Muharrem Ersin Başaran 23 Nisan 2010 Paylaş 23 Nisan 2010 Arkadaşlar aracım 97 model Escort Clx arka sağ bilyadan aşırı ses gelmeye başladı. Ben ikisini birlikte değiştircem. Balatalardıda değiştirmek var aklımda daha sonrada amortisörleri. Sizlerden bilya için marka önerileri almak istiyorum. Hangi marka en iyisidir. ve arabayı kaldırmışken başka nereleri kontrol edeyim. Yorum bağlantısı
Muharrem Ersin Başaran 23 Nisan 2010 Yazar Paylaş 23 Nisan 2010 Arkadaşlar sanırım ford Escort Skf kullanıyormuş doğrumudur. Skf iyimidir? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 23 Nisan 2010 Paylaş 23 Nisan 2010 Skf, dünyada 1veya2. bilya üreticisidir. Tüm markalar Skf kullanır, zaten hemen hemen başka şansları yok. Mesela soket üreticisi de AMP firmasıdır gibi. Yorum bağlantısı
Muharrem Ersin Başaran 23 Nisan 2010 Yazar Paylaş 23 Nisan 2010 Teşekkürler.. Bu demek oluyor ki doğru yoladayım yarın değiştiriyorum. Başka bakmam gereken bir yer varmıdır. Arabayı life kaldırmışken değiştirelim. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 23 Nisan 2010 Paylaş 23 Nisan 2010 97 modelde yağ kaçaklarına bakmak faydalı olur. Yorum bağlantısı
Muharrem Ersin Başaran 23 Nisan 2010 Yazar Paylaş 23 Nisan 2010 Tekrar konu açmak istemedim o nedenle buradan soruyorum. Forumdan okuduğum kadarıyla Karter havalandırma sübabı önemliymiş . O subabı ve hortumuda değiştirmek istiyorum. Benim merak ettiğim araçta ne gibi fark yapıyor o sübap? Yorum bağlantısı
Cenk Öncü 24 Nisan 2010 Paylaş 24 Nisan 2010 Arkadaşlar sanırım ford Escort Skf kullanıyormuş doğrumudur.Skf iyimidir? SKF marka olarak kalitelidir.fakat artık birçok yerde üretimi yapıldığından iyisini bulmakta önemli.benim çalıştığım işyerinde makinaların rulmanları NACHİ marka.arıza durumunda SKF - FAG yada NACHİ markalı ürünleri ağırlıklı olarak kullanılmaktayız.bu işyerindeki makinalar ise arıza çıkmadığı sürece 24 saat sürekli çalışan üretim hattı makinaları.benim tavsiyem bulabilirseniz SKF olursa isveç üretimi olanı,Fag olursa almanya üretimi olanı,en birinci tercih olarakta Japon üretimi olan NACHİ markayı öneririm.NACHİ bizim makinaların orjinal rulmanı.diğerlerini ise orjinal bulamadığımız zaman kullanıyoruz.NACHİ nin daha uzun süre arıza çıkarmadan çalıştığını söyleyebilirim.kullanmakta olduğumuz bir tane honda cıvıc araç var. araç 215.000 km de olmasına rağmen şu ana kadar hiçbir rulmanı değişmedi.karar yinede sizin. Tekrar konu açmak istemedim o nedenle buradan soruyorum.Forumdan okuduğum kadarıyla Karter havalandırma sübabı önemliymiş . O subabı ve hortumuda değiştirmek istiyorum. Benim merak ettiğim araçta ne gibi fark yapıyor o sübap? 98 cfi escorta bahsettiğiniz hortumları yeni değiştirttim.burada birebir aynısını bulamadığımdan focus kalorifer hortumu ile çapları aynıydı.focus kalorifer hortumunda iki tane L dirsek olduğundan bir hortumdan üzerinden çıkan hortumların ölçüsünde kesilerek iki tane karter basınç dengeleyici sibobu hortumu çıktı.fiyatı 15 TL ye aldım focus kalorifer hortumunu.sibop konusuna gelince bende değiştirtmek istiyordum.ama fiyatını duyunca sadece temizlik yapılarak (arıza olmadığı söylendiğinden) yerine takıldı.parçacı 110 TL dedi.bir miktar iskonto yaparak 95 TL ye vereceğini söyledi.bahsettiğim geçen hafta içindeydi.internette falan belki daha ucuz olabilir. Yorum bağlantısı
