Yiğitcan Coşar 18 Temmuz 2010 Paylaş 18 Temmuz 2010 (düzenlendi) 2-3 gündür otobanın Düzce-Sakarya arasını çok sık kullandım. Bu aralıkta yol yenileme çalışması olduğundan istanbul'a gidiş yönünü karşıya vermişler. Ancak otoban 3 şeritli olduğu için İstanbul'dan Ankara'ya giden tarafa güvenlik şeridiyle beraber 2 şerit verilmiş. Ama yurdumuzun güzel insanları normal kullanımdaki güvenlik şeridini H 18 Temmuz 2010 tarihinde Yi?itcan Co?ar tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Oğuz Altınada 18 Temmuz 2010 Paylaş 18 Temmuz 2010 Yol 2 şeritten sonra tek şeride mi iniyor yoksa tekrar 3 şeride mi çıkıyor? Yorum bağlantısı
Yiğitcan Coşar 18 Temmuz 2010 Yazar Paylaş 18 Temmuz 2010 Ya bildiğin otoban 3 şeritli + birde güvenlik şeridi var. Yol çalışması olduğu için karşıyı bu tarafa vrip 2 ye bölmüşler. 2 geliş 2 gidiş yapmışlar yani. Ama Sağ taraftaki güvenlik şeridi şerit muamelesi görmüyor Yorum bağlantısı
Serkan Toker 18 Temmuz 2010 Paylaş 18 Temmuz 2010 Eğer rampa çıkıyorsan çift şerit bırakırlar, yok rampa aşağı ise tek şerit bırakılır ve güvenlik şeridi güvenlik şerididir...Bence... Yorum bağlantısı
Yiğitcan Coşar 18 Temmuz 2010 Yazar Paylaş 18 Temmuz 2010 Eğer rampa çıkıyorsan çift şerit bırakırlar, yok rampa aşağı ise tek şerit bırakılır ve güvenlik şeridi güvenlik şerididir...Bence... Şimdi bu çalışma olan bölüme gelirken tabelalar var iki şerit karşıya geçiyor iki şeritte sağa yanaşıyor şeklinde Benim bundan anladığım 2 şerit gidiş 2 şerit geliş yani güvenlik şeridide normal şerit oluyor. Yorum bağlantısı
Oğuz Yıldırım 18 Temmuz 2010 Paylaş 18 Temmuz 2010 Güvenlik şeridi = güvenlik şeridi Yorum bağlantısı
Serkan Toker 18 Temmuz 2010 Paylaş 18 Temmuz 2010 Yolda çalışma var diye ambulansa ,itfaiyeye yol bırakmamak olmaz değil mi ? Yorum bağlantısı
Uğur Çakmak 18 Temmuz 2010 Paylaş 18 Temmuz 2010 O yolun diğer tarafında ki çalışmada baya bir uzun sürmüştü.Hatırlıyorum o zaman güvenlik şeridi normal şerit gibi kullanılıyordu gene öyle olması lazım. Aslında güvenlik şeridini kullanmak mantıksız geliyor ama birde şu yönden bakmak lazım önde bi kamyon olsa arkası ankaraya kadar kuyruk oluşur.Yani güzel ülkemdeki her iş gibi buda mantıksız,gelişi güzel yapılmış bir çalışma. Yiğitcan sana gelince el kol yapana el kol yap bas git sonra:) Peşinden gelirse Düzce'ye kadar kendi bileceği iş Yorum bağlantısı
Yiğitcan Coşar 18 Temmuz 2010 Yazar Paylaş 18 Temmuz 2010 Tabela ve yol kabaca böyle. O zaman benim olduğum tarafın tek ok şeklinde olması gerekmiyor mu Yorum bağlantısı
Serkan Toker 18 Temmuz 2010 Paylaş 18 Temmuz 2010 Sollama yasağı veya hız limit yazısı var mı ? Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 18 Temmuz 2010 Paylaş 18 Temmuz 2010 Emniyet şeridi, emniyet şerididir... Yorum bağlantısı
Yiğitcan Coşar 18 Temmuz 2010 Yazar Paylaş 18 Temmuz 2010 (düzenlendi) Çalışmanın olduğu yere gelirken yavaşlatma amaçlı bir kaç tabela var onun dışında başka tabela görmedim hız limiti vs gibi Bu arada resimde işaretlediğim yol o kadar kısa değil dediğim gibi 4-5 km var 18 Temmuz 2010 tarihinde Yi?itcan Co?ar tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Yiğitcan Coşar 18 Temmuz 2010 Yazar Paylaş 18 Temmuz 2010 Aslında hiç yeşil tabela görmedim ama en soldakine benzer çizdiğim gibi bişey vardı. En sağdaki de karşı taraftakiler için vardır heralde bizimki sağa yanaşma şekilde bir tabelaydı Yorum bağlantısı
Çağatay Demir 19 Temmuz 2010 Paylaş 19 Temmuz 2010 Emniyet şeridi, emniyet şerididir... Aynı fikirdeyim. Yorum bağlantısı
