Mehmet Ozyurek 17 Ekim 2010 Paylaş 17 Ekim 2010 1-o zaman şamandırayla birlikte değiştireyim.2-Link vermeyi doğru bulmadığınız yerden almayın da... , link vermeyi doğru bulmuyorum demem, forumda site adresi vermek istemedim. 3-Conta yanığı vardı yaptırdım. Akü bitik değil her marşta alıyor ama akü takılalı 6 yıl olmuş. 4-Rolanti valfini kendimiz temizleyebilirmiyiz acaba .(El becerim epey iyidir.) 1- Ustanızla birlikte karar verin.. 2- Link vermediğiniz yeri biliyorum.. Almayın bence.. Almanız gerekirse ve memlekette bulamazsanız, yardımcı oluruz.. Anlaşmalı olduğumuz işyerleri var.. Tunç'da temin edebilir... 3- Akü marş sırasında motoru normal çevirebiliyorsa, yaşı önemli değil... 4- Sökerseniz temizlersiniz.. Yorum bağlantısı
Muharrem Ersin Başaran 17 Ekim 2010 Yazar Paylaş 17 Ekim 2010 4- Sökerseniz temizlersiniz.. Temizleme malzemesi olarak ne kullanılır acaba. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 17 Ekim 2010 Paylaş 17 Ekim 2010 Temizleme malzemesi olarak ne kullanılır acaba. Genelde balata spreyi kullanılır... Ben en son benzine kadar denedim ama düzelmemişti Yorum bağlantısı
Muharrem Ersin Başaran 17 Ekim 2010 Yazar Paylaş 17 Ekim 2010 Genelde balata spreyi kullanılır... Ben en son benzine kadar denedim ama düzelmemişti Teşekkürler bilgiler için. En kısa zamanda kendim söküp sensörleri ve valfi de temizlicem. Bozulursa benim elimde bozulsun... Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 17 Ekim 2010 Paylaş 17 Ekim 2010 Elinizden geliyorsa, gaz kelebeğini ve boğazı da temizleyin.. Maf sensörü zaten en başta.. Ama Maf sensörüne sakın dokunmayın, sadece sprey sıkın.. Yorum bağlantısı
Muharrem Ersin Başaran 17 Ekim 2010 Yazar Paylaş 17 Ekim 2010 Elinizden geliyorsa, gaz kelebeğini ve boğazı da temizleyin.. Maf sensörü zaten en başta.. Ama Maf sensörüne sakın dokunmayın, sadece sprey sıkın.. Maf sensörünü temizlemiştim daha önce. Bogaz kelebeğinide sökmeden balata spreyiyle temizlediler. Rolanti valfi içeride biryerde bağlantılı olduğunu düşünüyordum değil sanırım onu temizlicem yarın nasipse. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 17 Ekim 2010 Paylaş 17 Ekim 2010 1. Su eksiliyor diye üst kapak sökülmüş, kapak yüzey ölçümü yapılarak sorun bulunmamış, bir yerlerden temin edilip 1 adet conta bulunmuş takılmış Bu doğru ise; 2. Yazacak kelime bulamıyorum, "cinayet" en saf tarif olacak, müştterinin malı bu kadar çöpe atılamaz, yazık, bu yapılan conta işi şuna benzer: Filmi seyretmeyip, sadece son 10 dak. da çıkan oynayanalar bölümünü seyrettirip, komple film parası almaya.... 3. 4. silindirde kompresyon 10 çıkmış ise, valf-benzin pompası-hava filtresine gitmeye gerek yok. 4. Benzinli atmosferik bir motor çok basittir, fazla ilgi beklemez ama, tek şey ister: SIKIŞTIRMA. Tek silindirde oluşan düşük sıkıştırma, herşeyi alt üst eder, %5 kayıp gibi tarif edilemez. Yorum bağlantısı
Muharrem Ersin Başaran 17 Ekim 2010 Yazar Paylaş 17 Ekim 2010 1. Su eksiliyor diye üst kapak sökülmüş, kapak yüzey ölçümü yapılarak sorun bulunmamış, bir yerlerden temin edilip 1 adet conta bulunmuş takılmışBu doğru ise; 2. Yazacak kelime bulamıyorum, "cinayet" en saf tarif olacak, müştterinin malı bu kadar çöpe atılamaz, yazık, bu yapılan conta işi şuna benzer: Filmi seyretmeyip, sadece son 10 dak. da çıkan oynayanalar bölümünü seyrettirip, komple film parası almaya.... Çağlar bey ben burada bilgi paylaşmayı akıl almayı işte bu ustacıkarın eline düşmemek için yapıyorum. Ama ne yazıkki düştük demekki conta işinde. 