Muharrem Ersin Başaran 24 Nisan 2010 Yazar Paylaş 24 Nisan 2010 SKF marka olarak kalitelidir.fakat artık birçok yerde üretimi yapıldığından iyisini bulmakta önemli.benim çalıştığım işyerinde makinaların rulmanları NACHİ marka.arıza durumunda SKF - FAG yada NACHİ markalı ürünleri ağırlıklı olarak kullanılmaktayız.bu işyerindeki makinalar ise arıza çıkmadığı sürece 24 saat sürekli çalışan üretim hattı makinaları.benim tavsiyem bulabilirseniz SKF olursa isveç üretimi olanı,Fag olursa almanya üretimi olanı,en birinci tercih olarakta Japon üretimi olan NACHİ markayı öneririm.NACHİ bizim makinaların orjinal rulmanı.diğerlerini ise orjinal bulamadığımız zaman kullanıyoruz.NACHİ nin daha uzun süre arıza çıkarmadan çalıştığını söyleyebilirim.kullanmakta olduğumuz bir tane honda cıvıc araç var. araç 215.000 km de olmasına rağmen şu ana kadar hiçbir rulmanı değişmedi.karar yinede sizin.98 cfi escorta bahsettiğiniz hortumları yeni değiştirttim.burada birebir aynısını bulamadığımdan focus kalorifer hortumu ile çapları aynıydı.focus kalorifer hortumunda iki tane L dirsek olduğundan bir hortumdan üzerinden çıkan hortumların ölçüsünde kesilerek iki tane karter basınç dengeleyici sibobu hortumu çıktı.fiyatı 15 TL ye aldım focus kalorifer hortumunu.sibop konusuna gelince bende değiştirtmek istiyordum.ama fiyatını duyunca sadece temizlik yapılarak (arıza olmadığı söylendiğinden) yerine takıldı.parçacı 110 TL dedi.bir miktar iskonto yaparak 95 TL ye vereceğini söyledi.bahsettiğim geçen hafta içindeydi.internette falan belki daha ucuz olabilir. cevabınızı uzun uzun yazmışsınız,soluksuz okudum. Skf nin Alman malı olanını bulabildim onunla değiştirdim.40 tl Subap hortumu değişti ,işin ilginci benim karter sübabı sağlammış ben yinede değişeyim dedim . 20 tl dedi ben aracın 4 lastiğini de değiştiğim için daha masraf yapmayayım dedim almadım onu. tekrar gidersem alıcam kenarda dursun Fiyatlarıda yazayım değiştirecek arkadaşlara fikir verir belki... Arka rulman keçeler dahil (teki) 40 tl Benzin filtresi 20 tl Hava filtresi 15tl Ön balatalar (takım) 50 tl işçilik; rulman değişti ,diğer rulman sağlammış onuda söküp benzinle yıkayıp tekrar taktılar. Arka fren sisteminde arıza vardı halledildi, ön fren balataları değişti, el fireni ayarlandı , hava filtresi değişti, karter havalandırma sübabı temizlendi yeni hortum takıldı, benzin filtresi değişti İşçilik için 70tl aldılar.(Elazığ) 4 lastik değiştirdim. Petlas 185/65/R14 70*4=280 Araba yağ gibi oldu. Yolda kayıyor(Maşallah) bu Yorum bağlantısı
Recommended Posts