek verecek olursam karbon görünümlü ve yumuşak plastik kokpit(üst kısımlar siyah ve sert plastik) piano black orta konsol ve mp3 çalar derin görünümlü gösterge paneli krom çerçeveli,krom çerçeveli havalandırma panelleri ve krom panel tutacakları,krom torpido kapağı,deri direksiyon ve vites topuzu ve el freni, soğutmalı çift gözlü ön koldayama,bana göre çok kaliteli kayma önleyicili antisubmaring koltuklar,yaklaşık 3.5 inchlik dijital kilma göstergesi ve kullanım kolaylığı sunan çevirmeli tuşlar ayrıca kapılarda kullanılan yumuşak bir ipeksi dokunuş hissi veren plastik o sınıfta hiç bir araçta yok.Burda eksik olan ne anlıyamadım.Ben özellikle herkese dediğim bu aracı alacaksan dynamic yada sportstyle olacak kaldıki müşteriden aldığı bu 2000 tl lik farkı fazlasıyla veriyor Fiat nelermi var(çift bölgeli dijital klima-dönüşe duyarlı sis farı,16 inch alaşım jant,ekstradan 2 airbag,daha kaliteli koltuk döşemesi,karbon görünümlü kokpit,gövde rengi kapı kolları ve aynalar v.s) Yol tutuşta bu aracı İbiza ile kıyaslamanız gerçekten kaygı verici beni kimse bu araç ibizadan daha kötü yol tutuyora ikna edemez. Ayrıca şu ön konsol kucakta olayına gelecek olursak bu bir avantaj sürücü herşeye kolayca erişebiliyor ve hakim kaldıki bu mantaliteyi BMW de kullanır dikkat ederseniz ondada ön konsol kucakta değilmi?Evet torka göre hızlanmaları hemen hemen aynı ama aradaki farkı rampada görmeniz gerek bırakın 109 hplik focusu 115 lik birçok İ30 a 4 lü yaktım rampada artislik yapan. Hakan hocam fişleme bitti deniyor ülkemizde biz fiatçı-fordçu diye fişliyoruz birbirimizi Ali hocam ellerine sağlık açıkçası ben bu resim eklemeyi bu kadar kolay yapamıyorum.tamam beğeni görecelidir ama şu iç dizayna Ibizadan kötü demek bana göre haksızlık.Titanyum altı focusun her donanımından daha şık titanyumda ancak bu estetiğe yaklaşıyor bence focus.Kaldıki adamlar bu iç dizaynı bir kaç ufak detay hariç premium markaları olan Lancia'nın Delta modelinde kullanıyor bu bile bana göre bu dizaynın estetiğine bir kanıttır. OnurBey yazdıklarınıza cevabı nereden versem diye düşündüm ve dedim ki en başından başlıyayım Ben bravo da donanım eksikliği var demedim ki ! Kalite sıkıntısı var dedim. Örnek olarak ESP tuşundan tutunda, ayna ayar butonlarının taktuk ses çıkarması, usb kapağının ve kendisinin 10TL lik çakmaktan usb lerden bile kötü olması, el freni mili koruyucusuna kadar malzeme kalitesi kötü. En arka şapkalık yan kelebek camından bile yoksundu benim incelediğim araç ki bu gibi detayların önemsenmemesi fiyatınıda aşağıya çeken bir unsur bunuda kabullenmek lazım. Bu segmentte kalite nedir yaşamak istiyorsanız toyota auris'e binmenizi tavsiye ederim. 1.33 100hp auris 33 Bin TL. İç dizaynda da ibiza daha iyi demedin, daha kaliteli dedim benim için gösterişin hiç bir önemi yok yıllardır teknik servis alanında çalışıyorum işin tekniğine bakarım. Ön konsolda tasarlanmış yeni nesil gösterişe hitap eden, fakat kullandıkça rengi çıkan veya dış yüzeyi soyulan butonlar bana basit ve kalitesi gelir. Ön konsol kucakta diyorum bunun aksini kim iddia edebilirki ! İstanbul gibi dar sokakları olan ve bu sokak girişlerine park etmiş araçlar yüzünden görüş hakimiyetinin nerede ise 0 olduğu durumlarda uzun konsol yüzünden sürücü koltuğu ile burun arasındaki mesafeyi ben bu segment bir araçta 2mt ve üzeri olsun istemem, punto bu konuda daha kullanışlı. Acaba diyorum EuroNcap ta sürücü güvenliğinin 5 yıldızla değerlendirilmesinin altında yatan neden bu abzorbe alanımıdır diye düşünüyorum. Lakin böle değil ise bu boşluk yerine arka koltuk mesafesini büyütseler tercihim olur. 205/55/16 lastik ebatı ve konfor kazandırmak için yumuşaklığı