Özay Uçar 3 Mart 2010 Paylaş 3 Mart 2010 Arkadaşlar motora yağ konulan kapaktan neden yağ atar? Başlı başına bir sorun mudur, yoksa bir sorunun belirtisi midir? Her arabada zamanla olan bir şey midir? Önemsemek gerekir mi? Eğer sorunsa ve önemsemek gerekirse sebebi nedir? Çözümü nedir? Sorular çok mu oldu ne? Yorum bağlantısı
Mustafa Demirci 3 Mart 2010 Paylaş 3 Mart 2010 karter havalandırma hortumu tıkalıdır yada yırtıktır kapak bozuktur az bi miktar terletme normaldir yağ eksiltiyodur hava filitre kabının içindeki sünger kirlidir yada tıkalıdır Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 3 Mart 2010 Paylaş 3 Mart 2010 Mustafa abi o küçük sünger fomoco filitrelerin içinden çıkmıyormuş artık. Eski otosan filitrelerinden çıkardı. Yorum bağlantısı
Serdar Akgül 3 Mart 2010 Paylaş 3 Mart 2010 (düzenlendi) Geçenlerde forumda alışveriş sitelerinde gezinirken o hava filtresinin yanındaki mini filitre parça gözüme ilişti,aracım 2 yıldır bende ve hiç dikkat etmemiştim( Bu zamana kadar da hiç değişmedi), hafta sonu baktığımda bayağı bir tozlu ve altına toprak felan geçmiş, çıkarıp baya bir temizleyip tekrar taktım. Hava filitreside değişirken hiç bir ustada o mini filitreden bahsetmiyor da. Özay Bey benzer bir problem bende de vardı, sanki üst kapaktan yağ sızıntısı gibi ama motor kirli olduğundan pek çözemedim, Ancak yağ eksiltme problemim vardı, eğer ki o Mustafa Beyin dediği gibi parça yağ yakmaya neden oluyorsa ,parça temizliğinden sonra sangi yağ yakma meselem son kontrollerimde çözülmüş gibi... 3 Mart 2010 tarihinde Serdar Akg tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mustafa Demirci 3 Mart 2010 Paylaş 3 Mart 2010 aslında bakımlarda yada hava filtre değişimlerinde süngeri çıkartıp hava tutulsa iyi olur şimdiki filtrelerde sünger çıkmıyo artık yenilerin içinde Yorum bağlantısı
Özay Uçar 3 Mart 2010 Yazar Paylaş 3 Mart 2010 hıımmmm kapak çevresinde 10-15 cm lik bir terleme, yeni nerdeyse motorun üstündeki, bujileri kapatan kapağın yarısına kadar olan terleme normal olarak değerlendirilebilir mi? o hava filtresindeki mavi süngeri bende gördüm, toz toprak içinde idi. aldım baktım, bu ne acaba deyip yerine taktım. o süngerin işlevi nedir tam olarak? Yorum bağlantısı
Yaşar Demirci 3 Mart 2010 Paylaş 3 Mart 2010 Arkadaşlar motora yağ konulan kapaktan neden yağ atar? Başlı başına bir sorun mudur, yoksa bir sorunun belirtisi midir? Her arabada zamanla olan bir şey midir? Önemsemek gerekir mi? Eğer sorunsa ve önemsemek gerekirse sebebi nedir? Çözümü nedir? Sorular çok mu oldu ne? bu bir problem degildir. dolayısı ile başka problemlerin habercisi degildir. Yorum bağlantısı
Özay Uçar 3 Mart 2010 Yazar Paylaş 3 Mart 2010 cevap veren herkese teşekkürler. ehil kişilerden bunu duymak içimi rahatlattı. eski sahibi muayeneye sokmuş arabayı ve aldığımda muayene raporu duruyordu. hafif kusur olarak belirtmişler yağ atmayı. hatta buna ilave olarak motor numarasının okunamayışı (sanırım numarayı bulamamışlar, bende bulamadım) ve sağ stop lambasının kırık oluşunu da hafif kusur olarak yazmışlar rapora. Yorum bağlantısı
Yaşar Demirci 3 Mart 2010 Paylaş 3 Mart 2010 cevap veren herkese teşekkürler. ehil kişilerden bunu duymak içimi rahatlattı. eski sahibi muayeneye sokmuş arabayı ve aldığımda muayene raporu duruyordu. hafif kusur olarak belirtmişler yağ atmayı. hatta buna ilave olarak motor numarasının okunamayışı (sanırım numarayı bulamamışlar, bende bulamadım) ve sağ stop lambasının kırık oluşunu da hafif kusur olarak yazmışlar rapora. siz buldunuzmu motor numarasını Yorum bağlantısı
Serdar Akgül 4 Mart 2010 Paylaş 4 Mart 2010 Motor numarası yanlış hatırlamıyorsam kabut kilidinin orda bir yerde, şasi no alt döşemenin orda ,kapak gibi bişey var orada yazıyordu yanılmıyorsam. Yorum bağlantısı
Serkan Toker 4 Mart 2010 Paylaş 4 Mart 2010 Motor numarasını aramıyorlar bile, görülemedi demek daha kolay. Yorum bağlantısı
Özay Uçar 4 Mart 2010 Yazar Paylaş 4 Mart 2010 siz buldunuzmu motor numarasını bende bulamadım yaşar usta... Yorum bağlantısı
Recommended Posts