Mehmet Mercan 13 Haziran 2013 Yazar Paylaş 13 Haziran 2013 (düzenlendi) abi boya yerine karbon katlasaydın keşke daha yakışıklı olur du kanımcaKarbonda olabilirdi, ama metrekare fiyatı biraz yüksek. Boya şimdilik daha ucuza geldi. Şimdilik zehiri böyle atalım bir sonrasında denemesi kolay. Izgaraları 3M ile kaplayacağım ama. Araban iyice güzelleşti Mehmet abi maşallah. İnşallah motor sorununu da halledersinde keyifle binmek kalır geriye. Birde bu RS ızgaralar ne renk kalıcak? Eğer bu renk olucaksa cam suyu fıskiyelerini de bu renge boyatırsan güzel olabilir Eyvallah Oğuzhan, Motor işinide çözeceğiz inşallah. Ama şimdilik beklemedeyiz. Servise bir takım enjektör geldikten sonra test yapılacak. Asıl problem enjektörlerse onlar değişecek, problem enjektör kaynaklı değilse muhtemelen ekzantrik takımı değişiyor olacak. Hayırlısı bakalım göreceğiz. RS ızgaralarda gövde rengi ile aynı olacak. RS ızgaralarını sonradan istediğim gibi oynama şansım olacağından ilk önce orjinal gibi gövde renginde olmasını istedim. Aslında aklımda piyano-panter black vardı. Ama çokmu sırıtır sırıtmaz açıkcası tam kafamda şekillendiremedim. Güzel olacağına eminimde iddialı olmasını çok istemiyorum açıkcası. Eşimde arabayı kullandığından biraz standartlarda kalsın istiyorum. Ama ilk etapta ızgaralar gövde rengine boyanacağından üzerinede 3M karbon kapladığımda farklı bir görünüm elde edebilirim düşüncesindeyim. Aslında yine iddialı olacak ama bakalım nasıl duracak bende merak ediyorum açıkcası. 13 Haziran 2013 tarihinde Mehmet Mercan tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Oğuzhan Deniz 13 Haziran 2013 Paylaş 13 Haziran 2013 Mehmet Abi, eğer ki bu sorun motorun kendisinde de bir zarar vermişse bence sandık motor talep et. Bu kadar fazla ses ve yakıt illaki motorun içine de zarar vermiştir diye düşünüyorum. Bence sandık motor talep et hatta 2.0TDCi talep et birde 6 ileri o zaman araban tam olsun Yorum bağlantısı
Mehmet Mercan 13 Haziran 2013 Yazar Paylaş 13 Haziran 2013 Subaplar ve Tapet'ler değişti. Yakıt oranı düştü bir nebze. Şimdilerde 8.5 seviyesinde. Ama aracın vuruntulu çalışması gitmedi. Halen yakıt zamanlamasında bir sıkıntı mevcut. Enjektörcüler enjektörlerde %0 hata raporu vermelerine rağmen servisde ilk etapta tekrar motor bloğunu açmadan önce yeni bir enjektör takımı ile test edecek. Ona göre blok açılacak tekrar. Muhtemelen ekzantrik takımı komple değişime gidecek gibi görünüyor. Piston başları ve piston kolları iyi durumda çok şükür. 2.0 TDCi süper olur Ama kanunen mümkün değilmiş maalesef. Yorum bağlantısı
Uğur Çınar 13 Haziran 2013 Paylaş 13 Haziran 2013 abi aslında motor değişip ruhsata işleniyor sıkıntısız :D ne kadar uğrasısı var bilemiyorum Yorum bağlantısı
Mustafa Özcan 13 Haziran 2013 Paylaş 13 Haziran 2013 Hayırlı olsun...Resimleri bekliyoruz... Yorum bağlantısı
Mehmet Mercan 14 Haziran 2013 Yazar Paylaş 14 Haziran 2013 (düzenlendi) OEM Ford Focus RS Kaput Izgaraları - Ford Focus RS Bonnet Vents 14 Haziran 2013 tarihinde Mehmet Mercan tarafından düzenlendi 10 Yorum bağlantısı
Mustafa Karaaslan 14 Haziran 2013 Paylaş 14 Haziran 2013 Diyecek bişey yok Çok güzel olmuş abi her zamanki gibi mükemmel dokunuşu kondurmuşsun Yorum bağlantısı
Mehmet Mercan 14 Haziran 2013 Yazar Paylaş 14 Haziran 2013 Eyvallah Mustafa Sağolasın. Daha tam alışamadım. Hatunda tam serseri işi gibi olmuş dedi. Hevesimi kaçırdı Ama alıştıracağız artık yapacak birşey yok. 1 Yorum bağlantısı
Murat Ersel Çevik 14 Haziran 2013 Paylaş 14 Haziran 2013 Güle güle kullan Mehmet başka bir şey oldu bu araba. Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 14 Haziran 2013 Paylaş 14 Haziran 2013 Güzel Olmuş Abi, ben beğendim.. Yorum bağlantısı
