Adem Özer 28 Temmuz 2010 Paylaş 28 Temmuz 2010 selam arkadaslar. benim focus 2 ayda 2 benzin pompası yaktı.orjinalini benzin koymayarak yaktım ışık sürekli yanıyodu ve sonunda motorda yandı. 2.si yan sanayi üründü yanana kadar sorunsuz çalıştı. şimdi de 3. yü taktık. Ama bunda sıkıntı farklı araç marşa basınca geç çalışıyo.bu sabah daha geç çalıştı.galiba iyi bi benzin değil.bitirmeye çalışıyorum.bide benzin pompasını takınca pompanın benzin çıkışına teflon sardık. ondan kaynaklı bi problem olabilir mi. yada bu sorunda etkili olabilecek parçalar nelerdir? ha araç yürürkende arada bi tekliyor. Yorum bağlantısı
Erhan Doruk 28 Temmuz 2010 Paylaş 28 Temmuz 2010 Pompa yeterli basıncı sağlayamadığı için geç çalışıp, giderken de tekliyor olabilir. orjinal benzin pompası takmanız daha iyi olur, ayrıca sürekli en az çeyrek depo benzin bulundurun. Yorum bağlantısı
Özdemir Erten 28 Temmuz 2010 Paylaş 28 Temmuz 2010 Pompa yeterli basıncı sağlayamadığı için geç çalışıp, giderken de tekliyor olabilir. orjinal benzin pompası takmanız daha iyi olur, ayrıca sürekli en az çeyrek depo benzin bulundurun. Özellikle pompanın uzun ömürlü olması için Erhan beyin söylediği çeyrek depo dolu olmasına dikkat edilmesi gerekiyormuş.Artan hava sıcaklığı ile pompa çalıştığı sürece kendini soğutmak için sadece benzinden faydanlanıyormuş. Yorum bağlantısı
Adem Özer 28 Temmuz 2010 Yazar Paylaş 28 Temmuz 2010 Pompa yeterli basıncı sağlayamadığı için geç çalışıp, giderken de tekliyor olabilir. orjinal benzin pompası takmanız daha iyi olur, ayrıca sürekli en az çeyrek depo benzin bulundurun. erhan bey 3. yü orjinal taktık yan sanayide tekleme yada geç çalışma gibi bi sıkıntı yoktu. 3.yü takarken benzin çıkışına teflon sardık.ordan hava alırsa sorun ordan kaynaklanırmı diye düşünüyorum. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 28 Temmuz 2010 Paylaş 28 Temmuz 2010 Pompa-şamandıra ayrı parça gibi gözükür ama değildir, Şamandıra komplesi orjinal olarak takılmadıkça boşa para harcanır. Yetersiz benzin basıncı da başka arızalara sebep olur. Yorum bağlantısı
Özdemir Erten 28 Temmuz 2010 Paylaş 28 Temmuz 2010 erhan bey 3. yü orjinal taktık yan sanayide tekleme yada geç çalışma gibi bi sıkıntı yoktu. 3.yü takarken benzin çıkışına teflon sardık.ordan hava alırsa sorun ordan kaynaklanırmı die düşünüyorum. teflonun görevi olası bir sızıntıyı engellemek değilmidir?bunun hava alınmasına sebep olacağını sanmıyorum. Yorum bağlantısı
Adem Özer 28 Temmuz 2010 Yazar Paylaş 28 Temmuz 2010 teflonun görevi olası bir sızıntıyı engellemek değilmidir?bunun hava alınmasına sebep olacağını sanmıyorum. Pompanın benzin çıkışına hortumu takarken teflonsuz zaten zor takılıyordu. Teflonu sarınca acaba tam oturmadımı diye düşünüyorum.. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 28 Temmuz 2010 Paylaş 28 Temmuz 2010 Yakıt deposuna girecek olan teflon vb. malzemeler , zamanla çözünürse, yakıt hattında, enjektörlerde , tamiri mümkün olmayacak arızalara da sebebiyet verebilirler. Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 28 Temmuz 2010 Paylaş 28 Temmuz 2010 Teflon sarma ihtiyacı neden hissedildi ki? Yorum bağlantısı
Adem Özer 28 Temmuz 2010 Yazar Paylaş 28 Temmuz 2010 Teflon sarma ihtiyacı neden hissedildi ki? önceki pompa yani yan sanayi pompaya benzin hortumu çok kolay oturuyodu. bizde bi kaçak olmasın die teflon sarmıştık. orjinal pompaya ise hortum biraz zorlayınca geçiyodu.biz her ihtimale karşı yine teflon sardık. buda bende söyle bir düşünce uyandırdı. hortum zaten zor geçiyodu teflonu sarınca acaba tam oturmayıp hava falan mı alıyo die düşünüyorum. Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 28 Temmuz 2010 Paylaş 28 Temmuz 2010 Orjinali biraz zorlayınca geçiyormuş işte öylece bıraksaydınız daha iyi olurdu.İlerde teflonun herhangi bir zarar verme ihtimalini de bertaraf etmiş olurdunuz.Ancak ben hava alıyor gibi bir düşüncede değilim.Hortum tam geçmiştir. Yorum bağlantısı
