Kemal Yılmazer 17 Şubat 2010 Paylaş 17 Şubat 2010 iyi günler öncelikle 2007 ford transit marka minübüsümüzü yolcu taşınabilir hale getirmek istiyoruz. sabit koltuk ve cam açtırmak istiyoruz. e tipi proje verilecek bursada bu işi yapabilecek güvenilir bir yer var mı acaba Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 17 Şubat 2010 Paylaş 17 Şubat 2010 Bu işler ilerleyen zamanlarda iyice sıkıntılı olacak..Bence bu tip şeyler için masraf etmeyin.Ticari sınıfta olan bir araca cam açtırmak artık bir avantaj sağlamayacak. Yorum bağlantısı
Rifat Berber 17 Şubat 2010 Paylaş 17 Şubat 2010 (düzenlendi) Sanırım süspansiyonlarında değişmesi gerekicek. İkisinin süspansiyonlarının farklı olduğunu okumuştum bir yerlerde... 17 Şubat 2010 tarihinde Rifat Berber tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Yasin Şimşek Eski 17 Şubat 2010 Paylaş 17 Şubat 2010 (düzenlendi) Hocam tam adı aklıma gelmiyor ama çiçek otomotivmiydi neydi.Bursa'da sadece o yapıyor bildiğim kadarıyla bu işleri.Beşyol lambalarından sağa dönün,dönünce ilk aradan sola dönün soldan ikinci dükkan olması lazım.Daha sonra faturayla birlikte uluyol'da iyigüllü boya'nın üst katında erol teknik mühendislik var,orda projeyi çizdirin.Sonra ek-1 formu hazırlattırarak onay için tüv'e gidin daha sonrada aracın bağlı olduğu trafik tescil şubesine gidin ve işleminizi bitirin.Ayrıca süspansiyonların falan değişmesine gerek yok.Biraz uzun oldu ama işlem bu doğrultuda gidiyor. 17 Şubat 2010 tarihinde Yasin ?im?ek tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Engin Özarı 17 Şubat 2010 Paylaş 17 Şubat 2010 Size tavsiyem yapmayın satın orjinal koltuklu alın daha masrafsız olucaktır. Çok doğru, Masrafı bir yana, bunu Tüv muayenesinden geçirmek ayrı bir hikaye. İlave yapacağınız koltukların barbe dayanın raporunu dahi ister. araçlardaki orjinal koltuklar, 70 Kg üzerinden darbe dayanın testlerine tabi tutulur. 70 kg ağılık x 70 km sürat ivmesi = 490 kg'lık ani darbelere koltukların dayanması gerekir. kırılmaması, ve eklemlerinden katlanmaması gerekir. Yanal ve dikey yönlerde, Bunlara ait rapor isteyebilir. Emniyet kemerleri içinde ayrı. Hiç girişmeyin bence. Yorum bağlantısı
Yasin Şimşek Eski 17 Şubat 2010 Paylaş 17 Şubat 2010 Çok doğru, Masrafı bir yana, bunu Tüv muayenesinden geçirmek ayrı bir hikaye. İlave yapacağınız koltukların barbe dayanın raporunu dahi ister. araçlardaki orjinal koltuklar, 70 Kg üzerinden darbe dayanın testlerine tabi tutulur. 70 kg ağılık x 70 km sürat ivmesi = 490 kg'lık ani darbelere koltukların dayanması gerekir. kırılmaması, ve eklemlerinden katlanmaması gerekir. Yanal ve dikey yönlerde, Bunlara ait rapor isteyebilir. Emniyet kemerleri içinde ayrı. Hiç girişmeyin bence. Engin abicim anlattıklarının hiçbirini istemiyorlar,3 tane araca yaptık biz. Yorum bağlantısı
Kemal Yılmazer 18 Şubat 2010 Yazar Paylaş 18 Şubat 2010 biz şirket için bu işlemi yapıyoruz proje ve ötv sini ödeyince hiçbir problem çıkmıyor. büyüklerimize bizde satıp orjinal alalım diyoruz fakat anlatamıyoruz. emir büyük yerden sonuçta bu arada yardım ve görüşleriniz için çok teşekkür ederim hepinize Yorum bağlantısı
