Fırat Şenol 19 Nisan 2010 Paylaş 19 Nisan 2010 yok yok ben kesin eminim artıkbenim araba bozuk civiclerin hepsi çok yakarken bi benimkimi normal yakıyor , kesin bozuk ! şu problemleri okuduk ça hiç değiştirmesemmi diyom , ama 180 hp de çekiyo beeeh Okyay bey birşey soracağım.Bu 7.8 lt yakıt tüketimi şehir içimi şehir dışımı acaba?Çünki aracınızın fabrika verisi 10 lt olarak gözüküyor şehir içi tüketimi??? Yorum bağlantısı
Ali Elöver 20 Nisan 2010 Paylaş 20 Nisan 2010 yok yok ben kesin eminim artıkbenim araba bozuk , kesin bozuk ! Bencede Oktay Bey, sizin araba % 131 bozuk. Yorum bağlantısı
Adem Cengiz 20 Nisan 2010 Paylaş 20 Nisan 2010 Megane 3 derim. Pisman etmez Zevk meselesi ama, bana nedense Renault Fluence TAKOZ gibi görünüyor, İnsan 40 Milyarı öyle çirkin (bana göre) bir arabaya nasıl kıyar... Beğenmediğimiz Corolla bile FLUENCE yanında bana güzel görünmeye başladı... Bedava verseler binerim o ayrı :-) Yorum bağlantısı
Okyay Pay 21 Nisan 2010 Paylaş 21 Nisan 2010 Okyay bey birşey soracağım.Bu 7.8 lt yakıt tüketimi şehir içimi şehir dışımı acaba?Çünki aracınızın fabrika verisi 10 lt olarak gözüküyor şehir içi tüketimi??? ilk 20 000 km ortalamam karışık Yorum bağlantısı
Ali Elöver 21 Nisan 2010 Paylaş 21 Nisan 2010 ilk 20 000 km ortalamamkarışık LPG ile mi bu tüketim Oktay Bey ? Yorum bağlantısı
Ali Özgen 21 Nisan 2010 Paylaş 21 Nisan 2010 Civic otomatik olanı uzun süre kullandık. Şehir içinde çok pratik. Direksiyon yumuşak. İlk kalkışlar atak. Daha sonra ise otomatik vites performansdan çok çalıyordu. Yakıt tüketimi 1.6 motor için yine otomatik şanzıman nedeniyle yüksekti. İçi çok ferah. Görüş gayet açık. Konsolda açık gri renkli olduğundan daha da ferah bir his veriyor. Malzeme kalitesi sınıf standartında diyebilirim. Ancak Golf'un verdiği tokluk bu araçta yok. Yorum bağlantısı
Fırat Şenol 27 Nisan 2010 Paylaş 27 Nisan 2010 ilk 20 000 km ortalamamkarışık Bende zannettimki sadece şehiriçi tüketim değeri 7.8 lt. . Yok artık falan diyecektim... Yorum bağlantısı
Erhan Bulut 27 Nisan 2010 Paylaş 27 Nisan 2010 Benim arabamın arka koltuğuna 5 senede 3-4 defa binilmiştir o yüzden bu tarz bir araba pek mantıklı olmaz benim için. O zaman şöyle birşey de düşünülebilir. Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar 27 Nisan 2010 Paylaş 27 Nisan 2010 O zaman şöyle birşey de düşünülebilir. Şu araca 1,6 TDI 125Hp Motor + DSG 7 ileri şanzıman koysalar ne güzel olurdu Yorum bağlantısı
Erhan Bulut 27 Nisan 2010 Paylaş 27 Nisan 2010 (düzenlendi) Şu araca 1,6 TDI 125Hp Motor + DSG 7 ileri şanzıman koysalar ne güzel olurdu Bu sikirokkoların (şirokko değil ) DSG lerinde, daha doğrusu marka/model fark etmeksizin kuru tip 7 ileri DSG lerde sorun olduğu söyleniyor. Abartıldığı kadar büyük bir sorun var mı? 27 Nisan 2010 tarihinde Erhan Bulut tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 27 Nisan 2010 Paylaş 27 Nisan 2010 Sorunu olmayan kuru tip şanzıman var mı ki? Evet DSG biraz kötü ün yaptı. