Zafer Kara 20 Eylül 2010 Paylaş 20 Eylül 2010 (düzenlendi) 2000 2001 focus 2.0 sport trend almayı düşünüyorum ford araçları pek bilmem sizce bu araç nasıldır bide bunların 2.0 sport olanları var trend olmayanlar yani ne fark var bu araçtan aracı olanlar bilirler belki yakıtı nasıldır sıralı tüp taktırsam performansı nasıl etkiler tüpte ne yakar. chip tuning yaptırabilirmiyim alırsam yani bi 180 hp civarına çıkarabilirmiyim motoru yormadan vs vs çok soru sordum farkındayım bide bu araçların fabrikasyon beygiri nedir sahibinden.com da 140 filan var kimi 150 diyo kiminde 135 filan yazıyo ruhsatta kw olarak yazıyoda milletmi çeviremiyo hp ye tam olarak. bilen biri varsa bi söyleyiversin. 20 Eylül 2010 tarihinde Zafer Kara tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
V.Ceyhun Emir 20 Eylül 2010 Paylaş 20 Eylül 2010 Yakın zamanda benimkini sattım, biraz bilgi vereyim. Beygir gücü 130'dur. Hepsi Sport Trend'dir. Aslında böyle bir model yoktur, hepsi Avrupa'daki Trend versiyondur ama Türkiye pazarında başına Sport eklenmiştir. LPG taktırılır, hiç sorun da yaşanmaz, benden alan arkadaş da öyle yaptı ve çok memnun. Kaldı ki benzinde bile sarfiyatı çok fazla değildi bana göre. Chip tuning yaptırılmaz, yapıtırılır da uğraşmaya değmez. Alacağınız güç çok az olur. Genel olarak konuşursam sahibini üzmeyecek, güvenli ve konforlu bir araçtır. Tam olarak "Sport" performansını veremese de ayağınızın altında gücü hissettirir. Son olarak da o fiyatlara alabileceğiniz en iyi araçtır diyebilirim. Bu da nokta olsun Yorum bağlantısı
İlker Kadılar 20 Eylül 2010 Paylaş 20 Eylül 2010 sorun çıkarmayan sorunsuz bir araç. bir ara bende almayı düşünüyordum..almayı düşünenlere tavsiyem olur.. 2.0 zetec motor 130 beygir Yorum bağlantısı
Onur Demirer 20 Eylül 2010 Paylaş 20 Eylül 2010 2 yil once sattigimiz 98 mondeo'yla ayni motor oldugunu varsayiyorum. Bizim aracta Prins lpg vardi ve yakit tuketimi o zaman 13-14 kurus/km seviyesindeydi. Performansta hissedilir bir eksiklik de hissetmedik. Kisacasi lpg'ye iyi cevap veriyor denebilir. 180 hp'ye cikmak icin bayagi ugrasmaniz gerekir, ama modifiyeye merak salarsaniz da yurtdisi sitelerde parcalari bol bulunuyor bildigim kadariyla. Iyi bir egzoz ve intake ile gayet zevkli surusler yapilabilir. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 20 Eylül 2010 Paylaş 20 Eylül 2010 Zafer Kara yazdı: 2000 2001 focus 2.0 sport trend almayı düşünüyorum ford araçları pek bilmem sizce bu araç nasıldır bide bunların 2.0 sport olanları var trend olmayanlar yani ne fark var bu araçtan aracı olanlar bilirler belkiyakıtı nasıldır sıralı tüp taktırsam performansı nasıl etkiler tüpte ne yakar. chip tuning yaptırabilirmiyim alırsam yani bi 180 hp civarına çıkarabilirmiyim motoru yormadan vs vs çok soru sordum farkındayım bide bu araçların fabrikasyon beygiri nedir sahibinden.com da 140 filan var kimi 150 diyo kiminde 135 filan yazıyo ruhsatta kw olarak yazıyoda milletmi çeviremiyo hp ye tam olarak. bilen biri varsa bi söyleyiversin. Araç iyidir.. 