Hasan Basri Bayraktar 1 Ağustos 2010 Paylaş 1 Ağustos 2010 (düzenlendi) Bu tür haberleri sıklıkla okumaya başladık. Trafikçi ve asker görevlilerin asayiş ve güvenlik uygulaması yaptıkları yerleri çoğu kez yanlış seçtiklerini görüyorum. En hızlı yerlerin altına ,önüne kurulmuş radar ve uygulama noktaları caydırıcılıktan çok tuzağa düşürme anlayışıyla kurulmuşa benziyor. Ve haliyle kazalara da yol açıyor.Polis arkadaşların özellikle de trafikçilerin şehit olmalarının en önemli sebebide bu... Bu günde buna benzer bir olay Ankarada yaşandı ve 2 polis şehit oldu Allah rahmet eylesin. Ha buradaki uygulama noktasının yerini tam kestiremedim ama bu konudaki tespitimin doğru olduğunu düşünüyorum. http://www.haber3.com/ankarada-kaza-2-poli...hit-595196h.htm 1 Ağustos 2010 tarihinde Hasan Basri Bayraktar tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Hasan Aksüt 1 Ağustos 2010 Paylaş 1 Ağustos 2010 Tehlikeli bölgelerde çevirme yapmak tehlikeyi arttırmak anlamına gelebilir. Uyarı tabelası konabilir ama çevirme yapmamaları daha doğru bence. Bu bölgelerde sürat yapan düz yolda hiç yavaş gitmez. Yorum bağlantısı
Misafir 1 Ağustos 2010 Paylaş 1 Ağustos 2010 Kesinlikle sefa abime katılıyorum. Bu radar noktaları gerçekten anlamsız yerlere koyuluyor. Düz yolda 60-70le gitmek de son teknoloji araçlarla şaka gibi resmen. Bu noktaların elden geçilirmesi ve düzenlenilmesi şart. Yorum bağlantısı
Misafir 2 Ağustos 2010 Paylaş 2 Ağustos 2010 (düzenlendi) 60-70 km. az bir hız mı acaba? Dümdüz yolda kaldırıma çıkan pek çok tip var son zamanlarda.. Günümüz araçlarında 1 ve 2. viteste yaptığı hızlar, uygun yollarda sizce çok mu ? Kaldırma çıkan onun kendi başarısıdır. Bahsi geçen sürat yüksek olsa neyse, uygun yollarda hız arttırımına gidilmesi gerektiğini düşünüyorum. Kuralların revizyon edilmesi şart... 2 Ağustos 2010 tarihinde Burak Erdin tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Erhan Doruk 2 Ağustos 2010 Paylaş 2 Ağustos 2010 Bahsedilen kazada, polislerden çok çarpan araçta suç var, kaza gece 4 civarlarında olmuş ve çarpan araçtakiler alkollüymüş. eskişehir yolunda zaten kaçaçak yer olmadığı için çevirmeyi viraj sonuna koyduklarını sanmıyorum. Yorum bağlantısı
Hasan Basri Bayraktar 2 Ağustos 2010 Yazar Paylaş 2 Ağustos 2010 (düzenlendi) Asayiş uygulamaları konusundaki gerekçelere sonuna kadar katılıyorum. Ama trafik ekiplerinin yaptıkları özellikle seçtikleri radar noktaları tamamen tuzak ve caydırıcılıktan uzak para toplama yerleri olarak seçiliyor. Defalarca , rampanın dibine ,çok bozuk yoldan sonraki ilk düz yola, rampa inen araçların ters istikametinde gelen hareketli radara, otobanın gişelerine en yakın düzlüğe,gece özellikle sürücünün gözünü alan aydınlatma direklerinin altıdaki sota yere konulmuş radarlar...gördüm... insanların paralarını almak için ve hatta kota doldurmak için kurulan tuzaklar olduğuna şahit oldum... Hızlı gidenlere yazılan cezaları anlarım ama ama 101 -102 ile yazılan cezaları anlamak mümkün değil.99 la giderken bi sıkıntı yok ama 100 le gidince ver 270 lira...Birde hiç bir trafikçi kendine ve meslektaşına ceza yazamıyor ve yazmıyor ,bunada şahit oldum... Demiş ya polis, size denk gedi diye işin aslı budur. Edit: imla hatası... 