ön planda tutan bir süspansiyon sistemi mevcut olan bravo, ESP siz hali ile standart bir 195/55/15 lastikli ibizadan konfor olarak kat kat iyi tabiki. Lakin yol tutuş performansı açısından konuşmuştum standart bir ibizadan daha kötü, heleki benim ibizanın yanına yaklaşamaz. Bu konuda kaygılarınız var ise ben her zaman teste açığım Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 26 Kasım 2010 Paylaş 26 Kasım 2010 Bunların hepsi göreceli derler be Sühacım illaki abicim sadece beni bağlar ve ben ne otoriteyim nede prof. um Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 26 Kasım 2010 Paylaş 26 Kasım 2010 Bravo, Fiat ın gelmiş geçmiş en kaliteli otosu, hiç değilse ton balık konservesi diyebiliriz, leziz , rakamına göre alınır. Yorum bağlantısı
Ali Elöver 26 Kasım 2010 Paylaş 26 Kasım 2010 (düzenlendi) Bunların hepsi göreceli derler be Sühacım Tabi deriz. Siz diyince oluyor biz diyince niye olmuyor. Bence Bravo'nun iç mekanı Focus'dan çok çok daha iyi, bence... Ben 30.500 TL'ye 1998 yılında üretilmiş ve gelişmemiş yamaha kapaklı motorlu kel ötesi şirket, pazarlama elamanı arabası Focus alacağıma, giderim 32.500 TL ye son teknoloji turbo motorlu, donanımlı ve sportif Bravo'yu alırım. En azından sıfır km arabaya 30.000 Tl verip kapıya koyunca aaaa şirket araba vermiş demezler İstanbul'da Focus alınmaz, banko ŞİREKT ve PAZARLAMACI arabası. 26 Kasım 2010 tarihinde Ali El tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 26 Kasım 2010 Paylaş 26 Kasım 2010 Bravo, Fiat ın gelmiş geçmiş en kaliteli otosu, hiç değilse ton balık konservesi diyebiliriz, leziz , rakamına göre alınır. şuanda birmot ta var 1-2 modeli test sürüşü için abi aklında olsun Yorum bağlantısı
Ali Elöver 26 Kasım 2010 Paylaş 26 Kasım 2010 Bravo, Fiat ın gelmiş geçmiş en kaliteli otosu, hiç değilse ton balık konservesi diyebiliriz, leziz , rakamına göre alınır. şuanda birmot ta var 1-2 modeli test sürüşü için abi aklında olsun Sence nasıl T-jet motorlu Bravo ? Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 26 Kasım 2010 Paylaş 26 Kasım 2010 Sence nasıl T-jet motorlu Bravo ? İşin kötü tarafı ben dizel için gittim test ettim, benzinliye bakmadım Keşke baksa idim bir kullanamadım. Ama benzinli t-jet in motorunu içerde inceledim derli toplu olmuş bir citroen gibi felan asla değil göz ile bile ney nerde nasıl duruyor anlaşılıyor. İçeridede 6 borulu godfather kornası koymak için bile yeterli yer var Yorum bağlantısı
Ali Elöver 26 Kasım 2010 Paylaş 26 Kasım 2010 Ama benzinli t-jet in motorunu içerde inceledim derli toplu olmuş bir citroen gibi felan asla değil göz ile bile ney nerde nasıl duruyor anlaşılıyor. İçeridede 6 borulu godfather kornası koymak için bile yeterli yer var Evet gerçekten güzel paketlenmiş. Bende yer yok maalesef, tıklım tıklım dolu kaputun altı. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 26 Kasım 2010 Paylaş 26 Kasım 2010 Amanın, gideyim yoğurt kasesi vb. plastikleri bulayım da şu bomboş motor bölümümü doldurayım, utandım .... Yorum bağlantısı
Ali Elöver 26 Kasım 2010 Paylaş 26 Kasım 2010 Bu arada son 4 yılda aldığım araçların motorlarından bir potpori yapalım, bakalım en güzel hangisi Bu Corsa GSi'ımın motoru, çok çok orjinal ve güzel bir arabaydı, ama yolda durmazdı. Eski forumcular hatırlar bunu Bu Astra H'ın yeni 115 Bg'lik motoru, 2011 modelde kullanılan Ecotec, fena gitmezdi. Bu Megane 2 HB'in 115 Bg'lik motoru, en çok sevdiğim motor bölmesi buydu, heryer kapalı derli topluydu. Bu arabada forumda çokca bilinirdi:P Bu Clio 2 nin Megane 2'de kullanılan motoru, kasaya oldukça iyi gelirdi, 1400 cc 16 v 100 bg di ama uçardı Bu VW Polo Comfortline'nın 1400 cc 16 v