Adem Özer 28 Temmuz 2010 Yazar Paylaş 28 Temmuz 2010 Orjinali biraz zorlayınca geçiyormuş işte öylece bıraksaydınız daha iyi olurdu.İlerde teflonun herhangi bir zarar verme ihtimalini de bertaraf etmiş olurdunuz.Ancak ben hava alıyor gibi bir düşüncede değilim.Hortum tam geçmiştir. peki başka neden olabilir ki bu zor çalışma ve tekleme yan sanayi pompa yanmadan önce böle bişi yoktu. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 28 Temmuz 2010 Paylaş 28 Temmuz 2010 Orjinal parça da arızalı olabilir. Kutusundan çalışmayan ne ürünler çıkardım ben... Bence aldığınız yere danışın derim. Yorum bağlantısı
Erhan Doruk 28 Temmuz 2010 Paylaş 28 Temmuz 2010 (düzenlendi) Depodaki benzini nereden aldın? pompaya suç bulmadan onu bi araştır bence. birde benzin filtresini değiştir. 28 Temmuz 2010 tarihinde Erhan Doruk tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Adem Özer 28 Temmuz 2010 Yazar Paylaş 28 Temmuz 2010 Depodaki benzini nereden aldın? pompaya suç bulmadan onu bi araştır bence. birde benzin filtresini değiştir. bizim burda yeni bi yer açıldı perakende fiyatına benzin veriyodu.ordan aldım dün şamandırayı sökünce kurum lar çıktı içinden.bu gün depoyu komple temizleyecem.benzin filtresi aklıma geldi onu da değiştirecem arkasından zaman kalırsa carbon cleiner uygulaması yapacam. süzelmezse balkondan aşağı atlayacam Yorum bağlantısı
Sadettin Çelik 28 Temmuz 2010 Paylaş 28 Temmuz 2010 Motorun üzerinde benzin geliş-gidişini basıncı ölçen bir valf var birde ona bakıtın. Yorum bağlantısı
Muhsin Küçüktuna 31 Temmuz 2010 Paylaş 31 Temmuz 2010 (düzenlendi) bizim burda yeni bi yer açıldı perakende fiyatına benzin veriyodu.ordan aldım dün şamandırayı sökünce kurum lar çıktı içinden.bu gün depoyu komple temizleyecem.benzin filtresi aklıma geldi onu da değiştirecem arkasından zaman kalırsa carbon cleiner uygulaması yapacam. süzelmezse balkondan aşağı atlayacam bende ikinci benzin pompasını kirli benzinden bozdum. daha doğrusu ustalar öyle söyledi. benzinin reçine gibi olduğunu ve bunun da filtreye zarar verdiğini ve doğal olarak ta şişen benzin filtresinin de pompayı bozduğu söylendi. gerekten o gün benzinin kokusu çok kötü kokuyordu. durumu o tarihlerde son iki üç kez benzin aldığım istasyonun merkezine e-mail olarak bildirdim ancak belirtilen tarihlerde benzin ölçümlerinde herhangi bir sorun olmadığı yönünde tarafıma bilgi verildi. bir daha da o istasyona uğramadım. 31 Temmuz 2010 tarihinde Muhsin K tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 31 Temmuz 2010 Paylaş 31 Temmuz 2010 Vesile ile, Şahsen ve müşterilerin yaşadığı olaylardan sonra, istasyon merkezlerine yapılan başvurunun sonuç verdiği hiç görmedim, ama nedense, söz konusu istasyonların 1-2 sene içinde başka markaya geçtiğini de çok gördüm. Yorum bağlantısı
Adem Özer 2 Ağustos 2010 Yazar Paylaş 2 Ağustos 2010 ve ben şunu anladım galiba tek başına pompa değiştirmek pek işe yaramıyo. depoyu tam 5 kez söktüm pompa yüzünden benzin filtresini orjinali ile değiştirdim. arabanın içi hala benzin kokuyo.marşa basınca araba 2 veya 3 saniyede çalışıyo. Yorum bağlantısı