3. 4. silindirde kompresyon 10 çıkmış ise, valf-benzin pompası-hava filtresine gitmeye gerek yok. Araç motormu yaptırmak istiyor diyorsunuz? 4. Benzinli atmosferik bir motor çok basittir, fazla ilgi beklemez ama, tek şey ister: SIKIŞTIRMA. Tek silindirde oluşan düşük sıkıştırma, herşeyi alt üst eder, %5 kayıp gibi tarif edilemez. Ama bu olay 6 ay önce ölçtürdüğümde yapmıyordu .Acaba 4 piston değeri dahadamı düştü, Peki bu düşüklüğü neden lpg de hissedemiyorum. Bulunduğum yer dağlık bir bölge ,burada yol alırken bir çok yeni arabanın peşinden düşmeden çıkıyorum bayırları. Motor kötü olsa gidememem gerekmezmi ? Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 17 Ekim 2010 Paylaş 17 Ekim 2010 İlk mesajdaki video linkini açamayanlar.. : Youtube'u açıp şunu arasınlar..: zRO6DxGFykI Yorum bağlantısı
Muharrem Ersin Başaran 17 Ekim 2010 Yazar Paylaş 17 Ekim 2010 İlk mesajdaki video linkini açamayanlar.. :Youtube'u açıp şunu arasınlar..: zRO6DxGFykI Linkin açılmadığının farkında değilim kusura bakmayın. Birde lpg de video çekmeyi düşünüyorum. Devir saati ibresi kazık çakmış gibi duruyor onuda görmeniz lazım. Tam benzinden gaza geçince nasıl olduğunu. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 17 Ekim 2010 Paylaş 17 Ekim 2010 Araç motormu yaptırmak istiyor diyorsunuz? Hayır.. Subap yanık değil ise, carbon clean kurtarır.. Yanık ise subap değişir.. Araç kaç binde.. ? Yorum bağlantısı
Muharrem Ersin Başaran 17 Ekim 2010 Yazar Paylaş 17 Ekim 2010 Hayır.. Subap yanık değil ise, carbon clean kurtarır.. Yanık ise subap değişir.. Araç kaç binde.. ? arac 206 binde Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 17 Ekim 2010 Paylaş 17 Ekim 2010 Yağlı ve yağsız olarak silindir kompresyonu yaptırın derim.. Yorum bağlantısı
Muharrem Ersin Başaran 17 Ekim 2010 Yazar Paylaş 17 Ekim 2010 Yağlı ve yağsız olarak silindir kompresyonu yaptırın derim.. bunu en kısa zaman da yaptırayım. Sormak istediğim şu; Eğer araç motor istiyorsa yağ yakması ve çekişinin düşük olması gerekmezmi? Yorum bağlantısı
Yaşar Demirci 17 Ekim 2010 Paylaş 17 Ekim 2010 aracın subapları sıkıntılı. degişmesi gerekiyor Yorum bağlantısı
Muharrem Ersin Başaran 17 Ekim 2010 Yazar Paylaş 17 Ekim 2010 aracın subapları sıkıntılı. degişmesi gerekiyor Eğer böyleyse üst kapak contası yapan ustaya epey bi kalay kaynatcam. Sübaplara da bakıver eger bi sıkıntı varsa değiştirelim takım halinde de dedim . ama ustacık işte ne olsun. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 17 Ekim 2010 Paylaş 17 Ekim 2010 bunu en kısa zaman da yaptırayım.Sormak istediğim şu; Eğer araç motor istiyorsa yağ yakması ve çekişinin düşük olması gerekmezmi? Benim takıldığım noktanın motor yaptırma ile pek alakası yok.. Yani ulaşmaya çalıştığım nokta, motor isteyip istemediği değil... Subap yanığı ve aşırı kurum subapların sıkıştırmasını önler.. Sıkıştırma yapamayan motor da teklemelere gaz yememeye sebep olur.. Videoyu yeni izleyebildim.. Videoya göre öncelikli sorununuz olan stop etme olayı, subap sorununa da benzemiyor.. Bence direk rolanti valfi sorunu.. Ancak diğer anlattığınız olayları videoda göremiyoruz. Anlattılarınıza göre, benzin pompası da bozuktur.. Kompresyon sorununuz da vardır diyorum.. Muhtemelen ateşleme sorununuz da olabilir... Son olarak sıraya koyacak olursam; 1-Benzin pompası 2-Rolanti valfi 3-Silindir kompresyonları 4-Ateşleme Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 17 Ekim 2010 Paylaş 17 Ekim 2010 Motor yaptırmak genel bir kavram, çekişin düşmesinin bariz anlaşılması şart değil, yağ yakması da şart değil. