İçeriğe Yönlendir

Escort - Fan Müşürü Ne Renk Olmalı


Yücel Aydoğan

Recommended Posts

Çağlar Bayur

soketi sökünce fan çalışmıyorsa fanda bir problem var, direkt çalışması lazım. tetik aldığı yer orası

Yorum bağlantısı
Murat Aksakal
4 saat önce, Çağlar Bayur yazdı:

soketi sökünce fan çalışmıyorsa fanda bir problem var, direkt çalışması lazım. tetik aldığı yer orası

8 saat önce, Murat Aksakal yazdı:

çağlar bey ben soketi çıkarınca malesef fan çalışmıyor zaten normaldede çalışmıyorr...bşrde fan müşürü aracın neresinde bilginiz varmı

 

9 saat önce, Çağlar Bayur yazdı:

termostat gövdesinde, soketi çekince fan direkt çalışmaya başlar (arıza önlemi)

çağlar bey haklısınız ama çalışmıyor sizce problem tam olarak nerededir ..ayrıca klimayı açınca fan devreye giriyor 

acaba soketin koblosundamı sorun var fan motoruna direk elektirik vardim ozaman fan çalıştı

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

soketinj kablosu da kopuk olsa fan açar mantığı o  zaten. soket yüzünden motor yanmasın diye.

Yorum bağlantısı
Murat Aksakal
37 dakika önce, Çağlar Bayur yazdı:

soketinj kablosu da kopuk olsa fan açar mantığı o  zaten. soket yüzünden motor yanmasın diye.

çağlar bey benim araçda fan müşürü bulamadım fan müşürüyle ısı müşürü aynı gözüküyor ve ben ısı müşürünü değiştirmiştim ama malesef sorun ondaymış yeni müşür aldım bu kez orjinal aldım ve n.o.r.m.a.l in m bitiminde fan açmaya başladı bu sorundanda kurtulmuş oldum tüm arkadaşların verdiği bilgilerden dolayı hepinize sonsuz teşekkür ederimm şimdi arabam sorunsuz çalışıyorr

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
  • 4 yıl sonra...
Alpay Urludağ
Çağlar Bayur yazdı:

soketinj kablosu da kopuk olsa fan açar mantığı o  zaten. soket yüzünden motor yanmasın diye.

Soketi çıkarınca fan açmıyor, onu yapmak için ne yapmak lazım? Elektrikçi test etti, NORMAL kelimesini geçip kırmızıya ibre gelince fan açıyor, kısa sürüyor fanın çalışması. Yeşil fan müşürü takmak zorunda kaldım, kırmızı veya sarı bulamadım. 93 derecede açıyormuş youtubda bir videoda söylüyor, 87 ye düşünce kapanıyormuş. Aslında bu kışlık Yeşil fan müşürü iyi imiş diyor videoda. Çünkü kırmızı fan müşürü 70 dereceye gelene kadar çalışıyormuş. Motor için de ideal çalışma sıcaklığı 90 derece civarında imiş. 

Benim araç 97, clx klimalı.

Sarı müşür kaç derecede fanı açıp kaç dereceye düşene kadar fanı çalıştırıyor?

 

Tam kırmızı çizgide fanı açması psikolojik olarak rahatsız ediyor. Yarın yine baktıracağım, soket çıkınca çalışması ile, nasıl yapıldığı ile ilgili video veya açıklama var mı?

 

Ayrıca sarı müşür klimalılarda kullanılıyor diyorsunuz, klima ile ilişkisi nasıl oluyor, sanki klima ile hiç ilişkisi yok gibi duruyor. Bu kırmızı fan müşürü arızalı iken klima ve fanı sorunsuz çalışıyordu

Yorum bağlantısı
Fatih Poyraz

Tofaş müşürü kullanın üzerinde "made in italy" yazacak. Çoğu parçacı satıyor.

Sorun düzelmezse termostat değişecek.

Yorum bağlantısı
Alpay Urludağ
Fatih Poyraz yazdı:

Tofaş müşürü kullanın üzerinde "made in italy" yazacak. Çoğu parçacı satıyor.

Sorun düzelmezse termostat değişecek.

Termostat yeni. 74 derecede alanlardan 

Yorum bağlantısı
  • 11 ay sonra...
Mustafa Alatay

Ustalarım kolay gelsin

 

Sarı renkli klimalı orjinal fan müşürünün sağlam olup olmadığını nasıl anlayabilirim?

Multimetre ile ölçmek lazım sanırım, müşür 4 pinli, hangi pinleri hangi ayarda ölçmem gerekir

Okumamız gereken değer kaç olmalıdır?

Yardımlarınızı için şimdiden teşekkür ederim

Yorum bağlantısı
Mustafa YILDIRIM
Mustafa Alatay yazdı:

Ustalarım kolay gelsin

 

Sarı renkli klimalı orjinal fan müşürünün sağlam olup olmadığını nasıl anlayabilirim?

Multimetre ile ölçmek lazım sanırım, müşür 4 pinli, hangi pinleri hangi ayarda ölçmem gerekir

Okumamız gereken değer kaç olmalıdır?

Yardımlarınızı için şimdiden teşekkür ederim

Müşürü iki düğmeli elektrik anahtarı gibi düşünün

Yani iki pin arası normalde değer göstermez. Çünkü kontaklar açık konumdadır.

 Müşür üzerindeki sıcaklık değerinde kontak kapalı konuma geçer (ışık anahtarını açmak gibi) ve fan rölesini tetikler ve fan çalışmaya başlar.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Coşku Mert

mustafa arkadasimizin yazdigi gibi fan musuru anahtar gorevi gorur. multimetrenin kisa devre fonksiyonu ile olcum yapilabilir. kaynayan suya musuru batirip musurun kontaklarina problari tutarsin. ilk kademe icin 86 dereceye ulasinca buzzer ötmesi lazim. 102 dereceye ulasinca da ikinci kademe oterse musur saglamdir. bu sekilde test edilebilir.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...