Abdussamed Acar 5 Ekim 2010 Paylaş 5 Ekim 2010 Kuru Kuruya alınan bir 180 Hp değil; - İnce Ayarlı Spor Süspansiyon - Orjinal Yarış Frenleri - Bi-Xenon Farlar - Çift Egzost + SoundAktor (Spor Motor Sesi) - Kırmızı Dikişli Deri Döşeme (Koltuk, Direksiyon, Vites...) - Performans ; 180 Hp@6200dd - 250Nm@2000-4500dd 0-100 Km/h; 7,2 sn Maks;225Km/h - Tüketim(ş.i/ort./ş.a) ; 5,3/6,4/8,3 Litre - Anahtar Teslim; 47500 TL Hoş Yorum bağlantısı
Rıfat Çakar 5 Ekim 2010 Paylaş 5 Ekim 2010 Sanırım aracı satın aldınız. Hayırlı olsun Yorum bağlantısı
Sadettin Çelik 5 Ekim 2010 Paylaş 5 Ekim 2010 Yakıt, performans ve fiyat gayet güzel. Yorum bağlantısı
Onur Hançer 5 Ekim 2010 Paylaş 5 Ekim 2010 Süper bir makine bu!! Seat kendini aşmaya devam ediyor. Yorum bağlantısı
Onur Demir 5 Ekim 2010 Paylaş 5 Ekim 2010 Dsg şanzıman harici güzel. Elektronik sevmem. Fordun aklına edeyim, böyle güzellikler çıkarmıyor. Yorum bağlantısı
Onur Demir 5 Ekim 2010 Paylaş 5 Ekim 2010 Hakan Gürsoy yazdı: Onur'a katılmıyorum, DSG bunu güzel yapmış. Abdussamed'i banlayın, forumda vw reklamı yapıyor. Abi DSG ballandırıp duruyoruz da, dsg şanzımanlı, garanti süresi bitmiş 3-4 yaşındaki araçlar başladı dsg arızaları vermeye. Yorum bağlantısı
Misafir 5 Ekim 2010 Paylaş 5 Ekim 2010 Gerçekten tatlı bir araç, uzun vadede ikinci eli ne olur bilmem ama performans için alınır. Çok da güzel binilir. Yorum bağlantısı
Ali Elöver 5 Ekim 2010 Paylaş 5 Ekim 2010 Abdussamed Acar yazdı: Araba iyide, plaka olmamış be... Kuşum Aydın ve Fatih Ürek alır bunu Yorum bağlantısı
Özdemir Erten 5 Ekim 2010 Paylaş 5 Ekim 2010 Estetiksel ve performans açısından harika olmuş. Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 5 Ekim 2010 Paylaş 5 Ekim 2010 Bu fotoğraflara bakarsan güzel ama daha gerçekçi fotoğraflarını da görmek lazım. Yorum bağlantısı
Cihan Yetişken2 5 Ekim 2010 Paylaş 5 Ekim 2010 Gerçeğini inceledim. Süper bir araç. 180hp'nin tadı manuel ile çıkar gerçi o ayrı.. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 5 Ekim 2010 Paylaş 5 Ekim 2010 Siyah Ağız anlamına gelen bir model , ön tampondaki siyah kısım bunu vurguluyor, koltuklarda, göstergede B harfi kazınmış, 2010 da cupra ya olan farkları: CC, farklı iç döşeme, Değişik jantlarıydı. 7 ileri dsg si var, yenilenmiş, diferansiyel oranlı değiştilrimiş bir cihaz, sadece 6-7. vitesi ekonomi ağırlıklı, şanzıman ağırlık farkı 17 kg. Motor-şanzıman tekniği Scirocco-Golf ile yanı ama 20 Ps daha kuvvetli, onlarda 1. vites dişlisi farklı o kadar, alt yapı olarak Polo Gti- Audi S1 ile aynı ama 10-20.000 TL daha ucuz. Seat Türkiye 2010 da az sayıda getirmişti, Haziran sonraı 100 adete yakın getirdiler, stok tükendi, En büyük özelliği XDS sistemi, bu sistem hakkında hiçbir Türk Oto dergisinde yazı çıkmadı, kafaları basmadı mı bilemem. Kum dökülmüş asfaltta, tam kırık direksiyon ile gazı dipleyince, tren rayında gider gibi kaymadan gidebilmesini sağlayan, elektronik kilitli diferansiyel gibi bir sistem. gündüz farından-bluetooth a kadar mevcut. Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar 5 Ekim 2010 Yazar Paylaş 5 Ekim 2010 Hakan Gürsoy yazdı: Onur'a katılmıyorum, DSG bunu güzel yapmış. Abdussamed'i banlayın, forumda vw reklamı yapıyor. Adamlar yapıo hocam benim suçum yok... 50 bin lira altında, yolda gördüğün 100 araçtan 99 una el sallayacak kadar dinamik, aldığın performans karşısında kullanım maliyeti gayet makul ve karakter sahibi bir araç bence... Haber olmayı hakediyo vesselam Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 5 Ekim 2010 Paylaş 5 Ekim 2010 Abdussamed Acar yazdı: Adamlar yapıo hocam benim suçum yok... 50 bin lira altında, yolda gördüğün 100 araçtan 99 una el sallayacak kadar dinamik, aldığın performans karşısında kullanım maliyeti gayet makul ve karakter sahibi bir araç bence... Haber olmayı hakediyo vesselam Acaip haklısın Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 5 Ekim 2010 Paylaş 5 Ekim 2010 Arada bir, Şokellalı ekmek te iyi gider ama... Yorum bağlantısı