Mehmet Mercan 14 Haziran 2013 Yazar Paylaş 14 Haziran 2013 (düzenlendi) Güle güle kullan Mehmet başka bir şey oldu bu araba.Teşekkürler.. ST orjinal haline sadık kalarak gidiyorumdum. İlk defa ST dışı bir işlem yaptım. Netice bu şekilde bakalım gözler alışacakmı göreceğiz artık. Birşeyler yaptık ama hayırlısı. Beğenmezsek 10 dk geri dönüşüm yapabilirim. Şimdilik biraz hevesimizi alalım bakalım. 3M karbon ile kaplayıp birde öyle görmem lazım. Güzel Olmuş Abi, ben beğendim..Eyvallah. Yapalım sanada Mercan harika olmuş. Çok teşekkürler Lokman Abi sağolasın. 14 Haziran 2013 tarihinde Mehmet Mercan tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 14 Haziran 2013 Paylaş 14 Haziran 2013 Teşekkürler.. ST orjinal haline sadık kalarak gidiyorumdum. İlk defa ST dışı bir işlem yaptım. Netice bu şekilde bakalım gözler alışacakmı göreceğiz artık. Birşeyler yaptık ama hayırlısı. Beğenmezsek 10 dk geri dönüşüm yapabilirim. Şimdilik biraz hevesimizi alalım bakalım. 3M karbon ile kaplayıp birde öyle görmem lazım. Eyvallah. Yapalım sanada Abi kaportada sökme işine ben pek sıcak bakmıyorum, yoksa olurdu tabiki, neden olmasın Yorum bağlantısı
Mehmet Mercan 14 Haziran 2013 Yazar Paylaş 14 Haziran 2013 (düzenlendi) Abi kaportada sökme işine ben pek sıcak bakmıyorum, yoksa olurdu tabiki, neden olmasınUlen konuşturacaksın beni şimdi. Arabanda elenmedik yer varmı Çook fena çook Yanlız ab karbonlar biraz basitleştirmiyormu sence :/ Piano black olabilir kargon olan yerler(Bence tabi ) Eyvallah sağolasın. Deneyip göreceğim ama araç rengi ile uyumlu olduğundan 3M karbon çok göze batmıyor bende. Aynalarda mesela var. Çok dikkatli bakmazsan fark edilmiyor bile.Bu arada far yıkama kapaklarıda boyandı daha iyi duruyor şimdi. Mesela 3M karbon ile kaplamıştım onları hiç hoşuma gitmemişti. 14 Haziran 2013 tarihinde Mehmet Mercan tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Mercan 14 Haziran 2013 Yazar Paylaş 14 Haziran 2013 Ben öyle düşünmüyorum. 3M araçtan araca fark ediyor. Estetik olarak Apache style işi olmazsa yerine göre güzel duruyor. Abartmamak kaydıyla güzel bir görünüm veriyor. Tercih ve zevk meselesi belli bir noktadan sonra. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Mercan 15 Haziran 2013 Yazar Paylaş 15 Haziran 2013 Eyvallah Mustafa darısı başına yapalım sanda Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 15 Haziran 2013 Paylaş 15 Haziran 2013 (düzenlendi) Ulen konuşturacaksın beni şimdi. Arabanda elenmedik yer varmı Abi altı üstü Tamponlar söküldü ya, gerisi direkt montaj Yani kaporta aksamından bahsetmiştim, abi sen kesin tavanı kesip, x paket sunroof'lu tavanda koyarsın Ama ben çok begendim kaput süper olmuş, anlayan bir adam için, heyecan verici.. Yanlız şuda aklıma gelmiyor değil, diesel motor sesi malum.. Bu uygulamadan sonra dısarı çıkan ses durumu nedir Abi ? 15 Haziran 2013 tarihinde İ.Göksel Yaman tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Mercan 15 Haziran 2013 Yazar Paylaş 15 Haziran 2013 Abi altı üstü Tamponlar söküldü ya, gerisi direkt montaj :DYani kaporta aksamından bahsetmiştim, abi sen kesin tavanı kesip, x paket sunroof'lu tavanda koyarsın :DAma ben çok begendim kaput süper olmuş, anlayan bir adam için, heyecan verici..Yanlız şuda aklıma gelmiyor değil, diesel motor sesi malum.. Bu uygulamadan sonra dısarı çıkan ses durumu nedir Abi ? Eyvallah. Ses sıkıntısı yok aynı değişen birşey olmadı. Gerçi ses yalıtımını daha kesmedim onun etkiside olabilir Güzel çalışmalar hayırlı olsun Teşekkürler. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 15 Haziran 2013 Paylaş 15 Haziran 2013 Mehmet abi şemadaki hangi parça çekvalf diye geçiyor onu çözemedim ben. Sen T bağlantı demişsin ama şemada onu ayırmamış hortumla beraber geliyor diye mi? Yoksa bu jetlerin hortumla bağlanan yerine L bağlantılar var onlar mı çek valf. bana da zamanında lazımdı bu çekvalflerden ama bulamamıştım. bi türlü http://imageshack.us/a/img42/4638/photoara17124814.jpg Yorum bağlantısı
Misafir 15 Haziran 2013 Paylaş 15 Haziran 2013 abi sanat harikalarını konuşturuyorsun yine maşallah allah kaza bela vermesin Yorum bağlantısı
Veysel İçen 12 Temmuz 2013 Paylaş 12 Temmuz 2013 OEM Ford Focus RS Kaput Izgaraları - Ford Focus RS Bonnet Vents Mükemmel abi ya . Artık arabamı kullanmak istemiyorum ya Yorum bağlantısı
Recommended Posts