Yiğitcan Coşar 19 Temmuz 2010 Yazar Paylaş 19 Temmuz 2010 (düzenlendi) Ben hiç sanmıyorum hemde hiç. Kos koca araba kadar tabela koymuşlar 2 şer şerit şeklinde. Eğer güvenlik şeridi güvenlik şeridi olarak kalsaydı Serkan abinin gösterdiği tabelalardan ortadaki olması lazımdı. Sonuçta oraya geçici olarak kesik çizgi yapamayacaklarına göre. Peki bi soru daha soriyim madem. Neden hep karşı yola aktarılan taraf 2 şerit oluyor. O zaman bununda mantıklı bir açıklaması vardır dimi elbette ? 19 Temmuz 2010 tarihinde Yi?itcan Co?ar tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik 19 Temmuz 2010 Paylaş 19 Temmuz 2010 (düzenlendi) Tabela yanlış. Emniyet şeridi,kıyamet de kopsa emniyet şerididir. Yol o kısımda tek şerit. 19 Temmuz 2010 tarihinde Cihan Tiftik tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Yurdaer Elay 19 Temmuz 2010 Paylaş 19 Temmuz 2010 Emniyet şeridi karşı yönden gelenler için yok nasıl oluyor bu durumda? Tabela 2 gidiş, 2 geliş gösteriyorsa emniyet şeridi iptal edilmiş demektir. Yanlış bir uygulama olabilir ona birşey demiyorum. Yorum bağlantısı
Misafir 19 Temmuz 2010 Paylaş 19 Temmuz 2010 Yol karşı şeride verilmişse artık otoban-bölünmüş yol için verilen imtiyazlar bence ortadan kalkmıştır. Yolu 3 şeritli bölünmemiş rampalar gibi düşünürüm ben bu tür yol daraltmalarında. Yavaş olan sağa kayar, hızlı olan soldan geçer. Nitekim karşı şerit teke düşmüş ve arada koniler veya variller ile ayrım yapılmış olduğuna göre, o bölüm için emniyet şeridi uygulaması da yoksa karşı şerit çift şerit olsa dahi emniyet şeridi için ayrılan bölüm kalmamıştır. Şu anda Kırıkkale-Ankara yolunda Elmadağ rampalarına alternatif yapılan güzergah gidiş geliş tek şerit ve arada sollama yapılmaması için koniler mevcut. Bir acil durum olduğunda sağa kayacak değil bir şerit, bir lastik boyu bölüm yok. Yani karayolları kanunlarımız ne der bilmiyorum ama emniyet şeridi olmazsa olmaz değil gibi gözüküyor şehirlerarası yollarımızda. Saygılarımla. Yorum bağlantısı
Yiğitcan Coşar 19 Temmuz 2010 Yazar Paylaş 19 Temmuz 2010 (düzenlendi) İstanbul-Ankara otobanının körfez geçiş bölümlerinde de güvenlik şeridi bulunmuyor mesela. Keşke fotoğraf çekseydim trafik durmuştu imkanım vardı aslında. 19 Temmuz 2010 tarihinde Yi?itcan Co?ar tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Yurdaer Elay 19 Temmuz 2010 Paylaş 19 Temmuz 2010 İstanbul-Ankara otobanının körfez geçiş bölümlerinde de güvenlik şeridi bulunmuyor mesela.Keşke fotoğraf çekseydim trafik durmuştu imkanım vardı aslında. İstanbul Ankara arası en sevmediğim bölüm. Yorum bağlantısı
Serkan Toker 20 Temmuz 2010 Paylaş 20 Temmuz 2010 Peki bi soru daha soriyim madem. Neden hep karşı yola aktarılan taraf 2 şerit oluyor. O zaman bununda mantıklı bir açıklaması vardır dimi elbette ? Eğer rampa çıkıyorsan çift şerit bırakırlar, yok rampa aşağı ise tek şerit bırakılır ve güvenlik şeridi güvenlik şerididir...Bence... Demişim, dikkat et sende aynı durumu gözlemleyeceksin... Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 20 Temmuz 2010 Paylaş 20 Temmuz 2010 İstanbul Ankara arası en sevmediğim bölüm. +1 (gebze-izmit doğu) Yorum bağlantısı
Yiğitcan Coşar 20 Temmuz 2010 Yazar Paylaş 20 Temmuz 2010 Demişim, dikkat et sende aynı durumu gözlemleyeceksin... Gülerek belirtmek isterim ki yokuş yukarı olan kısım bizim taraf yani tek şerit Yorum bağlantısı
Yurdaer Elay 20 Temmuz 2010 Paylaş 20 Temmuz 2010 Gülerek belirtmek isterim ki yokuş yukarı olan kısım bizim taraf yani tek şerit Defalarca denk geldim o yol çalışmalarına... Kukalarla 2 geliş 2 gidiş ayırıyorlar, başka da birşey yok. Yorum bağlantısı
Recommended Posts