Gökhan Kızılkaya 6 Ekim 2010 Paylaş 6 Ekim 2010 (düzenlendi) Motor güçlüyse özellikle tork yüksekse vitesin manuel olacak ki zevk versin.O gücün tadı, kontrolu, elinin altında olma hissiyatı bambaşka. Vesile ile geçen Audi A4 1.8 t dsg (160 hp)ile uzun yol yaptım.Tamam güzel ama benim manuel tdci focus um daha zevk veriyor.Ne anladım dsg den tatsız tuzsuz birşey diyet yemeği gibi. Bas gaza gitsin... 6 Ekim 2010 tarihinde G tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 6 Ekim 2010 Paylaş 6 Ekim 2010 Vesile ile, dsg , manuel bir şanzıman yapısındadır, senkromeçi - vites dişlisi - prizdirek mili vb., Aslında bu sisteme otomatik debriyaj dense, bence daha doğru olurdu. İstendiğinde kendisi vites değitiren bir yapıdadır. Yoksa zaten manuel kullanıma açık. Yorum bağlantısı
Gökhan Kızılkaya 6 Ekim 2010 Paylaş 6 Ekim 2010 Çağlar Bayur yazdı: Vesile ile, dsg , manuel bir şanzıman yapısındadır, senkromeçi - vites dişlisi - prizdirek mili vb., Aslında bu sisteme otomatik debriyaj dense, bence daha doğru olurdu.İstendiğinde kendisi vites değitiren bir yapıdadır. Yoksa zaten manuel kullanıma açık. Manuele de aldım ama vites değişimi hissetmedim.Sanki manuel modu yalandan konmuş gibi geldi Çağlar Bey araç triptronik idi yani audi (2010) triptronikler dsg değilmi yoksa ben dsg niyetinemi kullandım.Hiç bir yerinde dsg yazmıyordu gerçi ama...Otomatik vites değişimleri dsg gibi seri ve hissiyatsız dı. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 6 Ekim 2010 Paylaş 6 Ekim 2010 Tabi vites geçişlerinde manuel gibi kütleme hissi yok, zira debriyaj otomatik, Audi-Vw-Skoda-Seat-Bugatti hepsindeki otomatik denenler DSG Ford da ki sisteminde temeli aynı, ismi değişik. Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar 6 Ekim 2010 Yazar Paylaş 6 Ekim 2010 Ayrıca sözkonusu performans ise manuelde DSG kadar seri ve doğru bir kavrama ile vites değiştirmek çok zor... Ama amaç performans diil el ayak hareketi ile kavramaya hukmetmek fantazisi ise 0-100 değerinin çokta önemi yok Yorum bağlantısı
Bahadır Çınar 6 Ekim 2010 Paylaş 6 Ekim 2010 Geçen hafta hafta tv8 de aracın testi vardı. Fiyat performans açısından tam not verdiler. Fakat 4 kişilik gözükse de 2 kişi için ideal olduğunu söylediler. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 6 Ekim 2010 Paylaş 6 Ekim 2010 Can Umut Baykan yazdı: Manuel çok daha hızlı ve performanslı , dsg ve benzeri sistemler manuele çok yakın ama sadece yakın geçemiyor manuelin hızını. Vesile yapacağım kusura bakma: Otohaber Sayı 41 (bu hafta yani) Scirocco 160 Ps dsg testinde: 0-100km/h hızlanma Manuel versiyon sonuçları : 8.40 saniye Dsg versiyonu sonuçları: 8.18 saniye Kaldı ki bunlar test pilotlarının, tam konsantrasyon sonuçları Tüm diğer test sonuçları da aynı, hiçbir eloğlu, makinayı yenemiyor. Ayrı vesile, aynı sayıda Clio Rs Gordini testi de var, meraklıları bu sayıyı kaçırmasın. 2.0 atmosferik 201 Ps. Yorum bağlantısı
Tayfun Yeşil 6 Ekim 2010 Paylaş 6 Ekim 2010 gordini bir efsane,eski renocu olarak iyi bilirim..)) Yorum bağlantısı
Recommended Posts