Yasin Şimşek Eski 18 Şubat 2010 Paylaş 18 Şubat 2010 1000-1500 tl. arası ötv ödersiniz,bilginize. Yorum bağlantısı
İbrahim Özaşkın 18 Şubat 2010 Paylaş 18 Şubat 2010 Benim bildiğim zaten koltuklu minibüs gelmiyor TR ye. Orjinal aldıklarınızda karosercide açılmış panelvanlar. Sadece Caraweli biliyorum orjinal gelen oda dünyanın parası. Bizim komşumuz otoelektrikçi ve otomatik kapıcı. Karoser firmalarının takmış oldukları otomatik kapı mekanizmalarını daha iyi bir mekanizma ile değiştiriyor. Gelen araçlarda çoğu doğuştan alınmış Crafter ler. 65.000 lira gibi Crafter Vanın fiyatı. Turizm paketi ise 85.000 lira gibi bir şey ve Bursa yapımı. Kendinizde uğraşsanız genelde 15.0000 ile 20.000 gibi bi rakam çıkıyor 18+1 in.Küçük ticariler için bu işin önü kapanmış olabilir ama servis araçları hala VAn dan açılıyor. Yorum bağlantısı
Engin Özarı 18 Şubat 2010 Paylaş 18 Şubat 2010 Engin abicim anlattıklarının hiçbirini istemiyorlar,3 tane araca yaptık biz. Benim çalışığım işletmeye geçen sene Tüv'den muayene easas yönetmelikleri ile ilgili bir mail gelmiştiide. Orada okumuştum. Tüv ilk devreye girdiği zamanlarda çok sıkıyorlardı. şimdi tolaranslı davranıyorlardır. Eskişehirde Tüv mueyene istasyonunda görevliyi bıçaklamışlardı. Şimdi biraz yumuşamışlar. Korkunun faydası herhalde. Yorum bağlantısı
Guest Vedat 14 Aralık 2010 Paylaş 14 Aralık 2010 (düzenlendi) Merhba. Biraz konuyu hortlatır gibi oldu ama bizde ford transit 300sfalmayı düşünüyoruz. Bizim için 8+1 yada 9+1 gerekli. Piyasadada Renault Trafic 8+1 (45500),Ford Transit 300SF (36500) 5+1 var. Ford transitin arkasına koltuk eklettirmek ne kadara mal olur. Hala sorun çıkarıyorlar mı ekletme yaparken. Yoksa Ford un Yeni 8+1 i 300M in çıkmasımı daha karlıdır. Bu arada piyasada uygun fiyat aralığında satılan vw ve mercedes hariç 8+1 sadece renault trafic var. Neden? Şimdiden teşekkürler. 14 Aralık 2010 tarihinde Vedat tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Yaşar Demirci 14 Aralık 2010 Paylaş 14 Aralık 2010 koltuklu olunca tüvden aracın absli olmasıda isteniyor. işlem yapmadan bunuda göz önünde bulundurmalı Yorum bağlantısı
Guest Vedat 14 Aralık 2010 Paylaş 14 Aralık 2010 Peki daha fazla zorlaştıracaklar mı bu işin sonu dönüşüm yasaklanacak gibime geliyor. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 15 Aralık 2010 Paylaş 15 Aralık 2010 Abs sonradan takılamayacağına göre, gizli yasak denebilir. Yorum bağlantısı
Guest Vedat 15 Aralık 2010 Paylaş 15 Aralık 2010 Peki Tüvtürk e gidip sorsak söylerler mi acaba?? Yoksa çizim yapan mühendislerde bilir mi Yorum bağlantısı
Guest Vedat 30 Aralık 2010 Paylaş 30 Aralık 2010 P.tesi günü koltuk eklettirmeyi sormak için kocaelinde bir mühendise gittim. Yasak olmasa bile dolaylı yollardan devletin bu işin önünü engellediğini ve eminyet amirinin bile bu konuyu muhendise sormaya başladığını söyledi. Kısacası 0.km 8+1 minibüs sadece trafic caravelle ve viano kaldı. Yorum bağlantısı
Recommended Posts