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 17 Ekim 2010 Paylaş 17 Ekim 2010 Eğer böyleyse üst kapak contası yapan ustaya epey bi kalay kaynatcam.Sübaplara da bakıver eger bi sıkıntı varsa değiştirelim takım halinde de dedim . ama ustacık işte ne olsun. İyide subaplarda sorun olduğunu silindir kompresyonu ölçümü söylemiş zaten... Yorum bağlantısı
Muharrem Ersin Başaran 17 Ekim 2010 Yazar Paylaş 17 Ekim 2010 İyide subaplarda sorun olduğunu silindir kompresyonu ölçümü söylemiş zaten... Söylemişte usta bunu pek dinlemedi. adam neredeyse yapmıcam diyecekti yani. Ben gerek yok diyorum diyip durdu. Hadi hayırlısı.Bi cc şart oldu sonrasında diğer işlemlere girişcez artık. Benim takıldığım noktanın motor yaptırma ile pek alakası yok.. Yani ulaşmaya çalıştığım nokta, motor isteyip istemediği değil... Subap yanığı ve aşırı kurum subapların sıkıştırmasını önler.. Sıkıştırma yapamayan motor da teklemelere gaz yememeye sebep olur.. Videoyu yeni izleyebildim.. Videoya göre öncelikli sorununuz olan stop etme olayı, subap sorununa da benzemiyor.. Bence direk rolanti valfi sorunu.. Ancak diğer anlattığınız olayları videoda göremiyoruz. Anlattılarınıza göre, benzin pompası da bozuktur.. Kompresyon sorununuz da vardır diyorum.. Muhtemelen ateşleme sorununuz da olabilir... Son olarak sıraya koyacak olursam; 1-Benzin pompası 2-Rolanti valfi 3-Silindir kompresyonları 4-Ateşleme Dediklerinizi sırasıyla yapıcam ama öncelikle temizlik işlemlerini yaptıracam. Sonra cc sonra sırasıyla gelicek gerisi. Araba çok zevkli ama bu sorunları sıkıyo bazen adamı. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 17 Ekim 2010 Paylaş 17 Ekim 2010 Dediklerinizi sırasıyla yapıcam ama öncelikle temizlik işlemlerini yaptıracam.Sonra cc sonra sırasıyla gelicek gerisi. Araba çok zevkli ama bu sorunları sıkıyo bazen adamı. Eğer subaplarınız yanıksa, Carbon Clean uygulamasından sonra sorununuz büyüyebilir.. Demedi emeyin... Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 17 Ekim 2010 Paylaş 17 Ekim 2010 subap yanıksa, zaten yanık, kurumlu ise CC ile kurtulur. Yorum bağlantısı
Muharrem Ersin Başaran 17 Ekim 2010 Yazar Paylaş 17 Ekim 2010 resimlerin konuya katsı olurmu bilmiyorum ama. Üst kapak contası değişirken çekmiştim.Kurumlar belli Eğer subaplarınız yanıksa, Carbon Clean uygulamasından sonra sorununuz büyüyebilir.. Demedi emeyin... Sorması ayıp acaba sübap işi ne kadar mal olur bize. Nasipse yaza düğün var fazla açılmayayım Yorum bağlantısı
Yaşar Demirci 17 Ekim 2010 Paylaş 17 Ekim 2010 motor sogukken kompresyon düşük stop etmesi bu yüzden. kapak sökülmeden başka şekilde bunu göreceginizi sanmıyorum. mehmet abi hatırlarsan senin escorttada aynı sıkıntı vardı. subapları degişince düzelmişti Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 17 Ekim 2010 Paylaş 17 Ekim 2010 motor sogukken kompresyon düşük stop etmesi bu yüzden. kapak sökülmeden başka şekilde bunu göreceginizi sanmıyorum. mehmet abi hatırlarsan senin escorttada aynı sıkıntı vardı. subapları degişince düzelmişti Eee. hatırlamaz olurmuyum... Bir escort soğukken düzgün gaz yemiyorsa.. Subap onarılmadan Oksijen tüpü de bağlasanız düzelmiyor Yorum bağlantısı
Recommended Posts