Muhsin Küçüktuna 2 Ağustos 2010 Paylaş 2 Ağustos 2010 aşağı yukarı bir senedir benzin pompam bozuk. bozuk olduğunu şudan biliyorum ışığı bi yanıyor bi yanmıyor ve göstergeside içerdeki benzinin miktarını doğru göstermiyor. Şimdiye kadar hiç bi sorunla karşılaşmadım. Tabi içinden benzini eksik etmemeye çalışıyorum. Sizce bozuk olan şamandıramı pompa mı? Tamiri mümkünmüdür? Benzin deposu nasıl ve nerde temizlenir? pompa sağlam ancak şamandıra arızalı. depodaki kalan benzin durumuna dikkat ederseniz yine sorunsuz kullanırsınız. taki (inşallah olmaz) pompa arızalanıncaya kadar. şamandıranın tamirinin yapıldığını duydum ancak ne derece randımanlı olur orası bilinmez. (en yeni, en iyidir.) Yorum bağlantısı
Özay Uçar 13 Ağustos 2010 Paylaş 13 Ağustos 2010 02.08.2010 günü yıllık izne ayrıldım ve ailem ile birlikte hanımköy yollarına düştüm. hanımköye 65 km. kala göl kenarında mola verelim dedik ve kontağı kapadık. 30 dk. mola sonunda yola devam etmek üzere kontağa bastım, aman o da ne??? araç çalışmıyor. marş dönüyor ama araç çalışmıyor, hava kararıyor, bulunduğum yer ıssız dağ başı... hemen kayınçoyu aradım sağolsun 1 saat sonra yanında bir usta ile geldi. IDS bağlandı, yakıtla ilgili bir sorun olduğu anlaşıldı ve araç 65 km çekilerek sanayiye götürüldü. ertesi gün teşhis konuldu; benzin pompası yeterli basınç sağlamıyor. filtre ve motor değişti, araç çalışmıyor. usta benzinde pislik olduğunu, filtrenin bu nedenle tıkandığını ve pompanın da arıza yaptığını söyledi. carbon clean makinasına benzeyen bi cihaza motoru bağladı, içine iki şişe würth enjektör temizleyici ve 1/1 ölçek benzin koyarak aracı çalıştırdı. normalde bizim araçların benzin pompasının 4 bar basınç verdiğini söyledi ve cihazı da 3-4 bar basınca ayarladı. motor ilk bir dakika çalışmak şöyle dursun resmen öksürdü. 1 dakikalık teklemenin ardından normal olarak çalışmaya başladı. ben bu ara internetten pompa fiyatına baktım ve 90 tl olduğunu gördüm. usta aynı yer ile görüştü ve bunun yan sanayi olduğunu, orjinalinin 250 tl olduğunu öğrendi. ankaradan pompa spariş edildi ve ben sabah saatlerinde uyurken pompa takıldı. ustam orjinal olduğunu söyledi ama bu seferde benzin göstergesi depoyu tam dolu gösteriyordu. yeni pompa istendi ama adamlar yollamadı. ee benimde izin bitiyor vaktim yok, eski pompanın üzerindeki şamandıra komple sökülerek yeni pompanın üzerine takıldı ve gösterge şu an normal olarak çalışıyor. ama aracım bazen ilk marşı geç alıyor (2-3 sn kadar) maliyet...... pompa 250 tl yakıt filtresi 20 tl würth enjektör temizleyici 50 tl 65 km çekme ücreti ve kaldığım yere gelme ücreti 50 tl el emeği 50 tl toplamda 420 tl..... allah kimsenin pompasına zeval vermesin.... şunu da ekleyeyim aracım lpg li. herhalde yol boyunca motor lpg ile çalıştığı için pompa bozulduğunu belli etmedi, taaa ki ilk marşta benzin ihtiyacı olana kadar.... Yorum bağlantısı
Özay Uçar 13 Ağustos 2010 Paylaş 13 Ağustos 2010 buna özellikle dikkat ederdim hep... arıza meydana geldiğinde de tam çeyrek depo benzin vardı.... Yorum bağlantısı
Serkan Toker 13 Ağustos 2010 Paylaş 13 Ağustos 2010 Lpg düğmesine marştan önce uzun süreli basınca araba doğrudan lpg ile çalışıyormuş, keşke deneseydiniz...Uğraşmazdınız en azından çekmeyle falan... Yorum bağlantısı
Özay Uçar 13 Ağustos 2010 Paylaş 13 Ağustos 2010 demezmiyiz abi, çalışmadı benimki..... benim sistem atiker. benzin gaz geçiş düğmesine bastığımda komple kapanıyor ışıklar falan gidiyor. arkadaşım mondi 1 inde de atiker var, o B/G düğmesine bastığında lpg ışığı doğrudan yanmaya başlıyor ve aracı LPG ile çalışıyor... ama o sıkıntılı zamanımda çalışmadı işte benimki.... Yorum bağlantısı
Recommended Posts