Okyay Pay 27 Eylül 2010 Paylaş 27 Eylül 2010 Ford’un tüm dünyada satılan modeli Fiesta’nın, merakla beklenen versiyonu ST fotoğraflandı. Daha agrasif görünen ön tamponu, tok yan spoylerleri, ve çift egzoz çıkışına ev sahipliği yapan arka difüzörü ile oldukça şık görünen araç, neredeyse kamuflajsız şekilde test edilirken yakalandı. Ford’un Ecoboost motor seçeneklerini kullanacak Fiesta’da 1.6 litre veya 2.0 litrelik motorlar kullanılacak. Motor seçenekleri hakkında henüz kesin bir bilgi olmasa da yeni ST’nin 200 hp civarında güç üreten bir motorla gelmesi kesin gibi. Önden çekişli olacak aracın süspansiyon sistemi, frenleri ve direksiyon sistemi de özel geliştirilmiş olacak. Yorum bağlantısı
Yiğitcan Coşar 27 Eylül 2010 Paylaş 27 Eylül 2010 (düzenlendi) Üretileni, bu halinden çok farklı olmassa eğer "çok sıradan" sıfatını yakıştırırım. 27 Eylül 2010 tarihinde Yi?itcan Co?ar tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 27 Eylül 2010 Paylaş 27 Eylül 2010 Umarım kamuflajlı hali budur. Bu üçgen tampon focusda da gelirse, yandık. Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik 27 Eylül 2010 Paylaş 27 Eylül 2010 Bence şahane olmuş. Da 2.0 200 hp lik olanına 45-50 bin lira isterler tahminim. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 27 Eylül 2010 Paylaş 27 Eylül 2010 Bence şahane olmuş. Da 2.0 200 hp lik olanına 45-50 bin lira isterler tahminim. Bence daha fazla isterler... Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik 27 Eylül 2010 Paylaş 27 Eylül 2010 50 bin liradan çok isterse asıl saçmalık olur. Focus ST kaç para ki. Yorum bağlantısı
Misafir 27 Eylül 2010 Paylaş 27 Eylül 2010 (düzenlendi) jant haricinde dış görünüşü begenmedim sıradan yakıştırmasına katılıyorum. ford fiestada tip konusunda çok uzakta kalıyor.focus'larda idare eder pozisyonunda.her iki modeldede hele ön tampon detayları berbat bence,hiç sevemedim.arka taraf ve iç mekan kalitesi bu modelleri kurtarıyor sanki. 27 Eylül 2010 tarihinde Oktay Toker tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Yıldıray Demirkıran 28 Eylül 2010 Paylaş 28 Eylül 2010 Ben bu çift egzoz çıkışına bayıldım. Yakışmış. Ben de taktırmayı planlıyordum, kararma yapıyor tamponda egzoz olmayınca. Yorum bağlantısı
Ayhan Şentürk 28 Eylül 2010 Paylaş 28 Eylül 2010 Bence daha fazla isterler... Bence başlı başına bir şaçmalık var zaten ortada ama Fiesta ST 70 bin tl nin altında olmaz. Naptınız okadar fazla istemezler. Eski kasa Fiesta ST kaç paraydı ve nekadar tuttuki. 2.0 arabadan uzak durulmaya başlandı. herkes 1.6 ve aşağısı güçlü motorlara yöneldi. Benim tahminim 50bini geçmez. En fazla abartılmış haline 55bin derim ama bence normali 45 bindir. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 28 Eylül 2010 Paylaş 28 Eylül 2010 Burda para eden araba değil... 2,0 motorun ÖTV'si.. Yorum bağlantısı
Ayhan Şentürk 28 Eylül 2010 Paylaş 28 Eylül 2010 Aynı araba olur, içinde değişirse koltuklar değişir, deri direksiyon koyar, zengin dursun diye içinde 3-5 yerindeki parçaları krom kaplar. Yürüyen aksam yine aynı olur, sadece farklı bir süspansiyon ve araba 2cm daha alçak olur okadar. Normal fiestanın üstüne 10 bin lira koyar tamam Zaten Türkiye'de 1.6 100 milyarlık bir arabanın 40 milyarı vergi. Farklı bir araba 100 milyar ve 2.0 ise 60 milyarı vergi. Herşei düzenlediler birde şu vergileri motor hacmine göre değil egsoz emisyonuna göre düzenleseler çok yararlı olur. Sonucta çevreye verilen zarar önemli. isterse 5000 motor olsun çevreye zarar vermiyorsa vergi düşük olacak, sanane adamın keyfinden. Yorum bağlantısı