motoru, evelnince almıştım. Güzel dururdu ama sadece 75 bg di, yürümez etmedi Bu da Focus Sport Trendimin 2000 cc 130 Bg'lik motoru, standart Punto kadar seri gitmezdi maalesef. Amanın, gideyim yoğurt kasesi vb. plastikleri bulayım da şu bomboş motor bölümümü doldurayım, utandım .... Seninkine LAF YOK paşam... Elini saygıyla öperim Efendi Obi Van Buyur. Ama benim GSi kullanmanı isterdim. Arabayı kullanmayı bilene çok keyif verirmiş, her virajda yanlardı ama ben prof sürücü olmadığımdan bu arabayı kullanırken hep tedirgin oldum. O minik kasaya o motor biraz fazla geliyordu. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 26 Kasım 2010 Paylaş 26 Kasım 2010 Sport Trendine bakım yaptırmamışsın demek ki, yazık , Poloyu da erken almışsın, bekleseydin 180 likleri çıktı Broşürde, marka web sitelerinde bile bu fotoğraflar yok, teşekkür ederiz. Gsi kullandım, virajdan sonra park ettim, yola otobüs ile devam ettim Yorum bağlantısı
Ali Elöver 26 Kasım 2010 Paylaş 26 Kasım 2010 Bak sevgili buyur, tam senin Bulut için oynamalık araba, bununla araba kullanmayı öğrenmesi iyi olur, usta rallici olur bunu kullanabilirse... Ben dayanamadım 1 senede sattım Yorum bağlantısı
Ali Elöver 26 Kasım 2010 Paylaş 26 Kasım 2010 Sport Trendine bakım yaptırmamışsın demek ki, yazık Çok keyifli bir araba değildi O yüzden fazla özenmedim... Poloyu da erken almışsın, bekleseydin 180 likleri çıktı Aynı blok değil mi ? Geri kalan herşey tamamen farklı ama 6N2 Polo'nun 75 motorundan 180 Bg çıkaran VW'e Broşürde, marka web sitelerinde bile bu fotoğraflar yok, teşekkür ederiz. Aynen öyle, benim Sport Trendin bir resimleri var, arkadşalar derki bu kadar resim Ford fabrikasında bile yoktur, arka aksı bile çekmiştim yere yatıp Sırf Focus ST 375 taneymiş, her açıdan Ana klasör fena içi binlerce resim dolu Sende varmı böyle fotoğraf koleksiyonu Yorum bağlantısı
Serkan Toker 26 Kasım 2010 Paylaş 26 Kasım 2010 Ne günlerdi değil mi, sport trendle yatıp kalkıyorduk şimdi iri nokta gibi.... Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 26 Kasım 2010 Paylaş 26 Kasım 2010 Gerçekten de Ford fabrikasında arka aks fotoğrafı yotur, Bmw olsa neyse, bende pul kollleksiyonu var Yorum bağlantısı
Ali Elöver 26 Kasım 2010 Paylaş 26 Kasım 2010 Ne günlerdi değil mi, sport trendle yatıp kalkıyorduk şimdi iri nokta gibi.... He valla, o zamanlar tabi sizin müttefikinizdim bişey demiyordunuz Ne zaman anladım Fort Tırt sattım, o günden beri düşmanlarım artıyor Asıl Megan ve Clio ile çok uğraştınız forum olarak, yok naylon maylon. Az Astra Focus kavgası da çıkmadı . Niye sildiniz Nazi Herr Toker o kadar video'yu, resimi teknik veriyi ? Millet Focus vs Astra karşılaştırması istese veri yok. bende pul kollleksiyonu var Çupranı satarken Hakkoşa mı göstericen ? Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 26 Kasım 2010 Paylaş 26 Kasım 2010 Hehe.. 115'lik renoda gösterecek bişey olmadığı için her yerini kapatmışlar En güzerli ford motoru.. Göğsünü gere gere her yerini açmış Yorum bağlantısı
Misafir 26 Kasım 2010 Paylaş 26 Kasım 2010 Hehe.. 115'lik renoda gösterecek bişey olmadığı için her yerini kapatmışlar En güzerli ford motoru.. Göğsünü gere gere her yerini açmış Yorum bağlantısı
Ali Elöver 28 Kasım 2010 Paylaş 28 Kasım 2010 Hehe.. 115'lik renoda gösterecek bişey olmadığı için her yerini kapatmışlar En güzerli ford motoru.. Göğsünü gere gere her yerini açmış Reno Megane motoru 1600 cc 16 v 115 bg. Ford Focus motoru 2000 cc 16 v 130 bg. Bu veriler ve o upuzuuuunn şansızaman oranları ile mi açıyor göğsünü ? Ama kapasın bence o verimsiz motor ile övünç olmaz Kullanmasak inanıcaz da bindik be patron. Yorum bağlantısı
Recommended Posts