2,0 hb. iki kapı olup ta ghia olanı yok zaten.. Hepsi trend donanımında.. Şehir içinde 1,6'dan biraz fazla, uzun yolda 1,6'dan az yakar.. Düzgün bir usta düzgün bir kit takar ve düzgün bir kalibrasyon yaparsa, performans kaybını hissedemezsiniz.. Chip tuning ile en fazla alacağınız 5-10 beygir ve bence değmez.. 180 peygir istiyorsanız, turbo veya supercharger şart.. Araç 130 beygir ve 174 nm torka sahiptir.. Onur Demirer yazdı: 2 yil once sattigimiz 98 mondeo'yla ayni motor oldugunu varsayiyorum. 98 ile değil de 99 mondeo ile aynı motor var.. Yorum bağlantısı
Emir Altun 20 Eylül 2010 Paylaş 20 Eylül 2010 LPG'de hiç bir sorun çıkarmaz.Performansı çok iyi.Temizi bulundukdan sonra neden olmasın. Yorum bağlantısı
Zafer Kara 20 Eylül 2010 Yazar Paylaş 20 Eylül 2010 sağolun arkadaşlar turbo merakı hep var bende hani kafam eserse çift turbo ya kadar çıkarım, kaldı ki bugün evo 2.0 motorla fq400 serisi 400 beygire çıkıyo sorunsuz bi şekilde neden olmasın yani bişey daha sorucam bunların fabrikasyon panoramik tavanlısı filan mı var bi araç gördüm sahibinden.com daydı sanırım panoramik tavan vardı almışken bundan buluyim bari fabrikasyonsa eğer Yorum bağlantısı
V.Ceyhun Emir 20 Eylül 2010 Paylaş 20 Eylül 2010 Panoramik tavan hiçbirinde yok, manuel sunroof standart. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 20 Eylül 2010 Paylaş 20 Eylül 2010 1. Son dişli oranı yüzünden , ara hızlanmaları aşırı iyi değildir ama sıkıcı değildir, son hıza kadar duraksamasız olarak çıkar. 3. viteste 40-120km/h arası rahat sürülen bir karakterdedir. 2. Bu motor için ingiltere de chip (gerçek anlamda tek bu beyin için kullanılır) ve egzantrik mili üretilmiştir (pakettir, iki parça beraber tasarlanır) Superchips firması satıyordu. Tiplerine göre 180PS e kadar çıkar (gerçek 180 PS) ancak şehiriçi kullanımı için olanlar galiba 155 PS civarında kalır. 3. Parmakla dokundum, üfledim , vs. ; 2.0 turbo motorlu Subaru-Mitsubishi yi 400 Ps yaptım diyene tek soru: Bu gücü ölçebilecek 4 çeker dyno nun bulunduğu adres nedir? ve dyno kağıt çıktısı nerededir? ; Şehir efsanesi. Yorum bağlantısı
Onur Demirer 20 Eylül 2010 Paylaş 20 Eylül 2010 Çağlar Bayur yazdı: 3. Parmakla dokundum, üfledim , vs. ; 2.0 turbo motorlu Subaru-Mitsubishi yi 400 Ps yaptım diyene tek soru: Bu gücü ölçebilecek 4 çeker dyno nun bulunduğu adres nedir? ve dyno kağıt çıktısı nerededir? ; Şehir efsanesi. Japonlardan bize firsat kalmamis ki, orijinal Evo 8 FQ400'un verisi Yorum bağlantısı
Zafer Kara 21 Eylül 2010 Yazar Paylaş 21 Eylül 2010 onur kardeşim ne güzel söylemiş bugün veyron mu evo mu sorusuna bile direkt evo diyen biri olarak 2.0 motorla fq400 serisinin 400 e rahat çıkmasına hayranım bide 3.8 sn de 0-100 üne hatta bi video görmüştüm 1200 hp civarına 2.0 motorla çıkarmışlar ama kaput ağzına kadar dolu rengarenk dyno ya sokuyolar gösteriyolar hemen 1200 civarında motor 2 gün sonra perte çıkar ama adam yapmış dayı düzler de 295 evo 305 civarı da sti lar. ortalama 300 de çok sağolun arkadaşlar bulursam temiz bi 2.0 trend alırım 206 gti filan düşünüyodum da çok ufak araç be allah muhafaza kazada belada tost oldun. hepinize kazasız belasız günler. Yorum bağlantısı
Recommended Posts