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 27 Nisan 2010 Paylaş 27 Nisan 2010 Takip edebildiğim, 7 ileri dsg ler yeni nesil, daha sorunsuz diyorlar, ancak 3000km lerden sonra başlayan bir zincir sesi varmışşş, normal olarak nitelendirilmiş. Okuduğum kadarı ile, TT, 2.0tfsi gibi motorlu versiyonlarda bu şikayet pek yok, daha çok 122-140 Ps lik motorlardaki dsg lerde ses sıkıntısı yaşanıyormuşşş. Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar 27 Nisan 2010 Paylaş 27 Nisan 2010 Audi'de adı geçen S-Tronic kod adlı şanzımanın mekaniğide DSG ile aynı mı acaba... Vw forumunda da DSG problemi konuşuluyo 2 gündür... Sütten ağzı yanan birisi olarak hadi gelde DSG araç al şimdi arkadaş Yorum bağlantısı
Misafir 28 Nisan 2010 Paylaş 28 Nisan 2010 Sütten ağzı yanan birisi olarak hadi gelde DSG araç al şimdi arkadaş Abdussamed abi alsan bir türlü, almasan bir türlü Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 28 Nisan 2010 Paylaş 28 Nisan 2010 Audi-Skoda-Vw-Seat, ortak platform maliyeti düşürüyor, ancak en büyük dezavantajı, bir parça sornulu ise 4 markayı etkiliyor, mesela cam motor yanması gibi vb. Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar 28 Nisan 2010 Paylaş 28 Nisan 2010 Abdussamed abi alsan bir türlü, almasan bir türlü beklemek en iyisi, bekleyelim biraz daha ne olacaksa... ayağımı yerden kesicek bi canavar mevcut zaten... Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 28 Nisan 2010 Paylaş 28 Nisan 2010 (düzenlendi) Takip edebildiğim, 7 ileri dsg ler yeni nesil, daha sorunsuz diyorlar, ancak 3000km lerden sonra başlayan bir zincir sesi varmışşş, normal olarak nitelendirilmiş.Okuduğum kadarı ile, TT, 2.0tfsi gibi motorlu versiyonlarda bu şikayet pek yok, daha çok 122-140 Ps lik motorlardaki dsg lerde ses sıkıntısı yaşanıyormuşşş. Bilakis 6 lı olanlar sorunsuz. / li olanlar tam kuru tip oluyor ve şangırtı sorunu çıkabiliyor. YA da araba ileri atlıyor aniden geçiyor düşürürken silkeliyor felan. Bu biraz da çok asılanlardan olabilir. Pek çok kullanıcı ise memnun. Ben yine de korkarak alırdım dsg olsaydı. 2.0 tfsi vb de kullanılan şanzıman caravelle de kullanılan yağlı dsg. onda sorun yokmuş. 28 Nisan 2010 tarihinde Mehmet G tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Serdar Seyhun 22 Mayıs 2010 Paylaş 22 Mayıs 2010 Kısmetse arabayı değiştirmek gibi bir fikrim var ancak Golf 1.4 Tsi 122hp ile Civic Sedan 1.6 arasında (ikiside düz vites) kaldım. Fiyatları neredeyse aynı. Eski bir golf kullanıcısı olarak golf daha sıcak geliyor ancak civic de kullandığım kadarıyla gayet güzel bir araba. Başka bir gerçek de Focus 1.6 Titanium almak, diğer 2 seçenekle aralarında ciddi bir fiyat farkı var.Sizin bu konudaki fikirlerinizi merak ettim. Pazarlıksız Liste Fiyatları şu şekilde: Golf: 47.700 Civic: Otomatik 47 , düz 45 Focus: 39.000 seat leon 1.4 tsı 125 bg golf ile aynı motor 38.500 liste fiyatı Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 17 Haziran 2010 Paylaş 17 Haziran 2010 O zaman düz vitese devam, TSI de biraz sakat gibi , yeter bana 80 beygir. Yorum bağlantısı
Recommended Posts