2 Ağustos 2010 tarihinde Hasan Basri Bayraktar tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ergin Şendağ 2 Ağustos 2010 Paylaş 2 Ağustos 2010 ben de geçen hafta az kalsın Bahçeşehir OGS çıkışında karanlıkta fosforlu formasız pusuya yatmış trafik polisini eziyordum, son anda hanım uyardı da frenledim; az kaldı Versonun altına alıyorduk polisi; durdurur durdurmaz dedim: " Amirim, karanlıkta hiç gözükmüyorsunuz bari gece parlayan yeleklerden giyeydiniz yaaa ! O da " evet, haklısınız farkındayım" dediği anda arkadan gelen connect de eziyordu polisi ; neyse rutin alkol kontrolüymüş... Yorum bağlantısı
Vural Sarı 2 Ağustos 2010 Paylaş 2 Ağustos 2010 (düzenlendi) 250 tl vermeye gerek yok ; 20 tl lik korna işinizi görür..250 tl bir kornaya verene kadar camdan çıkar bağırırım daha iyi :D Daha öncede yazdım.2010 bütçesi gelir kaleminde Trafik Cezası Gelirleri var.Hatta bu cezaların faiz gelirleri bile bütçede var. Her il,ilçe emniyeti aylık bazda bunu gerçekleştirmek zorundadır.Radar kurulur,günün şanssız kerizi misali,71 km ile radara düşeriz.120 ile geçen bazıları ise keriz sıfatını almayı başka güne aktarırlar o kadar. maliye sitesinde var.Buyrun sizede çıkabilir. 9085 kodlu olanı Günün şanslı kerizi,sizi öptük vergisi. Vergi Kodu Vergi Adı 0001 YILLIK GELİR VERGİSİ 0002 ZIRAİ KAZANÇ GELİR VERGİSİ 0003 GELİR VERGİSİ S. (MUHTASAR) 0004 GELİR GÖTÜRÜ TİCARİ KAZANÇ 0005 GELİR GÖTÜRÜ SERBEST MESLEK KAZANCI 0006 GELİR GÖTÜRÜ ÜCRET 0007 DA 2 Ağustos 2010 tarihinde Vural Sar? tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Lokman Ceritlioğlu 2 Ağustos 2010 Paylaş 2 Ağustos 2010 tatilden yeni geldim yaklaşık 4000 km yaptım okadar uygulama ve radar noktasından geçtim bir kere bile durdurulmadım. demekki kurallara uyarsanız sorunla karşılaşmazsınız. arkadaşlara şu konuda katılıyorum Radar ve uygulama noktalarının yer seçimi konusunda. ama yinede siz kurallara uyun o zaman kimse size cezada yazmaz durdurmazda. ha bu arada Bulgaristana gideniniz varsa Radar noktalarını anlatsınlar size Yorum bağlantısı
Hasan Basri Bayraktar 2 Ağustos 2010 Yazar Paylaş 2 Ağustos 2010 Hız sınırı 110 olmuş ,daha neyleyim radarı... en fazla gittiğim 100-105 zaten... Yorum bağlantısı
Lokman Ceritlioğlu 2 Ağustos 2010 Paylaş 2 Ağustos 2010 (düzenlendi) Hasan hocam aynen katılıyorum ekonomikte olmuş oluyor İstanbuldan depoyu fulledim Adanada 1044 km ye 144 tl yakıt aldım 2 Ağustos 2010 tarihinde Lokman Ceritlio?lu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Vural Sarı 2 Ağustos 2010 Paylaş 2 Ağustos 2010 ümitköy-bakanlık(eskişehir yolu),çiftlik kavşağı-ayaş yolu ayrımı(İstanbul yolu) Km'ye 100 araç düşerken ortalama 70,80 km ile gidilirken. Ankara-Hopa 946 km.Samsun'dan sonra,karadeniz sahil yolunda,yani duble yolda,Km'ye 3 bilemedin 5 araç düşerken,saatte 100-105 ile gidenlerin yolu açık olsun.(ortalaması 70-80 km olur). İtirazımvar.Eğer bir davranış yasak ise,her zaman yasaktır.Haftanın 3 günü yasak,4 günü serbest olamaz.Haftada belli gün,belli saatlerde radar kurululuyor,ihlal edenlere ceza kesiliyor.Radar kurulmadığı günlerde hızlı gidenlerin ayrıcalığı nedir? Park yasağı da öyle.Her zaman araba parkedilen yerlerde bir gün ceza kesilir,1 hafta kesilmez. Kurallara uyarsak ceza yemeyiz diye düşünmeyin,nasıl olsa bir şey bulurlar sizede. 25 yıl önce.Kızılayda trafik kontrolünde,plaka rakamları köşeli diye,arabayı çekip,ceza kesmeye kalkmışlardı. Yorum bağlantısı
Recommended Posts