Ali Elöver 28 Eylül 2010 Paylaş 28 Eylül 2010 Mito GTA Azıcık İtalyanlara baksın da hothatch araba nasıl yapılır görsün... Yorum bağlantısı
Ayhan Şentürk 28 Eylül 2010 Paylaş 28 Eylül 2010 Bir önceki Fiesta'da yolda bir ST gördüğünüzde direk farklı, spor bir araba olduğunu anlıyorduk. Tamponları jantı vs vs. Yeni Fiesta insallah modifiyeli normal Fiesta gibi durmaz. Yorum bağlantısı
Oğuz Altınada 28 Eylül 2010 Paylaş 28 Eylül 2010 (düzenlendi) Bir önceki ST'yi Ford'u iyi bilmeyen hangi arkadaşıma göstersem vandan çevirme mi diyorlardı Kimse 2.0 150hp benzinli beklemiyor o aracı.. Bu arada mesela ibiza cupra 1.4 180hp dsg ile 46.000 fiyatı var gerçi tipi kayık ama ST 45.000 üstünde çok zor satar; 45bini geçer 50bin civarı olur, sonu da bir önceki ST ile aynı olur, millet gider RC alır, cooper s alır.. 28 Eylül 2010 tarihinde O?uz Alt?nada tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Korhan Orkun 28 Eylül 2010 Paylaş 28 Eylül 2010 50-60 Bin TL normal az bile baksanıza Bill Ford'un maaşına:) Yorum bağlantısı
Ayhan Şentürk 28 Eylül 2010 Paylaş 28 Eylül 2010 Okadar parayı üst üste koysam bende yıllık 1 dolar almaya razı olurdum. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 28 Eylül 2010 Paylaş 28 Eylül 2010 Bir önceki ST'yi Ford'u iyi bilmeyen hangi arkadaşıma göstersem vandan çevirme mi diyorlardı Kimse 2.0 150hp benzinli beklemiyor o aracı.. Bu arada mesela ibiza cupra 1.4 180hp dsg ile 46.000 fiyatı var gerçi tipi kayık ama ST 45.000 üstünde çok zor satar; 45bini geçer 50bin civarı olur, sonu da bir önceki ST ile aynı olur, millet gider RC alır, cooper s alır.. sadece arka tamponun tipi önemli , diğer yerleri anca otoparkta görüleiblir sanırım Yorum bağlantısı
Ayhan Şentürk 28 Eylül 2010 Paylaş 28 Eylül 2010 Ayhan allah aşkına nerden anlıyorduk ST yi bi tampon değiştiren her fiesta st olabiliyor belirgin kendine özgü bi yanı yok ki.Fotolardan anladığım kadarı ile yine normal bir fiesta kasası. Taklitler orjinalini yaşatır derler ST olmayabilir ama görsellik olarak duruşu bakışı farklı ve normaline göre albenisi çok daha fazla. Sana bu sefer Feel The Difference yerine See The Difference diyorum başka birşey demiyorum abi Yorum bağlantısı
Misafir 28 Eylül 2010 Paylaş 28 Eylül 2010 italyanlar bu alfayı başbakanları gibi havalı yapmışlar. ford bu yıl ciddi zayıf ya beklentileri karşılayamayıp baştan savurdular yada cidden yenilik yaptıklarını sanıyorlar. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 28 Eylül 2010 Paylaş 28 Eylül 2010 Ford şu anda motorda geri kaldı, focus kasası da gecikti, bazen olabiliyor, 93 te de Ford öndeydi vs. Astra ve yeni motoru şu an satılıyor, 2011 de de yeni focus ve motoru konuşulacak vs. Yorum bağlantısı
Ayhan Şentürk 28 Eylül 2010 Paylaş 28 Eylül 2010 Şimdiki Fiesta'nında en az 2015 yılına kadar üretileceğini düşünürsek aynı şaseyi ve motoru 2003'ten beri kullanıyor olacak. 12 sene... az değil. 99 model 206'nın hiç değiştirilmeyerek 2010'da satılması gibi birşey olacak. Bence bir şase ve motor 6 yıldan sonra değiştirilmeli, geliştirilmeli. Yorum bağlantısı
Oğuz Altınada 28 Eylül 2010 Paylaş 28 Eylül 2010 (düzenlendi) Taklitler orjinalini yaşatır derler ST olmayabilir ama görsellik olarak duruşu bakışı farklı ve normaline göre albenisi çok daha fazla.Sana bu sefer Feel The Difference yerine See The Difference diyorum başka birşey demiyorum abi Makyajlı ile makyajsız kasaları koymak adil olmamış bence 28 Eylül 2010 tarihinde O?uz Alt?nada tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Recommended Posts